Bensplace maakte ons allemaal attent op het feit dat Soulmaster in het ziekenhuis ligt:
Soulmaster/Henk (waarvoor dank Ben)
Toen kwam bij MarkB een goed idee op:
19:07:40 <@Mark|afk> doen we als crew nog iets voor Soulmaster?
En dit leek ons natuurlijk een goed idee
. Dus stellen we hierbij de vraag wie mee wil helpen een mooie fruitmand (of bloemen oid) te kopen en naar Soulmaster te sturen om hem te steunen in deze tijd, die voor hem en zijn familie al moeilijk genoeg zijn. We zijn met zijn alleen tenslotte een team en hij heeft zich vaak genoeg een teamplayer getoont denk ik zo 
Vrijwillige bijdrages (niets moet) kunnen gestort worden op rekeningnummer niet meer storten
, met als omschrijving je nick op GoT. Ik zal deze post regelmatig aanpassen en verantwoording afleggen voor het binnengekomen geld (incl. kopie van de bon als het verstuurd is)
Ik wil de mand/bloemen (wat op prijs wordt gesteld) a.s. zaterdag gaan versturen. Het gedachte bedrag zal zo rond de 50 euro gaan liggen (mand + versturen) dus als standaard bedrag zou ik 1 tot 2,5 euro willen voorstellen
*Update*
Ik moet zeggen dat er leuke berichten op mijn afrekeningen komen te staan
De stortingen van:
Pantera, TerribleT, MrAtheist, Fear-Factor, Dsmarty, E-Jey, Pyrus, Onno, Nightbird, Swaptor, Witlof, Mo-Bees, Stephan202, Fenrir, Sandstar, Akra, Gondor, Harakana, Teffa, Adm.Spock, RedVox, Zubat, [eNeRGy], AMDlover, Joosvd, Carphunter, Ingap, Mab, Nioxx, Blistimo, Emmeau, Quatar, WizzKizz, Reiker, Glurp, McB, Pesah, Scorpionv, Nighthawk, Veter, Funcracker, MarkB, Dauntless, Intelligence, Gekkie, KoW, Purplebear, Gooffer, Thijz, Bensplace, Gronik, Tielemans, Tigz, JustMe, Silk_Dude, Dsmeef, Kuuke, LazySOD, Silentsnake, Elteor, MrUfip, PurpleBear, Vorton, Mrieke, Bud_s, Coldrain en (zonder nick) , S.v.Dijk, Kerkhove, v Duynhove, vd Werf zijn binnen
Totaal ontvangen bedrag: 222,24 euro
Weer een update
Dan de kado's die we/ik uitgezocht hebben natuurlijk eerst:
Clara (ongeveer 60 cm hoog) (á 33 euro)

Dan als tweede:
Een bosje bloemen (á 15 euro)

En als derde:
Een luxueus vriendinnen arrangement in een Beautyfarm, waar anders als in een boerderij
.
Het is dicht bij zijn woonplaats (hij houdt nog al van sauna's e.d. nl.) prijs á 202,50 euro. Hij én zijn dochters krijgen van ons:
- Ontvangst met koffie/thee/bier
- Sauna en stoomcabine
- Massagefauteuil
- Snelbruiner
- Vibrosaun
- Lunch
Aanvang van de dag ± 10.30 uur en afsluiting omstreeks 17.00 uur
Daarboven op krijgt Soulmaster nog een deLuxe massage
Ik ben iets over het budget gegaan maar dat is mijn eigen keuze geweest en ik verwacht ook nog wel een paar euro die binnen zullen stromen
Hierbij wil ik uit naam van de crew IEDEREEN van harte
bedanken, natuurlijk niet alleen voor het geld maar ook voor de reackties hier
en op zijn weblog. De wereld kan soms
fucked up in elkaar zitten maar dit moet een mens toch goed doen....
Choesso wei !!
Soulmaster/Henk (waarvoor dank Ben)
Toen kwam bij MarkB een goed idee op:
19:07:40 <@Mark|afk> doen we als crew nog iets voor Soulmaster?
En dit leek ons natuurlijk een goed idee
Vrijwillige bijdrages (niets moet) kunnen gestort worden op rekeningnummer niet meer storten
Ik wil de mand/bloemen (wat op prijs wordt gesteld) a.s. zaterdag gaan versturen. Het gedachte bedrag zal zo rond de 50 euro gaan liggen (mand + versturen) dus als standaard bedrag zou ik 1 tot 2,5 euro willen voorstellen
*Update*
Ik moet zeggen dat er leuke berichten op mijn afrekeningen komen te staan
De stortingen van:
Pantera, TerribleT, MrAtheist, Fear-Factor, Dsmarty, E-Jey, Pyrus, Onno, Nightbird, Swaptor, Witlof, Mo-Bees, Stephan202, Fenrir, Sandstar, Akra, Gondor, Harakana, Teffa, Adm.Spock, RedVox, Zubat, [eNeRGy], AMDlover, Joosvd, Carphunter, Ingap, Mab, Nioxx, Blistimo, Emmeau, Quatar, WizzKizz, Reiker, Glurp, McB, Pesah, Scorpionv, Nighthawk, Veter, Funcracker, MarkB, Dauntless, Intelligence, Gekkie, KoW, Purplebear, Gooffer, Thijz, Bensplace, Gronik, Tielemans, Tigz, JustMe, Silk_Dude, Dsmeef, Kuuke, LazySOD, Silentsnake, Elteor, MrUfip, PurpleBear, Vorton, Mrieke, Bud_s, Coldrain en (zonder nick) , S.v.Dijk, Kerkhove, v Duynhove, vd Werf zijn binnen
Totaal ontvangen bedrag: 222,24 euro
Weer een update
Dan de kado's die we/ik uitgezocht hebben natuurlijk eerst:
Clara (ongeveer 60 cm hoog) (á 33 euro)

Dan als tweede:
Een bosje bloemen (á 15 euro)

En als derde:
Een luxueus vriendinnen arrangement in een Beautyfarm, waar anders als in een boerderij
Het is dicht bij zijn woonplaats (hij houdt nog al van sauna's e.d. nl.) prijs á 202,50 euro. Hij én zijn dochters krijgen van ons:
- Ontvangst met koffie/thee/bier
- Sauna en stoomcabine
- Massagefauteuil
- Snelbruiner
- Vibrosaun
- Lunch
Aanvang van de dag ± 10.30 uur en afsluiting omstreeks 17.00 uur
Daarboven op krijgt Soulmaster nog een deLuxe massage
Ik ben iets over het budget gegaan maar dat is mijn eigen keuze geweest en ik verwacht ook nog wel een paar euro die binnen zullen stromen
Hierbij wil ik uit naam van de crew IEDEREEN van harte
bedanken, natuurlijk niet alleen voor het geld maar ook voor de reackties hier
en op zijn weblog. De wereld kan soms
fucked up in elkaar zitten maar dit moet een mens toch goed doen....
[ Voor 73% gewijzigd door Pim. op 01-04-2004 09:35 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME