Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
Go0s schreef op 13 mei 2004 @ 14:09:
Heb vanmorgen deze telefoon gekocht icm een abbo van Telfort. 2 jarig 15 euri p/maand. Telefoon gratis. Kon kiezen: 6610 of de 6610i gratis. Enige verschil is de camera (en dan gelijk het gewicht ook, woei, die paar gram ;))

Best leuke telefoon, maar de camera stelt op zich niet zoveel voor. Heb de foto's nog niet op m'n pc staan, omdat ik geen IR heb.
huh.... ik heb zelf de 6610 (zonder de I), maar die heeft wel infrarood, bovenin in de lijn waar de powerknop ook zit.

Verder ben ik zeer goed te spreken over dit model, goede geluidskwaliteit, strak model.

edit:

tevens blijft de accu goed net als die van mijn 6310. De 33xx serie had zichtbaar slechtere accus

[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 13-05-2004 14:18 ]

Verwijderd

Waar heb je de telefoon gehaald GoOs ??

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Belcompany in Den Bosch. Er zit bij mijn 6610i ook IR, maar niet op m'n computer :)

Was een van de eerste met dit toestel 8) (volgens de verkoper :P)

[ Voor 32% gewijzigd door Go0s op 13-05-2004 15:57 ]

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Oud topic, weet ik maar toch..

Zou iemand eens een fotootje gemaakt met de 6610i eens willen posten, eens kijken wat dat voorstelt.

Bedankt.

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Sorry voor het omhoogschoppen van een oud topic, maar ik kon niet heel veel topics vinden over de 6610i en dit leek me de geschiktste.

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Mijn oude Ericsson begint het te begeven, en toevallig kan ik net mijn abbo verlengen (T-mobile). Ik ben al een tijdje aan het rondkijken en ben zover dat ik wil kiezen uit de Nokia 6610i of de SE T630. Beide niet al te duur (ik heb niet zo'n duur abbo en wil niet teveel bijbetalen), vind ze er OK uitzien en je kunt er ook nog mee telefoneren.

Naar wat ik zo gelezen heb heeft de T630 betere specs (Bluetooth, beter schermpje) maar heeft de 6610i wel een betere camera (toch?) en meer geheugen. Ik heb tot nu toe altijd Ericssons gehad en heb dus geen ervaring met Nokia's in het gebruik, maar verwacht dat dat wel OK zal zijn. Of valt daar wel wat op aan te merken? (Ik heb wel gelezen dat mensen de SE traag vinden, is dat echt zo?).

Als ik dit topic zo doorlees is men niet echt enthousiast over de 6610i, en ik neig toch al een beetje naar de SE, die ook goedkoper is. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat duidelijke argumenten om voor mezelf de keuze kracht bij te zetten, want ik vind de 6610i er best OK uitzien. De SE ook wel, maar is wel erg... vierkant. De Nokia vind ik dan eleganter. Maar is-ie echt hopeloos ouderwetsch? iig alvast bedankt voor tips/advies/ervaringen.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28
Hmm... ik kan je vertellen dat de camera van de 6610i ronduit bagger is. Pics zijn vaag en donker, maakt de foto pas 0,5 - 1 sec nadat je op t knopje gedrukt hebt, etc etc.
Mijn advies: als je belang hecht aan de camera, kies dan iig _niet_ voor de 6610i. Het geheugen van de 6610i is 4MB, gedeeld over alle applicaties. Dit is voor mij overigens meer dan voldoende... Hoe dit op de SE is weet ik niet, heb geen ervaring met het toestel.

Zelf mis ik op de 6610i eigenlijk toch wel de ondersteuning van bluetooth, iets waar ik het nut niet van in zag toen ik de telefoon kocht (vorig jaar juli/aug). Een klein voorbeeldje is een bluetooth carkit waarbij je de foon in je zak kunt houden. Nu heb ik zo'n houder op mijn dashboard moeten klussen... :X

Flickr

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Baggercamera? hmm... weer een punt voor de ericsson. Of is de camera daarvan ook bagger? Kan iemand überhaupt een argument noemen om de 6610i boven de t630 te verkiezen? Morgen ga ik iig 1 van 2 bestellen.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:42

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Bagger is de camera zeker niet... ik kreeg zelfs opmerkingen over het lichte/felle contrast van de foto`s t.o.v. een nokia 3220-camera.

Verder ben ik zeer tevreden over deze foon: het geheugen is ruimschoots voldoende, ik kan in nijmegen id&t radio ontvangen (zegt wat over ontvangst), geen displayproblemen zoals bij de 6100 (vage tijdsweergave...), flink voelbare trilfunctie, 150 sms`jes op te slaan :9 (terwijl het geheugen makkelijk meer toe zou staan) alleen zit ik nog ff met de accu...binnen anderhalve dag istie leeg wat natuurlijk kan liggen aan het feit dattie pas 2 keer is opgeladen (tijdens het aanstaan, uit opladen is beter)....hij zou standby tot 240 uur mee moeten gaan.... es kijken of dat gaat lukken.... bij mijn 3330 lukte het iig wel.

Om meteen ook even te reageren op de accu`s van 33** serie, ik snap niet wat daar slecht aan was? ik heb na 4 jaar een nieuwe accu moeten kopen omdat de stand-by tijd van anderhalve week was teruggelopen naar anderhalve dag... verder heeft niemand die ik ken ooit last gehad van die accu`s.....of je moet de meegeleverde accu (ni-cd) natuurlijk slecht behandelen door onregelmatig op te laden... (li-ion even daargelaten)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Uhhh, soms helpt het wel als je accu contactjes ff goed schoon te maken!

[ Voor 8% gewijzigd door AMDFreak op 30-01-2005 16:50 ]

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Michael Knight schreef op zondag 30 januari 2005 @ 16:28:
Bagger is de camera zeker niet... ik kreeg zelfs opmerkingen over het lichte/felle contrast van de foto`s t.o.v. een nokia 3220-camera.

Verder ben ik zeer tevreden over deze foon: het geheugen is ruimschoots voldoende, ik kan in nijmegen id&t radio ontvangen (zegt wat over ontvangst), geen displayproblemen zoals bij de 6100 (vage tijdsweergave...), flink voelbare trilfunctie, 150 sms`jes op te slaan :9 (terwijl het geheugen makkelijk meer toe zou staan) alleen zit ik nog ff met de accu...binnen anderhalve dag istie leeg wat natuurlijk kan liggen aan het feit dattie pas 2 keer is opgeladen (tijdens het aanstaan, uit opladen is beter)....hij zou standby tot 240 uur mee moeten gaan.... es kijken of dat gaat lukken.... bij mijn 3330 lukte het iig wel.

Om meteen ook even te reageren op de accu`s van 33** serie, ik snap niet wat daar slecht aan was? ik heb na 4 jaar een nieuwe accu moeten kopen omdat de stand-by tijd van anderhalve week was teruggelopen naar anderhalve dag... verder heeft niemand die ik ken ooit last gehad van die accu`s.....of je moet de meegeleverde accu (ni-cd) natuurlijk slecht behandelen door onregelmatig op te laden... (li-ion even daargelaten)
Bagger is de camera zeker niet? Bagger is de camera zeker wel ;) Maarja iedereen zn eigen mening :P

Je zegt dattie na 1,5 dag leeg is, maar mijne gaat als je er flink mee belt, smst en radio luistert toch nog ruim een week mee..

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Nu heb ik zelf de 6100 en moet zeggen dat de batterij daarvan stukken beter is dan die van de Nokia 6610(i); het zijn overigens ook verschillende modellen. De nieuwere 6*** series van Nokia hebben allemaal de nieuwere reeks batterijen.
Nokia 6610(i) bat (780 mAh):Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_bld_3_pop.jpg
Nokia 6100 bat (720 mAh):Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_bl_4c_pop.jpg

Het zijn echter wel beide toestellen met dezelfde mogelijkheden (de FM radio en camera daargelaten).

IMHO zijn deze serie toestellen eenvoudig, maar solide. Een 6630 met Symbian, UMTS, vid.camera is toch een ontwikkeling die niet iedereen toejuicht. Eenvoud en klasse vind ik net zo belangrijk (een 6630 mist beiden :+ )

An Explanation of l33t Speak

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 19:52
Ik heb sinds gisteren een 6610i (tweedehands). Vanochtend viel 'ie uit m'n broekzak (op 'n zachte mat) en sprong open, en nu krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik heb hem een paar keer aan de lader gehangen, een paar keer het frontje eraf gehaald en erop gezet maar dat wil niet baten. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Mijn vorige telefoon heeft veel hardere klappen moeten doorstaan en die doet het nog steeds.

Dato DUO synth voor twee

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:17:
[...]

Bagger is de camera zeker niet? Bagger is de camera zeker wel ;) Maarja iedereen zn eigen mening :P

Je zegt dattie na 1,5 dag leeg is, maar mijne gaat als je er flink mee belt, smst en radio luistert toch nog ruim een week mee..
Tjah, zolang je je mening maar onderbouwt ;) ik hoef geen megapixels in men camera. Een echte camera schiet mooiere foto`s en das een understatement. B)
Overigens doet de accu het nu ook nog steeds op 1 lading na men laatste post. hij moest dus (zoals ik al zei) waarschijnlijk ff inkomen zoals met de meeste accu`s.

Dit is idd geen telefoon die je te vaak moet laten vallen, het frontje zit bij aankoop strak, maar na een keer loshalen (verwisseln sim-kaart oid) zit het frontje al merkbaar losser. :| Dit is het enige minpunt t.o.v. men vorige Nokia (3330), die je makkelijk van een flatgebouw kon laten droppen en het daarna nog steeds deed (btw, echt uitgeprobeerd...)

Verwijderd

Ik ben van plan deze te kopen.

Ik ben op zoek naar een telefoon die maxmaal 165 kost (simlockvrij), en die toch een beetje "van alle markten thuis" is.

Klopt het dat ik hier dan wel iets aan heb?
De camera is vast niet je van het, maar ik neem aan dat er toch vrij leuke foto's mee te maken zijn? Heeft iemand enkele voorbeeldjes voor mij?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Moewhaa.. de fototjes vallen wat tegen hoor, verwacht er cker niet te veel van.

Maar wat wel zo is, in het begin is het wel leuk fototjes maken.. maar daarna heb je dat ook wel weer gezien enzo

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

De resolutie is 352*288, waar je je dus niet veel bij moet voorstellen. Je kunt iig wel redelijk leuke foto`s ermee schieten van je jezelf en je vrienden voor op je foon zelf als achtergrond of om aan anderen te laten zien.

Ik heb deze foon zelf een kleine 2 weken terug gekocht voor €189,- das iets boven je budget, maar als tweaker ben je vast goed in onderhandelen met je ouders oid ;) Misschien issie ergens anders nog wel voor een lagere prijs te krijgen zelfs.

En zoals AMDfreak al zegt: na korte tijd is het "nieuwe" er ook wel af. Dus dan ben je blij dat je geen extra poen hebt neergelegd voor een camera met 200 pixels meer :) Voor de echte gelegenheden neem je gewoon een lekker 3mp cam dan, hetzelfde met de games op je foon. Keertje snaken is leuk, maar voor het echte werk neem je een console.

Verwijderd

Ik heb de nokia 6610i + een pc met infra rood.
Maar geen datakabel. Kan ik hiermee mijn gemaakte foto op de pc zetten , of is er perse en data kabel nodig?

Verwijderd

Nog steeds niemand die een voorbeeld kan laten zien van een foto op HIq van deze telefoon? (sorry oud topic maar kan geen betere vinden over 6610i)

Verwijderd

Sorry voor het opschoppen van het topique, maar ik heb een probleempje met m'n Nokia 6610 i , die ik vanaf vandaag als telefoon gebruik aangezien m'n vader ermee aankwam ( ik had een Sony Erricson t100 :P )

Ik heb probleempjes met de infrarood functie van de camera.

In mijn bios heb ik infrarood aangedaan, Wxp herkent hem ook gewoon.

Ik heb de laatste Pcsuite van Nokia.com gedownload, zodat ik gemaakte foto's, en beltonen op m'n pc/mobiel kanzetten

Dan zet ik de infrarood functie op m 'n telefoon aan, zodat ik kan gaan connecten. Ik druk op het connecten via infrarood knopje bij Pcsuite, en hoe dicht ik hem ook bij het mobo houdt, hij wil maar niet connecten met m'n pc. Ik weet zeker dat mijn infrarood werkt aangezien ik daarmee met andere 6610i's kan uitwisselen. Ook ben ik er vrij zeker van dat mijn infrarood op mijn mobo werkt aangezien Wxp hem gewoon herkent.

M'n mobo is een Msi k8n neo platinum 4 :)

Heet iemand een oplossing??

Alvast bedankt

Misschien een waardevolle edit:

Bestaande topics heb ik doorgezocht, waarbij dit topic het dichts in de buurt komt, alleen helaas word hier geen antwoord gegeven op de vraag

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 00:04 . Reden: Waardevolle toevoeging ]

Pagina: 1 2 Laatste