MarcyDarcy schreef op 24 maart 2004 @ 23:55:
Ojee AMDLover ziet kans om op zijn teammaatje Patman uit te gaan lopen middels gebruik van Pentium 1's
G_M_C : naar mijn weten kun je de data tussen een screensaverversie en een normale textclient wel overhevelen (mits het hetzelfde Operating System is). Dit
topic impliceert dat er geschoven kan worden tussen de screensaver en de textclient.
Succes
(voordat je dit probeerd, altijd eerst even een backupje van de gehele map maken, laat je het nog weten of het is gelukt?)
Thx, met veel pijn en moeite nu op 40 gens na alles de deur uit (kan je nagaan hoeveel tijd erin is gaan zitten vandaag). Zal e.a. morgen meteen lezen etc. en daarna zo snel mogelijk een migratie naar de text-client proberen te regelen.
Overigens heb ik een hypothese dat het serverprobleem ten dele met de screensaver-versie te maken heeft. namelijk:
Als die opstart gaat hij eerst uppen. Wanneer dat wordt afgebroken (no response . . . ) gaat de screensaver een gen genereren (tot 100). Daarna probeert hij weer te uppen. Op dat moment komt hij een grote(re) buffer tegen, en onstaat het probleem.
De upload maakt een verbinding, en upt in feite niets. Hij "hugt" gewoon de verbinding zonder iets te uploaden, en de screensaver loopt in feite vast op dat moment. Alleen ctrl-alt-del helpt dan nog.
Dit vandaag gezien toen ik een uurtje weg was, en vergeten was de spaarstand aan te zetten. Hij had ca. 45 minuten een verbinding openstaan, maar helemaal niets geupt. Daarna heb ik dit geprobeerd te reconstrueren, en jawel bovenbeschreven probleem ontstond gewoon meteen weer.
Als veel mensen dit probleem ook hebben staan er dus een redelijk aantal "loze" verbindingen open met blueprint. En dat zou een verklaring kunnen zijn van de trage upload, terwijl de load van de server daar max ca. 75% is.
Natuurlijk vormt dit voor mij een tweede reden om de andere client te gaan gebruiken. Maar dat wordt pas dit weekend, tot die tijd gewoon maar sparen dan, en hopen dat jouw tip dan werkt (evt. icm de scripts).