Toon posts:

Wat is er nou sneller (geheugen)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht en gezocht, maar kan hier niet echt een concreet antwoord op vinden. Ik heb nu een 512 DDR 400 Mhz, en ook nog een 512 DDR 266 Mhz, mijn vraag is wat er nu sneller is:

- Alleen de 512 400 Mhz

- Allebei erin doen zodat ik wel 1 gig heb, maar (waarschijnlijk) alles wel op 266 Mhz draait,

Ik hoop dat iemand hier mij antwoord op kan geven.

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-07 20:34
Welke processor heb je en wat wil je gaan doen met je systeem??

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je een proc. die op 266 mhz draait dan kan je alle 2 erin doen.
heb je een proc. op 333 of 400 mhz dan kan je beter alleen die van 400 mhz erin doen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we niks mee als je geeneens aangeeft wat jouw systeemspecificaties zijn en wat het voornaamste gebruiksdoel is van je PC (surfen, gamen, etc). Je gaat toch ook niet bij een garage om bandenadvies vragen zonder te melden welke auto je hebt en wat je ermee doet.

Weest in het vervolg compleet en duidelijk. Hier is de [faq]registratievoorwaarden[/] duidelijk over. Neem deze dan alsnog door en dan met name het forumgedrag gedeelte ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb een Athlon Xp 3000+, met een Asus moederbord, en het wordt vooral gewoon surfen en gamen, geen zware applicaties ofzo. En daar had ik nog een vraagje over, klopt het dat windows dan aangeeft dat ie op 2.17 Ghz draait?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 11:13:
Nou ik heb een Athlon Xp 3000+, met een Asus moederbord, en het wordt vooral gewoon surfen en gamen, geen zware applicaties ofzo. En daar had ik nog een vraagje over, klopt het dat windows dan aangeeft dat ie op 2.17 Ghz draait?
Jep...it's all in the FAQ, kijk hier maar :+

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Nou, ik stel voordat je eerst eens wat onderzoek doet, al is het maar het lezen v.d. PMG FAQ. Want dan zul jezelf al je vragen makkelijk kunnen beantwoorden :) Dit begint namelijk wel vrij basic/FAQ stuff te worden zo.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.