Verwijderd
Tuurlijk voor zijn dochters ook allebij een bos bloemen../Proxy schreef op 25 maart 2004 @ 23:00:
[...]
Klinkt leuk maar ik betwijfel of we dat gaan doen
Wat er nu wel uit voortkomt is dat we waarschijnlijk meer ophalen als geplant dus moeten er ook aanvullende ideeen komen voor de besteding van het geld
Ideeen tot nu toe:
1. Grote koeien beest
2. Grote bos bloemen
Mischien iets voor de dochters erbij ???
Daarbij denk ik dat die de steun hard kunnen gebruiken.
Verwijderd
Voor allebei de dochters en voor Soul een knuffelkoe.Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 07:40:
[...]
Tuurlijk voor zijn dochters ook allebij een bos bloemen.
Daarbij denk ik dat die de steun hard kunnen gebruiken.
Verwijderd
ABN Amro & Rabobank naar Postbank kan wel een weekje duren, dus zoveel zal 't nog niet zijnVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 12:28:
Proxy, zou je eens t totaal kunnen posten?
Intentionally left blank.
Word een hele grote
Mijn startpost wordt elke dag geupdatedVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 12:28:
Proxy, zou je eens t totaal kunnen posten?
Mjah.. ik denk dat ik er iets leuks mee ga doen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Ik heb getelebankierd met de ABN. Dat gaat kennelijk vrij rap, want mijn naam staat al in de TS. Hooguit twee dagen dus.Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 12:34:
[...]
ABN Amro & Rabobank naar Postbank kan wel een weekje duren, dus zoveel zal 't nog niet zijn
If you choose to criticise you choose your enemies
Verwijderd
Dat ligt niet aan de Rabobank heb ik een keer gelezen in een consumentenonderzoekEmmeau schreef op 26 maart 2004 @ 17:38:
Ik zit dus bij die bank die door boeren is opgericht, en die nemen het allemaal niet zo nauw met snelheid kennelijk.
Ja, geloof ik direct.Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 17:43:
[...]
Dat ligt niet aan de Rabobank heb ik een keer gelezen in een consumentenonderzoek
Als er een achterhaald instituut is in Nederland, dan is het wel de postbank.
Het zou verboden moeten worden, op basis van humanitaire redenen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Als jij het woord Euro goed schrijft op je overschrijving
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Moet ik nu nog een keer geld overboeken?
[ Voor 33% gewijzigd door aKra op 26-03-2004 20:45 ]
Verwijderd
Zou graag een ietsje storten, vele druppels maken een oceaan ...
Uw opdracht van x,xx EUR naar rekening NL87 PSTB 0000 1860 61 werd aanvaard voor verdere verwerking. In functie van het tijdstip van verzending van de opdracht kunt u in de loop van de dag of de eerstvolgende bankwerkdag in Rekeninginformatie controleren of de transactie uitgevoerd is.
gebruikte codes:
BIC: PSTBNL21XXX
IBAN: NL87PSTB0000186061
Sterkte Soulmaster !!
Als er behalve een bos bloemen en een koe-knuffel nog ideeen zijn hoor ik ze graag
Verwijderd
hoe smaakt een koek nuffel? is dat gronings?./Proxy schreef op 27 maart 2004 @ 17:24:
OK lui, graag niet meer storten dan kunnen we nu even afwachten tot al het geld binnen is en dan gaan we bestellen en bezorgen...
Als er behalve een bos bloemen en een koeknuffel nog ideeen zijn hoor ik ze graag
Zou dat iets nieuws van de Mac zijn ??
Verwijderd
Mischien is het nog een idee om buiten deze collecte nog een soort MF te doen op de naam van Soulmaster./Proxy schreef op 27 maart 2004 @ 17:24:
OK lui, graag niet meer storten dan kunnen we nu even afwachten tot al het geld binnen is en dan gaan we bestellen en bezorgen...
Als er behalve een bos bloemen en een koe-knuffel nog ideeen zijn hoor ik ze graag
Ik vindt het best maar persoonlijk zie ik het niet zo zitten. Ik denk dat als er mensen zijn die met een bepaald project willen MF'en voor Soulmaster dat het beste in een DPCH aangegeven kan worden zodat hun eigen doelgroep er kennis van neemt en er iets georganiseerd kan wordenVerwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 21:19:
[...]
Mischien is het nog een idee om buiten deze collecte nog een soort MF te doen op de naam van Soulmaster
in naam van Soulmaster ofsow?
Gekkie is a proud member of TheBenny!
de 24e overgemaakt en net gekeken bij de Rabo: de 26e is het geld pas afgeschreven. Zal dus wel volgende week binnen komen Rabobank kennende
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 11:51 ]
Zelfde probleem hier, echter zoals iemand al zei is het niet de schuld van de bank die door boeren is opgericht (luid gelach) maar komt het meer door die blauwe leeuw organisatie (kan de postb*** niet echt een bank noemen).Carp_Hunter schreef op 28 maart 2004 @ 00:28:
Mijn €€€ zijn nog steeds onderweg zie ik
de 24e overgemaakt en net gekeken bij de Rabo: de 26e is het geld pas afgeschreven. Zal dus wel volgende week binnen komen Rabobank kennende(en dan maar afvragen waar de banken tegenwoordig van leven en nieuwe kantoren kunnen neerzetten
![]()
)
Maar het is inderdaad wel behoorlijk belachelijk.
En wat het geld betreft, koop een boek of zo voor Soul, gebruik het in ieder geval allemaal voor Soulmaster, het is immers voor hem gedoneerd.
Andere ideetjes:
De film ET
Emmeau schreef op 28 maart 2004 @ 12:31:
[...]offtopic:
Zelfde probleem hier, echter zoals iemand al zei is het niet de schuld van de bank die door boeren is opgericht (luid gelach) maar komt het meer door die blauwe leeuw organisatie (kan de postbank niet echt een bank noemen).
Erm .. als je geld over wil maken en het is pas 2 dagen later van je eigen rekening af, dan is daar maar 1 organisatie verantwoordelijk voor en dat is je eigen bank. Pas hierna kan de andere partij over het geld beschikken en het proces vertraging op laten lopen. Ik zit ook bij de postbank en als ik geld overmaak is het gewoon *direct* onderweg, zonder dat het nog twee dagen moet duren.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Ik denk dat het niet elke keer gevraagd hoeft te worden, ik heb aangegeven dat te doen dus dan doe ik het ook wel okVerwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 11:51:
Komt er nog een update Proxy, ik wil weten of mijn enorme som geld is aangekomen
Kleine update van de startpost gemaakt tevens is het eerste kado voor Soul al besteld en zal zo snel mogelijk worden bezorgt:

Voor de rest gaan we nog iets leuks doen
'Klara' is de moeder van 'Bertha', ze is namelijk ± 60 cm. groot!
Ook deze kwaliteitsknuffel zal jaren meegaan en krijgt nadien een speciaal plaatsje in de kinderkamer.
'Klara' is ongeveer 60 cm groot en wasbaar op 40 graden.
Zoek maar vast een plekje SoulMaster
Of hebben we een Bertha besteld
Edit: Proxy: Ik zie dat je mijn zorgvuldig verpakte bijdrage hebt ontvangen
[ Voor 51% gewijzigd door JustMe op 29-03-2004 17:16 ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Zien ze er uit als stieren dan.Witlof schreef op 29 maart 2004 @ 17:03:Of hebben we een Bertha besteld
Mischien nog een lezing koeknuffelen erbij doen ????
Van klussen krijg je grijze haren
Dat was een eenmalige opmerking wat mij betreft. De mensen hebben het geld gestuurd voor Soulmaster en ik denk dat het geld daar dan ook heen moet.fenrir schreef op 29 maart 2004 @ 22:55:
gaat het overschot nog steeds naar de maag-lever-darm-stichting? of was dat een eenmalige opmerking
Verwijderd
MATEN??./Proxy schreef op 29 maart 2004 @ 16:26:
*bump*
Kleine update van de startpost gemaakt tevens is het eerste kado voor Soul al besteld en zal zo snel mogelijk worden bezorgt:
[afbeelding]
Voor de rest gaan we nog iets leuks doen
LENGTE BREEDTE HOOGTE?
Bij deze complimenten aan iedereeen. Blijkt toch weer wat een aparte rare hechte groep DPC is
En het wat te kopen kado probleem wordt groter en groter
Verwijderd
Stomme vraag, maar waar vind ik die overzicht ? (maw, hoe vind ik die startpost)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 11:01 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Two guidelines to be successful: 1) Don't tell everything you know.
Hoop dat het niet weer hoeft om de bekende redenen natuurlijk
We hadden er net wel/niet genoeg geld voor, en aangezien hij geen eten kan verdragen.
En op deze manier hebben de dames van Soul er ook wat aan
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
Kun je dat niet beter andersom doenPim. schreef op 24 maart 2004 @ 19:29:
- Vibrosaun![]()
![]()
Daarboven op krijgt Soulmaster nog een deLuxe massage![]()
![]()
Ik heb geen idee wat het allemaal is en mischien kan het tegelijk
Of wel?
IIG, Soul, sterkte met het herstellen!
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
186061 tnv w.leijdeckers te Groningen
Thankx
[ Voor 32% gewijzigd door Makkelijk op 31-03-2004 00:38 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Mijn vertrouwen in de mensheid is ook weer grotendeels hersteldDKasemier schreef op 31 maart 2004 @ 00:37:
OMG, dit is zo geweldig jongens.. ik zie het nu pas, maar echt helemaal geweldig wat jullie hier doen...![]()
... Dat er echt nog zulke lmooie dingen gedaan worden kan ik serieus wel van blijdschap om huilen..
was dat maar zo in sommige gevallenMr_Atheist schreef op 31 maart 2004 @ 00:55:
[...]
... ondanks het feit dat we elkaar voor 99,9% in het 'echte' leven niet kennen...
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Darn
Henk, Veel sterkte toegewenst!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 10:29 ]
Nogmaals: Storten mag nog altijdVerwijderd schreef op 01 april 2004 @ 10:28:
Heb ik weer, kom ik er eens achter dat er een actie is... is het veeeel te laat
Darn
Henk, Veel sterkte toegewenst!