Toon posts:

dvd kraken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi people,

Heb laatst 2 dvd schijfkes geleend van een vriend die een (Nec Computers) blijkbaar had van Packerd Bell ofzo.. er zit een hoop software in die 2 dvd s dus d8 zal wel goed van toepassing zijn :9~ maaruh de probleem is (ik neem aan dat jullie het al weten) dat ie beveiligd is of wat dan ook ik weet nie wa het precies is maar kan dus niks instaleren op me pc.. Kan iemand mij stapsgewijs vertellen wat ik moe doen en hoe ik de zelfde dvd moe kopieeren :?

GroetZzzZ

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Packard bell pc's hebben een soort tag, een extra partitie, verborgen...met daarop iets wat de programma's op die dvd nodig heeft om ge-installeerd te worden.

Helaas, je kan het dus niet op JOU computer installeren!

BTW, dit is een warez requestje he... aangezien de licenties aleen voor die packard bell computer geldig zijn...

There is no place like ::1

Verwijderd

Wat heb je zelf geprobeerd om het op te lossen (search, Google, logisch verstand)
Wat doet een softwareprobleem in een hardware sub-forum?
Wat doet jou besluiten dat het kraken en kopieren van software legaal is?

Een backup maken van de DVD voor gebruik op een Packard Bell PC kan wel, hiervoor gebruik je gewoon de normale brandprogramma's. Dat het in jouw geval niet werkt komt omdat de schijfjes OEM zijn. De software is bedoeld als bundel bij een Packard Bell PC en niet (om) te gebruiken op andere PC's. Doe je dat wel dan is dat net zo illegaal als het kopieren van een Windows-/spel-CD'tje van de buurman...

Kortom, ga eens heel snel de forum-Faq lezen m.b.t. legaliteit van topics en wat wij van topicstarts verwachten. Dit is gewoon een verkapte warez-/crack-request die wij niet op Gathering of Tweakers willen zien.

Dit topic is gesloten.