beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond
redpen schreef op 04 april 2004 @ 00:19:
opel astra van nikko
nikko *ril* das toch dat spul voor kleine kinderen...
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Is GT-R he geen 2F2F enzomcdronkz schreef op 04 april 2004 @ 00:31:
wrm geen verlichting onder de rc wagen?
Vind hem best strak zo alleen nu steken die ledjes als bultjes uit dat is weer minder .... tijd voor Glas misschien ??
BoeiendMewBie schreef op 04 april 2004 @ 00:36:
[...]
![]()
![]()
nikko *ril* das toch dat spul voor kleine kinderen...
* nero355 heeft ook Nikko Peugeot 206 WRC 2000
[ Voor 34% gewijzigd door nero355 op 04-04-2004 00:38 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
maak werkende knipperlichten ofzo
Verwijderd
Ja cool verlichting eronder echt een 2F2F bak ervan makenmcdronkz schreef op 04 april 2004 @ 00:31:
wrm geen verlichting onder de rc wagen?
lijkt me wel bruut ja, helemaal 2f2f striping enzoVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 00:39:
[...]
Ja cool verlichting eronder echt een 2F2F bak ervan maken
ik was nog aan het denken om er dus 2 ultra felle blue leds onder te laten schijnen maar dat moet ik nog ff uit vogelen zit wel lekker een sprint motor in dat ding gaat hard zat voor mij
heb nu 2 accu`s per accu is het 15 min ongv rijden dus ik haal me er nog 2 bij en dan nog een extra oplader
(duurt 4 uur om te laden)
anyhoe maybe nog een uitlaat ofzo erop lijkt me ook wel lol
ps, ja heb een nieuwe stoel maar daar zat ik op op het moment van de foto die stoel is de gasten stoel
beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond
brandstof rc auto's zijn veel leuker
brommers zijn nog veel leuker
[ Voor 3% gewijzigd door mcdronkz op 04-04-2004 00:45 ]
Verwijderd
(wat heeft dit btw met pc's te maken? mag da wel?
BramBoterham
niet alles hoeft met pc's te maken te hebbenLJ LIGHTNING schreef op 04 april 2004 @ 00:47:
ik heb de zelfde car als die van de TS alleen en heb er 10 3mm blauwe leds onder geplaatstze gaan branden als ie gaat rijden
ziet er wel gaaf uit
(wat heeft dit btw met pc's te maken? mag da wel?)
ik weet niet maar...
ik wet niet zeker of het mag maar ja boeieIn CME (Casemodding & Electronica) gaat het vooral over problemen met casemodden en computer-gerelateerde electronica. Ook kan je hier je casemod laten zien aan je mede-bezoekers.
Topics over computerkasten die niet gemodificeerd zijn, over voedingen en over UPS'en horen dus niet in CME, maar kunt je in Overige Hardware plaatsen. Zelfbouwversterkers en andere electronica die met Audio / HiFi te maken heeft horen in, je raadt het al, Audio, Video & HiFi Forum. Topics over electronica die niets met een PC te maken heeft, stoppenkasten, aardlekschakelaars en dat soort onderwerpen horen niet thuis in CME. Daarvoor kan je bijvoorbeeld terecht op www.circuitsonline.net of voor een simpele vraag in Stuffis Generalis hier op GoT
BramBoterham
Maar idd plexi ervoor geeft meer het koplamp idee
nu heb je lichtpuntjes
Verwijderd
In ieder geval is CME bedoeld voor serieuze mods op PC gebied zoals je in de CME policy kunt lezen. Voor dergelijk kleine mods zijn er topics als [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 6[/rml] , maar aangezien hier niet eens een PC aan te ruiken is, is het topic ook daar niet echt op zijn plek evenals SG.
Dit topic is gesloten.
![]()