Toon posts:

Shutdown na eind film

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo...

Misschien een vreemde vraag, maar een dergelijk functie (en daarmee bedoel ik dat na het afspelen van een film mijn computer automatisch uitgaat), zou voor mij ideaal zijn.
Zijn er programma's of andere dingen behalve dan een timer zetten in scheduled tasks, die ik zou kunnen gebruiken?

J

• killswitch
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 15:01

killswitch

killswitch+switch= death switc

via scheduled tasks zou inderdaad kunnen maar er zijn waarschijnlijk ook nog wel wat andere methoden.

gellof dat er hier ook wat topics rondzwerven over het uitvoeren van programmas op het moment dat je windows afsluit.

oke wat jij wil is eigenlijk omgekeerd maar mischien dat daar wat interesants en bruikbaars voor jou tussenzit.

vraag me alleen af waarom je dat zou willen of val je vaak in slaap als je laat op deavond een filmpje zit te kijken :+

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

killswitch schreef op 29 maart 2004 @ 01:23:

vraag me alleen af waarom je dat zou willen of val je vaak in slaap als je laat op deavond een filmpje zit te kijken :+
voor mij zou t wel relaxt zijn maar dan moet ook m'n versterker uitgezet worden aan t einde van de film 8)7

mijn bed ligt namelijk op een vliering en vanaf de vliering kijk ik weleens een film.. moet ik eerst van die gammele trap om pc en shit uit te zetten :)

ben ook wel benieuwd waarom ts dat wil

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Dat kan met zoomplayer
http://www.inmatrix.com/files/zoomplayer_download.shtml

Echter wil het met DVD's niet lukken, daar is de film namelijk nooit echt afgelopen omdat je dan terug naar het menu gaat. Bij gewone mediabestanden sluit ie de boel netjes af. Persoonlijk gebruik ik het bijna dagelijks, ff een tv serie ofzo kijken voordat je in slaap valt :P

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat is nog eens nieuws....

Dit is inderdaad waarvoor ik het wel gebruiken...

thnx guys!!

J

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 09:19
Als je TvTool gebruikt kun je die ook instellen dat hij na xxx minuten uit gaat.

tvw

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:18
Mediaplayer Classic kan dat door 'm op te starten met /shutdown erachter.
Pagina: 1