Orginele drivers audygy II ?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb de orginele drivers nodig voor mijn creative audigy II geluidskaart.
Maar op de creative site krijg ik alleen de update's ervoor.
Weet iemand waar ik de volledige driver kan halen? Na een format heb ik deze weer nodig en ben me cd kwijt denk ik zo.

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

pak de update die je gedownload hebt uit winrar. instaleer de driver via apparaatbeheer van uit de map driver. Draai daarna de gehele update, dan gaat de install wel door.

• The Champ
niet dus! iemand anders?

Verwijderd

drivers/wdm ook geprobeerd?

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:50
Ik kan wel een image maken van mijn driver cd, maar ik weet niet of je dat wil want ik vind de installatie namelijk niet altijd soepel lopen. Eigenljik ben ik nog altijd op zoek naar een driver cd die helemaal up-to-date is. Kan iemand mij/ons daaraan helpen?

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Uit de FAQ :z :P

AV FAQ; Veelgestelde vragen
creative
Voor creative drivers zijn alleen updates beschikbaar, deze kan je vinden op http://nl.europe.creative.com/support/. Daar staan ook handleidingen en veelgestelde vragen over deze kaarten. Als je complete driversets zoekt, heb je een probleem. Creative wil deze niet meer via het net ter download aanbieden, een antwoord van creative over dit probleem:

--------------------------------------------------------------------------------
creative:
Het klopt inderdaad dat er geen originele drivers op de website zijn. Alle klanten moeten het volledige softwarepakket ontvangen hebben bij hun produkt. Zo niet kunnen ze gratis van ons de CD krijgen. Als ze de CD bijv. kwijt zijn kunnen ze die bijna gratis (E1.82) bij onze Online winkel kopen. (www.europe.creative.com). Vanwege licenties is het niet mogelijk de software door uw Forum te laten downloaden.
--------------------------------------------------------------------------------
Het komt erop neer (wat ik er van begrijp) dat voor elkaar kopieren niet toegestaan is

specs

• The Champ
------>Fallout graag wil ik een image van jou cd dan, ik zie hem staan op de site voor 9 euro (die E1,80 kan ik niet vinden hoor)

En ik vind 9 euro's even teveel voor die cd die je nooit nodig hebt (behalve als je format:c moet doen : IK DUS)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
We hebben eerder contact gezocht met Creative of het mogelijk was om de CD beschikbaar te stellen via het forum, daar er vaker vraag naar is geweest. Helaas is dat niet mogelijk (zie de quote hierboven) en zijn we genoodzaakt je te verwijzen naar Creative zelf. Of je moet het onderling kunnen oplossen, maakt mij niet uit, maar liever niet via het forum.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.