Toon posts:

De ene post wel, de andere niet...

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tot mijn grote verbazing zag ik dat de thread http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/88970
door Diadem is afgesloten met de volgende boodschap:

"Crush:

Dit soort posts worden hier niet op prijs gesteld. Beschouw dit als een waarschuwing.

------------------
How could they know just what this message means
The end of my hopes, the end of all my dreams"

Diadem, deze post werd mijns inziens prima ontvangen door zowel aatos als Captain Proton. Laat het publiek maar beslissen welke post wel kan en welke niet?

Hoe denken GoT'ers erover? Mogen dit soort posts op een forum waar tevens een paginalange thread over anale sex loopt?

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06-2025
[Sarcastische mode]
Zie je dan niet dat dat een vette flamewar aan het worden was, en die crush had me toch ook een grote bek zeg, dat was gewoon niet meer normaal.
[/Sarcastische mode]

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
M'n tenen krommen zich weer is.

DIT IS EEN WETENSCHAPS EN LEVENSBESCHOUWING FORUM

Was dat wetenschap? NEE Was dat levensbeschouwing? NEE

Zucht dis al de 80ste keer deze week :(

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
codin:

dat ik reageer op een topic wil niet zeggen dat ik daarmee het topic 'on-topic' op w&l vindt.
het wil alleen zeggen dat ik te veel tijd heb.

van mij mocht er best een slotje op, al ergerde ik me niet aan, zoals ik me wel erger aan andere off topic threads

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 december 2000 01:24 schreef morgoth het volgende:
M'n tenen krommen zich weer is.

DIT IS EEN WETENSCHAPS EN LEVENSBESCHOUWING FORUM

Was dat wetenschap? NEE Was dat levensbeschouwing? NEE

Zucht dis al de 80ste keer deze week :(
Verder doordenken jij...

Je wil een levensbeschouwing? Feast your eyeballs on this :

Ik walg van volk dat zijn macht misbruikt. En dan heb ik het bijvoorbeeld over politieagentjes die hun macht misbruiken om je 10 meter voor je van het voetpad afkomt nog af te laten stappen. Dan heb ik het over channeloperators op irc, die er doorgaans niet vies van zijn hier en daar een stevige kick/ban te verkopen waar hij niet terecht is.

En mijn afkeer van machtsmisbruikers valt volgens jou niet onder levensbeschouwingen?

/me komt niet meer bij hierzo...

Succes met het rechtbuigen van je kromme tenen.

Verwijderd

codin>>

doe es raden wat je me zulke posts bereikt? |:(

• aatos
Op zondag 17 december 2000 16:10 schreef Codin het volgende:

[..]
Verder doordenken jij...

Je wil een levensbeschouwing? Feast your eyeballs on this :

Ik walg van volk dat zijn macht misbruikt. En dan heb ik het bijvoorbeeld over politieagentjes die hun macht misbruiken om je 10 meter voor je van het voetpad afkomt nog af te laten stappen. Dan heb ik het over channeloperators op irc, die er doorgaans niet vies van zijn hier en daar een stevige kick/ban te verkopen waar hij niet terecht is.

En mijn afkeer van machtsmisbruikers valt volgens jou niet onder levensbeschouwingen?

/me komt niet meer bij hierzo...

Succes met het rechtbuigen van je kromme tenen.
sorry hoor, maar wat heeft een rekentruc te maken met machtsmisbruik?

als je een topic over machtsmisbruik opent (en dan niet alleen over jouw afkeer daarvan, maar meer een wetenschappelijke of levensbeschouwelijke :P ;) kant ervan)

maar dit heeft niks te maken met waarom de thread gesloten is..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 december 2000 17:06 schreef aatos het volgende:

[..]
sorry hoor, maar wat heeft een rekentruc te maken met machtsmisbruik?
Niks......

Het sluiten van de thread wel.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Was het een sneue topic? Ja.
Is het erg dat 'ie dood is? Nee.
Misbruikt Diadem vaak zijn macht? Nee.
Misbruikt Diadem nu zijn macht? Nee.

Maar dit zijn slechts mijn meningen, en helaas ben ik net als onze moderator volledig menselijk.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 december 2000 05:28 schreef aatos het volgende:
codin:

dat ik reageer op een topic wil niet zeggen dat ik daarmee het topic 'on-topic' op w&l vindt.
het wil alleen zeggen dat ik te veel tijd heb.

van mij mocht er best een slotje op, al ergerde ik me niet aan, zoals ik me wel erger aan andere off topic threads
Zoals de gold strike topic?

Man... neem jij echt de tijd om je daaraan te ergeren?

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

[b] Diadem!!!!!!! we neeeeeeeeed tyou ... pleasssssssse... sluiten!!!!
:'( Ik kan er niet meer tegen
:Z:Z:Z:Z
en nog iets....
Diadem = :Y)

Sjongejonge

• Morgoth
Duh, dat ging natuurlijk over die topic die diadem had gesloten die jij in je eerste post liet zien.

• aatos
Op zondag 17 december 2000 18:17 schreef Codin het volgende:

[..]
Zoals de gold strike topic?

Man... neem jij echt de tijd om je daaraan te ergeren?
aan de gold strike topics erger ik me niet. wel bijvoorbeeld aan threads van mensen die voor de zoveelste keer denken dat weer een thread openen over 'het onzinforum moet terug' ook echt helpt.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Om te beginnen, ik ben ook maar menselijk, ik maak ook weleens fouten.

Maar de desbetreffende thread hoorde hier echt niet, dus het sluiten lijkt me geheel terecht. Dit is het Wetenschap & Levensbeschouwing forum, het lijkt mij niet zo heel erg moeilijk te bedenken wat wel en wat niet hier thuis hoort.

Er zijn een aantal 'randgevallen', zoals raadsels, maar daar hoorde deze thread niet bij.

Ik zal binnenkort richtlijnen posten voor wat hier wel en niet mag, want het aantal offtopic posts wordt steeds erger. Verder hoop ik binnenkort versterking te krijgen van een partij lite-mods.

Owja, Unicorn, als je dit leest: Zou er in jouw ICQ een stukje kunnen over forumsregels?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Je bedoelt FAQ, niet ICQ :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Morgoth
heb ik voor niets pas geleden zitten zwoegen in word :)

• -=Confuzer=-
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Ik deed laatst een best wel wetenschappelijke vergelijking over het zenuwstelsel en de mogelijke werking daarvan die werd gesloten, ik kreeg zelfs een waarschuwing van een glob mod...
Beetje vaag en heel irritant...

Bij het slotje waar dit topic over gaat vind ik hem persoonlijk wel van toepassing.

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• aatos
Op zondag 17 december 2000 22:00 schreef Lord Daemon het volgende:
Je bedoelt FAQ, niet ICQ :)
diadem: Om te beginnen, ik ben ook maar menselijk, ik maak ook weleens fouten.
:P

Verwijderd

gelukkig had aatos die grap al gemaakt :(

Verwijderd

Topicstarter
Kijk... en als ik dan de begripvolle en fatsoenlijke reactie van Diadem lees, dan ben ik toch echt wel heel blij dat ik dit gepost heb.

Zo horen mensen in een bepaalde machtspositie zich te gedragen : netjes blijven tegen mensen die zoals ik die even wat uit komen lokken omdat ze ergens gefrustreerd over zijn.

Dan doet Diadem het toch echt wel een stuk beter dan de helpdeskmedewerker (of moet ik zeggen : helpdesktegenwerker) die ik op m'n werk heb zitten. Dat stelletje installatie-lamers hebben namelijk sites zitten filteren. Het komt erop neer dat ik niet meer m'n online mail mag lezen omdat veel mensen binnen het bedrijf naar sexsites surfen.

Hij zei dat er via de mail te veel viri binnenkomen, en dat daarom geen online mailaccounts meer mogen worden bezocht. Nee dan zit je met Outlook veilig hee, dat proggie houdt een adresboek bij, iets waar viri in de regel dol op zijn. Het ergste is nog dat ie niet mee wil werken omdat ie een beetje misselijk werd toen ik tevens wat m$-frustraties uitte... waarop ik een een vervelend uit-de-hoogte-mailtje terugkreeg.

Ik kots van dat gedrag. :r Dat is namelijk *fout*. Het moet zoals Diadem het deed.

Verwijderd

en dan gaan we nu de wave aanvangen voor onze moderator! :Y)

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

Maar feit is feit... Dit hoort hier niet... Er is *********** een forum waarin men lekker kan discussieren over slotjes...
:(

Sjongejonge

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Toen ik deze post last heb ik ernstig lopen twijfelen tussen netjes reageren of flamen. Ik heb uiteindelijk voor het eerste gekozen, maar nu ik Codins reactie daarop zo lees zie ik dat ik toch had moeten flamen :P

iig lijkt mij alles gezegt, en kan deze discussie dus geeindigt worden.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.