[ALDI]PC Surround set ruist op sub- en midden kanaal

Pagina: 1
Acties:

• MidnightMotion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04-2022
Ik heb dus de P4 3.0 Ghz bij de Aldi gehaald en meteen ook maar het 5.1 boxen setje erbij gekocht. Ik heb echter 1 probleem:

Óf het geluid van de center en subwoofer (die op 1 kanaal zitten en worden gescheiden) ruist behoorlijk (met de CMI9761 drivers van de cmedia site) Er komt dan ook pas bas uit na het aanzetten van de basverbetering...

Óf de subwoofer doet gewoon niks (met de meegeleverde drivers) ...

De optie "midden/bas uitvoer wissel" staat aan.

Ik heb trouwens Windows 2000 geinstalleerd maar met de standaard installatie van XP had ik hetzelfde probleem!

Zijn er meer mensen die deze set hebben die dit wel aan de praat hebben gekregen of is die set/chip van mij gewoon rot?

Eigenaar van domoticavergelijken.info

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ehh......... dat grijze Medion setje :?

Dan moet je achterop de Woofer de rode en witte aansluiting omwisselen bij de Woofer+Mid ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

Smarron

The bend

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• MidnightMotion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04-2022
nero355 schreef op 30 maart 2004 @ 19:39:
Ehh......... dat grijze Medion setje :?

Dan moet je achterop de Woofer de rode en witte aansluiting omwisselen bij de Woofer+Mid ;)
Moet je dan voor de lol hier eens een 5.1 film komen kijken en proberen te volgen te volgen wat ze zeggen. De subwoofer doet het dan wel, alleen de center (waar de spraak uitkomt) niet

Eigenaar van domoticavergelijken.info

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MidnightMotion schreef op 30 maart 2004 @ 20:12:
[...]

Moet je dan voor de lol hier eens een 5.1 film komen kijken en proberen te volgen te volgen wat ze zeggen. De subwoofer doet het dan wel, alleen de center (waar de spraak uitkomt) niet
Ja ehh.......... sorry hoor......... ik post ook alleen maar iets waar ik zelf last van heb gehad en verder kan ik ook niet alles weten ............ :/

Denk dat er iets fout is met je Sound software ofzo ....

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 10:13

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

MidnightMotion schreef op 30 maart 2004 @ 20:12:
[...]

Het heeft te maken met de aansturing van het setje. Wanneer je die 3d test uitvoert dan geeft hij alle boxen gewoon aan.
Ik zal morgen eens de oplossing opzoeken en posten. Geef me morgen in de loop van de dag effe een trap, ik kan het natuurlijk vergeten ;)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Dat gaat alleen over aanbiedingen van nieuwe producten, dit is een probleem met een reeds aangeschaft product en zoals het in die topicstart wordt uitgelegd is het topic daar niet voor bedoeld.

Sowieso mag je best wel wat uitleg geven. Alleen een linkje is geen post waardig.

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:58
[off-topic]
Ik hoorde van me moeder dat er bij de aldi bij ons in de buurt ook nog van die speakersets waren. Ik wil deze set ook wel hebben, maar hoe lang zijn de kabels ongeveer?
[off-topic]

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 23:01:
Dat gaat alleen over aanbiedingen van nieuwe producten, dit is een probleem met een reeds aangeschaft product en zoals het in die topicstart wordt uitgelegd is het topic daar niet voor bedoeld.

Sowieso mag je best wel wat uitleg geven. Alleen een linkje is geen post waardig.
Excuses dan, maar er wordt duidelijk over de aanschaf tot het goed instellen van het setje gesproken.

Zie vanaf hier: Verwijderd in "Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen..." en verder.

Er wordt wel degelijk veel gesproken, uitgelegd en opgelost over dit setje.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Pagina: 1