Toon posts:

Verschil tussen Farcry DVD en CD versie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers :) ,
ik wilde vragen of iemand weet wat het verschil is tussen de DVD- en CD-versie van Far Cry. Ik heb nog geen DVD drive in mijn PC en ben dus aangewezen op de CD versie.
Ik las echter dat de CD-versie uit drie schijven bestaat, dus zo'n 2GB aan data. Maar de DVD bevat bijna 3,5GB :? Nu vraag ik mij af wat het verschil zou zijn, de twee uitvoeringen zouden grafisch toch wel gelijk aan elkaar zijn?
Alvast bedankt :)

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Volgensmij is de cd versie 5 cd's als ik me niet vergis..

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Grafisch zal het zowieso wel gelijk zijn, engine is hetzelfde. Alleen met een dvd-versie heb je meer speelruimte. Dus je kan er nog eventjes 1,5 Gb promo materiaal instoppen ( denk aan filmpjes van andere spellen, demo's van andere spellen etc. )

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 01:59
Uhm de cd versie die bestaat uit 5 cd's hoor en is 4 gig bij elkaar :) .
En ik denk ook niet dat er verschil is tussen de dvd en de cd versie :/ .

Alleen de dvd versie is makkelijker hoef je niet zo vaak te verwisselen van cd :) .

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-02 13:15

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik denk dat je je vraag beter kunt stellen in:

[PC] Far Cry - Deel 3

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:09
Misschien had je de vraag beter in het Farcry topic kunnen stellen.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

Een klein vraagje als dit had inderdaad in principe in het grote topic, maar nu dit topic er toch al is -> Spielerij - Problemen & Vragen

Verwijderd

ERm de 3 cd versie is van myth ..een warez rip groep
..

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:42:
ERm de 3 cd versie is van myth ..een warez rip groep
..
Schreeuw even harder wil je? :P :X

Dat is geript ja, je moet naar het orgineel kijken :) Waarschijnlijk zullen de filmpjes daar niet bij zitten bij de geripte versie...

[ Voor 14% gewijzigd door Oguz286 op 25-03-2004 20:48 ]

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 22:51
Dark Master schreef op 25 maart 2004 @ 10:42:
[...]
Alleen de dvd versie is makkelijker hoef je niet zo vaak te verwisselen van cd :) .
Al heeft dat bij sommige games wel wat, bij Myst III Exile had ik er geen problemen mee. Ik vond het juist wel cool. Gaf een gevoel van 'Woei, wat voor cools komen we tegen op deze CD!', alleen kunnen ze bij sommige games echt op de meest vage momenten om de volgende CD vragen :?

Naja genoeg offtopic gepraat ;)
Pagina: 1