Toon posts:

Stereo met 2 sets boxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Ik ben van plan om boxen in mijn keuken op te hangen en deze vervolgens aan mijn stereo te koppelen. Maar de boxen die nou bij mijn stereo heb zitten wil ik ook blijven houden zodat ik in de kamer ook muziek heb. Daar bij wil ik een schakelaar of iets dergelijks in de keuken hebben zodat ik of de boxen in de keuken aan kan zetten of die in de kamer. Zodat ik op allebei de plekken gebruik maak van dezelfde stereo. Is hier voor een oplossing????
Alvast bedankt

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:55

PnD

like in Pinda ^_^

zit er geen A - B functie op versterker/stereo toren

Verwijderd

Topicstarter
Voor zo ver ik weet zit die functie niet op mijn stereo

Verwijderd

Ja deze schakelkastjes kun je op zeer veel plaatsen halen, kijk maar eens op de online shop van bijvoorbeeld conrad. Bij audio video en dvd toebehoren staan er een paar.

Verwijderd

ik weet wat je bedoeld maar als je nu alleen je links boxen in de keuken doet en de rechter in de woonkamer of whatever.
resultaat: als je alleen muziek in de keuken wilt moet je de draaiknop naar links draaien zodat je alleen muziek uit de linkse boxen komt. snap je em

alleen je hebt volgens mij geen stereo ofzoiet.

je weet maar nooit :+ :?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 19:06:
ik weet wat je bedoeld maar als je nu alleen je links boxen in de keuken doet en de rechter in de woonkamer of whatever.
resultaat: als je alleen muziek in de keuken wilt moet je de draaiknop naar links draaien zodat je alleen muziek uit de linkse boxen komt. snap je em

alleen je hebt volgens mij geen stereo ofzoiet.

je weet maar nooit :+ :?
:'( De TS wil juist stereo hebben, dus dit is geen optie! Bovendien heb je dan de kans dat je in de keuken de gitaar hoort, en in de kamer de stem (dat is het stereo effect BTW, voor als je dat nog niet wist).

Je kunt idd gewoon schakelaars kopen waarmee je zelf kunt instellen waar je geluid wil hebben. Er zijn er zelfd met volumeregelaars. Ze zijn ook vast wel bij de betere hifi-boer te koop.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

JAAA !!! Ik heb zoiets hier :D

Alleen heeft een elektroexpert/vriend van mij dit voor mij ergens gevonden en nog zelf wat aangepast dus ik kan je niet echt helpen behalve het feit dat je nu weet dat het mogelijk is :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Of een goedkoop en simpel mengpaneeltje gebruiken :-)

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Verwijderd

sorry hahaha ik was in een melige bui dus... iedereen weet dat natuurlijk njaa veel mensen dan. maar er is inderdaad van die schakelaartjes. je kunt ze ook bij display halen.
Pagina: 1