Toon posts:

[DPC] Crewmeet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na heul, heul veul datums voorbij te hebben zien schuiven hebben we er eindelijk 1tje gevonden waarop het kan gaan gebeuren! Een crewmeet _/-\o_

9 april 2004 rond 19:00 uur zal het feest beginnen. Locatie: onbekend om alle fans weg te houden :+ [eNeRGy]'s huis in Nijmegen

Het doel:
1) Elkaar een beetje IRL leren kennen
2) Lopende zaken bespreken en beslissingen nemen
3) Pannenkoeken eten :Y)

"Ja fijn...en wat moeten wij daarmee?" zul je denken? Nou let op: jullie mogen de agenda bij punt 2 bepalen (nah ja...beinvloeden). Heb jij dingen/suggesties/kritiekpunten waarvan je denkt "daar moeten ze het es een keer over hebben in de crew"? Dan is nu het moment om ze mee te delen. Je kan ze in dit topic posten, of (als je het liever niet openbaar doet) mailen naar het crewadres.

Inleveren kan tot en met maandag 5 april (daarna kan ook wel, maar het is niet zeker dat het dan behandeld kan worden).

Namens uw crew,
Silk_dude

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

mm jammer.... pannekoeken zijn ook zo lekker.... en wij mogen dan nietkomen :(
volgende keer in EnErGy's huis met zijn allen ! :+

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik zal zo even het adres posten... dan kan iedereen gewoon ff langskomen :P :P

>:) geintje [eNeRGy] >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Is dat niet op de Energieweg te Nijmegen? :+

Misschien een heel klein puntje: Planning van de projecten die met de stampede gedaan worden plaatsen in een soort kalender?

Maar have fun!

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Foto's worden later vrijgegeven.
De pers wordt vriendelijk verzocht deze meeting niet te verstoren >:)

Verwijderd

Topicstarter
mAdRaZ0r schreef op 26 maart 2004 @ 16:41:

Misschien een heel klein puntje: Planning van de projecten die met de stampede gedaan worden plaatsen in een soort kalender?

Maar have fun!
Stampede projecten worden per keer democratistisch gekozen door heel DPC, dus een kalender maken is niet nodig :)

Verwijderd

DSmarty schreef op 26 maart 2004 @ 16:42:
Foto's worden later vrijgegeven.
De pers wordt vriendelijk verzocht deze meeting niet te verstoren >:)
/me heeft al wat paparazi gebeld

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 17:19:
[...]
Stampede projecten worden per keer democratistisch gekozen door heel DPC, dus een kalender maken is niet nodig :)
Mischien handig om wel te kijken wat gewenste datums zijn voor stampede's.

Dus ze eigenlijk van te voren in plannen. (incl. de datums dat de stemrondes worden gehouden).

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 22:51
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 17:29:
[...]

Dus ze eigenlijk van te voren in plannen. (incl. de datums dat de stemrondes worden gehouden).
Mja, maar dan weet de concurentie ook wanneer ze klappen krijgen natuurlijk :P en als het een btje vanzelf/spontaan komt die stampades is het wel leuker. (Lijkt mij)

Verders gaat het aardig goed in de DPC volgens mij. Dus blijven alleen kennismaken en de pannenkoeken over ;)

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

mAdRaZ0r schreef op 26 maart 2004 @ 16:41:

Maar have fun!
Zolang het niet op de Einsteinstraat in Nijmegen is vind ik alles best. Wil natuurlijk wel lekker rustig een weekendje in me ouwe stad kunnen doorbrengen zonder de hele zaterdag over lege flesjes en blikjes tegen te komen.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

[...]

De laatste keer was ook van te voren geplanned, alleen gooide DF zelf (door proteine changes) roet in het eten.

Wees gerust, over die data wordt echt wel nagedacht ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Mss is een heikel (hekel?) punt wel de gebrekkige (lees: brakke) faq bij sommige projecten? Hoeveel keer lees je niet 'Welk project moet ik doen?'.
Mss een faq als sticky (en regelmatig aan te passen)?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Verwijderd

[...]

Nou moet iedereen dan mischien ook nog eens weten dat de Stampede niet door de CREW gestart word.
Dit is het werk van Silk_Dude & Funcracker.
Is dus niet echt een CREW aangelegenheid. ;)
Maar denk toch wel dat het te spraken zal komen.

• Pim.

Pim.

Blue_man schreef op 26 maart 2004 @ 18:51:
Mss is een heikel (hekel?) punt wel de gebrekkige (lees: brakke) faq bij sommige projecten? Hoeveel keer lees je niet 'Welk project moet ik doen?'.
Mss een faq als sticky (en regelmatig aan te passen)?
Op de rol gezet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pim. op 26-03-2004 19:58 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Xaverius
  • Laatst online: 17-02 20:03

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik weet niet of het eerder ooit geopperd is maar is het niet een optie om een link in /5 toe te voegen naar WDO???

Er wordt wel eens gezegd dat men nooit op WDO langskomt en ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet vaak op zit. Hierdoor zal misschien WDO wat meer gaan leven.

Trouwens, pannenkoeken, lekker...

[ Voor 7% gewijzigd door Xaverius op 26-03-2004 20:15 ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:02
Ik kan het adres niet in het telefoonboek vinden. Misschien een idee om het telefoonboek van Nijmegen erbij te pakken :+

mmm, puntjes ter bespreking: wanneer komt er een DPC meeting met gratis bier. Zonder het laatste heb ik geen zin om te komen :P Funcracker mag anders ook wel voor de drank zorgen...

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:52

aKra

Intentionally left blank.

Zeg... Mogen wij niet eens komen :(

Wij maken DPC mogelijk hoor :D

Intentionally left blank.

Verwijderd

Misschien een id voor kleine beschrijvingen van alle projecten @ faq?

• DSmarty
  • Niet online
FAQ's, zowel GoT als WDO worden meegenomen.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

aKra schreef op 26 maart 2004 @ 20:44:
Zeg... Mogen wij niet eens komen :(

Wij maken DPC mogelijk hoor :D
Het lijkt me dat we bij DPC niet op Tweede Kamer of Europarlement taferelen zitten te wachten :)

Verwijderd

Topicstarter
*schopje*

Iemand nog ideeën?

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Ik weet niet of het echt besproken moet worden maar het is volgens mij nog steeds niet helemaal duidelijk voor iedereen hoe de crew precies is opgebouwd. Volgens mij heb ik hier binnen de crew ook nog wel eens discussies over gezien. Is het misschien een idee om de gewenste samenstelling van de crew (niet personen maar profielen) helder te krijgen?

/(bb|[^b]{2})/

• Pim.

Pim.

JR1974 schreef op 29 maart 2004 @ 00:03:
Ik weet niet of het echt besproken moet worden maar het is volgens mij nog steeds niet helemaal duidelijk voor iedereen hoe de crew precies is opgebouwd. Volgens mij heb ik hier binnen de crew ook nog wel eens discussies over gezien. Is het misschien een idee om de gewenste samenstelling van de crew (niet personen maar profielen) helder te krijgen?
Staat (en stond al) op de rol.
Ik denk dat het een punt is die meedere keren zal voorkomen in de toekomst. Zoals bij elke organisatie :) .

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Puntje gejat van DukeBox: In alle DPCH's (onderin) linkjes naar de FAQ van het desbetreffende project en naar de site van het project zelf e.d.

Iets algemener: DPCH's van verschillende projecten zoveel mogelijk identiek maken qua inhoud en opmaak. Afwijkingen alleen wanneer een onderdeel juist wel of juist niet relevant is voor een bepaald project.
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 13:52:
[heel verhaal]

Namens uw crew,
Silk_dude
Hier op GoT is het niet nodig zo af te sluiten hoor :+

[ Voor 24% gewijzigd door JustMe op 29-03-2004 18:00 ]

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
JustMe_ schreef op 29 maart 2004 @ 17:59:
Iets algemener: DPCH's van verschillende projecten zoveel mogelijk identiek maken qua inhoud en opmaak. Afwijkingen alleen wanneer een onderdeel juist wel of juist niet relevant is voor een bepaald project.
Zoiets is al in ontwikkeling :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Dat kan natuurlijk niet iedereen weten. Misschien is dat ook wel een puntje waard. :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

whoooooiiiii nu alleen nog kijken wie nu wie is :D

Afbeeldingslocatie: http://www.maydayproductions.nl/foto/cows-sitting.jpg

1 iemand pik ik er wel tussen uit. en dat is /proxy :D

Afbeeldingslocatie: http://www.maydayproductions.nl/foto/cow-look-up.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 08:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 08:41:
whoooooiiiii nu alleen nog kijken wie nu wie is :D

[afbeelding]

1 iemand pik ik er wel tussen uit. en dat is /proxy :D

[afbeelding]
Links achter dat ben ik :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 09:14:
[...]

Links achter dat ben ik :P
Ik dacht dat ik dat was...

Misschien zijn we gekloond! }:O

Verwijderd

Topicstarter
Mobster schreef op 30 maart 2004 @ 08:34:
Dat kan natuurlijk niet iedereen weten. Misschien is dat ook wel een puntje waard. :)
Daar zijn we ook al mee bezig (maar stond nog niet op de meet-agenda, nu wel, thnx) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 09:47 ]

• Pim.

Pim.

Ik sta er wel weer lief op :>

• JustMe

JustMe

#1 R@H

ColdFusion schreef op 29 maart 2004 @ 18:27:
[...]

Zoiets is al in ontwikkeling :)
Prima!
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 09:45:
[...]
Daar zijn we ook al mee bezig (maar stond nog niet op de meet-agenda, nu wel, thnx) :)
:)

Verwijderd

./Proxy schreef op 30 maart 2004 @ 10:42:
Ik sta er wel weer lief op :>
maar sinds wanneer draag jij toupetje ??? :D :P

• Pim.

Pim.

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 19:04:
[...]

maar sinds wanneer draag jij toupetje ??? :D :P
Ik zie dat het alweer beter met je gaat :P

Verwijderd

Pim. schreef op 30 maart 2004 @ 19:26:
[...]

Ik zie dat het alweer beter met je gaat :P
als je de heledag op je nest moet liggen gaat iedereen zich wel vervelen :D

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:26
om weer even ontoppique te komen.

Ik denk dat dit soort gelegenheden/ meetings beter aangepakt kunnen worden om meer jaren planningen te maken. iig die moeten er een vooraanstaande rol in spelen. De kleine lopende incidentjes worden zo met en met toch een keertje opgepakt. Hier moet je voornamelijk de grote lijnen uitstippelen het beleid voor de komende jaren zeg maar.

Dus een belangrijk punt zou kunnen zijn de verandering zoals die (hopenlijk nog steeds) gaat plaatsvinden met WDO4 en de opkomende reorganisatie met "Het orgaan" (zoals het volgens mij nog steeds heet). Maak hier eens een meer jaren planning van met harde deadlines gesteld en natuurlijk de uiteindelijke functie omschrijvingen.
Of de screening van nieuwe projecten, zoals dat ook al een keertje is voorgesteld. Hoe gaat die plaatsvinden op welke critera enz. Wanneer gaat men ermee beginnen.
De template voor een FaQ uitstippelen wat moet er in staan
De template voor een standaard stats post zodat ook daar meer eenduidigheid per project gaat komen. enz enz.

Zoals je ziet kom je automatisch vanuit de grote lijnen naar de kleinere puntjes (invulling van bepaalde zaken.

Als ik dus een punt mag inwerpen voor die vergadering dan zou het zijn:
Wat willen we met DPC over bereikt hebben?
En hoe gaan we dat doen?

[ Voor 7% gewijzigd door sweetdude op 30-03-2004 22:24 ]

• Pim.

Pim.

sweetdude schreef op 30 maart 2004 @ 22:22:
om weer even ontoppique te komen.

Ik denk dat dit soort gelegenheden/ meetings beter aangepakt kunnen worden om meer jaren planningen te maken. iig die moeten er een vooraanstaande rol in spelen. De kleine lopende incidentjes worden zo met en met toch een keertje opgepakt. Hier moet je voornamelijk de grote lijnen uitstippelen het beleid voor de komende jaren zeg maar.
Het klinkt afgezaagd maar: Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt (acda&de munnik)
Tuurlijk is een toekomstvisie goed maar alles uitstippelen lukt niet. Er staan al wel een aantal dingen op de rol over de toekomst.
Dus een belangrijk punt zou kunnen zijn de verandering zoals die (hopenlijk nog steeds) gaat plaatsvinden met WDO4 en de opkomende reorganisatie met "Het orgaan" (zoals het volgens mij nog steeds heet).
Het is officieel bij "crew" ipv "het orgaan" gebleven, omdat het een ingeburgerde naam is en duidelijk herkenbaar :)
Maak hier eens een meer jaren planning van met harde deadlines gesteld en natuurlijk de uiteindelijke functie omschrijvingen.
Of de screening van nieuwe projecten, zoals dat ook al een keertje is voorgesteld. Hoe gaat die plaatsvinden op welke critera enz. Wanneer gaat men ermee beginnen.
Wij weten natuurlijk niet ver van te voren welk project zich gaat aandienen, dus ver voorbereiden zal niet altijd lukken. Uitzondering op dit is natuurlijk iets als BOINC
De template voor een FaQ uitstippelen wat moet er in staan
De template voor een standaard stats post zodat ook daar meer eenduidigheid per project gaat komen. enz enz.
Zijn we ons van bewust en mee bezig
Zoals je ziet kom je automatisch vanuit de grote lijnen naar de kleinere puntjes (invulling van bepaalde zaken.
Als ik dus een punt mag inwerpen voor die vergadering dan zou het zijn:
Wat willen we met DPC over bereikt hebben?
En hoe gaan we dat doen?
Goed punt, wat zou jij over bereikt willen hebben over een paar jaar ??

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:26
Pim. schreef op 30 maart 2004 @ 22:31:
[...]

Wij weten natuurlijk niet ver van te voren welk project zich gaat aandienen, dus ver voorbereiden zal niet altijd lukken. Uitzondering op dit is natuurlijk iets als BOINC
Hoezo zou je niet kunnen voorbereiden? je zou de criteria waar een project aan moet voldoen toch al kunnen opstellen. Ik denk dat dit zelf essentieel is dat het van te voren opgesteld is en niet per project andere criteria worden gehanteerd.
Pim. schreef op 30 maart 2004 @ 22:31:
[...]

Goed punt, wat zou jij over bereikt willen hebben over een paar jaar ??
Persoonlijk: een goede leuke vriending, auto, huisje boompje beestje zeg maar.
Persoonlijk voor DPC dat Team Switch nog net zo actief is als de laatste tijd we nog een aantal pctjes erbij krijgen en we DPC bij een aantal projecten een flinke douw in de goede richting kunnen geven.

Waar ik eigenlijk op doelde met mijn agenda voorstel is dat er een nagedacht gaat worden over het aantal projecten wordt dat komende jaren aan banden gelegd door dus bij voorbeeld projecten van te voren gaan screenen of gewoon een maximaal aantal opleggen of niet. Gaat DPC door opdezelfde voet als afgelope jaren of staan er veranderingen gepland en zo ja welke.

Hier valt me nu nog een extra punt in door de reacties van jouw op mijn post.
Hoe gaan jullie de communicatie naar de leden in het vervolg doen? blijft het bij deze (mijns inziens brakke) mannier of gaat WDO hier meer een rol in spelen.

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

sweetdude schreef op 31 maart 2004 @ 15:42:
Hoezo zou je niet kunnen voorbereiden? je zou de criteria waar een project aan moet voldoen toch al kunnen opstellen. Ik denk dat dit zelf essentieel is dat het van te voren opgesteld is en niet per project andere criteria worden gehanteerd.

<..>

Waar ik eigenlijk op doelde met mijn agenda voorstel is dat er een nagedacht gaat worden over het aantal projecten wordt dat komende jaren aan banden gelegd door dus bij voorbeeld projecten van te voren gaan screenen of gewoon een maximaal aantal opleggen of niet. Gaat DPC door opdezelfde voet als afgelope jaren of staan er veranderingen gepland en zo ja welke.

<..>
Waar jij hier naar refereert is inderdaad het grootste punt waar de nieuwe crew zich mee bezig zou gaan houden. Het is zelfs een extra motivatie gebleken om de crew te vernieuwen.

Het idee was om een nieuwe crew (de huidige dus, het vroegere orgaan) samen te stellen welke met hun gebundelde kennis het hoofd zouden gaan bieden aan dit probleem.
Dat moet nog steeds gebeuren, maar zolang de interne structuur nog niet is zoals deze zou moeten zijn lijkt het me niet nu meteen handig om dit reeds te gaan bespreken. Over die interne structuur gaat de aanstaande vergadering gesproken worden en ik heb goede hoop dat daar goede dingen uit gaan komen.

Samen met een paar lopende kleine zaken (die er ongetwijfeld zijn) vermoed ik dat dit reeds het grootste gedeelte van de meeting in beslag gaat nemen.

Dus, alhoewel ik het volkomen met je eens ben dat de crew een flinke bult aandacht moet gaan besteden aan de projecten problematiek, lijkt me dat nog niet echt mogelijk zolang de structuur van de crew nog onduidelijk is. Uit de praktijk is reeds gebleken dat een onduidelijke structuur niet ten goede komt aan lopende discussies binnen de crew.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Je kunt voor nieuwe projecten natuurlijk wel richtlijnen gaan maken waar ze aan moeten voldoen, maar uiteindelijk gaat het erom of er DPC-leden zijn die hun pc ervoor in willen zetten en er plezier in hebben.
Als een bepaald nieuw project aan alle richtlijnen voldoet, maar niemand vind het om wat voor reden dan ook ene ruk aan dan lijkt me niet dat we hiervan elke dag een DPCH hoeven te zien. Andersom wanneer een project niet helemaal aan de richtlijnen voldoet, maar er zijn 500 DPC-leden die er aan meedoen/willen doen dan lijkt het me wel dat dit een officieel project moet worden.
DPC is van elke DPC-er en daarom kun je niet van te voren alles vastleggen, in grote lijnen misschien, maar verder verschilt elke situatie. Belangrijk is dat elk project wel dezelfde eerlijke kans krijgt, en met zoveel kritische leden denk ik dat dat wel goedkomt.

• Pim.

Pim.

Funcracker schreef op 31 maart 2004 @ 16:17:
[...]
Waar jij hier naar refereert is inderdaad het grootste punt waar de nieuwe crew zich mee bezig zou gaan houden. Het is zelfs een extra motivatie gebleken om de crew te vernieuwen.

Het idee was om een nieuwe crew (de huidige dus, het vroegere orgaan) samen te stellen welke met hun gebundelde kennis het hoofd zouden gaan bieden aan dit probleem.
Dat moet nog steeds gebeuren, maar zolang de interne structuur nog niet is zoals deze zou moeten zijn lijkt het me niet nu meteen handig om dit reeds te gaan bespreken. Over die interne structuur gaat de aanstaande vergadering gesproken worden en ik heb goede hoop dat daar goede dingen uit gaan komen.

Samen met een paar lopende kleine zaken (die er ongetwijfeld zijn) vermoed ik dat dit reeds het grootste gedeelte van de meeting in beslag gaat nemen.

Dus, alhoewel ik het volkomen met je eens ben dat de crew een flinke bult aandacht moet gaan besteden aan de projecten problematiek, lijkt me dat nog niet echt mogelijk zolang de structuur van de crew nog onduidelijk is. Uit de praktijk is reeds gebleken dat een onduidelijke structuur niet ten goede komt aan lopende discussies binnen de crew.
Ik vindt het jammer dat je nu een aantal dingen door elkaar gooit. Zoals je ongetwijfeld weet is er bij de uitbreiding van het aantal projecten (vraag me niet de exacte DPCH waar het besproken is) besloten inderdaad een maximaal aantal ondersteunde projecten te draaien (weet niet exact het aantal).
Dit zal inderdaad worden vastegelegd, maar lijkt me niet zo een groot probleem als je nu doet voorkomen.

Tevens heb ik je ook al aangegeven, hier en op fdo, dat de structuur ten sprake zal komen.

Wat betreft de opmerking dat de communicatie "brak" is, dat vindt ik gewoon jammer. Ik weet dat de crew een buitengewone inspanning vericht om de communicatie zo goed en duidelijk mogelijk te laten verlopen. Zo kan je zien dat iedereen er ander tegen aankijkt, een aantal dagen geleden kregen we nog een compliment hier op GoT.

Ja, en natuurlijk gaat wdo een belangrijke rol spelen.

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Pim. schreef op 31 maart 2004 @ 19:36:
[...]

Ik vindt het jammer dat je nu een aantal dingen door elkaar gooit. Zoals je ongetwijfeld weet is er bij de uitbreiding van het aantal projecten (vraag me niet de exacte DPCH waar het besproken is) besloten inderdaad een maximaal aantal ondersteunde projecten te draaien (weet niet exact het aantal).
Dit zal inderdaad worden vastegelegd, maar lijkt me niet zo een groot probleem als je nu doet voorkomen.

Tevens heb ik je ook al aangegeven, hier en op fdo, dat de structuur ten sprake zal komen.

Wat betreft de opmerking dat de communicatie "brak" is, dat vindt ik gewoon jammer. Ik weet dat de crew een buitengewone inspanning vericht om de communicatie zo goed en duidelijk mogelijk te laten verlopen. Zo kan je zien dat iedereen er ander tegen aankijkt, een aantal dagen geleden kregen we nog een compliment hier op GoT.

Ja, en natuurlijk gaat wdo een belangrijke rol spelen.
Ik vermoed dat de 2de helft van je reactie aan sweetdude is gericht? Ik heb noch het woord communicatie, noch de term WDO in mijn post hierboven gebezigd namelijk.

Over dat eerste deel. Er is besloten een limiet te stellen aan het aantal projecten dat van een DPCH wordt voorzien.
Dat zeg je nu begrijp ik? Dat is dan vermoedelijk langs me heen gegaan, want dat is juist een zeer heikel punt gebleken binnen DPC. Toen DS aankondigde dat het aantal flushers bepalend werd voor wel/geen DPCH werd de tent al afgebroken en die regel is teruggedraaid.

Volgens mij is er daarna geen nieuwe poging gewaagd en ik weet heel zeker (jij zou dat ook moeten weten, want je was er zelf bij betrokken) dat tijdens dat nieuwe orgaan overleg werd besloten dat dat item bovenaan de todo lijst zou gaan staan van de nieuwe crew.

Als ik dat nu heb gemist (of niet juist heb opgevat) hoop ik dat iemand mij in de juiste richting wil wijzen, want de search levert tig hits op, waar ik nog niet de juiste info tussen heb gevonden.

• Pim.

Pim.

Funcracker schreef op 01 april 2004 @ 01:10:
[...]
Ik vermoed dat de 2de helft van je reactie aan sweetdude is gericht? Ik heb noch het woord communicatie, noch de term WDO in mijn post hierboven gebezigd namelijk.

Over dat eerste deel. Er is besloten een limiet te stellen aan het aantal projecten dat van een DPCH wordt voorzien.
Dat zeg je nu begrijp ik? Dat is dan vermoedelijk langs me heen gegaan, want dat is juist een zeer heikel punt gebleken binnen DPC. Toen DS aankondigde dat het aantal flushers bepalend werd voor wel/geen DPCH werd de tent al afgebroken en die regel is teruggedraaid.

Volgens mij is er daarna geen nieuwe poging gewaagd en ik weet heel zeker (jij zou dat ook moeten weten, want je was er zelf bij betrokken) dat tijdens dat nieuwe orgaan overleg werd besloten dat dat item bovenaan de todo lijst zou gaan staan van de nieuwe crew.

Als ik dat nu heb gemist (of niet juist heb opgevat) hoop ik dat iemand mij in de juiste richting wil wijzen, want de search levert tig hits op, waar ik nog niet de juiste info tussen heb gevonden.
Yeps, dat tweede gedeelte was idd niet voor jou :)

Zoals ik zei, er zijn toen een aantal criteria aangedragen die ook verwoord zijn in de DPCH's. Zoals ik al eerder aangaf, dat zal nog uitgewerkt worden.

En zoals ik ook zei, nee ik weet niet waar het was anders had ik het natuurlijk wel gepost ;) . Ja, ik was er zelf bij betrokken en als ik het me goed herinner heb jij je toen ook actief met die discussie bemoeid, en heb je toen je ei ook kwijt gekunt:
http://forum.dsmarty.com/...=0&postorder=asc&start=75
(niet voor iedereen toegankelijk)

Ik denk dat je ook hier toch even geduld moet hebben tot na de crew meet. Niet dat die nou alles oplossend is maar mischien dat de dingen die je aanhaalt beantwoord kunnen worden naar je tevredenheid (als dat bestaat)

Persoonlijk kijk ik net iets anders tegen het geheel aan als jij. Ik heb het gevoel dat je, als je een punt hebt aangebracht, teleurgesteld bent in het feit dat het nog niet geregeld was, je gaat dan ver zoeken in de history om dat ene puntje maar te kunnen vinden wat er ooit over geroepen is.
Ik denk bij elk punt dat door leden wordt aangebracht (en het is zinnig :P ) "ok, daar gaan we naar kijken en proberen op te lossen".

We staat nog steeds aan het begin van de uitvoering van de nieuwe crew ook zijn we vrijwilligers die niet alle tijd hebben dus we doen ons best. Ik denk dat de huidige crewleden veel vordering hebben gemaakt in uitvoering, communicatie structuur (komt er aan) enz enz in vergelijk met het verleden. We kunnen helaas niet alles tegelijk, en gezien de andere punten die er nog liggen (mede die van jou) heeft dit eigenlijk niet mijn prioriteit (wat niet wil zeggen dat we het niet meenemen ;) )

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Bravo! Daar drinken we een pilsje op :>
Je zegt nu precies hetzelfde als ik 2 posts terug :D

Dit is inderdaad niet nu van belang, het punt van structuur lijkt me idd nu eerst belangrijker.

p.s. Ik zou zweren dat DS dat forum tijdelijk weg had gemikt, maar ik kan er dus alleen maar niet in.. Nou dat valt weer mee ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Funcracker op 01-04-2004 08:41 ]

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Vergeten jullie niet een groepsfoto te maken en die hier te posten? :)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 16:26

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Marcelloz schreef op 05 april 2004 @ 07:22:
je gaat een fanclub oprichten? :+

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:34

mcB

SandStar schreef op 05 april 2004 @ 09:13:
[...]

je gaat een fanclub oprichten? :+
Voor op de mokken, t-shirts, glazen en flesopeners. Binnenkort in de tweakshop :D
edit:
als ie weer open is

[ Voor 7% gewijzigd door mcB op 05-04-2004 11:01 ]

Strix (Skullflame)

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Marcelloz schreef op 05 april 2004 @ 07:22:
Bewijs dattie is geweest, dat ze met elkaar kunnen samenwerken (o.a. voor de groepsfoto) en dat ze elkaar niet hebben afgemaakt :+

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Marcelloz schreef op 05 april 2004 @ 12:14:
[...]
Bewijs dattie is geweest, dat ze met elkaar kunnen samenwerken (o.a. voor de groepsfoto) en dat ze elkaar niet hebben afgemaakt :+
En om te kijken of MarcyDarcy eindelijk die kuif eens heeft verwijderd :P

Forza Mucca!

Verwijderd

Topicstarter
Gedragen jullie je een beetje als wij weg zijn? :>

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:14

NightBird

DPC-Crew Coding
Gedragen wij ons een beetje als wij weg zijn? :>

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

ANARCHIE IN #DPC :D

Verwijderd

La Revolution!! 8)7

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

kei hard de kop in drukken ja :P :+

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Oezie Woezie schreef op 09 april 2004 @ 17:04:
[...]

kei hard de kop in drukken ja :P :+
* Blistimo drukt op Erik's hoofd

Anyhow.. mensjes, veel plezier ook vooral tijdens de eerste crewmeet, en zorg dat jullie wat verzinnen om trots op te zijn, zodat wij dan weer trots op jullie kunnen zijn enzo.. :P

Ohja, en als het niet goed gaat.. altijd Silk-figuur de schuld geven :+

D3 char(s)

Verwijderd

Blistimo schreef op 09 april 2004 @ 18:39:
Euhm...ow... maar was dat niet 'blame it on the bird'? :P :+

Verwijderd

we kunnen natuurlijk ook direct hier de boel overnemen :D

total anarchy :D

oeps dat is engels

totale revolutie

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 20:06 ]

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/05.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door [eNeRGy] op 10-04-2004 02:17 ]

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dank [eNeRGy] voor de gastvrijheid :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

Het was een leuke en geslaagde crewmeet, dankjewel [eNeRGy] voor de gastvrijheid :)

En natuurlijk bedankt Floppus en DSmarty voor het verzorgen van mijn vervoer en de navigatie :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 02:56 ]

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Hierbij is de prijsvraag geopend:
Wie is wie

Onder de goede inzendingen wordt een ecc2 dp verloot :P

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 19-02 22:57
ik weet het...ik weet het :P

Holy crap [eNeRGy] kunnen de foto's nog kleiner, hoe kunnen ze nu ooit die dp winnen? :D

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Die meneer in het blauw-zwart ken ik, wat win ik nu? :+

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:14

NightBird

DPC-Crew Coding
MarcyDarcy schreef op 10 april 2004 @ 03:02:
ik weet het...ik weet het :P

Holy crap [eNeRGy] kunnen de foto's nog kleiner, hoe kunnen ze nu ooit die dp winnen? :D
Groot genoeg :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:00
Ben wel moe zeg.. jammer dat het niet om de hoek is of zo.

• Pim.

Pim.

Maar was wel super gezellig :)

[eNeRGy] bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
SandStar schreef op 10 april 2004 @ 02:52:
Hierbij is de prijsvraag geopend:
Wie is wie

Onder de goede inzendingen wordt een ecc2 dp verloot :P
Ik heb geen flauw idee 8)7

De pannenkoeken waren trouwens :9 De bediening was wat minder en redelijk gay :P

Verwijderd

die met die enorme bos haar is pim :D heb ik nu gewonnen ?

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Wow,

Allemaal braaf de schoenen uit en dan toch nog weten te lachen ??

Da's team-spirit mannen }:O

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

[eNeRGy] & Vrouw bedankt voor de gastvrijheid. _/-\o_

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Ik zie alle zwarte sokken op een rij en alle witten sokken bij elkaar. Had dit nog een reden?? :p

[ Voor 5% gewijzigd door Marcelloz op 10-04-2004 10:01 ]

Verwijderd

Marcelloz schreef op 10 april 2004 @ 10:00:
Ik zie alle zwarte sokken op een rij en alle witten sokken bij elkaar. Had dit nog een reden?? :p
De witten sokken roken lekkerder, en die ga je dan natuurlijk niet tussen die stinkende zwarten sokken zetten :P
En het niveau was ook hoger bij de witte sokken :X

• Pim.

Pim.

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 10:30:
[...]

De witten sokken roken lekkerder, en die ga je dan natuurlijk niet tussen die stinkende zwarten sokken zetten :P
En het niveau was ook hoger bij de witte sokken :X
De witte sokken hadden ook een koutje en blafte bijna mijn trommelvlies aan barsten :P

PS: Black socks RULE !!!!!! :+

Verwijderd

Pim. schreef op 10 april 2004 @ 11:21:
[...]

De witte sokken hadden ook een koutje en blafte bijna mijn trommelvlies aan barsten :P

PS: Black socks RULE !!!!!! :+
:X :X :X

Is geen koutje, is een rokers hoestje :P

Verwijderd

Ej! Wie heeft hier die inhammen erin lopen soepen!!! :o

Afbeeldingslocatie: http://floppus.teambvd.com/stuff/crew.jpg

Energy en Energien bedankt voor de hospitality! Ik denk dat we een geslaagde en vooral productieve meeting hebben gehad!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:01:
Ej! Wie heeft hier die inhammen erin lopen soepen!!! :o

[afbeelding]

Energy en Energien bedankt voor de hospitality! Ik denk dat we een geslaagde en vooral productieve meeting hebben gehad!
En waar blijft die notule nou :X

• MarkB
  • Niet online
Ik had gister geen zwarte sokken aan (for the record)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:03:
[...]

En waar blijft die notule nou :X
Ha! Ik ben net op man 8)7 Nu eerst eten en paasboodschappen doen, en daarna zijn de notulen aan de beurt :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:06:
[...]

Ha! Ik ben net op man 8)7 Nu eerst eten en paasboodschappen doen, en daarna zijn de notulen aan de beurt :)
Wel beetje prioriteiten stellen he :P

Maarrehm.../me had beige sokken aan, waar hoor ik dan bij :P (die foto was trouwens voor het pannenkoeken eten, tijdens de echte vergadering hadden SandStar en ik heel sneaky de beste plekjes op de bank uitgezocht :P)
Blistimo schreef op 09 april 2004 @ 18:39:
[...]

En ik me maar afvragen waarom iedereen zo tegen me was :(

Ennieweejs, 't was lekker productief een ook nog gezellig :P

En om de gemiddelde DPC-er even een idee te geven wie wie is:

vlnr: RedVox, Mark, ColdFusion, MarcyDarcy en Silk_dude

Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/02.jpg
NightBird, Chaos en DukeBox

Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/03.jpg
AlliedComputers, Stephan202, Pim en SandStar

Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/04.jpg
Links: Stukje Nightbird, RedVox, Pim, Stukje Mark, Glurp
Kop van tafel: MarcyDarcy
Rechts: ColdFusion, Silk_dude, Floppus, Stephan202 en SandStar

Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/05.jpg
Links: Floppus, Stephan202, SandStar, Chaos, Rianne
Rechts: DukeBox, AlliedComputers, NightBird, Pim, Dsmarty

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 13:51:
[...]

Maarrehm.../me had beige sokken aan, waar hoor ik dan bij :P (die foto was trouwens voor het pannenkoeken eten, tijdens de echte vergadering
Dat was toch al duidelijk 8)7
Nergens bij :P O-)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 13:55:
[...]

Dat was toch al duidelijk 8)7
Nergens bij :P O-)
Beetje dimmen maat, of wil jij mijn pannenkoeken betalen? ;) :P

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Respect voor Mark _/-\o_

is dit een hint? ;)

Verwijderd

[eNeRGy], bedankt voor de 'hosting' :)
Het was geslaagd. :)

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

[eNeRGy] en Dame idd erg bedankt voor de gastvrijheid. _/-\o_

Was een zeer geslaagde meeting. Veel punten opgepakt, en ook veel afspraken gemaakt. E.e.a. word duidelijk uit de notulen denk ik. ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/glurp/crewmeet%209-4%20003.jpg
vlnr: Burp (geen crew), DSmarty achter het blaadje, Floppus (nummerbord maar weggehaald zodat Floppus niet herkend wordt in het dagelijkse verkeer :P )
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/glurp/crewmeet%209-4%20004.jpg
DSmarty
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/glurp/crewmeet%209-4%20005.jpg
vlnr: Mark, Floppus, Sandstar
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/glurp/crewmeet%209-4%20006.jpg
vlnr: Chaos en Dukebox
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/glurp/crewmeet%209-4%20007.jpg
vlnr: eNeRGy, MarcyDarcy, Silk_Dude, ColdFusion
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/glurp/crewmeet%209-4%20008.jpg
vlnr: Redvox, Rianne, eNeRGy en een stukje MarcyDarcy
Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/crewmeet/glurp/crewmeet%209-4%20009.jpg
vlnr: Pim, DSmarty, AlliedComputers, NightBird

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 17:56 ]

• DSmarty
  • Niet online
Hmm, nu lijkt het net alsof ik de enige verslaafde ben :P

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Staat die weddenschap met die ECC2-DP nog? Dan wil ik bij deze wel ff de antwoorden geven namelijk :P (Aangezien bovenstaande mansjes er allemaal bij waren en derhalve uitgesloten waren van deelname ben ik nog steeds de eerste toch? :P )
DSmarty schreef op 10 april 2004 @ 19:27:
En wat is daar onjuist aan dan? :+

[ Voor 29% gewijzigd door Blistimo op 10-04-2004 19:32 ]

D3 char(s)

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Nee hoor eerder de enige met plichtsbesef. Notulen meteen opslaan en je koe in de gaten houden :P

_/-\o_ DSmarty _/-\o_

/(bb|[^b]{2})/

Verwijderd

Zie je in mijn ogen dan niet dat ik zit af te kicken :?

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 21:07:
[...]

Zie je in mijn ogen dan niet dat ik zit af te kicken :?
Jawel, maar of dat van pc's is is een andere vraag ;) :X :>

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:06:
[...]

schop.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

Topicstarter
Floppus heeft de notulen van wat er besproken is zijn al uitgewerkt, er is echter nog een interne discussie aan de gang naar aanleiding van een aantal beslissingen, die willen we eerst afronden voordat we die discussie hier ook moeten gaan voeren.

Graag nog even geduld dus :)

• JustMe

JustMe

#1 R@H

De beslissingen waarover geen interne discussie aan de gang is kunnen we dan wel horen lijkt me?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Sjees wat een nerds :+

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

JustMe_ schreef op 12 april 2004 @ 15:15:
De beslissingen waarover geen interne discussie aan de gang is kunnen we dan wel horen lijkt me?
Gewoon nog even wachten, komt allemaal goed. Dan kunnen ze gelijk de hele resem posten zodat je een totaalbeeld krijgt. Anders bestaat de kans dat ze een deel posten en je commentaar begint te geven op stukken waarover nog een interne discussie loopt.
Geduld is een schone deugd my friends :)

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 16:46:
[...]

Gewoon nog even wachten, komt allemaal goed. Dan kunnen ze gelijk de hele resem posten zodat je een totaalbeeld krijgt. Anders bestaat de kans dat ze een deel posten en je commentaar begint te geven op stukken waarover nog een interne discussie loopt.
Geduld is een schone deugd my friends :)
Als ze nou het deel posten waar geen interne discussie over is dan kan ik daar ook geen commentaar op geven :+
Een totaalbeeld over totaal verschillende zaken? Volgens mij is dat niet echt relevant...

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 06:24:
[...]
Floppus heeft de notulen van wat er besproken is zijn al uitgewerkt, er is echter nog een interne discussie aan de gang naar aanleiding van een aantal beslissingen, die willen we eerst afronden voordat we die discussie hier ook moeten gaan voeren.
\

dus er komt op korte termijn nog een meeting zodat jullie het kunnen hebben over de beslissingen die jullie de afgelopen keer genomen hebben maar waar jullie het blijkbaar toch niet over eens zijn :?

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
fenrir schreef op 12 april 2004 @ 20:09:
[...]
\

dus er komt op korte termijn nog een meeting zodat jullie het kunnen hebben over de beslissingen die jullie de afgelopen keer genomen hebben maar waar jullie het blijkbaar toch niet over eens zijn :?
Niet de hele crew was aanwezig bij de meet (2 mensen niet), en naar aanleiding van wat 1 van de afwezigen postte zijn 2 dingen in een heel ander perspectief gekomen. Vandaar dat we daar nu nog even over moeten babbelen dus :)

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 21:43:
[...]
Niet de hele crew was aanwezig bij de meet (2 mensen niet), en naar aanleiding van wat 1 van de afwezigen postte zijn 2 dingen in een heel ander perspectief gekomen. Vandaar dat we daar nu nog even over moeten babbelen dus :)
Der waren der zelfs 3 niet :)
Pagina: 1