Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FAQ/TPL] Aantal toevoegingen voor UBB-opsomming

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Ik had nog enkele kleine toevoeginkjes voor de UBB-tags opsomming in de FAQ, namelijk:

• [pre]:
Tekst in blokletters
Eerst werd er altijd [code] gebruikt om dingen wat duidelijker aan te geven, maar sinds die zo drastisch veranderd was was er vraag naar de 'oude' vorm, welke enigszins terug te vinden is in deze UBB-tag.

• [norml]

[url=URL van dit topic#a]Link naar anchor a[/url]

Mensen kunnen nu ook doormiddel van de UBB-tags gebruik maken van anchors, alleen was dat nog niet opgenomen in de FAQ (maar dat is logisch, aangezien het er nog maar net is).

• Afsluiten met

Niet iedereen vindt dit even handig, maar zelf maak ik erg dankbaar gebruik van de mogelijkheid om alles te kunnen afsluiten met [/].
Het kost ten eerste een stuk minder werk, je hoeft bijvoorbeeld niet helemaal [/google] te typen. En het kan ook van pas komen als je een post maakt met veel codes erin, gewoon een berg [/][/][/]'s neergooien en kijken wat er van komt :P

The devil is in the details.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

Jaymz

Keep on moving !

SeM -> BUG

De UBB FAQ is iets dat React zelf regelt, vandaar ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

da's geen React maar [tpl] ;)

Intentionally left blank

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Voor de Google/search tag is [google=woei] al genoeg trouwens :)

[google=woei] & [search=woei]

• Hahn
Rafe schreef op 29 maart 2004 @ 07:57:
Voor de Google/search tag is [google=woei] al genoeg trouwens :)

[google=woei] & [search=woei]
Dat was maar een voorbeeldje, ik kon even geen langere sluittag verzinnen :P

* Hahn was dit draadje kwijt :o

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

[rml][ TPL] Spelling+opmaak UBB-tags onderaan de Faq's[/rml]

misschien handig om te mergen :)

Verder vind ik
Afsluiten met

Niet iedereen vindt dit even handig, maar zelf maak ik erg dankbaar gebruik van de mogelijkheid om alles te kunnen afsluiten met [./].
Het kost ten eerste een stuk minder werk, je hoeft bijvoorbeeld niet helemaal [/google] te typen. En het kan ook van pas komen als je een post maakt met veel codes erin, gewoon een berg [./][./][./]'s neergooien en kijken wat er van komt :P
Ik vind dit een hele goeie. Dit maakt het makkelijker om nog sneller een reply te tikken ;)
Maar kom je dan niet eigenlijk in de knoei dat de eerste [/] de hele boel verder ook afsluit dus:

[quote] [s] dat hij dan [quote] en [s] dicht gooit.. Terwijl je alleen de [quote] dicht wil hebben.. Dus moet je weer [./quote] gaan typen..
damn... verdraaid lastig al die [] ;)
offtopic:
ok, die extra teken is ook niet erg :O

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 29-03-2004 10:47 . Reden: verduidelijken ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Hahn
Neuj, je raakt er vanzelf aan gewend wanneer je wat moet afsluiten en die [/] gaat trouwens ook op volgorde. Als jij [quote][s] hebt staan en je zet er een [/] achter, dan wordt als eerste de [s] afgesloten, wil je dat niet dan moet je gewoon die s voor quote zetten ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

done :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.