Zoals jullie weten is WDO4 helaas nog niet van de grond, ondanks de inzet van verscheidene vrijwilligers. TGEN heeft geprobeerd zich op te werpen als hoofd coding, maar helaas is dat onverwacht, met name door tijdgebrek, niet zo gegaan als hij en ook wij graag hadden gezien. Dus is de crew weer op zoek naar een enthousiast DPC-lid die meer wil doen dan alleen de stats lezen
.
Daarom vragen wij jullie aandacht voor de volgende vacature.
Hoofd Coding team wdo4
We zoeken nieuwe hoofd van het coding team wdo4. Hoewel TGEN wel zal blijven helpen als coder zal hij de boel dus niet meer aansturen en geen lid blijven van de crew.
Wat zoeken we, iemand die goed in perl kan coden, overweg kan met linux, tijd over heeft, goede frisse ideeen heeft en bereid is sturing te geven aan het proces van het vervaardigen van WDO4.
Denk je dat je deze eigenschappen bezit reageer dan snel en stuur een mailtje naar vacature@dutchpowercows.org.
De coder zal opgenomen worden in de crew.
Ik hoop ook dat er net zoveel reackties op deze vacature komen als op de statspostersvacatures
Daarom vragen wij jullie aandacht voor de volgende vacature.
Hoofd Coding team wdo4
We zoeken nieuwe hoofd van het coding team wdo4. Hoewel TGEN wel zal blijven helpen als coder zal hij de boel dus niet meer aansturen en geen lid blijven van de crew.
Wat zoeken we, iemand die goed in perl kan coden, overweg kan met linux, tijd over heeft, goede frisse ideeen heeft en bereid is sturing te geven aan het proces van het vervaardigen van WDO4.
Denk je dat je deze eigenschappen bezit reageer dan snel en stuur een mailtje naar vacature@dutchpowercows.org.
De coder zal opgenomen worden in de crew.
Ik hoop ook dat er net zoveel reackties op deze vacature komen als op de statspostersvacatures
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME