Toon posts:

sex en leeftijd rekentrucje

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sex en leeftijd rekentruc
Goed daar gaan we:

1) bedenk hoe keer per week je sex wil hebben

2) vermenigvuldig dit aantal met twee (voor de zekerheid)

3) tel er 5 bij op (voor zondag) :+

4) vermenigvuldig dit met 50 (ik weet het, een beetje van de gekken)

(ja, ik wacht wel even totdat je je rekenmachine hebt gevonden)

5a) als je dit jaar al jarig bent geweest: tel er 1750 bij op
5b) als je dit jaar nog niet jarig bent geweest: tel er 1749 bij op

6) trek je geboorte jaar (vier cijfers) ervan af

klaar?

goed: de laatste twee cijfers is je leeftijd
de cijfers ervoor het aantal keer dat je sex wilt hebben

Indrukwekkend he?

(! werkt alleen dit jaar !)
[volgend jaar: 5a) +1751, 5b) +1750]

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
... maakt niet uit wat je invult

Verwijderd

Indrukwekkend??? Leuk gegoochel, dat wel, maar het enige wat je doet is de input in een andere vorm gieten en daarna weer terug geven...

het waarom is makkelijk in te zien.
het gaat voor de leeftijd alleen om de laatste cijfers. Dus, de "sexfactor" moet weggewerkt worden door ervoor te zorgen dat ie alleen in hele honderdtallen oploopt.

eerst is de invloed van het aantal keer sex gelijk aan 1. door dit met 2 te vermenigvuldigen is die invloed 2, en bovendien altijd een even aantal. Door daar 5 bij op te tellen wordt het altijd oneven. Dit vermenigvuldigen met 50 levert dus altijd een getal op dat eindigt op "50", ongeacht welk getal je voor het aantal sex per week invult. Je ziet nu dat 1 keer extra sex 100 eenheden verhoging oplevert.

Door hier 1750 bij op te tellen krijg je 2 effecten. (btw, De 1749 is nodig voor diegenen die nog niet jarig geweest zijn omdat die als het ware "nog achter lopen" met hun leeftijd.)

1. het getal wordt groter of gelijk aan 2000. Hierdoor klopt straks het aantal keer sex.

2. het eindigt op de cijfers 00

en dan tot slot, door je geboortedatum eraf te halen, geven de laatste 2 cijfers precies je leeftijd. Het cijfer ervoor, dat van de honderdtallen, het aantal keer sex, immers: zoals we gezien hebben, levert 1x extra sex 100 extra eenheden op in het eindantwoord. De 1750 is precies de correctiefactor om het aantal keren sex goed te krijgen.

Ik hoop trouwens voor je dat er hier niemand rondloopt die ouder is dan 100 >:)

verder denk ik dat deze thread ergens wel vraagt om een slotje. Je hebt geluk dat diadem nooit inlogt in het weekend :)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ik vind dat indrukwekkende wel meevallen.

je leeftijd berekenen is niet zo moeilijk, kijk maar wat er gebeurt als je voor het aantal sex 0 keer invult:

(0*2+5)*50+1750= 2000

wat je dus doet is het je geboortedatum van de huidige datum aftrekken. dat is inderdaad je leeftijd.

het aantal keer seks wordt met 100 vermenigvuldigd (eerst met 2 en dan met 50). daarom komt het in het antwoord terug in de eerste twee cijfers (het geeft het aantal keren seks in honderdtallen)

jen hebt dus als input de datum, een geboortedatum en een aantal keer seks. als output krijg je het aantal keer seks (tsja, dat was gegeven), en de leeftijd, die gedefinieerd is als datum-geboortedatum

deze methode is sneller:

-bedenk hoevaak je seks wil hebben:
bravo, dit is het aantal keer dat je seks wil hebben!

-neem je geboortedatum, tel er 1 bij op als je nog niet jarig bent geweest dit jaar.
-trek dit af van 2000
bravo, je hebt je leeftijd!

maar goed als je het wiskundig inzicht hebt van een baksteen dan sta je hier misschien wel verbaasd van ;) :P

damn iemand was me voor zie ik

Verwijderd

waarom gaan jullie (aatos en CP) hier serieus op in? (hmmz, en waarom lees ik het eigenlijk :?)

ook een raadsel:
neem je leeftijd en tel er 1 bij op en haal vervolgens je leeftijd er weer af; dat is het aantal slotjes dat op deze draad komt 8-)

Verwijderd

dwarf: dat vraag ik me ook af ja...

gewoon tijd over :)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
lim x-> 0 van 1/x Mag ik dat ook invullen dan? :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Crush:

Dit soort posts worden hier niet op prijs gesteld. Beschouw dit als een waarschuwing.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.