Ja ja ik weet duuuurt lang

, eindelijk weer een update ik ben druk bezig geweest om dingen te regelen voor campzone, en het zat me ook even niet mee met de case dus heb ik er even een tijdje afstand van gedaan, maar om op een mooie zonnige dag toch maar verder te gaan.
Ik zat even met de achterkant in mijn maag, de case had ik eigenlijk een paar cm groter moeten hebben, maar met veel gekloot is het me toch nog gelukt om een mobotray en backplate te maken. Deze is dan wel wat ingekort omdat die anders niet paste

maar goed met 1 of 2 pci sloten minder red ik me ook wel
Dus heb ik even mijn oude mobo uit de kast getrokken, en afmeten maar.

Ook het monteren van de mobostand-off schroefjes was lastiger dan ik dacht, het probleem is dat het 3,5mm schroefdraad is en niet een metrische maat, maar de kern van die standoff was 3.2 mm, dus heb ik de gaten eerst voorgeboord met een 3.2mm boortje en doen heb ik met een thumbscrew het draad getapt om het maar zo te noemen
Weten jullie dat ook weer, een mooie tip dacht ik zo.
En de backplate.
En dan nu de verlichting, ik ben zo hier en daar bezig geweest de draden alvast te meshen met UV rode mesh van AC-Ryan, het is nou niet echt mesh van hoge kwaliteit maar het kan er net mee door.
Mijn sponsor
ct-systemen is zo vriendelijk geweest om mij van de nodige verlichting te voorzien, ik ga gebruik maken van 2 UV ccfl’s en 2 Meteorlight’s rood, je ziet ook 2 rode ccfl’s zien liggen maar deze zijn mij niet rood genoeg dat is eerder roze met wit, dus heb ik zelf maar een rode LEDbar gemaakt

die rode ccfl’s ruil ik wel even om voor nog 2 UV lampjes.
Aangezien de ccfl’s enigszins in het blik hangen kunnen die leuke dingentjes natuurlijk niet hun vieze blauwe kleur behouden.
Voor.
Na.
En de kabeltjes, ik weet dat ik wat te grote krimpkous heb gebruikt maar dit is al vervangen met een kleinere maat
Ja ook dat stukje dat los zit
En een overzicht
En Resetter hoe zien die lampjes er uit als je ze wat stroomt te eten geeft ?
Nou zo
[
Voor 8% gewijzigd door
The_Resetter op 09-01-2005 22:23
]