Hallo
mijn vader wil een pc kopen en ik mag hem niet smaenstellen want daar heeft hij geen vertrouwen in
nu heeft hij zijn oog laten vallen op de nieuwe aldi pc. maar ik heb in een krantje een andere pc gezien die ik vind dat hij moet kopen. Ik had dus gehoopt dat jullie mij konden vertellen welke verstandigger is om te kopen (blah da weet ik al maar ja)
spec's
Helaas kan ik van geen van de 2 moederborden spec'sa vinden maar dit zal toch niet al te veel waard zijn.
merk het versschil in procesor op jongens
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
voor spec's over de video kaart van de aldi pc is er een topic in "videoplanken en beeldkanonnen" maar waarschijnlijk is hij te vergelijken met een ATI Radeon 9800 pro maar dit is nog niet zeker.
mijn vader wil een pc kopen en ik mag hem niet smaenstellen want daar heeft hij geen vertrouwen in
nu heeft hij zijn oog laten vallen op de nieuwe aldi pc. maar ik heb in een krantje een andere pc gezien die ik vind dat hij moet kopen. Ik had dus gehoopt dat jullie mij konden vertellen welke verstandigger is om te kopen (blah da weet ik al maar ja)
spec's
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Aldi Sky Intel Pentium 4 HT 3000 + AMD Athlon 64 3000+ 512 MB DDR 400 512 MB DDR 400 200 GB 7200 rpm HD 160 GB 7200 rpm HD Ati Radeon 9800 xxl ??? nvidea Gforce FX5200 tv tuner + afstandbediening tv tuner + afstandbediening Front card reader Front card reader Medion cordless desktop Microsoft cordless desktop 16x DVD 16x DVD 8 x DVD- 8X DVD +/- Onboard 5.1 sound onboard 5.1 sound 2 speakers Creative inspire (??) 5.1 speakers geen monitor Philips 17" CRT € 1049 € 1149 |
Helaas kan ik van geen van de 2 moederborden spec'sa vinden maar dit zal toch niet al te veel waard zijn.
merk het versschil in procesor op jongens
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
voor spec's over de video kaart van de aldi pc is er een topic in "videoplanken en beeldkanonnen" maar waarschijnlijk is hij te vergelijken met een ATI Radeon 9800 pro maar dit is nog niet zeker.
FreeReef.nl