Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

welke waterkoelings merk/set kwalitatief het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag me af welke waterkoelings set het beste is dus het beste koelt ongeacht de prijs. ik ken dus al een paar merken en ik hoor van elke merk dat het wel een goed product is.

Nu vraag ik me gewoon af welke het beste is. en aub niet met geld vergelijken maar met prestaties.

Verwijderd

Ik denk helaas niet dat je topic lang zal overleven.. omdat er binnen notime mensen zijn die gaan roepen dat je beter moet gaan zoeken, en ik ben van mening dat je dat ook wel meer had kunnen doen, vooral in DOC vind je genoeg over waterkoelingssetjes, dus ik stel voor dat je daar is gaat kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop het niet. maar wat ik bedoel is dat er veel verschillende setjes zijn. en welke is nu kwalitatief standaard de beste of heel goed. ik weet dat er mensen zijn die zeggen ok zoeken maar geloof me ik heb dat heus wel gedaan.

Verwijderd

Als geld niks uitmaakt, hahaha, dan kan je het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 09:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
daar heb je dan wel gelijk in maar wat ik weer bedoel is:

Het maakt niet uit hoeduur de set kost. dus géén losse onderdelen alleen sets.

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 09:20

Silentpuma

To much mind...

Je zegt dat de prijs niet uitmaakt.. >:) Waarom dan niet een beetje rondneuzen naar de beste spullen? Standaart sets komen meestal van 1 fabrikant die niet op elk vlak de beste prestaties neerzetten. Daarom kiezen de meeste DoC'ers zelf hun onderdelend omdat je zo een top-setup kunt samenstellen!
Als je om te beginnen de FAQ van dit topic eens doorneemt ben je een stuk wijzer geworden en ik ben benieuwt hoe je er dán over denkt :)

BTW dit topic hoort idd echt in het DoC forum thuis ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Silentpuma op 30-03-2004 10:37 ]

Use the Search Luke...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11
[rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel VIII[/rml]

Post daar je vraag maar, deze gaat ongetwijfelt dicht :)

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-11 18:52
Afbeeldingslocatie: http://www.ctgilles.net/images/ForumFun/Noob/search.gif

Swiftech
Dangerden
etc..

[ Voor 19% gewijzigd door Av3ng3rtje op 30-03-2004 11:33 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Sorry topicstarter, maar je zult toch echt even zelf je best moeten doen. Gathering of Tweakers is niet bedoeld als plek waar je je vraag maar neerkwakt en wacht tot je geholpen wordt...

Alle andere (en met name Av3ng3rtje): Policy mbt replies in 'slechte' topics
Ga je schamen!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.