Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op 02 april 2004 @ 22:22:
Ik zeg ook niet dat het niet het geval is.
Ik zeg alleen maar dat ik denk dat hij niet uitkomt op basis van de bovengenoemde gegevens.

Hoe zou ik dat nou kunnen weten?
Ik denk.
En ik denk dat je dezelfde fout maakt als bij de z600..... :X

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat zou zeer zeker een mogelijkheid kunnen zijn.

Mocht dat het geval zijn, dan is dit weer wel een knap staaltje marketing van Nokia.
Als het toestel zo is zoals jij vermelde, is hij bijna 100% technisch identiek aan de Nokia 6220.
Daarom kan er bij mij ook geen een greintje van respect meer af voor Nokia.

Ze blijven maar met bijna dezelfde toestellen zogenaamd opnieuw nieuwe toestellen uitbrengen :r:r

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op 02 april 2004 @ 22:51:
Dat zou zeer zeker een mogelijkheid kunnen zijn.

Mocht dat het geval zijn, dan is dit weer wel een knap staaltje marketing van Nokia.
Als het toestel zo is zoals jij vermelde, is hij bijna 100% technisch identiek aan de Nokia 6220.
Daarom kan er bij mij ook geen een greintje van respect meer af voor Nokia.

Ze blijven maar met bijna dezelfde toestellen zogenaamd opnieuw nieuwe toestellen uitbrengen :r:r
Nokia gaat dit jaar 40 toestellen uitbrengen, dat je dat ook weet ( wereldwijd 40, niet alleen dus voor europa )

Verwijderd

Ik geloof er echt niks van. De 7250 is toch al gemaakt als een soort van 6610 met camera? En wel lekker goedkoop soepen op deze manier, alleen een camera in het achterste frontje maken.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 23:00:
[...]

Nokia gaat dit jaar 40 toestellen uitbrengen, dat je dat ook weet ( wereldweid 40, niet alleen dus voor europa )
Nou, dankjewel voor je wijzelijke melding
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 23:01:
Ik geloof er echt niks van. De 7250 is toch al gemaakt als een soort van 6610 met camera? En wel lekker goedkoop soepen op deze manier, alleen een camera in het achterste frontje maken.
Nee, de 7250 is een 7210 met camera.

-

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 23:01:
Als het een soep is is die wel heel knap gedaan, maar ik vind dat die toch niet uitziet als een soep...

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:40
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 16:44:
[...]

En de 8910 en 8910i?
En de 9210 en 9210i?
En de 3510 en 3510i?
En de 6310 en 6310i?

Ik zie geen verschil in de uiterlijk...

[...]
De 3510i heeft een oranje frame aan de zijkant, de 3510 niet, die heeft een groen.

En inderdaad, waarom zou Nokia de 6610i uitbrengen, dit komt neer op de oude versie van de 7250.

Mijn redenering: 6610=7210 met een ander frontje & 7210+cam=7250 dus: 6610+cam=7250 met een ander frontje. En van de 7250 is ook alweer een i(mproved) versie uit.

[ Voor 28% gewijzigd door Carpento op 02-04-2004 23:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
SymbianFan schreef op 02 april 2004 @ 23:13:
[...]

De 3510i heeft een oranje frame aan de zijkant, de 3510 niet, die heeft een groen.
Wat een hele grote verschil in het uiterlijk... 8)7

• Carpento
  • Laatst online: 09:40
nee dat niet maar als je het niet ziet ben je kippig :)

[edit] Of kleurenblind...

[ Voor 21% gewijzigd door Carpento op 02-04-2004 23:21 ]

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:12

Barca

In Search Of Sunrise

Barca schreef op 02 april 2004 @ 18:33:
Stop nou eens met dat gekrakeel en ga on-topic. :(
Waarom moet ik mezelf herhalen? :( :( :(

Edit: Sorry dat ik met deze post het topic ietwat omhoog schopte, ik had niet door dat de laatste post 2 dagen terug was.

[ Voor 25% gewijzigd door Barca op 04-04-2004 17:31 ]

Verwijderd

6610i??? wat een bullsh*t!!! :(
Kijk eens op nokia.com mensen...staat ie daar op?
Gewoon een slappe photoshop aftreksel, waarom brengen ze nu dan de 6220 en 6230 uit???
En een i versie heeft altijd wel wat uiterlijke verschillen in vergelijking met de geen i versie! kijk naar de 7250 en 7250i !!
Of zijn er weer mensen die daar het vershil niet tussen zien?

Kortom TOPIC SLUITEN!!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 20:13:
Dus als hij daar niet opstaat, betekend het automatisch dat hij ook nooit uit zal komen?
Gewoon een slappe photoshop aftreksel, waarom brengen ze nu dan de 6220 en 6230 uit???
Tja, dat vraag ik mijzelf dus ook af
En een i versie heeft altijd wel wat uiterlijke verschillen in vergelijking met de geen i versie! kijk naar de 7250 en 7250i !!
Klopt
Komop zeg, even iets vriendelijker kan wel
Kortom TOPIC SLUITEN!!
Ow, dat beslis jij?

-

Verwijderd

Topicstarter

Kortom TOPIC SLUITEN!!
Echt een domme opmerking, met de 6230, stond die ook op nokia.com voordat de je de (niet officiele ) foto's zag.....?! NEE
Ik zie echt geen verschil in het uiterlijk.... ( behalve kleur, maar je kan frontjes kopen voor de 7250(i))

7250:
Afbeeldingslocatie: http://ncsp.forum.nokia.com/downloads/nokia/devices/images/7250/7250-05-f-300x300.jpg

7250i:
Afbeeldingslocatie: http://yamba.ru/images/products/714/NOKIA+7250I.jpg
Kortom TOPIC SLUITEN!!
Hoezo? Je heb geen bewijs dat die niet gaat uitkomen, we gaan wachten totdat die officieel voorgesteld wordt of als we meer info hebben....

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 21:23 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

[...]
Kortom TOPIC SLUITEN!!
C'mon, relax even zeg :/
Als je wilt dat een topic dicht moet, dan kun je er een Topic Report over zetten door op deze knop te drukken bovenaan het topic:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_hand.gif

Maar laat dit soort replies de volgende keer maar achterwege.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Even een schop maar de 6610i staat nu ook op gsmarena.com? Mischien komt ie dan toch.. Ik ga hem zelf echt niet kopen als opvolger van m´n 6610.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 22:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:22:
Even een schop maar de 6610i staat nu ook op gsmarena.com? Mischien komt ie dan toch.. Ik ga hem zelf echt niet kopen als opvolger van m´n 6610.
Hij staat nu bij heel veel site's

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 20:09
En nu staat op Mobileburn dat ie ook echt gaat komen. Nokia heeft dat vandaag bekend gemaakt.

• argro
  • Laatst online: 03-11 22:17
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 19:53:
Bij mijn werkgever staat 'ie op de lijst met toestellen die tot de zomer nog in de winkel komen... Het lijkt me dus dat 'ie echt uitkomt. De 6610 verkoopt nog steeds goed, dus waarom niet?!
de 9500 staat wel op de nokia site en die komt pas eind 2004 uit, ik zie de 6610i niet op de site staan dus ik denk ook niet dat ie uit gaat komen, hoe komt je werkgever aan die lijst?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

argro schreef op 19 april 2004 @ 19:55:
[...]

de 9500 staat wel op de nokia site en die komt pas eind 2004 uit, ik zie de 6610i niet op de site staan dus ik denk ook niet dat ie uit gaat komen, hoe komt je werkgever aan die lijst?
Linkje naar de nokia site:
Nokia 6610i

Verwijderd

Topicstarter
rightone_ zwaait naar ginz, Muuhahahahhahahaha :9

Verwijderd

Nokia doet dus ook aan soepen volgens sommigen in dit topic...

Sorry, kon het niet laten... >:) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 20:36:
Nokia doet dus ook aan soepen volgens sommigen in dit topic...

Sorry, kon het niet laten... >:) ;)
ik zei toch dat die wel uitkwam, maar ja sommige mensen........ :+
Nokia has officially announced the release of Nokia 6610i, we’ve informed you about the event earlier. Compared to its predecessor Nokia 6610 the handset differs in the integrated CIF-camera (maximum picture resolution – 352x288 pixels). In addition to it there has been extended the memory volume available to the user up to 4MB. The rest features remain the same, i.e. a 4096-color screen, tri-band radio block. The device weighs 87 g against 84 g for Nokia 6610.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 20:48 ]

Verwijderd

Nu nog de 6100i. Dan wordt de gewone versie weer goedkoper. Leek me wel goede opvolger voor mijn 3310. :9

Verwijderd

HAHA, Ik vind het toch wel komisch dat Lock Stock nu wel ongelofelijk voor lul staat met z'n flinke opmerkingen! >:) wat was ook alweer bullsh*t? ;)

Ik vind het persoonlijk wel merkwaardig dat ze deze telefoon 1,5 jaar na verschijnen nog uitbrengen maargoed, als mensen het design nog mooi vinden moeten ze het vooral doen! >:)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 23:02 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 20:28:
[...]

rightone_ zwaait naar ginz, Muuhahahahhahahaha :9
Zeg, waar heb jij last van? Nevermind, ik hoef het niet te weten eigenlijk.

Ik hoop wel dat tussen jullie twee dit gedoe nu eens ophoud, want ik wordt er behoorlijk moe van ondertussen. En dat komt vooral door dit soort replies, ringtone_.

[ Voor 27% gewijzigd door Xandrios op 19-04-2004 21:53 ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Nokia heeft heel vaak i-versies die qua uiterlijk NIET veranderen en qua hardware/software wel.

Zoals gezegd is de 7250/7250i daar een voorbeeld van. De frontjes van de i-versie passen ook op de gewone versie. Enige verschil is dat er hardwarematig iets is veranderd waardoor er software-aanpassingen konden worden gedaan ( zoals een xhtmlbrowser ipv wap1.2 en meer camera-opties )
Same story for 3510/3510i en 8910/8910i, kleurenschermpie eropflikkeren en java-ondersteuning en gaan met die banaan. Frontjes van de normale 3510 passen ook op de i-versie en de 8910 en de 8910i zijn qua formaat en uiterlijk identiek.
In mindere mate is er ook een ander voorbeeld, 6600 en 6620. De 6620 is in feite een verbeterde 6600 ( met pop-port en mp3speler ) maar dan voor de Amerikaanse markt.

Om het verhaal kort te maken : Nokia heeft bepaalde platforms en bouwt van daaruit de telefoons. Er zijn inmiddels al heel veel versies telefoons gebaseerd op de Series40 platform, denk aan de 6610(i), 7210, 7250(i), 6220, 6230, 7200, 6200 ( amerika -> 6220 zonder camera ). Same platform, different functions/look.

ik was vorig jaar best wel hard genaa*d door Nokia door een 7250 te kopen en vervolgens kwam er 3 maanden later een i-versie uit. Precies dezelfde telefoon met extra functies en nee de software was niet up te graden tot een i-versie :(

Verwijderd

Topicstarter
Xandrios schreef op 19 april 2004 @ 21:49:
[...]

Zeg, waar heb jij last van? Nevermind, ik hoef het niet te weten eigenlijk.

Ik hoop wel dat tussen jullie twee dit gedoe nu eens ophoud, want ik wordt er behoorlijk moe van ondertussen. En dat komt vooral door dit soort replies, ringtone_.
Wat is er? Mag ik niet eens zwaaien? |:(. Als ginz zoiets zei dan was er niks aan de hand (denk ik)

Verwijderd

:r nokia hoe kunnen ze dit tog doen joh 8)7

• Flint
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 22:56:
[...]

Wat is er? Mag ik niet eens zwaaien? |:(. Als ginz zoiets zei dan was er niks aan de hand (denk ik)
Je maakte niet echt een volwassen opmerking... dus als je dat niet snapt... :X

Ik geef Ginz groot gelijk, want het is verre van logisch om dit model nú nog uit te brengen. Nokia is echt de draad kwijt :?

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 16:17:
onzin dat het een oud toestel is.

net een half jaar /jaar uit.

symbian os 6 (jaja ik weet dat er een nieuwe symbian OS uit is).

wat noem jij oud dan.
wie zegt dat men graag constant een ander uiterlijk wil.
misschien willen de huidige eigenaren van de 6610 tevreden zijn met wat ze hebben, maar dat ze toch ook een telefoontje erin willen.
Ik heb 'm in november 2002 gekocht, da's toch iets langer dan het half jaar / jaar wat jij noemt...

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 28-11 13:14
ik sluit me aan bij lock stock...

waarom een 6610I nemen, als er de 6230 is....

ik zou mijn keuze wel weten :P

tenzij deze een stuk goedkoper is, 65 duizend kleuren scherm, mogelijkheid om meer chords polyfonische beltonen af te spelen, de 6610 had er 4 :(

dan wil ik hem wel overwegen, want ik ben nu nog steeds trots op mijn 6610, gewoon superfijn ding!geen kleine toetsjes, mooi design, alleen de specs iets minder ondertussen.

edit:

bekijke deze site maar eens: http://www.marktnet.nl/Nokia-6610i-109409.htm
nog steeds een 4096 kleuren schermpie., dat kan tegnenwoordig echt niet meer hoor....
en hier nog meer specs:
Phone Features

Integrated camera
Multimedia messaging
XHTML browser
Stereo FM radio
SyncML
Tri-band operation

Full Specifications

General

Tri-Band Operation
EGSM 900, GSM 1800, and GSM 1900 networks in Europe, Africa, Asia-Pacific, North America, and South America where these networks are supported
Automatic switching between bands
AMR Voice codec for 1900 frequency band
Size
Weight: 87 g
Dimensions: 106 mm x 44 mm x 19 mm, 72 cc

Phone Features
Timed profiles
Customizable profiles
Alarm clock
Stereo FM radio
Wallet
WIM (Wireless Identity Module)
Stopwatch
Countdown timer
Wallpaper: Full-screen color image
Changeable color schemes
Calculator
Screen saver: Digital clock

Memory Functions

Total user memory area in the Nokia 6610i is approximately 4 MB. The following features in this phone may share memory: phone book, text and multimedia messages, images and ringing tones in gallery, calendar, to-do notes, and Java games and applications. Using any such features may reduce the memory available for any features sharing memory. This is especially true with heavy use of any of the features (although some of the features may have a certain amount of memory specially allotted to them in addition to the amount of memory shared with other features). For example, saving many images, bookmarks, java apps, etc. may take all of the shared memory and your phone may display a message that the memory is full. In this case, delete some of the information or entries stored in the shared memory features before continuing.
The following functions use shared memory that is dependent on the data quantity per item and shared memory available at a time in the Nokia 6610i phone:

Phone book: Up to 500 contacts with all entries filled in addition to SIM card contacts
SMS messages: Up to 150 text messages or 50 concatenated messages
Calendar notes: Up to 250 maximum-size entries
Fixed ringing tones (11 preset, not removable)
To-do list (up to 30 entries)

The following features share a memory pool:
MMS messages (max size 45 kB per MMS message)
Ringing tones in Gallery (20 preset MIDI tones, all removable)
Images (13 preset, all removable)
Java™ applications (4 preset, max download size 64 kB per application)
Operator logos (downloaded)

Display and User Interface

Main Display
High-resolution, passive Matrix Color Display
Supports up to 4096 colors within 128x128 pixels
Up to 8 lines (Latin) in message viewing
Adjustable display brightness control

Navigation
Two soft keys with four-way scroll
Configurable right soft key
Input method: Phone keypad
List and grid menu
Gallery: Delete all-function for removing all gallery items at once

Messaging and imaging

Multimedia Messaging (MMS)
Multimedia messaging (MMS) with compatible devices: receive messages containing a text, an audio file and an image; send messages containing images, audio clips and text to other compatible devices.
Delivery reports
Multiple recipients
Scaling

Email
Over SMS

Chat
Mobile Chat: based on standard SMS. All previous written messages from both persons are visible on screen. Chat messages are not saved on the SIM card.

Text messaging (SMS)
SMS distribution list
Concatenated SMS: Send and receive up to 3 messages (160+145+145 characters)
Message register
Predictive text input: support for all major European languages
Picture messaging: Send pictures with text to other compatible phones, 10 preset pictures in the phone, 5 empty for downloads, all replaceable

Templates
Quick and easy sending of predefined messages

Imaging
Picture viewer
Storage for up to 13 pictures
Image editing
Possibility to attach Portrait images to Contacts
Image Uploader

Connectivity and Data Transfer

Connectivity
Pop-Port™ interface
Connect wirelessly to a compatible phone or a compatible PC
Connect to a compatible PC with Nokia Connectivity Cable DKU-5
Infrared
OMA Forward Lock for content protection
WAP
SyncML

Data Transfer
GPRS (General Packet Radio Service)*
Data transfer up to 43.2 kbit/s
Circuit-Switched Data
HSCSD (High-Speed Circuit-Switched Data)*
Data/Modem Transmission

Call Management
Speed dialing: Up to 9 names (1 always for voice mail)
Last-number redial from dialed calls list (Dial key brings out the dialed calls list)
Automatic redial (max 10 attempts)
Automatic answer (works with headset or car kit only)
Call waiting, call hold, call divert, call timer
Automatic and manual network selection
Caller identification with image
Closed User Group
Fixed Dialing Number, allows calls only to predefined numbers
Conference call
Vibrating alert

Java™ Applications
Converter II: Converts currencies, measurements, temperature, etc.
All applications removable
Downloadable games and personal applications via Java™ technology (MIDP 2.0)
Max download size: 64 kB per application

Voice Features
Integrated handsfree speaker
Automatic volume control

Ringing Tones
Fixed ringing tones: 21 polyphonic tones, 10 monophonic tones, and 1 Nokia tone
Polyphonic tones
Monophonic tones

Integrated CIF Camera
Phone display used as a viewfinder
Standard, portrait, and night modes
Gallery for storing and editing images
3 image quality options: High, normal, basic
Image editing features: add text, frames and clip art images also zoom and adjust contrast in gallery

Games
PuzzleChess and Bounce
Java games
Possibility to download new Java games via Java™ technology (MIDP 1.0)

Software
PC Suite

Personalize
Java midlets
Graphics, icons, and logos
Games: Possibility to download new games
Polyphonic tones
Monophonic tones

bron:http://www.nokia.com/nokia/0,8764,55637,00.html

[ Voor 101% gewijzigd door CarJunkyXL op 20-04-2004 09:20 ]

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 21:45
Ginz schreef op 02 april 2004 @ 16:14:
Ik geloof ook niet dat Nokia een 6610i gaat uitbrengen, want:

• De Nokia 6220 is eigenlijk al de Nokia 6610 met camera, dus eigenlijk een opvolger van de 6610
• De 6610i er precies het zelfde uitziet als de 6610, maar dan met camera. En Nokia wijzigt namelijk altijd het uiterlijk.
• De 6610i een toestel is wat niet meer van deze tijd is, oftewel ouderwets.
• Het precies het zelfde plaatje is zoals de Nokia 6610 ook gepresenteerd is.

Dus, reken maar niet dat de Nokia 6610i uit komt.

* thefox154 :
Ik zou het natuurlijk ook fout kunnen hebben, we weten het tegenwoordig niet meer met Nokia.
even voor de ongelovigen!!

http://press.nokia.com

Daar staat hij toch echt tussen de new releases!!!!
Today Nokia introduced the new Nokia 6610i mobile phone, featuring an integrated camera, complete MMS functionality and an FM radio. The Nokia 6610i triband mobile phone (GSM 900/1800/1900) offers a classic design, color screen and a solid set of features including Java(TM) technology, an XHTML browser and SyncML. Comfortably styled in a familiar design, the Nokia 6610i is estimated to begin shipping in Europe, Middle East, Africa and Asia in the second quarter of 2004. The unsubsidized, untaxed retail price for the Nokia 6610i is expected to be around €250.
:o NIET TE GELOVEN DIE S*KKELS BIJ NOKIA, hoe verzinnen ze dit.

[ Voor 25% gewijzigd door thefox154 op 20-04-2004 09:41 ]

• CarJunkyXL
ik vind het eigenlijk belachlijk veel geld voor deze telefoon,
een nokia 7250 kost net zo duur, en is ouder!
terwijl deze waarschijnlijk dezelfde functies heeft.

naar mijn mening, hebben ze nog cameratjes over van de 7250, genoeg frontjes en behuizingen van de 6610, en het beeldschermpje hebben ze iets te veel gemaakt, en die moeten ook op, dus zetten ze MAAR zo'n 4096 cnts schermpje erop :P

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
En toch gaan heel veel mensen deze telefoon kopen, dus ze komen er zoals altijd weer mee weg. Als mensen nou eens zouden stoppen met het massaal kopen van Nokia's puur omdat het Nokia is, dan leren ze misschien eens niet hun eigen klanten te naaien.

• thefox154
deuxani schreef op 20 april 2004 @ 10:40:
En toch gaan heel veel mensen deze telefoon kopen, dus ze komen er zoals altijd weer mee weg. Als mensen nou eens zouden stoppen met het massaal kopen van Nokia's puur omdat het Nokia is, dan leren ze misschien eens niet hun eigen klanten te naaien.
AMEN!!!!

eindelijk iemand die het ziet..

Verwijderd

Misschien is het niet zo heel erg vreemd. Want volgens mij zijn er best veel mensen tevreden met het uiterlijk van de 6610.

• Miki
  • Laatst online: 09:32
thefox154 schreef op 20 april 2004 @ 11:45:
[...]

AMEN!!!!

eindelijk iemand die het ziet..
Al maakt nokia ze nog zo lelijk, nog zo vol met fouten, etc., etc., dan nog koopt de massa die telefoons. Kopers zijn gebrainwashed met als voornaamste slappe excuus: "ik ben het menu gewend" <- binnen een week leer om je omgaan met een ander merk :Y)

1. Nokia is duur in vergelijking tot andere merken.
2. Brengt weinig echt nieuwe toestellen -> hoelang gaat hun schermpje (128x128) wel niet mee :? Dikke 2 jaar, als het niet meer is.
3. Weinig extra's naast het toestel zelf: extra batterij, datakabel, headsett (al valt dat mee met bepaalde modellen)
4. Hoeveelste i upgrade is dit nu wel niet?

• Flint
Wees maar niet bang hoor, steeds meer mensen kijken nu al verder dan alleen Nokia. Ze hebben altijd wel een goeie naam gehad, maar als ze zo nog een tijdje door blijven gaan dan vrees ik dat ze hun leiders positie af moeten staan aan 'n ander.

Ik hoor trouwens bij 't groepje die 't design van de 6610 wel mooi vinden :) Jammer dat er voor de rest bij dit i model zoweinig nieuw is...

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
* Arnout heeft een 6610.

Belangrijkste reden om hem te kopen: design en GEEN "camera".
Wat moet je met een camera-met-0.3megapixel? Niks.
Want daar heb ik een digitale camera voor, 4 megapixels.

Verwijderd

Topicstarter
Flint schreef op 20 april 2004 @ 08:43:
[...]

Je maakte niet echt een volwassen opmerking... dus als je dat niet snapt... :X

Ik geef Ginz groot gelijk, want het is verre van logisch om dit model nú nog uit te brengen. Nokia is echt de draad kwijt :?
Hoezo? Ik ben nog niet volwassen :+...
Is ginz hier een telefonie koning ofzo? Iedereen is voor hem.... :r

• Flint
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 14:39:
[...]

Hoezo? Ik ben nog niet volwassen :+...
Is ginz hier een telefonie koning ofzo? Iedereen is voor hem.... :r
Met een "Ik weet 't beter" reactie toon je gewoon niet veel respect voor andere gebruikers.

*checkt profiel* Ben je 14 :? Ow, nee ok, dan mag je dus onvolwassen reageren... :X
Je moet iemands mening gewoon respecteren :)

Verwijderd

Topicstarter
Flint schreef op 20 april 2004 @ 14:51:
[...]

Met een "Ik weet 't beter" reactie toon je gewoon niet veel respect voor andere gebruikers.

*checkt profiel* Ben je 14 :? Ow, nee ok, dan mag je dus onvolwassen reageren... :X
Je moet iemands mening gewoon respecteren :)
Tja moet je horen wie het zegt |:( , dan moet je mijn mening ook respecteren, en dat doe jij ook niet.
Kijk eerst naar jezelf, dan pas naar anderen.

maar we moeten ontopic blijven. Mijn mening over de 6610i, ik vond de 6610 heel erg mooi en erg leuk dat ze een i versie maken met camera, maar ze konden innerlijk veel dingen veranderen en dat hebben ze dus niet gedaan :X

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 15:29 ]

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb zelf ook een 6610 inmiddels als anderhalf jaar (november 2002), toen heb ik er ook een review over geschreven hier op GoT.

Aan de ene kant heb ik zoiets van kut, had toen zoeen camera erin gedaan. Nu heeft het totaal geen nut meer, want er zijn genoeg vervangende toestellen met betere camera's erin. Daarbij kan ik me wel een beetje vinden dat mensen denken van hmm, ik had wel een camera in mijn 6610 gewild en nu doen ze hem erin. Dus dat mensen een beetje belazerd worden.

Maar aan de andere kan heb ik zoiets dat het wel weer goede marketing is van Nokia. De 6610 in nu al wat ouder, heet toch zeker een zeer leuk uiterlijk (moet je toegeven ;), dus kan de prijs heel laag blijven. Dit heeft als gevolg dat hij goedkoop geleverd kan worden bij een pre-paid pakket. Daarbij voel ik mezelf weer eigenlijk helemaal niet belazerd, als ik namelijk een toestel met camera wilde, dan had ik die toen als kunnen kopen. Er waren in November 2002 al beschikbaar en hierna nog veel meer, dus hebben mensen genoeg keuze gehad om een toestel met camera te halen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Kan dit gedoe tussen rightone_ en "de rest" nu ophouden a.u.b.?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

inmiddels heb ik de eerste prijsindicatie ook mogen opvangen en deze is ongeveer tussen de 200 a 250 euro! Dat valt dus reuze mee!

• thefox154
@gsmdealer, kijk even in mijn post bovenaan. Dit bedrag wrodt gewoon op de pers site van nokia gemeld. Dus niets ontvangen, gewoon gelezen... :Y)

Verwijderd

Heb naar infomatie gezocht over deze telefoon, maar ben er niet echt veel wijzer van geworden.
Zou iemand me kunnen vertellen wat de plus- en minpunten van deze telefoon zijn ten opzichte van de nokia 6230 ??

• CarJunkyXL
[quote:]
Heb naar infomatie gezocht over deze telefoon, maar ben er niet echt veel wijzer van geworden.
Zou iemand me kunnen vertellen wat de plus- en minpunten van deze telefoon zijn ten opzichte van de nokia 6230 ??
[/quote]

ik denk dat het zo zit,
de 6230 heeft meer kleuren scherm ( 64k)
de 6230 heeft betere camera
de 6230 heeft blauwtand
de 6230 kan meer chords polyphonic beltonen afspeln ( dacht 24 chords, maar hang me er niet aan vast)
de 6230 is duurder:P

uhm.....er zullen er vast meer zijn, maar dat schiet me ff niet te binnen

edit:

hier zijn wat specs op een rijtje:

6610i:
Triband
Standytijd: 18 dagen
Spreektijd: 3 uur
106 x 44 x 19 mm
87 gram
4096 kleurendisplay
21 polyfone ringtones
Vibrafunctie
Foto telefoonboek
Ingebouwde handsfreefunctie
POP poort
500 nummers in geheugen
4 Mb intern geheugen
GPRS
Ingebouwde modem
Infraroodpoort
Ingebouwde camera
Java
HSCSD
FM Radio
WAP

6230:
Specificaties

Triband
Standbytijd: 300 uur
Spreektijd: 150 uur
103 x 44 x 20 mm
97 gram
65000 TFT kleurenscherm
Vibrafunctie
MMS
POP-poort
1000 nummers in geheugen
8 Mb intern geheugen
MMC geheugenslot
GPRS
Infraroodpoort
VGA-camera
EDGE
HSCSD
Bluetooth
FM-radio
WAP
xHTML

natuurlijk is dit niet alles, maar het is een ideetje

[ Voor 41% gewijzigd door CarJunkyXL op 21-04-2004 08:41 ]

Verwijderd

Het enige echte verschil zit hem dus in de camera ??? Scheelt dat zoveel in kwaliteit dan ?
Geen MMS ? :?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:31

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Today Nokia introduced the new Nokia 6610i mobile phone, featuring an integrated camera, complete MMS functionality and an FM radio. The Nokia 6610i triband mobile phone (GSM 900/1800/1900) offers a classic design, color screen and a solid set of features including Java(TM) technology, an XHTML browser and SyncML. Comfortably styled in a familiar design, the Nokia 6610i is estimated to begin shipping in Europe, Middle East, Africa and Asia in the second quarter of 2004. The unsubsidized, untaxed retail price for the Nokia 6610i is expected to be around €250.
Bronnetje
Wel dus :o

Anyway, het wordt een overbodig toestel dat snel uit de markt is...er zijn al betere varianten beschikbaar (ook van Nokia).
edit:
idd MVH...een 6230 lijkt al snel een betere keuze, alleen al vanwege de specs/looks en covers (stuk steviger)

Of het wordt heel snel een Budget - Prepaid toestel :p

[ Voor 7% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 21-04-2004 09:23 ]

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Keuze tussen een 6610i en een 6230 is dus simpel volgens jullie ?>>?

• Neoz
  • Laatst online: 28-11 13:12

Neoz

Neoz & Hobbes

http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,015_6610i,00.html

Link naar Nokia Forum met foto + specs

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Ik weet wat we hierna kunnen verwachten!
De 7250ii... met 2 camera's!
Afbeeldingslocatie: http://www.partypeepz.nl/diversen/7250ii.jpg

• Neoz
  • Laatst online: 28-11 13:12

Neoz

Neoz & Hobbes

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 11:45:
[afbeelding]
:+ Ja maar Nokia heeft nog nooit een ii versie uitgebracht hoor :+

Serve The Humanity , Be Server

• Flint
Soep dr dan een videocall model van, want dan ist nog enigzins realistisch ;) (Camera aan de voorkant dus :) )

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 11:45:
[afbeelding]
_/-\o_

-

• CarJunkyXL
m.lammers schreef op 21 april 2004 @ 08:38:
[quote:]
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 09:08:
Het enige echte verschil zit hem dus in de camera ??? Scheelt dat zoveel in kwaliteit dan ?
Geen MMS ? :?
ja, de 6230 een is VGA (ala samsunbg e700 kwaliteit (kwijl kwijl) )
en de ander zal een 7250 camera zijn, met dus bagger kwaliteit :(

en je kan wel gewoon mmsen met de 6610i

Verwijderd

Flint schreef op 21 april 2004 @ 12:20:
Soep dr dan een videocall model van, want dan ist nog enigzins realistisch ;) (Camera aan de voorkant dus :) )
Ja maar dat zou nog logisch zijn...

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:38:
[...]

Ja maar dat zou nog logisch zijn...
Hhahaha.... jah inderdaad voor nokia wel jah... Twincam zal komen denk ik inde 6610III-Limited Extra Edition... halverwege 2006... ;)

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

.

[ Voor 100% gewijzigd door Sur_G op 21-04-2004 15:08 . Reden: Dubbelpost ]

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

offtopic:
waar gaan de ^^^^ bovenstaande posts over? :X
Discussier liever over wat wel door Nokia ontwikkeld is; Nokia 6610i. Dank U :*)
Available:Planned in the 2nd quarter, 2004
Snel, waarschijnlijk vanwege het feit dat er weinig nieuws ontwikkeld dient te worden aan dit toestel.

Minpunt
Email: Over SMS
Nog steeds geen pop-mail :(

[ Voor 57% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 21-04-2004 17:40 ]

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik za gister op een lijst van een leverancier(weet de naam niet meer ) dat et toestel eind mei al zal komen, in de kleuren: zwart,rood en blauw.

Verwijderd

meer info:
http://www.nokia.com/nokia/0,,55636,00.html

Ach ik begin het steeds meer te begrijpen, het is tenslotte ook een mooi model, niet vernieuwend, maar gewoon duidelijk en mooi. Maar ja persoonlijk hoop juist steeds meer dat de camera's uit de telefoons verdwijnen.

• CarJunkyXL
hey mensen, ik heb nog een verschil ontdekt.

de 6610 is 84 gram, en de 6610i is 87 gram,

nu vraag ik mij dus af, of dat cameratje zo ligt is of zijn er meer aanpassingen gemaakt......

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:46

jurma

simply connecting...

dat ligt aan het camera'tje

en ik had hem al ergens gezien voor 200 euro incl btw enzo.
het dus een goed alternatief voor de 6230 (die fucking duur is vind ik)

edit: dat verschil werd al een keer genoemd volgens mij :)

[ Voor 18% gewijzigd door jurma op 22-04-2004 09:58 ]

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Heb hem net besteld voor €250,-
Nou maar afwachten wat het is....

Verwijderd

laat het maar weten :P ben benieuwd.....

want ik vind iid de 6230 ook te duur...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 12:28 ]

• jurma

jurma

simply connecting...

idd, laat even weten of het iets is.
loop nu nog met een nokia3310 rond + abo dus...

ook een beetje oud ding he :p

Verwijderd

Ze hebben hem zojuist opgestuurd dus zal 1 deze dagen wel aankomen...
Laat wel weten wanneer hij binnen is...

• jurma

jurma

simply connecting...

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:29:
Ze hebben hem zojuist opgestuurd dus zal 1 deze dagen wel aankomen...
Laat wel weten wanneer hij binnen is...
en was dat alleen telefoon of eventueel abo/prepaid er bij?

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
jurma schreef op 22 april 2004 @ 14:31:
[...]

en was dat alleen telefoon of eventueel abo/prepaid er bij?
en mag ik je vragen waar je het hebt besteld ?

• jurma

jurma

simply connecting...

dcell schreef op 22 april 2004 @ 15:18:
[...]

en mag ik je vragen waar je het hebt besteld ?
Ik heb hem nog niet besteld, ik bestel um ook niet maar koop hem via me stage (verkoopt gsm's via internet) dit zal voor mij wel wat korting hebben enzo

• CarJunkyXL
hoe kan je hem besteld hebben, en een van deze dagen binnen hebben, als die pas eind mei( als er geen vertragingen zijn) verkrijgbaar is, of heb ik het nu verkeerd begrepen

hier post ik nog wat meer specs:
Tri band

Beeldscherm
Kleuren beeldscherm
Instelbare schermhelderheid
4.096 kleuren
CSTN
Resolutie: 128 x 128 pixels, 5 lijnen

Externe vormgeving
Bedieningstoets
4-richtings

Camera
Effecten/instelmogelijkheden
Kwaliteitsopties
Nachtmodus
Portrait modus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Zelfontspanner 10 sec.
Max. resolutie: 352 x 288 pixels
Soort: CIF camera

Geïntegreerde antenne

Trilfunctie

Verwisselbare covers

Interne vormgeving
Individualiseerbare profielen
& Getimede profielen

Screensavers

Wallpapers
Downloadbare wallpapers
Kleur

Geheugen
Dynamisch geheugen
Grootte: 4 MB

Audio
FM-radio
Stereo

Handsfree functie

Polyfonische ringtones
Downloadbare ringtones

Voice command

Voice dailing

Messaging
Chat functie

Via SMS

Java ondersteuning

MMS

Picture messaging

SMS
Ontvangen en verzenden van
aaneengeschakelde SMS berichten

T9

Connectivity
GPRS

HSCSD

Infrarood

Internet browser
XHTML browser
Wallet over XHTML browser

Modem

Synchronisatie
SyncML
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Infrarood

Wallet & WIM

WAP
1.2

Aanwezige programma's
Alarmklok

Calculator

Fotoalbum

Games
Downloadbare games

Kalendernotities

Stopwatch & timer

Takenlijst

Telefoonboek met bellergroepen

Tijdsnotatie of Klok

Valuta omzetter

en niet te vergeten:
Afmetingen: 106x45x18mm

Gewicht: 87 gram
Standbytijd: 430 uur
Beltijd: 210 minuten
Beschikbaar: 3e kwartaal van 2004
Leverbaar: Verwacht
Cijfer: 7.5

let op de beschikbaarheid

en dan nog iets, nog steeds geen blauwtand, jongens waar zijn jullie nou mee bezig???? :?

moeten we het weer met iR doen.......

[ Voor 97% gewijzigd door CarJunkyXL op 23-04-2004 09:27 ]

• jurma

jurma

simply connecting...

idd, daarom heb ik ook overwogen om de motorola V525 te kopen

Verwijderd

Net een bevestiging gekregen dat ie onderweg is... Maandag zou de postbode hem bij moeten hebben...

• CarJunkyXL
mag ik vragen, waar je hem besteld hebt? ( via bedrijf, maar waar hebben hun hem vandaan)
en ben ook benieuwd naar de prijs....

laat het ons wel weten he :P

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

De 6610i zal deze week bij de meeste shops arriveren.
Met een prijs van ongeveer 250€... maar ik denk dat die prijs snel richting de 200€ zal gaan...

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 14:00
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 09:22:
Keuze tussen een 6610i en een 6230 is dus simpel volgens jullie ?>>?
Lijkt mij een oneerlijk vergelijk. De 6230 heeft bluetooth, en een MMS slot. De 6610i niet, die kan ej dus beter vergelijken met de 6220. Dat komt beter overeen!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11 13:50

macuz

Dance!

Tja als er reviews van zijn lijkt het me dat ie der aan komt...

maar hij lijkt me niet goed verkoopbaar zijn, aangezien 4096 kleuren nx meer is tegenwoordig... en dat helemaal voor een camera!

[ Voor 79% gewijzigd door macuz op 11-05-2004 21:55 ]

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Heb vanmorgen deze telefoon gekocht icm een abbo van Telfort. 2 jarig 15 euri p/maand. Telefoon gratis. Kon kiezen: 6610 of de 6610i gratis. Enige verschil is de camera (en dan gelijk het gewicht ook, woei, die paar gram ;))

Best leuke telefoon, maar de camera stelt op zich niet zoveel voor. Heb de foto's nog niet op m'n pc staan, omdat ik geen IR heb.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:10
Go0s schreef op 13 mei 2004 @ 14:09:
Heb vanmorgen deze telefoon gekocht icm een abbo van Telfort. 2 jarig 15 euri p/maand. Telefoon gratis. Kon kiezen: 6610 of de 6610i gratis. Enige verschil is de camera (en dan gelijk het gewicht ook, woei, die paar gram ;))

Best leuke telefoon, maar de camera stelt op zich niet zoveel voor. Heb de foto's nog niet op m'n pc staan, omdat ik geen IR heb.
huh.... ik heb zelf de 6610 (zonder de I), maar die heeft wel infrarood, bovenin in de lijn waar de powerknop ook zit.

Verder ben ik zeer goed te spreken over dit model, goede geluidskwaliteit, strak model.

edit:

tevens blijft de accu goed net als die van mijn 6310. De 33xx serie had zichtbaar slechtere accus

[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 13-05-2004 14:18 ]

Verwijderd

Waar heb je de telefoon gehaald GoOs ??

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Belcompany in Den Bosch. Er zit bij mijn 6610i ook IR, maar niet op m'n computer :)

Was een van de eerste met dit toestel 8) (volgens de verkoper :P)

[ Voor 32% gewijzigd door Go0s op 13-05-2004 15:57 ]

• Extra300s
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Oud topic, weet ik maar toch..

Zou iemand eens een fotootje gemaakt met de 6610i eens willen posten, eens kijken wat dat voorstelt.

Bedankt.

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Sorry voor het omhoogschoppen van een oud topic, maar ik kon niet heel veel topics vinden over de 6610i en dit leek me de geschiktste.

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Mijn oude Ericsson begint het te begeven, en toevallig kan ik net mijn abbo verlengen (T-mobile). Ik ben al een tijdje aan het rondkijken en ben zover dat ik wil kiezen uit de Nokia 6610i of de SE T630. Beide niet al te duur (ik heb niet zo'n duur abbo en wil niet teveel bijbetalen), vind ze er OK uitzien en je kunt er ook nog mee telefoneren.

Naar wat ik zo gelezen heb heeft de T630 betere specs (Bluetooth, beter schermpje) maar heeft de 6610i wel een betere camera (toch?) en meer geheugen. Ik heb tot nu toe altijd Ericssons gehad en heb dus geen ervaring met Nokia's in het gebruik, maar verwacht dat dat wel OK zal zijn. Of valt daar wel wat op aan te merken? (Ik heb wel gelezen dat mensen de SE traag vinden, is dat echt zo?).

Als ik dit topic zo doorlees is men niet echt enthousiast over de 6610i, en ik neig toch al een beetje naar de SE, die ook goedkoper is. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat duidelijke argumenten om voor mezelf de keuze kracht bij te zetten, want ik vind de 6610i er best OK uitzien. De SE ook wel, maar is wel erg... vierkant. De Nokia vind ik dan eleganter. Maar is-ie echt hopeloos ouderwetsch? iig alvast bedankt voor tips/advies/ervaringen.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Buzz-01
  • Laatst online: 08:00
Hmm... ik kan je vertellen dat de camera van de 6610i ronduit bagger is. Pics zijn vaag en donker, maakt de foto pas 0,5 - 1 sec nadat je op t knopje gedrukt hebt, etc etc.
Mijn advies: als je belang hecht aan de camera, kies dan iig _niet_ voor de 6610i. Het geheugen van de 6610i is 4MB, gedeeld over alle applicaties. Dit is voor mij overigens meer dan voldoende... Hoe dit op de SE is weet ik niet, heb geen ervaring met het toestel.

Zelf mis ik op de 6610i eigenlijk toch wel de ondersteuning van bluetooth, iets waar ik het nut niet van in zag toen ik de telefoon kocht (vorig jaar juli/aug). Een klein voorbeeldje is een bluetooth carkit waarbij je de foon in je zak kunt houden. Nu heb ik zo'n houder op mijn dashboard moeten klussen... :X

Flickr

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Baggercamera? hmm... weer een punt voor de ericsson. Of is de camera daarvan ook bagger? Kan iemand überhaupt een argument noemen om de 6610i boven de t630 te verkiezen? Morgen ga ik iig 1 van 2 bestellen.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:42

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Bagger is de camera zeker niet... ik kreeg zelfs opmerkingen over het lichte/felle contrast van de foto`s t.o.v. een nokia 3220-camera.

Verder ben ik zeer tevreden over deze foon: het geheugen is ruimschoots voldoende, ik kan in nijmegen id&t radio ontvangen (zegt wat over ontvangst), geen displayproblemen zoals bij de 6100 (vage tijdsweergave...), flink voelbare trilfunctie, 150 sms`jes op te slaan :9 (terwijl het geheugen makkelijk meer toe zou staan) alleen zit ik nog ff met de accu...binnen anderhalve dag istie leeg wat natuurlijk kan liggen aan het feit dattie pas 2 keer is opgeladen (tijdens het aanstaan, uit opladen is beter)....hij zou standby tot 240 uur mee moeten gaan.... es kijken of dat gaat lukken.... bij mijn 3330 lukte het iig wel.

Om meteen ook even te reageren op de accu`s van 33** serie, ik snap niet wat daar slecht aan was? ik heb na 4 jaar een nieuwe accu moeten kopen omdat de stand-by tijd van anderhalve week was teruggelopen naar anderhalve dag... verder heeft niemand die ik ken ooit last gehad van die accu`s.....of je moet de meegeleverde accu (ni-cd) natuurlijk slecht behandelen door onregelmatig op te laden... (li-ion even daargelaten)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Uhhh, soms helpt het wel als je accu contactjes ff goed schoon te maken!

[ Voor 8% gewijzigd door AMDFreak op 30-01-2005 16:50 ]

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Michael Knight schreef op zondag 30 januari 2005 @ 16:28:
Bagger is de camera zeker niet... ik kreeg zelfs opmerkingen over het lichte/felle contrast van de foto`s t.o.v. een nokia 3220-camera.

Verder ben ik zeer tevreden over deze foon: het geheugen is ruimschoots voldoende, ik kan in nijmegen id&t radio ontvangen (zegt wat over ontvangst), geen displayproblemen zoals bij de 6100 (vage tijdsweergave...), flink voelbare trilfunctie, 150 sms`jes op te slaan :9 (terwijl het geheugen makkelijk meer toe zou staan) alleen zit ik nog ff met de accu...binnen anderhalve dag istie leeg wat natuurlijk kan liggen aan het feit dattie pas 2 keer is opgeladen (tijdens het aanstaan, uit opladen is beter)....hij zou standby tot 240 uur mee moeten gaan.... es kijken of dat gaat lukken.... bij mijn 3330 lukte het iig wel.

Om meteen ook even te reageren op de accu`s van 33** serie, ik snap niet wat daar slecht aan was? ik heb na 4 jaar een nieuwe accu moeten kopen omdat de stand-by tijd van anderhalve week was teruggelopen naar anderhalve dag... verder heeft niemand die ik ken ooit last gehad van die accu`s.....of je moet de meegeleverde accu (ni-cd) natuurlijk slecht behandelen door onregelmatig op te laden... (li-ion even daargelaten)
Bagger is de camera zeker niet? Bagger is de camera zeker wel ;) Maarja iedereen zn eigen mening :P

Je zegt dattie na 1,5 dag leeg is, maar mijne gaat als je er flink mee belt, smst en radio luistert toch nog ruim een week mee..

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Nu heb ik zelf de 6100 en moet zeggen dat de batterij daarvan stukken beter is dan die van de Nokia 6610(i); het zijn overigens ook verschillende modellen. De nieuwere 6*** series van Nokia hebben allemaal de nieuwere reeks batterijen.
Nokia 6610(i) bat (780 mAh):Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_bld_3_pop.jpg
Nokia 6100 bat (720 mAh):Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_bl_4c_pop.jpg

Het zijn echter wel beide toestellen met dezelfde mogelijkheden (de FM radio en camera daargelaten).

IMHO zijn deze serie toestellen eenvoudig, maar solide. Een 6630 met Symbian, UMTS, vid.camera is toch een ontwikkeling die niet iedereen toejuicht. Eenvoud en klasse vind ik net zo belangrijk (een 6630 mist beiden :+ )

• David
  • Laatst online: 28-11 19:52
Ik heb sinds gisteren een 6610i (tweedehands). Vanochtend viel 'ie uit m'n broekzak (op 'n zachte mat) en sprong open, en nu krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik heb hem een paar keer aan de lader gehangen, een paar keer het frontje eraf gehaald en erop gezet maar dat wil niet baten. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Mijn vorige telefoon heeft veel hardere klappen moeten doorstaan en die doet het nog steeds.

Dato DUO synth voor twee

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:17:
[...]

Bagger is de camera zeker niet? Bagger is de camera zeker wel ;) Maarja iedereen zn eigen mening :P

Je zegt dattie na 1,5 dag leeg is, maar mijne gaat als je er flink mee belt, smst en radio luistert toch nog ruim een week mee..
Tjah, zolang je je mening maar onderbouwt ;) ik hoef geen megapixels in men camera. Een echte camera schiet mooiere foto`s en das een understatement. B)
Overigens doet de accu het nu ook nog steeds op 1 lading na men laatste post. hij moest dus (zoals ik al zei) waarschijnlijk ff inkomen zoals met de meeste accu`s.

Dit is idd geen telefoon die je te vaak moet laten vallen, het frontje zit bij aankoop strak, maar na een keer loshalen (verwisseln sim-kaart oid) zit het frontje al merkbaar losser. :| Dit is het enige minpunt t.o.v. men vorige Nokia (3330), die je makkelijk van een flatgebouw kon laten droppen en het daarna nog steeds deed (btw, echt uitgeprobeerd...)

Verwijderd

Ik ben van plan deze te kopen.

Ik ben op zoek naar een telefoon die maxmaal 165 kost (simlockvrij), en die toch een beetje "van alle markten thuis" is.

Klopt het dat ik hier dan wel iets aan heb?
De camera is vast niet je van het, maar ik neem aan dat er toch vrij leuke foto's mee te maken zijn? Heeft iemand enkele voorbeeldjes voor mij?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Moewhaa.. de fototjes vallen wat tegen hoor, verwacht er cker niet te veel van.

Maar wat wel zo is, in het begin is het wel leuk fototjes maken.. maar daarna heb je dat ook wel weer gezien enzo

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

De resolutie is 352*288, waar je je dus niet veel bij moet voorstellen. Je kunt iig wel redelijk leuke foto`s ermee schieten van je jezelf en je vrienden voor op je foon zelf als achtergrond of om aan anderen te laten zien.

Ik heb deze foon zelf een kleine 2 weken terug gekocht voor €189,- das iets boven je budget, maar als tweaker ben je vast goed in onderhandelen met je ouders oid ;) Misschien issie ergens anders nog wel voor een lagere prijs te krijgen zelfs.

En zoals AMDfreak al zegt: na korte tijd is het "nieuwe" er ook wel af. Dus dan ben je blij dat je geen extra poen hebt neergelegd voor een camera met 200 pixels meer :) Voor de echte gelegenheden neem je gewoon een lekker 3mp cam dan, hetzelfde met de games op je foon. Keertje snaken is leuk, maar voor het echte werk neem je een console.

Verwijderd

Ik heb de nokia 6610i + een pc met infra rood.
Maar geen datakabel. Kan ik hiermee mijn gemaakte foto op de pc zetten , of is er perse en data kabel nodig?

Verwijderd

Nog steeds niemand die een voorbeeld kan laten zien van een foto op HIq van deze telefoon? (sorry oud topic maar kan geen betere vinden over 6610i)

Verwijderd

Sorry voor het opschoppen van het topique, maar ik heb een probleempje met m'n Nokia 6610 i , die ik vanaf vandaag als telefoon gebruik aangezien m'n vader ermee aankwam ( ik had een Sony Erricson t100 :P )

Ik heb probleempjes met de infrarood functie van de camera.

In mijn bios heb ik infrarood aangedaan, Wxp herkent hem ook gewoon.

Ik heb de laatste Pcsuite van Nokia.com gedownload, zodat ik gemaakte foto's, en beltonen op m'n pc/mobiel kanzetten

Dan zet ik de infrarood functie op m 'n telefoon aan, zodat ik kan gaan connecten. Ik druk op het connecten via infrarood knopje bij Pcsuite, en hoe dicht ik hem ook bij het mobo houdt, hij wil maar niet connecten met m'n pc. Ik weet zeker dat mijn infrarood werkt aangezien ik daarmee met andere 6610i's kan uitwisselen. Ook ben ik er vrij zeker van dat mijn infrarood op mijn mobo werkt aangezien Wxp hem gewoon herkent.

M'n mobo is een Msi k8n neo platinum 4 :)

Heet iemand een oplossing??

Alvast bedankt

Misschien een waardevolle edit:

Bestaande topics heb ik doorgezocht, waarbij dit topic het dichts in de buurt komt, alleen helaas word hier geen antwoord gegeven op de vraag

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 00:04 . Reden: Waardevolle toevoeging ]

Pagina: 1 2 Laatste