9500Pro Artifacts?

Pagina: 1
Acties:

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Ik heb mijn kaart een tijdje terug laten vallen :X Hier een topic geopend over hoe deze mogelijk te repareren. : [rml][ Videokaart] Onderdeel van 9500pro gemold[/rml]

Dit is inmiddels gelukt maar als ik ut2004 speel dan zie ik na een tijdje allemaal kleine zwarte puntjes op sommige objecten. ook lijntjes bij texture aansluitingen zie je wel vaker . Kan dit met het incidentje te maken hebben? Er zit inmiddels een andere condensator op. 100Pf.

Verder heb ik zelf al 3dmark etc gedraaid hier geen problemen. Farcry ook ok. Artifact tester 5 geeft ook geen errors. Op het moment loopt mijn kaart @ stock speed. Dus aan een overclock kan het niet liggen.

Ik gebruik WinXPPro met de Cat4.3 Gebaseerde omega drivers. Voor meer specs zie mijn sig..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Zet eens opties uit in UT2004 waarvan je weet dat die ook niet in de andere programma's/spellen zitten die je hebt getest, misschien is het één bepaald iets wat voor die artifacts zorgt.

En je kan natuurlijk altijd nog andere drivers proberen en desnoods even underclocken, daar gaat ie tenminste niet aan kapot ;)

The devil is in the details.

• Pakjebakmeel
Argh, Ik krijg ineens het gevoel dat die pixels horen in het intro filmpje van die assault map met die grote wagens in de woestijn :P In game zie ik nl nix meer :?

Kan iemand ff kijke of ie daar ook "artifacts" heeft? :)

* AS-Convoy heet ie ....

[ Voor 9% gewijzigd door Pakjebakmeel op 01-04-2004 13:04 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Ik heb de demo net geuninstalleerd een paar dagen geleden, maar ik kan me herinneren dat er inderdaad spikkels in beeld kwamen tijdens het filmpje, dus dat zou goed kunnen :)

Probeer anders een paar andere maps, als je daar ook niks ziet is er niks aan de hand lijkt me.

The devil is in the details.

• Pakjebakmeel
hehe , tis wel stom.... Lijken net ECHT die artifacts :P :P :P _/-\o_

*Pakjebakmeel kan zichzelf wel klappen :) :Y)

Probleem opgelost O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Pakjebakmeel op 01-04-2004 13:06 ]