[Contest] Officiële GoT 5K contest 2004

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.506 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20

André

Analytics dude

Topicstarter
Mijn WIP is ook gemaakt met schuine lijnen :P
Blijft wel lastig trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door André op 02-04-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:16
Anoniem: 110091 schreef op 02 april 2004 @ 13:07:

Probeer maar eens een diagonale lijn te tekenen in DHTML.
ok:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<style>
 div{position:absolute;width:1px;height:1px;background:#000}
</style>
<script>
function dot(x,y)
{
this.dot = document.createElement("div");
this.dot.style.left = x;
this.dot.style.top = y;
document.body.appendChild(this.dot);
}

function line(X,Y,P,Q) 
{
var x = X;
for(i=1;i<=(P-X);i++)
 {
 x+=1;
 var y=Y+((Q-Y)/(P-X))*x;
 new dot(x,y);
 }
}
</script>

tekent een lijn van (X,Y) naar (P,Q)

[ Voor 14% gewijzigd door T-MOB op 02-04-2004 13:36 . Reden: /code doet wonderen ]

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110091

johnnyv.nl schreef op 02 april 2004 @ 13:22:
[...]

Een diagonale lijn tekenen is vrij simpel hoor, functietje schrijven welke checked of de lijn door een bepaalde pixel gaat (en dan een pixel dus niet beschouwen als een punt zonder breedte of hoogte he ;) )

Maar een standaardfunctie is inderdaad makkelijker en kleiner :)
Moet je hiervoor niet een pixel-based architectuur hebben. Ik bedoel een heleboel td-elementen of zo? En zoja, is dat niet behoorlijk onhaalbaar (lees: traag).

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 110091 op 02-04-2004 13:50 . Reden: psje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-MOB schreef op 02 april 2004 @ 13:33:
[...]
[... je code hoeft niet dubbel ...]
tekent een lijn van (X,Y) naar (P,Q)
Ok, ok. Je hebt gelijk O-). Wat ik eigenlijk had moeten zeggen was: "Het is moeilijk om een diagonale lijn snel genoeg te tekenen om 10 lijnen op 10fps te laten bewegen..." (das wat je ongeveer nodig hebt om iets leuks te doen -- zonder creatief te zijn ;))

Maar bedankt voor de code... Ik wist helemaal niet dat je div-tags op die manier aan kunt maken. Ik heb nog nooit 'createElement' gebruikt! (je kunt toch blijkbaar niet alles weten |:()

PS. JAVA: g.drawLine(x,y,p,q); // zie het verschil :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 110091 op 02-04-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
mmz, ik ga gelijk ff benchmarken. Het ding failt trouwens als X>P. Een oplossing is om
code:
1
2
3
4
5
if (X>P) 
 {
 var t=X; X=P; P=t;
 var u=Y; Y=Q; Q=u;
 }

in die line() functie te proppen. In het oude topic stond een betere manier om variabelen van waarde te laten wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
of je doet zoiets:

Text mode Quake: http://webpages.mr.net/bobz/ttyquake//
Text mode UT: http://icculus.org/~chunky/ut/aaut/

een andere mooie manier om diagonalen te tekenen vond ik de truuc van Clay: http://www.xs4all.nl/~peterned/games/scorched/index.html

[ Voor 35% gewijzigd door Genoil op 02-04-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo zie je maar weer: zo'n contest haalt het beste in de mens naar boven!

Hulde aan Andre _/-\o_ voor het opzetten van deze contest!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Genoil schreef op 02 april 2004 @ 14:07:

een andere mooie manier om diagonalen te tekenen vond ik de truuc van Clay: http://www.xs4all.nl/~peterned/games/scorched/index.html
Shit, hoe werkt die truc dan? Is vast simpeler dan ik denk?
Anoniem: 110091 schreef op 02 april 2004 @ 14:52:
Zo zie je maar weer: zo'n contest haalt het beste in de mens naar boven!

Hulde aan Andre _/-\o_ voor het opzetten van deze contest!!
Dank, maar ik ben alleen een soort chef d'equipe om de contest een beetje in grote lijnen te leiden. De ideeën zijn van andere mensen... :)

[ Voor 40% gewijzigd door André op 02-04-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
André schreef op 02 april 2004 @ 15:44:
Shit, hoe werkt die truc dan? Is vast simpeler dan ik denk?
men neme een vierkant plaatje dat diagonaal verdeeld is in twee kleuren. door deze te verschalen kun je de diagonale lijn verschillende richtingscoefficienten laten aannemen. je hebt 4 plaatjes nodig (alle 4 mogelijkheden) om zoveel mogelijk hoeken mogelijk te maken.

er zitten natuurlijk wel beperkingen aan, bv dat lijnen van hoeken die de 0 /90 / 180 / 270 graden naderen onmogelijk zijn of anders heel erg lang worden. maar voor 'scorched earth' vond ik het iig wel vindingrijk :)

ik heb eigenlijk nooit gecontroleerd of dit echt is wat Clay gedaan heeft, maar ik vermoed het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:13
Genoil schreef op 02 april 2004 @ 16:57:
ik heb eigenlijk nooit gecontroleerd of dit echt is wat Clay gedaan heeft, maar ik vermoed het wel :)
Zover ik kan zien gebruikt Clay maar twee plaatjes ipv vier

Deze twee, om precies te zijn:
http://www.xs4all.nl/~pet.../scorched/images/scdn.gif
en
http://www.xs4all.nl/~pet.../scorched/images/scup.gif

offtopic:
Je moet die tankjes echt echt precies raken zeg, niet te doen haast :|

[ Voor 11% gewijzigd door Wirf op 02-04-2004 17:28 ]

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Wirf schreef op 02 april 2004 @ 17:25:
[...]

Zover ik kan zien gebruikt Clay maar twee plaatjes ipv vier
ja omdat ie alleen hoeken tussen -90 en 90 nodig heeft zijn het er twee. stel dat er holle "ronde" gaten in de berg zouden moeten zitten, dan zouden het er 4 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Genoil schreef op 02 april 2004 @ 16:57:
[...]

men neme een vierkant plaatje dat diagonaal verdeeld is in twee kleuren. door deze te verschalen kun je de diagonale lijn verschillende richtingscoefficienten laten aannemen. je hebt 4 plaatjes nodig (alle 4 mogelijkheden) om zoveel mogelijk hoeken mogelijk te maken.

er zitten natuurlijk wel beperkingen aan, bv dat lijnen van hoeken die de 0 /90 / 180 / 270 graden naderen onmogelijk zijn of anders heel erg lang worden. maar voor 'scorched earth' vond ik het iig wel vindingrijk :)

Haha, mooi trucje om lijnen weer te geven. Als je op ctrl-a drukt kun je die individuele plaatje zien.

Edit:
Site weer bijgewerkt, semicon had nog weer een nieuwe WIP opgestuurd.

[ Voor 6% gewijzigd door André op 02-04-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Ik vind het toch jammer dat sommige dingen ie-only zijn. Maar goed, misschien alleen omdat het WiPs zijn (toch? toch? toch? ) :P

Ik zag dat semicon bijvoorbeeld 'A.innerHTML=g;' gebruikte, (A is een id van een <p>) en dat is wel lekker kort, maar firefox bakt er niks meer van. Als ik naar m'n eigen code kijk heb ik het idee dat ik op deze manier flink wat bytes kan besparen, maar dan wel ten koste van firefox. Beetje dubieus gevoel :/
Semicon: window.event.srcElement.id is ook ie-only, kweet alleen niet hoe je deze kan verbeteren zo snel... ik weet niet hoe firefox de parameters van een event mee geeft (volgens mij als variabele die je kan aangeven, maar dat pakte die niet meteen. een listener misschien? maar das meteen weer flink wat bytes erbij...)

[ Voor 3% gewijzigd door wacco op 02-04-2004 18:28 ]

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
ff een update van mijn WIP: SuperDonkey

De basis functioneert nu... nog 1,5-2k over voor aanvullingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10445

Gaaf spul mensen! Ik ga binnenkort ook lekker werken aan mijn flash inzending, zal nog even duren, nogal druk, maar we gaan aan de slag.

Een raycasting engine laat ik dan ook maar achterwege, zo te zien is dat wel min of meer done ;)

@31nst31n; klopt het dat je geen fisheye removal doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Damn, ik kan wel een raycaster engine schrijven...alleen ik heb echt geen flauw idee hoe jullie dat doen in een browser... :?

Echt HULDE mensen...ik zie echt fantastische dingen! :D

Misschien een idee om simpele tutorials in de startpost te zetten :?

[ Voor 17% gewijzigd door Oguz286 op 02-04-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

met css schuine lijnen doen is ook wel redelijk mogelijk: http://www.howtocreate.co.uk/tutorials/slopes.html en
http://www.infimum.dk/HTML/slantinfo.html

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 9542 op 03-04-2004 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
ja dat gebruik ik dus ook voor mijn DHTML Doom. ik zie dat Gecko-browsers ook transparante borders ondersteunen...dat biedt mogelijkheden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70801

Ik heb snel een PHP script in elkaar geramt die al het commentaar en whitespaces weghaalt en alle JS code op één regel zet. De code is ranzig ik geef het toe, maar ik wou even snel iets werkend in ekaar prutsen.

Handig om te zien hoe klein je JS kan zijn...

Ik gebruik hem zelf om de broncode van mijn editor te comprimeren. Van 58.8 kb, naar 36.6 kb...

Comprimeer je JS files

Geen garanties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Anoniem: 70801 schreef op 03 april 2004 @ 13:15:
Ik heb snel een PHP script in elkaar geramt die al het commentaar en whitespaces weghaalt en alle JS code op één regel zet. De code is ranzig ik geef het toe, maar ik wou even snel iets werkend in ekaar prutsen.

Handig om te zien hoe klein je JS kan zijn...

Ik gebruik hem zelf om de broncode van mijn editor te comprimeren. Van 58.8 kb, naar 36.6 kb...

Comprimeer je JS files

Geen garanties ;)
het werkt idd redelijk, maar m'n scripts werken niet meer na compressie. kan dat komen doordat ik ook HTML en stukken uitgecommente code in m'n source heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet wel, dat hij alle // verwijderd :)
dus: http:// gaat fout :)
Maar dan, gaat alles fout, want hij maakt er een one-liner van :)
Beetje wazig idd :)

"http:/"+"/" maar dat is zonde, kost je weer wat bytes :D

Ik heb hem ook alleen getest op .js files

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 70801 op 03-04-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86146

Ik gebruik momenteel deze "Cruncher":
http://hometown.aol.de/_ht_a/memtronic/
Deze doet naast de JavaScript ook de HTML code compact maken. Tot nu toe heeft het altijd gewerkt bij mijn code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is goed spul. Dit vind je niet in een standaard tutorial... THANKS! Dan is een full 3d engine toch mogelijk... :P

(*pacman kijkt me aan en heeft zoiets van 'maar ik dan'*)

MAN! in die onderste: "Also proves that DHTML and JavaScript are not fast enough to do wire-frame games." Daar moet het tegendeel bewezen worden! :*)

(*pacman kijkt al weer wat gelukkiger*)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 110091 op 03-04-2004 14:52 . Reden: tutorial gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10445 schreef op 02 april 2004 @ 22:01:
@31nst31n; klopt het dat je geen fisheye removal doet?
Hmm... Ik doe wel meerdere dingen niet in dat ding. Ik doe nog net aan Z-buffering en daar heb ik de sprite-engine bij in gegooid... Ik weet niet wat jij fish-eye removal noemt, maar die groene dingen zijn geen vissen. ;) (onder het motto, zoek het zelf uit daar leer je meer van! >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Anoniem: 110091 schreef op 03 april 2004 @ 14:35:
[...]

Dit is goed spul. Dit vind je niet in een standaard tuturial... THANKS! Dan is een full 3d engine toch mogelijk... :P

(*pacman kijkt me aan en heeft zoiets van 'maar ik dan'*)
in browsers die border-style:transparent ondersteunen misschien wel. dus iig al niet in IE. maar, defineer "full 3D" ? Hebben we dan over een Doom/Wolf style engine of Quake? Doom /Wolf ("2.5D") lijkt me doable met een redelijke performance, echt full 3D lijkt me niet te doen. Ze zeggen in dat artikel ook dat niet elke driehoek is te maken. Dat zou je dan weer kunnen ondervangen door de ene driehoek met de andere af te dekken, maar of je daar aan wilt beginnen...

dit is m'n laatste WIP die het iig zonder morren doet op IE6. Niet erg spectaculair meer omdat ik de 2D sprites er weer uit heb gesloopt, maar wel voorzien uitgebreide comments.

http://www.jwp.dds.nl/got5k/doom_f.html

nu nog een manier zien te vinden om de bocht om te gaan in deze fata morgana...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb op het net een handig C programma gevonden die alle whitespace verwijdert.
Werkt alleen op .js bestanden

source
program

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 70801 op 03-04-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Die "MemTronic's FREEWARE HTML/JavaScript Cruncher-Compressor v0.9g" is een leuk tooltje. Het gebruik maken van ~ is een beetje laim, maar de methode die ie gebruikt is erg cool. Monsieur, demonstration!

D'r in:
code:
1
2
3
4
5
<html><head><script>
function a(e){document.body.innerHTML+=e.keyCode}
function b(e){document.body.innerHTML+=' '}
</script><body onkeyDown='a(event)' onkeyUp='b(event)'>
body body body body body body body

D'r uit: (edit: plus enters ivm layout)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<script type="text/javascript">$="<html¬head¬£>­aªe.«Code}­bª' '}
</£¬©on«Down='a¨ on«Up='b¨>©©©©©©¤";
for(I=10;I>=0;)
  $=$.replace(
    eval("/"+String.fromCharCode(163+I)+"/g"),
    "script¡body¡functio¡(e){doc¡¦ument.¤.innerH¡(event)'¡¤
     ¡§TML+=¡key¡><¡¥n ".split("¡")[I--]
  );
document.write($)
</script></html>

Efficiency: -44.39% :P
Tis dus niet zo handig voor kleine programmatjes (onder 200bytes pakt ie em niet eens -> sanity check) maar verder is ie pretty vernuftig bezig. Een kwestie van al je code in een variabele stampen, en dan pattern matching doen van grote string naar kleinere stukjes, en dit in de uiteindelijke code weer terugdraaien met een replace.

Zeker een techniek om te onthouden, want op deze manier kan je gruwelijk veel ruimte winst creeeren (hij wist een versie van mijn code van 4.3k naar 3.0k te krijgen, op 'fastest'). Al schrijf ik er wel m'n eigen script voor, want gebruik maken van zo'n standaard ding is natuurlijk not done :>

[ Voor 13% gewijzigd door wacco op 03-04-2004 16:32 ]

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-03 16:10

Scaror

Don't watch this!

Zonder fish-eye removal zien muren er bol uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/rvanaarle/quiver/quiver4.jpg

Dat komt door het volgende:
Je 'cast' voor elke kolom dus een ray. Stel dat recht voor een muur staat. De ray van de speler tot de muur voor de middelste kolom heeft een kleinere afstand dan de ray voor de eerste of laatste kolom. Dat komt omdat die rays schuin worden gevolgd. Aangezien je moet delen door de afstand om de hoogte van de muur te bepalen wordt de muur in het midden hoger dan aan de zijkant. Dat ziet er dan als een 'fisheye' uit.
Om dit te 'removen' zul je dus moeten delen door een afstand alsof je de ray voor elke kolom rechtuit had geschoten. Gebruik als afstand:

//angleOfRay is -30 voor de linkerkolom en +30 voor de rechter kolom (fov=60)
rayDistance *= cos(angleOfRay);

[ Voor 9% gewijzigd door Scaror op 03-04-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Genoil schreef op 03 april 2004 @ 14:51:
[...]
in browsers die border-style:transparent ondersteunen misschien wel. dus iig al niet in IE. maar, defineer "full 3D" ? Hebben we dan over een Doom/Wolf style engine of Quake? Doom /Wolf ("2.5D") lijkt me doable met een redelijke performance, echt full 3D lijkt me niet te doen. Ze zeggen in dat artikel ook dat niet elke driehoek is te maken. Dat zou je dan weer kunnen ondervangen door de ene driehoek met de andere af te dekken, maar of je daar aan wilt beginnen...

dit is m'n laatste WIP die het iig zonder morren doet op IE6. Niet erg spectaculair meer omdat ik de 2D sprites er weer uit heb gesloopt, maar wel voorzien uitgebreide comments.

http://www.jwp.dds.nl/got5k/doom_f.html

nu nog een manier zien te vinden om de bocht om te gaan in deze fata morgana...
Coole WIP! ook erg goeie performance!

Ja, met 'full 3d' doelde ik op 2.5D en ja ik zat er aan te denken om dan de ene driehoek met de andere af te vangen. :) Ik moet er nog een leuke datastructuur voor bedenken, maar ik denk dat het moet kunnen. Texture mapping zal dan wel te traag zijn en sprites zal ik er wel niet bij in krijgen. Kortom is waarschijnlijk geen winner, maar het lijkt me gewoon een gave uitdaging! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scaror schreef op 03 april 2004 @ 16:37:
Zonder fish-eye removal zien muren er bol uit:
Dat is volgens mij alleen het geval in 3D engine... 2.5D is eigenlijk een andere truc... Laat ik het anders zeggen: Ik gebruik geen ray-tracing/casting. Ik teken muren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Laatst online: 25-03 16:10

Scaror

Don't watch this!

Anoniem: 110091 schreef op 03 april 2004 @ 18:27:
[...]

Dat is volgens mij alleen het geval in 3D engine... 2.5D is eigenlijk een andere truc... Laat ik het anders zeggen: Ik gebruik geen ray-tracing/casting. Ik teken muren ;).
Dat plaatje is van een engine gebaseerd op het oude Wolfenstein 3D, en dat wordt meestal ook 2.5D genoemd. (geen hoogteverschillen, levels zijn op te slaan in een simpele matrix). Ik wilde alleen ff uitleggen wat fish-eye was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scaror schreef op 03 april 2004 @ 20:08:
[...]
Dat plaatje is van een engine gebaseerd op het oude Wolfenstein 3D, en dat wordt meestal ook 2.5D genoemd. (geen hoogteverschillen, levels zijn op te slaan in een simpele matrix). Ik wilde alleen ff uitleggen wat fish-eye was ;)
Dat is gelukt: thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

http://allcrispy.com/exp/box.html

even snel een ronddraaiend vierkant mbv images; ik ga ooit nog eens kijken of ik hier een 3D box van kan maken ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Box wordt lastig in verband met belichting. Als je geen belichting gebruikt zie je niet eens dat het een box is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Anoniem: 70801 schreef op 04 april 2004 @ 10:42:
Box wordt lastig in verband met belichting. Als je geen belichting gebruikt zie je niet eens dat het een box is...
flat-shaded moet kunnen. aangezien je elk vlak van een kubus in willekeurige stand met 4 van die driehoekplaatjes (+een box in het midden) kunt maken, is het een kwestie van de hoeken van die kubus uitrekenen (waar al versies van <1KB rondzwerven ;) en die plaatjes er op plakken. je moet dan wel voor elke schaduwtint 4 plaatjes hebben, of iets slims met transparante layers doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

perspectief geeft ook al gauw een 3D-look

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan moet je wel elk vlak een andere kleur geven lijkt me. Als ik in OpenGL belichting uitzet, blijft er ook niets van mijn box over, perspectief of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Anoniem: 70801 schreef op 04 april 2004 @ 12:17:
Dan moet je wel elk vlak een andere kleur geven lijkt me. Als ik in OpenGL belichting uitzet, blijft er ook niets van mijn box over, perspectief of niet...
6 kleuren was ook het idee

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
crisp ik heb ff je scriptje gejat om er een "border"-versie van te maken:

http://www.jwp.dds.nl/got5k/roborderbox.html

Op IE heeft ie wat probleempjes met afronding, op FF0.8 is het verschil met jou versie niet te zien.

(overigens lijkt deze sneller te draaien dan de plaatjes-versie maar dat komt alleen maar doordat ik het update-interval wat sneller heb gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
Genoil schreef op 04 april 2004 @ 13:43:
crisp ik heb ff je scriptje gejat om er een "border"-versie van te maken:
En met zo'n versie zijn je kleuren volledig variabel. Dan kun je dus nog enigszins "belichting" gebruiken door vlakken die achter zitten donkerder te maken.

* T-MOB is trouwens blij dat er weer een kubus gelanceerd wordt ;)

p.s: hier doen IE en MOZ het beide goed: http://www.infimum.dk/HTML/rotatingBox.html

[ Voor 15% gewijzigd door T-MOB op 04-04-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
T-MOB schreef op 04 april 2004 @ 13:54:
[...]

En met zo'n versie zijn je kleuren volledig variabel. Dan kun je dus nog enigszins "belichting" gebruiken door vlakken die achter zitten donkerder te maken.

* T-MOB is trouwens blij dat er weer een kubus gelanceerd wordt ;)
lol ja laten we er gewoon een GoT-cube-contest van maken :P

de reden dat die van infimum wel goed werkt op IE itt die van mij is dat die anders is opgebouwd. dat kun je zien als je "dark colors" aanzet bij die, en die vergelijkt met deze:

http://www.jwp.dds.nl/got5k/roborderbox2.html

maar ja die van infimum verschaalt ook nog eens. Als je daarvoor gaat corrigeren krijg je wellicht hetzelfde probleem weer terug.

[ Voor 42% gewijzigd door Genoil op 04-04-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook even hierin plaatsen:

Een teaser: http://www.bushokje.org/5k/pacattack.html

Meer laat ik nog niet los >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Ook ff een teaser dan :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/got/tease.jpg

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem met de border-versie is dat bijvoorbeeld IE geen transparante borders ondersteund; een 3D kubus ervan maken die werkt in IE zal dus niet gaan lukken...

Edit:
Clay: ik twijfel er niet aan dat jij zelfs met 5k nog een mooi visueel iets weet te produceren :)

[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 04-04-2004 21:47 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Nieuwe WIP: http://www.nmotion.nl/ppdemo0
Een paar bugjes gefixed, en nu zitten er 3 levels in. In de final zullen het er nog veel meer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
crisp schreef op 04 april 2004 @ 20:20:
Het probleem met de border-versie is dat bijvoorbeeld IE geen transparante borders ondersteund; een 3D kubus ervan maken die werkt in IE zal dus niet gaan lukken...
't Is ook altijd hetzelfde met IE :Y) . Maargoed:dan maar transparante plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Zo, na een druk weekend de site weer bijgewerkt, er zijn inmiddels al 9 deelnemers die een WIP/Teaser hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

Hier m`n eerste 'Java'-wip;
big dripper

M`n idee; een soort van 'Jackson Pollock' teken ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Anoniem: 4364 schreef op 05 april 2004 @ 14:50:
Hier m`n eerste 'Java'-wip;
big dripper

M`n idee; een soort van 'Jackson Pollock' teken ding.
hah dit is toch wel de WIP waar ik me tot nu toe het langst mee vermaakt heb. Ik zou het wel cool vinden als ik iets meer controle over m'n verf had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

java-wip-part2 (bijna klaar voor mijn gevoel, voor vandaag dan.)
big dripper v.05
(updated - keybord; toggle (un)locks drawing-style. )

Voor mij nu, morgen/binnenkort, een ander ding proberen zoals in flash/shockwave..
En mischien op het laatst een dhtm/javascript ding?! De echte uitdaging...
(ALs ik tijd er voor vrij kan maken/zin/inspiratie.)

De deadline is kort en strak.. 14 april? - dus de rest van GOT.. doe je best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86363

Anoniem: 4364 schreef op 05 april 2004 @ 19:51:
De deadline is kort en strak.. 14 april? - dus de rest van GOT.. doe je best :)
14 mei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Laatst online: 01-06 20:56
14-05 is toch nog altijd 14 mei. Laat me niet zo schrikken de volgende keer :p.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok. relax..
adem in en uit.
14 mei.

tjeez :) ik ging al bijna druk doen/'hyper/hyper' etc..

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 05-04-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
10 deelnemers al, wie volgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29201

* Anoniem: 29201 moet eerst nog even de "engine" hebben werken voordat hij een wip plaatst :D

Ben nog een heetje aan het knooien met het "horizontale scaling" (oid) gedeelte, maar dat wil al bijna :D Dus binnenkort gooi ik er ook wel een wipje op hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05 21:32
wacco schreef op 02 april 2004 @ 18:28:
Ik vind het toch jammer dat sommige dingen ie-only zijn. Maar goed, misschien alleen omdat het WiPs zijn (toch? toch? toch? ) :P

Ik zag dat semicon bijvoorbeeld 'A.innerHTML=g;' gebruikte, (A is een id van een <p>) en dat is wel lekker kort, maar firefox bakt er niks meer van. Als ik naar m'n eigen code kijk heb ik het idee dat ik op deze manier flink wat bytes kan besparen, maar dan wel ten koste van firefox. Beetje dubieus gevoel :/
Semicon: window.event.srcElement.id is ook ie-only, kweet alleen niet hoe je deze kan verbeteren zo snel... ik weet niet hoe firefox de parameters van een event mee geeft (volgens mij als variabele die je kan aangeven, maar dat pakte die niet meteen. een listener misschien? maar das meteen weer flink wat bytes erbij...)
Ikhebzitten proberen en proberen, maar kom er niet :P is ook mijn eerste keer DHTML hé, maar vindt het nog steeds leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

* Clay is weer een flink end verder :)
De game werkt (verbazend wat voor ranzige truuks er te bedenken zijn :+), de editor werkt bijna, nu moet ik alleen nog de laatste stap van ge'edit level naar het spelen ervan fixen. 40 levels wordt toch wat hooggegrepen, maar 30 lukt misschien nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Clay schreef op 06 april 2004 @ 09:19:
* Clay is weer een flink end verder :)
De game werkt (verbazend wat voor ranzige truuks er te bedenken zijn :+), de editor werkt bijna, nu moet ik alleen nog de laatste stap van ge'edit level naar het spelen ervan fixen. 40 levels wordt toch wat hooggegrepen, maar 30 lukt misschien nog ;)
Ligt er ook aan hoeveel ruimte je nog over houd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
ik ben mijn dhtml kennis wat aan het opkrikken anders kom ik ook niet verder :P
Ik probeer nu eerst een object in een circel te laten draaien, zo te zien gaat het nog niet veilloos.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
var i = [],f;angle=0;
function Build() {
    p = document.createElement("div");
    p.style.borderLeftColor = "#00f";
    p.style.borderTopColor = "#00a";
    p.style.borderRightColor = "#00c";
    p.style.borderBottomColor = "#08f";
    p.style.borderLeftWidth = 50+'px';
    p.style.borderRightWidth = 50+'px';
    p.style.borderTopWidth = 50+'px';
    p.style.borderBottomWidth = 50+'px';
    p.style.left=200+'px'; 
    p.style.top=200+'px';
    document.body.appendChild(p);
    RoundEm();
}
function RoundEm() {
    if(angle>0 && angle<360) {
        p.style.left = (100+(Math.cos(angle*Math.PI/180)*20))+'px';
        p.style.top = (100+(Math.sin(angle*Math.PI/180)*20))+'px';
    }
    else{
        angle=0;
    }
    angle++;
    setTimeout("RoundEm()",10);
}

vast heel simpel 8)

EDIT: yea heb hem nog ook! whoohoo, DHTML rox :o

[ Voor 18% gewijzigd door semicon op 06-04-2004 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:11

Pelle

🚴‍♂️

Hmm.. ik zie een verrassend grote overeenkomst tussen semicon's inzending en PellePaint :+

Which reminds me, die moet ik nog steeds weer es de lucht in trappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Pelle schreef op 06 april 2004 @ 10:17:
Hmm.. ik zie een verrassend grote overeenkomst tussen semicon's inzending en PellePaint :+

Is Pellepaint beneden de 5K dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
Pelle schreef op 06 april 2004 @ 10:17:

Hoe moest ik nou weten dat jij ook zon 1337 idee had? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Nou, dat hoor je gewoon te weten!!!!! :( ;)

[rml][ js/css] pellePaint -> comments of verbeteringen?[/rml]/

Ga je weinig meer aan hebben overigens, het is allemaal offline. Maar het kwam er op neer dat ik ook iets had gebouwd waarmee je een 30x30 tekening kon maken, en die vervolgens kon saven (lokaal, in een cookie, of op de server als PNG-file), waarna mijn icon hier op GoT vervangen werd door de laatst getekende versie :)

Ik ben benieuwd of je er iets moois van kunt maken, het moet niet moeilijk zijn om mijn brakke dhtml-skills van toen te verbeteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Pelle schreef op 06 april 2004 @ 10:32:

het moet niet moeilijk zijn om mijn brakke skills van toen te verbeteren :P
Neuh, dat moet wel lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

André, stfu en ga werken!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
WTf, je hebt er heel wat tijd in gestoken zie ik, tot soms wel 4u snachts :p

Maarhe, aan de code's te zien wordt dat WEL een hele klus voor mij ja :+
Ik ben nog bezig met een aantal tutorials DHTML (en DOM ofzo)

Maar ik heb de tijd. Ik wil ondertussen wel wat WIP's zien kom op!

(* semicon heeft ontdekt dat je daar ook wat van kan opsteken :P :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

* Clay gaat vanavond weer een teaser posten :)

ok en misschien een wip van de editor dan :+ dat verraadt iig nog niet teveel van de game zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hier wel een soort van wipje (pijltje links en rechts) van mijn mario kart wannabee.......

Kep alleen een probleem dat ik de lijnen die onderin komen te staan dikker wil hebben, zodat je het idee van perspectief krijgt. Kep dit al op een aantal verschillende manieren geprobeerd, maar het lukt maar niet.. ;( Heeft één van jullie misschien een brilliant idee om er meer perpectief in te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

hij komt hier niet echt verder dan het laden van 95% van die 600 layers (volgens de statusbalk), dus geen idee wat er mis is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Ik heb hem toegevoegd aan de site.

Kun je gewoon de breedte + hoogte van de 'verste' stippen niet kleiner maken?
Anoniem: 9542 schreef op 06 april 2004 @ 19:45:
hij komt hier niet echt verder dan het laden van 95% van die 600 layers (volgens de statusbalk), dus geen idee wat er mis is :D
Bij mij ook (Firefox) maar met de pijltjes doet hij het wel.

[ Voor 51% gewijzigd door André op 06-04-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt dat er 95% komt te staan... Het stukje waarmee de divjes worden neergezet heb ik namelijk enigzins "geleend" van jou André , en daarna overigens compleet overhoop gehaald... Die percentages heb ik niet echt op gelet... d8 dat ik dat er al uit had gesloopt :D (overigens nu maar ffkes gedaan)

De divjes kan ik in breedte niet kleiner maken, want dan krijg je dus het volgende:

code:
1
2
3
[] [] [] [] [] [] 
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
[   ] [   ] [   ] [   ] [   ] [   ]

En dan kun je ze wel opschuiven enzo.. maar toch wordt dat niet echt mooi... (kep het al eerder uitgeprobeerd, resultaat was niet als gewenst....

(als het goed is doet het progsel het nu in ff, ie en ns..)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 29201 op 06-04-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Ik heb het precies zo als jou:
code:
1
2
3
[] [] [] [] []
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
[  ] [  ] [  ] [  ] [  ]

maar die moet je gewoon even centreren:
code:
1
2
3
     [] [] [] [] []
  [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
[  ] [  ] [  ] [  ] [  ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmzzz.. als ik dan de achtergrond (body... of een grote div achter de kleine divs) groen maak, dan zou dat misschien wel kunnen werken idd... ga ik zo toch nog een keertje uitproberen! tnx!

(ohjah... ik had het trouwens de vorige keer op deze manier gedaan:

code:
1
2
3
4
5
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
[  ] [  ] [  ] [  ] [  ] [  ] [  ]
[   ] [   ] [   ] [   ] [   ] [   ] 
[    ] [    ] [    ] [    ] [    ] 
[     ] [     ] [     ] [     ] [     ]

Dus telkens divs bijvoegen tot ik een bepaalde breedte gevuld had (en dus niet centreren) maar dan komt er dus een verloop, dus vandaar dat het mis ging,

waarschijnlijk werkt jouw manier dus beter :D

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 29201 op 06-04-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Teaser #2 :) In editmode kies je uit het onderste "lijstje" 1 van de 4 tile types, en daarmee edit je een speelbaar veld bij elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/got/tease2.jpg
De 2e is een soort teleporter. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
Clay schreef op 06 april 2004 @ 22:55:
Teaser #2 :) In editmode kies je uit het onderste "lijstje" 1 van de 4 tile types, en daarmee edit je een speelbaar veld bij elkaar:

[afbeelding]
Wat wordt het? DHTML-dave :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

flash WIP

1e opzetje van m`n flashbased 3D-engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Anoniem: 4364 schreef op 07 april 2004 @ 16:23:
flash WIP

ziet er lekker uit, alleen knipperen de vlakken soms tussen twee kleuren heen en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 19:13
Anoniem: 4364 schreef op 07 april 2004 @ 16:23:
flash WIP
Very nice _/-\o_
Ik heb alleen het idee dat ik met mijn muis er geen controle over heb. Als ik mijn muis omhoog beweeg gebeurt het soms dat het "object" omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

> Genoil / djluc
inderdaad het is nog een 1e wip..
(bijvoorbeeld soms zitten nu 2 vlakken op de zelfde plek, knipperen tot gevolg,
en rotatie is meer om te checken of het z-checken (painters algoritme) wel goed werkt, dwz. welk vlak moet ik als eerste/laatste tekenen, en heel af en toe geeft hij nog een render-bug.)

Ben nu bezig met de map/game-editor. (nu begint het pas..)

note: Voor de 5K contest wil ik met meerdere inzendingen komen; java/flash/ en wie weet nog meer. Zijn hier nog officiele regels voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 08:53
@ce;-ed: Gaat nog niet helemaal goed, zie hier bijvoorbeeld linksonder
(blauwe vlak over groene, ipv andersom). Is trouwens maar tijdelijk

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/foutje.jpg

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos> Inderdaad af en toe kleine render bugs.. gebruik nu de 'cheape' painters algorithm plus een quicksort. Ben nooit zover gekomen dat ik m`n eigen BSP ding heb geschreven (en verder/ 3D clipping etc.)

Ooit wel in java 'een per pixel' z-buffer routine geschreven, maar dat is niet echt bruikbaar in flash.

Anyway zie het als een 1`e WIP, en zo naar Clay te kijken.. het is pas spannend, wat er (mischien) komen gaat, zonder al te veel verklappen..

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 07-04-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ga toch maar weer eens een poging wagen in Flash, ik ga proberen 5K Kuru Kuru Kururin te maken in Flash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeromeB
  • Laatst online: 02-06 06:33

JeromeB

woei

Ik word een beetje krankzinnig van SVG. Ik wist dat de ondersteuning slecht was, maar zo slecht had ik nooit verwacht :X
- In eerste instantie werkte setTimeout niet. Ik ben een hele dag bezig geweest met het testen en zoeken naar een oplossing. Bleek uiteindelijk dat mijn plug-in geen goede ondersteuning bied voor DOM/ecmascript. De Adobe 3.0 plug-in werkte gelukkig wel goed.
- Een goede vervanging voor 'document.documentElement.clientWidth' heb ik niet kunnen vinden. Ik heb het nu tijdelijk opgelost met 'window.innerWidth'
- Nu ben ik toch een eindje op weg en wil dus graag een WIP plaatsen. Blijkt dat mijn host (planet) de pagina serveert als text/html (dat denk ik tenminste) waardoor je weer een vage fout krijgt en waardoor het niet werkt.

;( :'(

http://home.planet.nl/~bos03790/quarkanoid.svg

-----------------------------------

Verder ben ik erg onder de indruk van de anderen. _/-\o_

PC load letter? What the fuck does that mean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mischien handig om een url te vermelden, waar je door jou gebruikte plugins zijn down te loaden.

get your plugins @;

flash
shockwave
svg
java

vrml (iemand die dit gaat gebruiken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 23:29

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Clay schreef op 06 april 2004 @ 22:55:

[afbeelding]
Goodness, gaat dit een soort van JetPack worden? 8) :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Nee het wordt eigenlijk best saai :P da's het linke van teasers die nix weggeven :X schept te hoge verwachtingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
Even een JS-vraagje tussendoor. Hoe handelt JS conditionele statements af?
code:
1
if(q==0 && math.random() < 0.1) { // bla, bla }

tegen
code:
1
if(q==0){ if (math.random() <0.1) { //bla, bla }}

Beide regels doen hetzelfde. Ik heb nu de laatste staan omdat ik denk dat het performance scheelt. (geen random getal als q gelijk is aan 0).
Maar het zou kunnen dat er niet meer naar de conditie achter de && wordt gekeken als de eerste conditie al false is. Weet iemand hoe dit wordt afgehandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

volgens mij klapt de if eruit zodra er iets niet klopt. dit b.v.

code:
1
2
3
if(false && fiets.melp.woei) {
   alert();
}

zou anders ook een vette error moeten geven, en dat doet het niet :) fiets.melp.woei wordt dus nooit opgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Anoniem: 110091 schreef op 04 april 2004 @ 19:02:
Ook even hierin plaatsen:

Een teaser: http://www.bushokje.org/5k/pacattack.html

Meer laat ik nog niet los >:)
ik zou alleen dan je inzending ff in een andere directory plaatsen als je verder nog niets los wil laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
Clay schreef op 11 april 2004 @ 20:24:
volgens mij klapt de if eruit zodra er iets niet klopt. dit b.v.
[knip..]
zou anders ook een vette error moeten geven, en dat doet het niet :) fiets.melp.woei wordt dus nooit opgevraagd.
Aha, thx!
* T-MOB bedenkt zich dat ie het ook zelf had kunnen testen 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chris schreef op 11 april 2004 @ 20:26:
[...]
ik zou alleen dan je inzending ff in een andere directory plaatsen als je verder nog niets los wil laten...
Hoe heb ik meer los gelaten dan dat ik wilde? en hoe weet je dat zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Anoniem: 110091 schreef op 12 april 2004 @ 21:15:
[...]

Hoe heb ik meer los gelaten dan dat ik wilde? en hoe weet je dat zeker? ;)
notice de 'als'. :D

Maar mensen, het ziet er goed uit, echt vette shit hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Nog een teasertje/WIPje van mijn kant, een "help" file met hoe het (hopelijk) allemaal gaat worden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.nmotion.nl/ppdemo0/pphelp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Mooi WIPje, zijn er nog meer mensen die mee gaan doen en al wat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twilight Burn: Geniaal mooi! Alleen één opmerking over de magic box. Die linker twee witte kruisjes vind ik er niet zo mooi uitzien. De rechter twee daarentegen wel. (en er zitten wat grammatica fouten in die tekst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Anoniem: 70801 schreef op 13 april 2004 @ 08:59:
Twilight Burn: Geniaal mooi! Alleen één opmerking over de magic box. Die linker twee witte kruisjes vind ik er niet zo mooi uitzien. De rechter twee daarentegen wel. (en er zitten wat grammatica fouten in die tekst)
Gramaticaal is mijn Engels niet altijd even goed, dus als je verbeteringen weet, zeg het even :) Over die magic box - in de game is die animated en dan ziet hij er stukken beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 22:14
*lurkpost*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

* Clay is eigenlijk zga klaar :)
nou wordt het nog wat verder optimisen, levels maken, en extra features toevoegen voor zover de K's het toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Topicstarter
Ik heb de 'engine' staan maar moet nu het spel gaan uitbouwen met features die het leuk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Trouwens, waarom mogen er geen .NET applets? Die kunnen net als Java applets ook in de browser.

En ja, daar is het .NET Framework voor nodig, maar voor een Java applet is een JVM nodig (is exact hetzelfde!), het is ook nog eens IE-only op het moment, maar dat mag volgens de regels (XUL werkt tenslotte ook niet op alle browsers!)
Pagina: 1 2 3 Laatste