Vacature coder WDO4

Pagina: 1
Acties:

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Zoals jullie weten is WDO4 helaas nog niet van de grond, ondanks de inzet van verscheidene vrijwilligers. TGEN heeft geprobeerd zich op te werpen als hoofd coding, maar helaas is dat onverwacht, met name door tijdgebrek, niet zo gegaan als hij en ook wij graag hadden gezien. Dus is de crew weer op zoek naar een enthousiast DPC-lid die meer wil doen dan alleen de stats lezen ;) .
Daarom vragen wij jullie aandacht voor de volgende vacature.

Hoofd Coding team wdo4

We zoeken nieuwe hoofd van het coding team wdo4. Hoewel TGEN wel zal blijven helpen als coder zal hij de boel dus niet meer aansturen en geen lid blijven van de crew.
Wat zoeken we, iemand die goed in perl kan coden, overweg kan met linux, tijd over heeft, goede frisse ideeen heeft en bereid is sturing te geven aan het proces van het vervaardigen van WDO4.
Denk je dat je deze eigenschappen bezit reageer dan snel en stuur een mailtje naar vacature@dutchpowercows.org.
De coder zal opgenomen worden in de crew.

Ik hoop ook dat er net zoveel reackties op deze vacature komen als op de statspostersvacatures :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 14:34

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Wat zijn eigenlijk de redenen waarom Perl vereist is? :)

Just curious hoor, waarom bijv. Perl en niet PHP?

Verwijderd

Perl is gewoon een veel beter gestructureerde taal en in strict mode wordt je gedwongen om netjes te werken.
In php kan je ook netjes werken, maar je kan er ook een ontzettende klerebende van maken, en dat willen we voorkomen :P

We hebben nu 5 mensen die in PERL kunnen coden (Stephan202, [eNeRGy], Chaos, DukeBox en TGEN), we zoeken alleen nog iemand die de tijd en verantwoordelijkheid wil nemen om de leiding in handen te nemen.

Als dat niet (snel) lukt met iemand die PERL kan dan stappen we van die eis af, maar we hebben ervoor gekozen om 'm nog even vast te houden.

Verwijderd

Ik kan wel heel netjes in php coden! //verbouwen, that is..
Maar perl niet.. :P

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ben alleen java guru ^^

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:02
Ik kan Basic op mijn grafische rekenmachine. Kan ik ook stats op bouwen :P

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Errmm. De vraag was niet waarin je wel kon coden ;)

Ze zoeken mensen die genoeg ervaring met Perl hebben om zelf een site van de grond af aan te kunnen bouwen, en die genoeg tijd en discipline hebben om het team te leiden dat de volgende versie van WDO gaat ontwikkelen.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Verwijderd

Zoalang hij er niet hetzelfde uitziet als de huidige site, vind ik het best. (NoFi!)

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Hmm, Linux kan niet met mij overweg, perl doet me aan lexx terugdenken en daar heb ik nog nachtmerries van, tijd heb ik nooit over, ik zit vol onfrisse ideeen >:) en sturing geven doe ik al de hele dag aan collega's, auto's en mijn pc's. Niks voor mij dus ;) :p

[ Voor 18% gewijzigd door Marcelloz op 26-03-2004 22:37 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 13:35

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Marcelloz schreef op 26 maart 2004 @ 22:35:
Hmm, Linux kan niet met mij overweg, perl doet me aan lexx terugdenken en daar heb ik nog nachtmerries van, tijd heb ik nooit over, ik zit vol onfrisse ideeen >:) en sturing geven doe ik al de hele dag aan collega's, auto's en mijn pc's. Niks voor mij dus ;) :p
Je klinkt als de ideale kandidaat ;)
Niet overmoedig en vol zelfkennis. :+

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:25:
In php kan je ook netjes werken, maar je kan er ook een ontzettende klerebende van maken, en dat willen we voorkomen :P
Er een ontzettende klerebende van maken, dat kan je met perl ook wel denk ik. Dat lukt wel in iedere taal. Alleen is het makkelijker in sommige talen ;)

Verwijderd

ik ben nog niet zo lang hierzo, dus ik heb geen idee wat wdo4 inhoud. Zou iemand het kunnen uitleggen?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

WDO = Www.Dutchpowercows.Org. De 4 staat voor de ontwikkel-versie waar aan gewerkt. Op dit moment is WDO3 live en online.

Verwijderd

Heineken schreef op 27 maart 2004 @ 20:06:
WDO = Www.Dutchpowercows.Org. De 4 staat voor de ontwikkel-versie waar aan gewerkt. Op dit moment is WDO3 live en online.
aha, tnx! Ik ben geen held in afkortingen (lmao 8)7)

[edit]
Ik ben goed met Perl, beheers PHP uitstekend, kan goed overweg met Java, HTML no problemo, javascript is niet moeilijk, C++ kan er ook bij, alleen het grote probleem is dat ik weinig tijd heb. Ik weet niet hoeveel tijd in zo'n project gaat zitten???
[/edit]

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 12:55 ]

Verwijderd

_/-\o_

'nywayzz, ik heb perl voor dummies uit de kast getrokken, over twee weken ben ik je man. :7

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

*wel een kickje waard*

No use om te vertellen dat je het niet wilt of niet kan. Lijkt me duidelijk...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Theuno
  • Laatst online: 19-02 20:55

Theuno

Da Devil Crew

Als we dan toch gaan schoppen...

Ik heb me in ieder geval aangemeld. Perl is iig geen probleem voor me (njah, moet misschien functies nazoeken), en tijd op dit moment ook niet.
Verder horen we wel wie het wordt...

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Niet heel veel reacties maar wel van goede kwaliteit :)

Inschrijven is afgelopen, en de crew laat het zo snel mogelijk weten :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Pim. schreef op 01 april 2004 @ 19:29:
Niet heel veel reacties maar wel van goede kwaliteit :)

Inschrijven is afgelopen, en de crew laat het zo snel mogelijk weten :)
Had ik bijna mijn boek uit! :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 20:50:
Had ik bijna mijn boek uit! :(
Sneller lezen de volgende keer :+ Als hoofd WDO development moet je natuurlijk wel snel kennis kunnen vergaren en verwerken om in stresssituaties het hoofd boven water te kunnen houden :P

En no offence, maar als je nu pas een boek over perl aan het lezen bent zul je toch wel wat ervaring missen vrees ik, want die komt slechts met veel doen (en dus met veel tijd) en niet door eens een boekje te lezen. Al is dat natuurlijk wel een start, dus in dat opzicht kan ik je alleen maar gelijk geven :)

• Pim.

Pim.

Topicstarter
OK er is dus weer witte rook uit de schoorsteen van de DPC villa :P .

Natuurlijk hebben we eerst de mensen die gesolliciteerd hebben een mail met de uitslag gestuurd vaardat we het hier posten (ten overvloede) :).

En na uitgebeird overleg heeft de crew Nightbird gevraagt het hoofdcodingschap op zich te nemen. Natuurlijk wensen we hem veel succes met de job die op hem ligt te wachten, en zijn we zeer benieuwd naar de resultaten.

Nightbird gefeliciteerd :)

Verwijderd

Go Nightbird! :)

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Sucses in de nieuwe functie nightbird :)

Verwijderd

Nightbird van harte ;)

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
betekent dit dat volgende week wdo4 online komt? ;)

...

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:14

NightBird

DPC-Crew Coding
\o/
Dank jullie ;)

Haranaka: volgende week pas ... :P

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Sterkte kerel en maak er wat moois van.

Wanneer gaat WDO nu eens op een 'echte verbinding' draaien?

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Hoei gefeliciteerd NightBird!!! Dat het project nu maar een nieuwe vliegende start mag maken :P
hoe flauw mogen woordgrapjes eigenlijk zijn?

/(bb|[^b]{2})/

Verwijderd

NightBird schreef op 04 april 2004 @ 01:16:
\o/
Dank jullie ;)

Haranaka: volgende week pas ... :P
dat je maar geen eendagsvogel mag zijn :D

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Nightbird, succes.

Wanneer kunnen we de 1e beta verwachten? :p

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Heineken schreef op 04 april 2004 @ 02:01:
Sterkte kerel en maak er wat moois van.

Wanneer gaat WDO nu eens op een 'echte verbinding' draaien?
Dit staat op de planning van de meeting, maar je kan je mening geven per e-mail als je wilt.

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Congrats with the job Nightbird!
Succes met je nieuwe functie! :>

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

Congratz Nightbird !
Succes met coden :)

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

[eNeRGy] schreef op 04 april 2004 @ 11:33:
[...]

Dit staat op de planning van de meeting, maar je kan je mening geven per e-mail als je wilt.
Ik heb geheel vertrouwen in jullie beslissing als crew, ben alleen een beetje nieuwsgierig. ;)

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Heineken schreef op 05 april 2004 @ 00:28:
Ik heb geheel vertrouwen in jullie beslissing als crew, ben alleen een beetje nieuwsgierig. ;)
zucht als je dingen te vragen hebt doe dat dan even richting [eNeRGy] of post het in het goede draadje (bijvoorbeeld deze)

Verder denk ik dat er een boel duidelijk wordt na volgende week. Ik neem even voor het gemak aan dat een verslag van de vergadering van volgende week best op deze locatie gepost zal worden.

/(bb|[^b]{2})/

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Enigzins offtopic, maar ik vind het persoonlijk raar om op een post te gaan reageren in een ander topic. Verder was m'n post 100% positief bedoeld, sorry dat ik hierdoor enige irritaties veroorzaakt heb.

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Een wijze keuze denk ik. NightBird, heel veel succes en laat je niet gek maken door die gasten van de crew :)

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Dat zullen we nog wel es zien! :)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Het makkelijke is dat we, mocht er het een en ander onwijs fout lopen, gewoon NightBird's sig kunnen copy-pasten :P

Feli en succes ermee vogeltje ;)

D3 char(s)

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Eerste wapenfeit: Oezie Woezie, _piranha_ en Theuno aangenomen als coders :)
We zijn momenteel druk bezig met de eerste opzet, wanneer de eerste ideeen klaar zijn kom ik jullie wel weer lastig vallen ;)

Verwijderd

NightBird schreef op 13 april 2004 @ 20:47:
Eerste wapenfeit: Oezie Woezie, _piranha_ en Theuno aangenomen als coders :)
We zijn momenteel druk bezig met de eerste opzet, wanneer de eerste ideeen klaar zijn kom ik jullie wel weer lastig vallen ;)
Oeh, da's je eerste blunder NightBird :X
Mensen weten nu eenmaal dat als ik er bij zit dat het al op voorhand naar de haaien is omdat ze om een mij nog onbekende reden denken dat er dan vooral veel gepraat wordt... :P :+

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 21:02:
[...]

Oeh, da's je eerste blunder NightBird :X
Mensen weten nu eenmaal dat als ik er bij zit dat het al op voorhand naar de haaien is omdat ze om een mij nog onbekende reden denken dat er dan vooral veel gepraat wordt... :P :+
HAHA! Net of er met een Belg fatsoenlijk te praten valt, die verstaan wij hollanders toch niet ;)

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Nu al meer updates ontvangen over WDO4 dan tijdens de vorige poging (nofi)

Op een succesvolle samenwerking Stephan202, Theuno, _piranha_, Oezie Woezie en NightBird Afbeeldingslocatie: http://www.free-dc.org/forum/smilies/cheers.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Mobster op 14-04-2004 09:30 . Reden: Stephan202 toegevoegd ]

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Mobster schreef op 14 april 2004 @ 08:59:
Nu al meer updates ontvangen over WDO4 dan tijdens de vorige poging (nofi)

Op een succesvolle samenwerking Theuno, _piranha_, Oezie Woezie en NightBird [afbeelding]
Vergeet Stephan202 niet, de oud-gediende binnen de club :)

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
... foute post...

[ Voor 96% gewijzigd door Lone Gunman op 14-04-2004 12:13 ]

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

• Theuno

Theuno

Da Devil Crew

NightBird schreef op 13 april 2004 @ 20:47:
En lastig vallen zullen we jullie !!! >:)

Nu nog betere koffie...

Pagina: 1