Ziet er echt super uit!
dit hoeft dus niet, je kan zelf een mooi idee hebben, bijvoorbeeld een super ingewikkelde tekening op of in je zijkant, dan kan je hem dus uit laten laseren ofzo, dan blijft het orgineel en is het dus absoluut geen premodded iets!Mister I schreef op 01 juli 2004 @ 09:29:
Het ziet er heel goed uit, mooi afgewerkt en veel aandacht aan geschonken. Vind het ook leuk dat je zo veel mogelijk zelf doet. Sommige mensen die brengen al hun spullen weg naar iemand om het te laten doen, en zeggen vervolgens kijk eens wat een mooie casemod ik heb. Keep up the good work dude
Zo, nu CampZone 2004 dichter bij komt, nadert ook het einde van deze CIP.
Ik was leuk bezig met de case toen ik mij opeens bedacht verrekt de DVD brander en hdd’s moeten er ook nog in, naar een half uur peinzen had ik een goede plek gevonden, naast de radiator was nog plek zat voor een optical drive. Geen probleem, was het niet dat het desbetreffende paneel al gebrushed en gelakt was, dus ben ik heel voorzichtig te werk gegaan
maar het is me wel gelukt 

Ik kom morgen nog wel met foto’s van het resultaat met de driver er in.
Algoed, het IO paneel is ook klaar, maar ik slaap meestal met de pc aan die naast mijn bed staat, nu maakt wat gebrom mij niet uit maar licht kan ik absoluut niet tegen als ik wil gaan maffen
Dus ga ik er voor zorgen elk lampje uit kan, inclusief die van de LED fans, wat let mij dan he
Zonder draadje’s.

Met draadje’s

En alle draden netjes afgewerkt met een lijmpistool.

Baybus tijd.
De baybus, zoals ik al eens eerder duidelijk had gemaakt wilde ik een tiptoets baybus maken, nu had ik eerst al iets klaar maar toen ik de IA van Quantum chips zag wist ik meteen dat het oude plan geschrapt kon worden
Zelfde effect als de zwarte plaat plexi maar nu 6 stuks in het klein.

En de front plaat voor de baybus, hoe dit allemaal word uitgewerkt zie je vanzelf

Ik was leuk bezig met de case toen ik mij opeens bedacht verrekt de DVD brander en hdd’s moeten er ook nog in, naar een half uur peinzen had ik een goede plek gevonden, naast de radiator was nog plek zat voor een optical drive. Geen probleem, was het niet dat het desbetreffende paneel al gebrushed en gelakt was, dus ben ik heel voorzichtig te werk gegaan
Ik kom morgen nog wel met foto’s van het resultaat met de driver er in.
Algoed, het IO paneel is ook klaar, maar ik slaap meestal met de pc aan die naast mijn bed staat, nu maakt wat gebrom mij niet uit maar licht kan ik absoluut niet tegen als ik wil gaan maffen
Dus ga ik er voor zorgen elk lampje uit kan, inclusief die van de LED fans, wat let mij dan he
Zonder draadje’s.
Met draadje’s
En alle draden netjes afgewerkt met een lijmpistool.
Baybus tijd.
De baybus, zoals ik al eens eerder duidelijk had gemaakt wilde ik een tiptoets baybus maken, nu had ik eerst al iets klaar maar toen ik de IA van Quantum chips zag wist ik meteen dat het oude plan geschrapt kon worden
Zelfde effect als de zwarte plaat plexi maar nu 6 stuks in het klein.
En de front plaat voor de baybus, hoe dit allemaal word uitgewerkt zie je vanzelf
Verwijderd
y0w, ziet er zoals gewoonlijk weer lijp uit. @ campzone kom ik zeker wel ff langs om te kijken 
Heb je je dvd opening nu ook gewoon met figuurzaag gedaan ? Want hij is echt retes recht man !
Heb je je dvd opening nu ook gewoon met figuurzaag gedaan ? Want hij is echt retes recht man !
Jazeker gewoon weer met de figuurzaag en vijlenVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 02:25:
y0w, ziet er zoals gewoonlijk weer lijp uit. @ campzone kom ik zeker wel ff langs om te kijken
The_Scarabial schreef op 02 juli 2004 @ 17:11:
[...]
dit hoeft dus niet, je kan zelf een mooi idee hebben, bijvoorbeeld een super ingewikkelde tekening op of in je zijkant, dan kan je hem dus uit laten laseren ofzo, dan blijft het orgineel en is het dus absoluut geen premodded iets!
offtopic:
Ja ok, daar heb je gelijk in, maar ik doelde meer op mensen die een paar platen plexieglas kopen, het op maten laten zagen vervolgens een vriend het in elkaar laten schroeven en dan bij de verffabriek hem laten spuiten en dan de hardware erin door de locale pcboer en dan zeggen kijk mijn casemod.
Verhaal hierboven is dan in overdreven vorm
Ja ok, daar heb je gelijk in, maar ik doelde meer op mensen die een paar platen plexieglas kopen, het op maten laten zagen vervolgens een vriend het in elkaar laten schroeven en dan bij de verffabriek hem laten spuiten en dan de hardware erin door de locale pcboer en dan zeggen kijk mijn casemod.
Verhaal hierboven is dan in overdreven vorm
Ziet er heel netjes uit dat bij de cd-rom spelers
[ Voor 6% gewijzigd door Mister I op 06-07-2004 08:08 ]
Ik zie dit topic pas voor het eerst.... WOW... ongelofelijk vakwerk... en wat een ideeën!!
Ik ben benieuwd hoe die powerknop en baybus toetsen eruit komen te zien...
He, heb jij ook plastic bakken onder je bed staan!!! Handig he!
Succes verder!
Ik ben benieuwd hoe die powerknop en baybus toetsen eruit komen te zien...
He, heb jij ook plastic bakken onder je bed staan!!! Handig he!
Succes verder!
Als ik maar een beetje kan computeren
Verwijderd
Wouw, daar komt een dashbord in waar een Ferrari bezitter van gaat kwijlen.
[euh, niet dat ik een Ferrari heb]
[euh, niet dat ik een Ferrari heb]
Ik volg deze mod al een tijdje en het valt me op dat je een extreem oog voor detail hebt... Al die afgewerkte stukken aluminium lijken wel rechtstreeks uit een fabriek te komen als onderdeel van een bouwpakket (in positieve zin dan he
) Uiteindelijk ben ik tot deze conclusie gekomen:
Deze mod en tweaker zijn beide gewoon heilig 
Keep moddin Resetter!
Keep moddin Resetter!
Verwijderd
Zo, je bent weer lekker een stukje opgeschoten... 
Ben benieuwd hoe je baybus er uit komt te zien als ie af is..
De case kom ik natuurlijk @ Campzone bewonderen..
(nog 17 dagen)
(nog 17 dagen)
nice
....hoeveel tijd heb je er tot nu toe ingestoken?....maarja ga zo door
...
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
pff ik kom niet zo heel veel op dit deel van GoT...maar na de eerste 2 delen van dit topic te bekijken heb ik het toch maar helemaal doorgespit
respect hoor heel vet dit
respect hoor heel vet dit
Steam: CatBearCow
Ik verwacht je ookVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 12:10:
Zo, je bent weer lekker een stukje opgeschoten...
(nog 17 dagen)
Veel, zeker 3 weken aan man uren, je vergist je er in hoeveel werk het nog is, volledig zelf bouwen.LuPo schreef op 06 juli 2004 @ 12:17:
nice....hoeveel tijd heb je er tot nu toe ingestoken?....maarja ga zo door
...
Prachtige kast, geen woorden voor
, nog max 17 dagen en we kunnen (eindelijk
) het eindresultaat aanschouwen...
maar ff vraagje: werken die Q160 chips ook achter metaal? of doe je plexi-toetsen maken?
maar ff vraagje: werken die Q160 chips ook achter metaal? of doe je plexi-toetsen maken?
offtopic:
het is dat ik al een weekkaart voor MegaBit heb gekocht, en nog geld moet overhouden om zelf eens te kunnen gaan casemodden
(ik ben maar een arme scholier met min geld en min tijd om aan modden toe te komen
...), maar anders zou ik alleen al naar campzone gaan om deze kast te bewonderen 
het is dat ik al een weekkaart voor MegaBit heb gekocht, en nog geld moet overhouden om zelf eens te kunnen gaan casemodden
Met een spuitbus van de Hematimcooijmans schreef op 06 juli 2004 @ 16:02:
Resetter hoe heb je dat alumium zwart gekregen?
Ik zou dat zelf ook graag willen doen
Ik heb geen aluminium zwart gemaakt hoortimcooijmans schreef op 06 juli 2004 @ 16:02:
Resetter hoe heb je dat alumium zwart gekregen?
Ik zou dat zelf ook graag willen doen
Als je de pdf had gelezen wist het het antwoord alFrankNStein schreef op 06 juli 2004 @ 14:21:
Prachtige kast, geen woorden voor, nog max 17 dagen en we kunnen (eindelijk
) het eindresultaat aanschouwen...
Ach kom zeg lees het topic eens door man, even iets verder denken he, dat ligt gewoon aan de lichtval
[ Voor 39% gewijzigd door The_Resetter op 06-07-2004 17:34 ]
nice, alleen de lak op de laatste pic kan strakker he
al is het wel een macro shot, en dan lijkt t natuurlijk erger, maar met wat car polish krijg je het misschien iets gladder?
Is het zelfde als op de normale plaat hoor, alleen dat effect proberen mooi op de foto te krijgen is lastig, hoelanger ik ernaar kijk hoe mooier het word_ferry_ schreef op 06 juli 2004 @ 20:51:
nice, alleen de lak op de laatste pic kan strakker heal is het wel een macro shot, en dan lijkt t natuurlijk erger, maar met wat car polish krijg je het misschien iets gladder?
1 ding:
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
Resetter, leg die dweil maar klaar, want op CZ kom ik echt wel ff bij je kast
....
Zie je daar wel, al denk ik niet dat je me kent
Ik sta op veld [UI] (L) maby als ik een nickname hoor dat ik het dan wel weetGr0wLiThE schreef op 06 juli 2004 @ 21:40:
Resetter, leg die dweil maar klaar, want op CZ kom ik echt wel ff bij je kast![]()
![]()
![]()
....
Heb je hier ook nog iets overheen gespoten? Het glimt namelijk, net of er een blanke lak opzit.The_Resetter schreef op 06 juli 2004 @ 19:52:
En de beloofde foto’s met de dvd fikker er in
[afbeelding]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Elk stukje alu is geborsteld en gelakt, maar als je even had gelezen wist je dat ookliquid-orange schreef op 06 juli 2004 @ 22:09:
[...]
Heb je hier ook nog iets overheen gespoten? Het glimt namelijk, net of er een blanke lak opzit.
Verwijderd
Is het zo erg met dat licht dat je ook maar geen gaatje gemaakt hebt om de status-led van je DVD drive te kunnen zien?The_Resetter schreef op 06 juli 2004 @ 02:18:
ik mis hem niet hoorVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 22:21:
[...]
Is het zo erg met dat licht dat je ook maar geen gaatje gemaakt hebt om de status-led van je DVD drive te kunnen zien?Lijkt me toch vaak nog wel prettig om dat ledje te kunnen zien.
Op de bovenste foto lijkt het alleen n beetje scheef.
Was het niet mooier geweest als het dekseltje over de rand viel, en je geen naden had (maar n reliefje) ?
Tzelfde, alleen [ATM] ervoor, dus [ATM]Gr0wLiThE.... was die gek die vorig jaar wel bij Bart_Banaans tent om liep te kwijlen, die jou nog een optocoupler voor je HD-VU meter heeft aangeboden en die samen met Henk (Zer0) naar je gemodde UPS die je wou verkopen is komen kijken...The_Resetter schreef op 06 juli 2004 @ 22:06:
[...]
Ik sta op veld [UI] (L) maby als ik een nickname hoor dat ik het dan wel weet
(best wel offtopic eigenlijk, FOEI! Nu weer ontopic graag
Blijf het een geweldige case, vol met details vinden... (Y) zoals ze bij M$N zeggen...
[ Voor 15% gewijzigd door tafkaw op 06-07-2004 23:23 ]
Erg gaaf dit. Ik ben benieuwd hoe je die baybus maakt met de Quantum Qtouch chips. Deze heb ik ook, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik ze het mooiste kan verwerken i.c.m. plexi / aluminium. Als ik naar de rest van je mod kijk vertrouw ik er op dat je hier ook een mooie oplossing voor vindt/hebt gevonden
Nederlander in België
He he, eindelijk weer eens iemand die echt kan klussen. M'n comlimenten, het ziet er netjes uit, zeker voor handwerk.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Verwijderd
Ik was niet van plan om naar Campzone te gaan (ik wordt dan voor het eerst vader) maar denk toch dat ik de rit (woon zelf in Noord-Brabant) en € 7,50 ga spenderen om te komen kijken.
Het ziet er allemaal zeer netjes uit, mijn complimenten Daniel! Ik kom net zoals vorig jaar je nog wel ff een paar keer lastig vallen 
Als je me niet meer kent.. ik was die irritante aap die elke keer met die soldeervraagies kwam en met mn grafische lcd die raar deed
Arno aka Riyu van de groep Harmelen
, wij stonden naast [UI]
Als je me niet meer kent.. ik was die irritante aap die elke keer met die soldeervraagies kwam en met mn grafische lcd die raar deed
Arno aka Riyu van de groep Harmelen
Ik weet wie je bent Arnoarnoman schreef op 07 juli 2004 @ 11:16:
Het ziet er allemaal zeer netjes uit, mijn complimenten Daniel! Ik kom net zoals vorig jaar je nog wel ff een paar keer lastig vallen
Arno aka Riyu van de groep Harmelen, wij stonden naast [UI]
* frickY voelt zich genegeerd 
frickY schreef op 06 juli 2004 @ 23:01:
Was het niet mooier geweest als het dekseltje over de rand viel, en je geen naden had (maar n reliefje) ?
De kast wordt steeds mooier...
maar als je tijd (en zin) hebt, is hebt is het misschien wel handig om ff een pic te posten waar je het overzicht in kan zien, zoals het nu is... (want na die 1000 closeup-foto's weet ik niet meer wat voor en achter wordt
)
maar als je tijd (en zin) hebt, is hebt is het misschien wel handig om ff een pic te posten waar je het overzicht in kan zien, zoals het nu is... (want na die 1000 closeup-foto's weet ik niet meer wat voor en achter wordt
offtopic:
het lijkt hier wel een CampZone reunie...
edit:
voor Elektronicanet even een stukje bold gezet
ik wist dat The_Resetter heel veel moest vastschroeven, daarom vroeg ik het al heeeel vriendelijk
voor Elektronicanet even een stukje bold gezet
[ Voor 22% gewijzigd door FrankNStein op 07-07-2004 15:48 ]
Daar is al vaker naar gevraagd in dit topic, maar toen heeft de TS uitgelegd dat hij ontzettend veel boutjes vast moet draaien, en dat ie 'm daarom nu (nog) niet in elkaar zet.FrankNStein schreef op 07 juli 2004 @ 14:50:
is het misschien wel handig om ff een pic te posten waar je het overzicht in kan zien, zoals het nu is...
Nederlander in België
Verwijderd
Ik hoop dat we voor Campzone toch nog wel een "final update" krijgen. Je wilt immers toch testdraaien voor je naar Campzone gaat.
Nee ik laat het zo, ik wil geen relief aan die kant.
Ja dat was ik ook van plan maar het probleem is wachten op de IA, ik wacht al 5 weken op een waterblock wat allang binnen is in die trage IA van Fictions, paar keer gepost maar goed nooit geen antwoord he maar mij wel opbellen als ik iets post wat niet naar zijn zin is,Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 18:05:
Ik hoop dat we voor Campzone toch nog wel een "final update" krijgen. Je wilt immers toch testdraaien voor je naar Campzone gaat.

tjah jongen je overleefd het welThe_Resetter schreef op 07 juli 2004 @ 18:15:
[...]
Nee ik laat het zo, ik wil geen relief aan die kant.
[...]
Ja dat was ik ook van plan maar het probleem is wachten op de IA, ik wacht al 5 weken op een waterblock wat allang binnen is in die trage IA van Fictions, paar keer gepost maar goed nooit geen antwoord he maar mij wel opbellen als ik iets post wat niet naar zijn zin is,![]()
![]()
bel hem maar gewoon op dan verstuurd hij ze vast wel als hij weet met wie hij te maken heeft
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Uber-vette mod.
Kun je ook een pic plaatsen van de montage van de optische drives???
Blijf vooral zo doorgaan.
Dat kanconstructor schreef op 07 juli 2004 @ 19:10:
Uber-vette mod.![]()
![]()
![]()
offtopic:
nice dekbed
nice dekbed
buigt dat niet door?
maybe was het handiger geweest om de hoekjes naar beneden te doen dan kon die daar nog tegen steunen
Niet zo:
code:
maar zo:1
| _| |_ |
code:
1
2
| _ _ | | |
ik gok dat ie nog ondersteuning aan de boven of onderkant krijgt, anders krijg je sowieso geen stabiele ophanging, aangezien dat alu stripjes zijn, en op de plekken waar je ze buigt wordt dat vaak zwak.Duivenseboy schreef op 07 juli 2004 @ 19:20:
offtopic:
nice dekbed
buigt dat niet door?
maybe was het handiger geweest om de hoekjes naar beneden te doen dan kon die daar nog tegen steunen
Niet zo:code:maar zo:
1 _| |_code:
1 2 _ _ | |
die beide varianten maken qua doorbuiging niets uit hoor, de I(=traagheidsmoment) waarde van het profiel blijft hetzelfde en de doorbuiging zal dus ook hetzelfde zijnDuivenseboy schreef op 07 juli 2004 @ 19:20:
offtopic:
nice dekbed
buigt dat niet door?
Niet zo:code:maar zo:
1 _| |_code:
1 2 _ _ | |
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
En 't gewicht van de drive dan? Die steunt in situatie 2 op de plaat gemonteerd aan de behuizing.argro schreef op 07 juli 2004 @ 19:31:
[...]
die beide varianten maken qua doorbuiging niets uit hoor, de I(=traagheidsmoment) waarde van het profiel blijft hetzelfde en de doorbuiging zal dus ook hetzelfde zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Elektronicanet op 07-07-2004 20:21 ]
Nederlander in België
jeetje mineetje.. respect
maar eeuh ... waar haal je toch al dat materiaal vandaan?
Het is allemaal wel heel erg geschikt.
Wat je zou kunnen doen is om een waslijst van spullen samen te stellen (van wat je nu ook al hebt).. en dat als kit doorverkopen. Misschien verdien je er wat op op die manier.
Wat je zou kunnen doen is om een waslijst van spullen samen te stellen (van wat je nu ook al hebt).. en dat als kit doorverkopen. Misschien verdien je er wat op op die manier.
Verdienen aan mijn eigen casemods voel ik niet zo veel voor, daarvoor is her te persoonlijk, maar als iemand mij een baan aan kan biedenhenkleerssen schreef op 07 juli 2004 @ 20:30:
jeetje mineetje.. respect![]()
Gaat jouw frontplaat v/d baybus werken i.c.m. Qtouch denk je? Want in de datasheet staat dat alleen de sensor van metaal mag zijn, en het frontje ervoor moet niet-geleidend zijn.
Er zitten weliswaar grote gaten in, maar ik ben toch benieuwd :d
Als je wilt kan ik het proberen, heb vanmiddag zitten experimenteren met de Qtouch i.c.m. stalen revetten/ringen + plexiglas en dat werkt goed.
Er zitten weliswaar grote gaten in, maar ik ben toch benieuwd :d
Als je wilt kan ik het proberen, heb vanmiddag zitten experimenteren met de Qtouch i.c.m. stalen revetten/ringen + plexiglas en dat werkt goed.
Nederlander in België
Verwijderd
Je hebt nu geen werk? Of wil je alleen iets anders? Stel dat je nu geen werk hebt, dan zou ik als ik jou was serieus onderzoeken om professioneel casemodding te doen. Je kan je sponsor gebruiken als ingang voor business ("Kant en klare mod bestellen? Eigen design door een professional laten uitvoeren? Ga naar www.the-resetter-maakt-jouw-casemod-veel-mooier.nl") en als leverancier voor de apparatuur. Je hebt al showcase materiaal, zowel in fysieke als in photodocumentary vorm, en je hebt ook al de beschikking over de tools en de skills. Er zijn legio produkten die je zou kunnen leveren (mod van een bestaande kast, een eigen ontwerplijn, custom design naar wens klant, in- of exclusief inbouwen hardware, gewone, passieve, ultra-stille of waterkoeling, noem het maar op).The_Resetter schreef op 07 juli 2004 @ 21:54:
Verdienen aan mijn eigen casemods voel ik niet zo veel voor, daarvoor is her te persoonlijk, maar als iemand mij een baan aan kan biedenik zoek nog werk (klote economie)
Als je ziet dat de computer gebruiker steeds meer waarde hecht aan PC design (kijk naar het altijd constante succes van Apple, of de golf van nieuwe barebones die het afgelopen jaar zijn uitgekomen, en de enorme vlucht die professioneel modding genomen heeft), ook omdat het ding tegenwoordig steeds meer in het zicht komt te staan in plaats van in een werk/strijk/was/rommelkamer, dan durf ik te stellen dat hier zeker een markt voor is. Ik weet eigenlijk niet hoeveel bedrijven dit al doen, maar als je hier enige exclusiviteit en creativiteit in gooit, met vooral oog op de inbreng van de klant zelf, dan kan dit prima een lucratieve business worden. Die nog leuk is ook (denk ik).
Verwijderd
Het aantal uren dat The Ressetter in een case stopt is alleen te betalen door de extreem rijken. Met een computer is het niet zo goed showen als een Harley door (OCC Orange County Choppers Discovery Channel mannen soap). Daar zal dus een hele kleine markt voor zijn. Voor jezelf beginnen in de casemod wereld met de flinterdunne marges die er op hardware zitten is ook af te raden.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 23:35:
[...]
Je hebt nu geen werk? Of wil je alleen iets anders? Stel dat je nu geen werk hebt, dan zou ik als ik jou was serieus onderzoeken om professioneel casemodding te doen. Je kan je sponsor gebruiken als ingang voor business ("Kant en klare mod bestellen? Eigen design door een professional laten uitvoeren? Ga naar www.the-resetter-maakt-jouw-casemod-veel-mooier.nl") en als leverancier voor de apparatuur. Je hebt al showcase materiaal, zowel in fysieke als in photodocumentary vorm, en je hebt ook al de beschikking over de tools en de skills. Er zijn legio produkten die je zou kunnen leveren (mod van een bestaande kast, een eigen ontwerplijn, custom design naar wens klant, in- of exclusief inbouwen hardware, gewone, passieve, ultra-stille of waterkoeling, noem het maar op).
Als je ziet dat de computer gebruiker steeds meer waarde hecht aan PC design (kijk naar het altijd constante succes van Apple, of de golf van nieuwe barebones die het afgelopen jaar zijn uitgekomen, en de enorme vlucht die professioneel modding genomen heeft), ook omdat het ding tegenwoordig steeds meer in het zicht komt te staan in plaats van in een werk/strijk/was/rommelkamer, dan durf ik te stellen dat hier zeker een markt voor is. Ik weet eigenlijk niet hoeveel bedrijven dit al doen, maar als je hier enige exclusiviteit en creativiteit in gooit, met vooral oog op de inbreng van de klant zelf, dan kan dit prima een lucratieve business worden. Die nog leuk is ook (denk ik).
Misschien iets bij TMF/MTV..... "Pimp my case"
PS, ik denk dat ik maar even een patent/octrooi op dat idee ga zetten.
Opzich is het showen van choppers ook lastigVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 23:40:
[...]
Het aantal uren dat The Ressetter in een case stopt is alleen te betalen door de extreem rijken. Met een computer is het niet zo goed showen als een Harley door (OCC Orange County Choppers Discovery Channel mannen soap). Daar zal dus een hele kleine markt voor zijn. Voor jezelf beginnen in de casemod wereld met de flinterdunne marges die er op hardware zitten is ook af te raden.
Denk opzich wel dat er geld aan te verdienen is, desnoods laat je je sponsoren door een computershop en ga je op beuren staan altijd wel die 5 a 6 gekken waar wat centen aan te verdienen zijn. Vooral op beurzen als de HCC en de dumpdagen daar zijn toch wel de grootste computer geeks en veel met 2 linkerhanden
opzich als je goed bent en je kan snel werken en ook nog snel een mooi design uit je mouw schudden dan denk ik dat er best markt voor is. maargoed.. Als je hobby je werk word... is het dan nog wel leuk ?
Ps, patent op casemodding ?
wordt het weer geen warm weertje ???
(hint hint ??)
(hint hint ??)
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Nee ik ben serieus ik zoek werk maar in de ict kan ik niets vinden
ROTFLMAO "Pimp My Case"Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 23:40:
Het aantal uren dat The Ressetter in een case stopt is alleen te betalen door de extreem rijken. Met een computer is het niet zo goed showen als een Harley door (OCC Orange County Choppers Discovery Channel mannen soap). Daar zal dus een hele kleine markt voor zijn. Voor jezelf beginnen in de casemod wereld met de flinterdunne marges die er op hardware zitten is ook af te raden.
Ik ben echter een grote fan van alles wat Paul Jr maak van OCC, zou er graag nog eens een baseball cap van willen (ebay.de heeft wel wat)
Van mijn hobby werk maken, als dat eens kon.Raz- schreef op 07 juli 2004 @ 23:50:
opzich als je goed bent en je kan snel werken en ook nog snel een mooi design uit je mouw schudden dan denk ik dat er best markt voor is. maargoed.. Als je hobby je werk word... is het dan nog wel leuk ?
denk dat dat zwaar gaat tegenvallen is ineens het meeste plezier eruit
Verwijderd
ROTFLMAO ????????????????
Staat niet in het afkortingen handboek (net zoals 1337).
Waar staat ROTFLMAO voor?
Staat niet in het afkortingen handboek (net zoals 1337).
Rolling On The Floor Laughing My Ass Of?Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 09:24:
Staat niet in het afkortingen handboek (net zoals 1337).![]()
Pain don't hurt. Babes love scars. Broken bones heal.
Van je hobby je werk maken is geen puik plan.
Binnen 2 jaar ben je erop uitgekeken, en toe aan een nieuwe hobby (+ baan).
Zolang je het uit eigen wil doet is het leuk. Zodra het een verplichting wordt is de lol er snel vanaf. Maar misschien is de metaalindustrie iets voor je
Wanneer mogen we de volgende update verwachten? En wat zal die update ongeveer in gaan houden? De baybus?
Zolang je het uit eigen wil doet is het leuk. Zodra het een verplichting wordt is de lol er snel vanaf. Maar misschien is de metaalindustrie iets voor je
Wanneer mogen we de volgende update verwachten? En wat zal die update ongeveer in gaan houden? De baybus?
[quote]The_Resetter schreef op 07 juli 2004 @ 23:57:
[...]
Ik ben echter een grote fan van alles wat Paul Jr maak van OCC, zou er graag nog eens een baseball cap van willen (ebay.de heeft wel wat)
kan je zo bestellen op hun site... OCC voluit dot com
ik hoop dat dit geen spam is, ik ben alleen fan van de Teutul's
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door TheoQ op 08-07-2004 11:50 ]
Dat wist ik wel maar ik heb geen credit card.TheoQ schreef op 08 juli 2004 @ 11:47:
[...]
Wat mij betreft vandaag als ik alle spullen had......frickY schreef op 08 juli 2004 @ 11:21:
Van je hobby je werk maken is geen puik plan.
[ Voor 21% gewijzigd door The_Resetter op 08-07-2004 12:29 ]
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 09:24:
Staat niet in het afkortingen handboek (net zoals 1337).![]()
offtopic:
Acronym Finder. Tot nu toe heb ik er nog geen niet gevonden...(=alles wél gevonden)
Acronym Finder. Tot nu toe heb ik er nog geen niet gevonden...(=alles wél gevonden)
[ Voor 3% gewijzigd door DeeD2k2 op 09-07-2004 02:50 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
edit:
nevermind
nevermind
[ Voor 77% gewijzigd door Haan op 08-07-2004 13:21 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
roll over the flour laughing my ass of ( Off-topic )DeeD2k2 schreef op 08 juli 2004 @ 12:37:
[...]
offtopic:
Acronym Finder. Tot nu toe heb ik er nog geen niet gevonden...
[ Voor 4% gewijzigd door Jooz op 08-07-2004 14:50 ]
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Rolling On the Floor Laughing My Ass OffLiquid.. schreef op 08 juli 2004 @ 14:49:
[...]
roll over the flour laughing my ass of ( Off-topic )
om even correct te zijn
Megamind schreef op 08 juli 2004 @ 16:08:
[...]
Rolling On the Floor Laughing My Ass Off
om even correct te zijn
offtopic:
Het gaat om het idee (er zijn waarschijnlijk meerdere versies), maar goed nou wetren we het wel en daarnaast gaat dit wel heel erg offtopic
Het gaat om het idee (er zijn waarschijnlijk meerdere versies), maar goed nou wetren we het wel en daarnaast gaat dit wel heel erg offtopic
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Was vandaag aardig kut weer hier, hoop bij The_Resetter ook eigenlijk, kan ie mooi aan zijn case werken en weer mooie pics posten
UPDATE UPDATE
We want UPDATE
We want UPDATE
Ik ben bang dat hij nog steeds wacht op spullen.
Wat moet je allemaal nog krijgen dan?
Wat moet je allemaal nog krijgen dan?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Voor Campzone komt er toch een totaal overzicht??? Als ik daar heen ga om te kijken wil ik wel weten wat ik ga zien!
Verwijderd
Is het zo moeilijk om ff te lezen dat hij nog wacht op de spullen van de IA?
Je bent heus niet de enige die deze goddelijke case graag af ziet maar ik vind het toch een beetje flauw om The_Resetter de "schuld" te geven van een lange wachttijd waar hij niets aan kan doen...
Ik ga iig zeker ff blijven hanngen bij de case op CZ
edit:
Typo
Typo
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 16:03 ]
Het is zijn project hoor
Je kan niet zomaar iets van hem verlangen te doen.
hij post vast een totaal overzicht als hij het af heeft.
Het wordt echt prachtig als ik zo alles zie. perfect uitgewerkt ook.
keep up the modding 
edit : coolergast was me net 1 seconde voor

hij post vast een totaal overzicht als hij het af heeft.
Het wordt echt prachtig als ik zo alles zie. perfect uitgewerkt ook.
edit : coolergast was me net 1 seconde voor
[ Voor 9% gewijzigd door Satch op 14-07-2004 16:03 ]
Verwijderd
Die XXX fanguards dingen zijn echt mooi, als je er nou groene fans in doet heb je een xbox case
en de hele case verneuken?Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 16:27:
[...]
Die XXX fanguards dingen zijn echt mooi, als je er nou groene fans in doet heb je een xbox case
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Ach ja, klote weer hier he, en een paar foutjes wat me weer een middag kost
, maar het gaat goed hoor, ik wacht nog steeds op een waterblok en een IC
Verwijderd
Kun je voor de liefhebbers die bijna 200KM gaan rijden om je case in "real life" te gaan bewonderen vertellen op welke dagen je op Camzone staat en waar?The_Resetter schreef op 14 juli 2004 @ 17:51:
Ach ja, klote weer hier he, en een paar foutjes wat me weer een middag kost, maar het gaat goed hoor, ik wacht nog steeds op een waterblok en een IC
Verwijderd
hij staat op de casemod stand zelf. Volgens mij wel het hele evenement
Want hij organiseerd het casemodden daar.
Ik kom zeker ook nog wel ff modden/kwijlen
Yups, het gehele event, en als je me nodig bent ik sta op veld L [UI]Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 09:03:
hij staat op de casemod stand zelf. Volgens mij wel het hele evenementWant hij organiseerd het casemodden daar.
Ik ben druk bezig met van alles en nog wat, maar ik heb zo hier en daar wel even aan de case gewerkt, ik heb door een foutje in de berekeningen een nieuwe plaat moeten maken (die met de PSU en reservoir) de voeding kwam tegen een fan aan en op een pci kaart :x, nou ja middagje werk extra.
Een goede vriend van mij had in het begin een logo gemaakt voor de kast, deze wilde in op het reservoir laten graveren, maar het desbetreffende persoon had geen zin om er wat moeite in te steken om het over te trekken, en een goede datum voor de baybus graveringen kon die mij ook niet geven, dus heb ik het heft in eigen handen genomen
.
Even naar de fixit en daar een rol van dat matglas folie plastic spul gehaald voor 8 euro, op de achterkant wat printen, en uit knippen / snijden.
En ach voor 8 euro mag ik niet klagen over het resultaat.

De foto’s voor de baybus hebben jullie nog van mij te goed
Een goede vriend van mij had in het begin een logo gemaakt voor de kast, deze wilde in op het reservoir laten graveren, maar het desbetreffende persoon had geen zin om er wat moeite in te steken om het over te trekken, en een goede datum voor de baybus graveringen kon die mij ook niet geven, dus heb ik het heft in eigen handen genomen
Even naar de fixit en daar een rol van dat matglas folie plastic spul gehaald voor 8 euro, op de achterkant wat printen, en uit knippen / snijden.
Verwijderd
Ziet er erg netjes uit The_Resetter. Ik hoop dat ik ook naar CZ kan komen. Dan kunnen we wat "ideën" etc uitwisselenThe_Resetter schreef op 16 juli 2004 @ 02:53:
Ik ben druk bezig met van alles en nog wat, maar ik heb zo hier en daar wel even aan de case gewerkt, ik heb door een foutje in de berekeningen een nieuwe plaat moeten maken (die met de PSU en reservoir) de voeding kwam tegen een fan aan en op een pci kaart :x, nou ja middagje werk extra.
Een goede vriend van mij had in het begin een logo gemaakt voor de kast, deze wilde in op het reservoir laten graveren, maar het desbetreffende persoon had geen zin om er wat moeite in te steken om het over te trekken, en een goede datum voor de baybus graveringen kon die mij ook niet geven, dus heb ik het heft in eigen handen genomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Yow ziet er echt goed uit ! vooral voor die prijs. Wanneer krijgen we pics van de baybus ? 
offtopic:
RaZoRbLaDe moet "Project Reactor Core - 80% Finished" niet "Project Reactor Core - 95% Finished" zijn ? Tenminste op Bit-tech staat hij op 95 procent
RaZoRbLaDe moet "Project Reactor Core - 80% Finished" niet "Project Reactor Core - 95% Finished" zijn ? Tenminste op Bit-tech staat hij op 95 procent
Ik hoop dat ik hem ook mag gaan bewonderen @ CZ. Ik kom vrij zeker nog wel langs de casemod tent, ik hoef alleen de frontjes van mijn cd-rom en FDD gespoten te hebben. Ik krijg hopenlijk volgende week nog mijn CM stacker zodat die ook mee kan naar campzone.
Ow en razorblade, als je wilt komen en je hebt nog vervoer nodig moet je Kerstges even vragen, hij heeft nog een plekkie in zijn auto.
Ow en razorblade, als je wilt komen en je hebt nog vervoer nodig moet je Kerstges even vragen, hij heeft nog een plekkie in zijn auto.
zeer netjes gedaan 
zier er wel netjes uit, lijkt net of het gestraald is
zier er wel netjes uit, lijkt net of het gestraald is
Verwijderd
Damn, deze CIP blijft me verbazen
Is er ook een linkje beschikbaar waar alle huidige en toekomstige pics gegroepeerd staan?
Is er ook een linkje beschikbaar waar alle huidige en toekomstige pics gegroepeerd staan?
Die komen dan op www.resetter.nl te staan, maar dat moet ik nog steeds eens doen, te druk met andere dingenVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 15:31:
Damn, deze CIP blijft me verbazen![]()
Had ik al eens gezegd dat ik enorm onder de indruk ben? En mijn collega's @pc winkel ook
Een fotogallerij is idd wel een prima ideetje, in zo'n topic raak je toch wel snel het overzicht kwijt.
Een fotogallerij is idd wel een prima ideetje, in zo'n topic raak je toch wel snel het overzicht kwijt.
offtopic:
die icon is echt gaaf! Shrek 2 rules
die icon is echt gaaf! Shrek 2 rules
Kater? Eerst water, de rest komt later
Erg vetjes 
*Bookmarked*
*Bookmarked*
Default blanke hetero
Ik ben vandaag even naar de aluminium boer geweest om daar nog even een nieuw plaatje alu te halen voor de case, toen ik eens vroeg of ze ook “van dat gaas” hadden, en ja hoor dat hadden ze nog
ik heb een leuk stukkie meegekregen en dat verwerkt in de top pannel, want deze had nog geen fangrill oid.
Het ziet er echt prachtig uit, al zeg ik het zelf.

En een foto met de “Meteor Lights” aan.

En hier was ik ff aan het klooien met de camera, maakt een mooie achtergrond
Het ziet er echt prachtig uit, al zeg ik het zelf.
En een foto met de “Meteor Lights” aan.
En hier was ik ff aan het klooien met de camera, maakt een mooie achtergrond
Verwijderd
De afwerking is echt geweldig... vooral "dat gaas" vind ik echt een geslaagd idee.... ik zat er ook aan te denken om mn window met af te werken ipv met plexi, maar je zit dan met je geluid he... (hij moet 's nachts wel kunnen downloaden, en ik moet kunnen slapen
)