[Distributed Folding] hitparade van 23 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 429 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41582

Anoniem: 99022 schreef op 24 maart 2004 @ 23:05:
Je kunt wel 2mbit up hebben ofzow maar als blueprint t niet aankan heb je er weinig aan ;)
Ik spaar dus zelf ook ff tot de server beter is en dan laat ik mijn p1 75 mooi alles flushen ;)
Wat doet zo'n p75 beest op een dag aan gens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 22:32
Ojee AMDLover ziet kans om op zijn teammaatje Patman uit te gaan lopen middels gebruik van Pentium 1's :D

G_M_C : naar mijn weten kun je de data tussen een screensaverversie en een normale textclient wel overhevelen (mits het hetzelfde Operating System is). Dit topic impliceert dat er geschoven kan worden tussen de screensaver en de textclient. Deze is al wat ouder maar daar wordt door meerderen gesproken over het uploaden middels de textclient, het kan dus (let op dat je de filelist.txt niet aanpast of delete). Succes :)
(voordat je dit probeerd, altijd eerst even een backupje van de gehele map maken, laat je het nog weten of het is gelukt?)

[ Voor 20% gewijzigd door MarcyDarcy op 25-03-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35894

Anoniem: 41582 schreef op 24 maart 2004 @ 23:27:
[...]

Das me teveel werk, ik upload gewoon vanuit 1 extra map }:O
Eigenlijk heb je gewoon een proxy nodig die al het upload werk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

MarcyDarcy schreef op 24 maart 2004 @ 23:55:
Ojee AMDLover ziet kans om op zijn teammaatje Patman uit te gaan lopen middels gebruik van Pentium 1's :D

G_M_C : naar mijn weten kun je de data tussen een screensaverversie en een normale textclient wel overhevelen (mits het hetzelfde Operating System is). Dit topic impliceert dat er geschoven kan worden tussen de screensaver en de textclient.
Succes :)
(voordat je dit probeerd, altijd eerst even een backupje van de gehele map maken, laat je het nog weten of het is gelukt?)
Thx, met veel pijn en moeite nu op 40 gens na alles de deur uit (kan je nagaan hoeveel tijd erin is gaan zitten vandaag). Zal e.a. morgen meteen lezen etc. en daarna zo snel mogelijk een migratie naar de text-client proberen te regelen.

Overigens heb ik een hypothese dat het serverprobleem ten dele met de screensaver-versie te maken heeft. namelijk:
Als die opstart gaat hij eerst uppen. Wanneer dat wordt afgebroken (no response . . . ) gaat de screensaver een gen genereren (tot 100). Daarna probeert hij weer te uppen. Op dat moment komt hij een grote(re) buffer tegen, en onstaat het probleem.

De upload maakt een verbinding, en upt in feite niets. Hij "hugt" gewoon de verbinding zonder iets te uploaden, en de screensaver loopt in feite vast op dat moment. Alleen ctrl-alt-del helpt dan nog.

Dit vandaag gezien toen ik een uurtje weg was, en vergeten was de spaarstand aan te zetten. Hij had ca. 45 minuten een verbinding openstaan, maar helemaal niets geupt. Daarna heb ik dit geprobeerd te reconstrueren, en jawel bovenbeschreven probleem ontstond gewoon meteen weer.

Als veel mensen dit probleem ook hebben staan er dus een redelijk aantal "loze" verbindingen open met blueprint. En dat zou een verklaring kunnen zijn van de trage upload, terwijl de load van de server daar max ca. 75% is.

Natuurlijk vormt dit voor mij een tweede reden om de andere client te gaan gebruiken. Maar dat wordt pas dit weekend, tot die tijd gewoon maar sparen dan, en hopen dat jouw tip dan werkt (evt. icm de scripts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

en ondertussen is het weer dikke str*nt door de trechter daar bij de DF server... en dan heb ik het over 'maar' 360 units... aargh ;)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 22:38

Marcelloz

IT dude with a beard

/me Mededeling
Demon is blijkbaar begonnen met de upgrade want dfstats is plat. Normaliter zou e.e.a. weer automagisch moeten opkomen maar wanneer dat is weet ik niet. Tot dit tijd dus ff ergens anders koekeloeren voor je verslaving. ;)

Onderhoud op het netwerk vindt overigens plaats tussen 24 maart en 31 maart dus e.e.a. kan vaker uitvallen. Per april moet alles 2x zo snel zijn. >:)

[update]
It's up again :)

[ Voor 5% gewijzigd door Marcelloz op 25-03-2004 08:45 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:05

NightBird

DPC-Crew Coding
_Gekkie_ schreef op 25 maart 2004 @ 00:30:
en ondertussen is het weer dikke str*nt door de trechter daar bij de DF server... en dan heb ik het over 'maar' 360 units... aargh ;)
code:
1
2
3
4
5
6
@echo off
:START
foldtrajlite -f protein -n native -u t
echo sleeping for 30 seconds
sleep 30
goto START
in een batch bestandje zetten, werkt heerlijk ... hoef je er niet naar om te kijken en dat ding uploadt de boel voor je.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6857

Kan ik van iemand die nieuwe proteine downloaden?
Ik wil wat nieuwe pc's gaan gebruiken en downloaden van distrubutedfolding.org lukt natuurlijk van geen meter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Anoniem: 6857 schreef op 25 maart 2004 @ 08:59:
Kan ik van iemand die nieuwe proteine downloaden?
Ik wil wat nieuwe pc's gaan gebruiken en downloaden van distrubutedfolding.org lukt natuurlijk van geen meter. :(
Kijk even elders in deze DPCH of die van de 22e... staan wel linkjes. :)

Edit: http://clients.teamcoldfu...ribfold-current-win9x.zip

[ Voor 11% gewijzigd door Bastien op 25-03-2004 09:08 ]

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6857

Merci. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Vond wat stats van vanmorgen om 8:33, post ze maar ff omdat niet iedereen ze kan bereiken begrijp ik.

TEAMVandaagTotaal
FDC50.122.5349.144.279.245
DPC45.388.3637.647.242.588
Ars40.763.3387.989.441.341

edit:
MarcyDarcy: Ik heb alles weten te uppen, en kan dus zonder "move" van punten over, toch thanx !!

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 25-03-2004 09:24 ]

Pagina: 1 2 Laatste