Hetgeen wat fout gaat is dat als je bij de /me-tag een link naar een topic gebruikt dan gaat het fout. Dan klopt de volgorde van de tags niet meer.
[ME=44385]test: [TOPIC=741007///#faq1[]/ME]P&W FAQ - PHP[/TOPIC]P&W FAQ - PHP[/TOPIC]
[ME=44385]test: [TOPIC=890546////[]/ME]PHP submit script werkt niet op Apple[/TOPIC]PHP submit script werkt niet op Apple[/TOPIC]
zo gepost:
Bij het editten van een post gaat bovenstaande ook de mist in. Dan lijkt het of hij de eerste [TOPIC] alleen ziet en vult die de rest aan.
* ziet het toch liever zo:
* Shadowman test: P&W FAQ - PHP
* Shadowman test: PHP submit script werkt niet op Apple
Kon trouwens niet vinden of deze bug al eerder was gemeld.
Voor de search: me en /me-tag icm link url naar topic.
* Shadowman dacht dat het zo wel duidelijk was
.
[ME=44385]test: [TOPIC=741007///#faq1[]/ME]P&W FAQ - PHP[/TOPIC]P&W FAQ - PHP[/TOPIC]
[ME=44385]test: [TOPIC=890546////[]/ME]PHP submit script werkt niet op Apple[/TOPIC]PHP submit script werkt niet op Apple[/TOPIC]
zo gepost:
code:
1
2
| /me test: [TOPIC=741007///#faq1][NOHTML]P&W FAQ - PHP[/NOHTML][/TOPIC] /me test: [TOPIC=890546///][NOHTML]PHP submit script werkt niet op Apple[/NOHTML][/TOPIC] |
Bij het editten van een post gaat bovenstaande ook de mist in. Dan lijkt het of hij de eerste [TOPIC] alleen ziet en vult die de rest aan.
* ziet het toch liever zo:
* Shadowman test: P&W FAQ - PHP
* Shadowman test: PHP submit script werkt niet op Apple
Kon trouwens niet vinden of deze bug al eerder was gemeld.
Voor de search: me en /me-tag icm link url naar topic.
* Shadowman dacht dat het zo wel duidelijk was