Toon posts:

Volume probleem in Media Player Classic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niks van maar zodra ik Real audio/video files wil afspelen in deze player, dan springt de wavevolume automatisch naar 0, maw ik hoor geen geluid. Weet iemand misschien hoe dit komt, ik heb het al gereinstalled, maar dat hielp niet. |:(

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welke versie van MPC gebruik je? Even wat meer info want ik zie dat deze bug ook al gemeld is hier

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de info, ligt gelukkig dus niet aan mijn systeem :) , ik gebruik versie 6.4.6.7

Verwijderd

kun je niet beter eerst even een nieuwe versie ophalen voor je hier een topic over begint?
er zijn 15 updates na v6.4.6.7 uitgebracht.
Ik zie bijvoorbeeld dat sinds 6.4.7.6 realmedia via directshow wordt afgespeeld, weet niet of dat het oplost.

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Even updaten en ik raad je aan om ook dit draadje in de gaten te houden. Ik zag dat je nog een ander topic geopend had en met het laatste K-Lite Mega Codec Pack v1.01 heb ik in ieder geval goede ervaringen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Compunologist op 03-04-2004 17:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat wist ik niet Outlaw (van die 15 updates), ik wilde het laatst upgraden, maar zag toen dat het alleen voor Win2k was ik gebruik zelf Win98SE. En de Real Alternative codec heb ik uiteraard al Compunologist, maar thanks voor de tip.
Pagina: 1