Ik heb hier serieus prob
Ga ik gisteren dus met mn ipod bij mn pa om daar van mijn pc wat bestandjes over te laden op mijn ipod om ze dan vervolgens hier bij mn ma op mn pc hier er terug af te laden (gwn overzetten van mn 1ne naar mn andere pc dus).
Steek ik hem in, wil ie niks doen.
pruts ik wat (o.a. aan mn firewire pci'tje omdat die d8 ik los zat, omdat daar nog geen vijsjes in zitten

)
Dan weer conectie; 'loskoppelen toegestaan'
en dan weer na wat prutsen zie ik dat mn scherm hellemaal zwart trok van linksonderaan tot de helft. Direct uitgetrokken .. en mn volledige scherm hellemaal met een licht contrast. ook op het hoogste zetten helpt nt zo veel.
Nachtje laten rusten.
Steek ik hem vanmorgen in HET STOPCONTACT; en ja mijn scherm weer normaal

, maar komt op 'loskoppelen toegestaan'

ga ik terwijl iets anders doen, kom ik terug, weer mijn volledige scherm zwart, trek ik hem uit, trekt 'm weer bleek
Steek ik hem in mijn pc met de voedingstekker uitgetrokken van de fire pci, doet 'ie gwn niks ..
Ik denk dus dat mn voeding en data kabels gwn tegel elkaar liggen ofzo, dat er dus door de data kabel gwn 12volt loopt

want de ipod word dus ook warm, net als de fire-wire poort op de kabel zelf. Dus ik denk dat door de 'data' 12v loopt die gwn overgezet word op de behuizing en zo het scherm veranderd (ziet ook verschil als de HDD draaid, dan verbleekt het scherm, en mijn baterij loopt snel leegn waarschijnlijk dan door de omringende elektriciteit ofzo)
Klopt mn hypotese ? en ligt het dan aan de draad of de ipod, ik heb hellaas geen andere draad om te testen, hoop de draad, maar lijkt me weinig waarschijnlijk.
Ik denk dat ik nog net 7 dagen garantie heb (net geen jaar oud, en IS al vervangtoestel (Vergrendel knop was stuk)). Zoud dit binnen de garantie vallen ?
EDIT: moet ik anders gwn ff een nieuw topicje openen over dit ?
[
Voor 7% gewijzigd door
Tofu op 08-04-2004 13:25
]