Hallow
Ik ben van plan het volgende systeem te gaan kopen:
- amd 64 bit socket 754 3200 +
- msi k8t neo FIS2R
- maxtor 120 gig 7200rpm 8mb cache
- kingston hyper x pc 3200 512 ddr-ram
- cd rom en dvd brander
- chieftech 360 watt voeding
- ATI sahhpire 9800 pro 128 mb of de geforce point of view fx 5900 xt
Vraag 1:
Welke video kaart presteerd beter ik denk zelf de 9800 pro. Maar ik heb verder nog nooit een ATI kaart gehad en ik ben bang dat ati minder gebruiks vriendelijker is kwa instellen van de 3d-kaart.
Vraag 2:
Als het goed is ondersteund dit moederbord de Cool & Quit functie maar hoe gaat dit in zijn werk.
Ik bedoel als ik bijvoorbeel alleen aan het typen ben dan gaat de kloksnelheid terug naar 800 mhz: Kan ik dit dan ook zien in bijvoorbeeld AIDA 32 of gewoon in windows dat die proccesor daadweerkelijk op 800 mhz loopt.
Vraag 3: Zal deze voeding het trekken ?
Ik hoop dat juillie mij hierbij kunne helpen.Ik heb al veel op got gezocht en veel gelezen over deze onderdelen Maar ik hoop dat juillie me net iets meer kunnen vertellen.
Ik ben van plan het volgende systeem te gaan kopen:
- amd 64 bit socket 754 3200 +
- msi k8t neo FIS2R
- maxtor 120 gig 7200rpm 8mb cache
- kingston hyper x pc 3200 512 ddr-ram
- cd rom en dvd brander
- chieftech 360 watt voeding
- ATI sahhpire 9800 pro 128 mb of de geforce point of view fx 5900 xt
Vraag 1:
Welke video kaart presteerd beter ik denk zelf de 9800 pro. Maar ik heb verder nog nooit een ATI kaart gehad en ik ben bang dat ati minder gebruiks vriendelijker is kwa instellen van de 3d-kaart.
Vraag 2:
Als het goed is ondersteund dit moederbord de Cool & Quit functie maar hoe gaat dit in zijn werk.
Ik bedoel als ik bijvoorbeel alleen aan het typen ben dan gaat de kloksnelheid terug naar 800 mhz: Kan ik dit dan ook zien in bijvoorbeeld AIDA 32 of gewoon in windows dat die proccesor daadweerkelijk op 800 mhz loopt.
Vraag 3: Zal deze voeding het trekken ?
Ik hoop dat juillie mij hierbij kunne helpen.Ik heb al veel op got gezocht en veel gelezen over deze onderdelen Maar ik hoop dat juillie me net iets meer kunnen vertellen.