Sky Power VideoBlaster A4264

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 17:31
In t krantje van Dixon stond deze configuratie.

Operating System Microsoft® Windows® XP Home Editie NL Pre-installed + Restore functie
Processor AMD Athlon 64 3000+
Moederbord VIA K8T800 chipset, ATX, 1x AGP, 3x PCI
Geheugen 512MB PC3200 DDR-SDRAM (2x 256MB)
Harddisk 160GB Serial-ATA150, 7200RPM, 8MB cache
Monitor - GEEN MONITOR
Videokaart nVidia GeForce FX 5200 128MB DDR Personal Cinema + TV-tuner
Diskdrive 1.44 Mb 3.5 inch
Communicatie 56 kbps PCI modem V.92
Geluidskaart VIA Integrated AC'97 Audio, 6 channel
Speakers Creative Inspire P580 Analog (sub 17W, 5x sat 6W RMS)
Toetsenbord Microsoft Wireless Optical Desktop
Muis Microsoft Wireless Optical (zie toetsenbord)
Behuizing ATX miditower + 300 Watt voeding; Kleur: Antraciet
Garantie 1 jaar StandBy On-site service & servicelijn.
CD-writer DVD +/- rewriter, 8x DVD+/-R, 4x DVD+/-RW, 12x DVD, 36x16x40 CDRW
DVD-speler 16x DVD, 48x CD-ROM speler
Add-on 6-in-1 Multi Cardreader
Netwerkkaart 10/100Mbps UTP on-board
Software PowerDVD, Easy CD-Creator, Norton Anti-virus 90-dagen versie

Voor 1149,- euries hebbie m. Als ik kijk naar t moederbord valt me op dat t een deze specs erg laag zijn tov de specs die gegeven worden op de website van MSi\

http://www.msi.com.tw/pro...ro_mbd_detail.php?UID=496

Of bekijk ik nu t verkeerde moederbord(ben nog niet zo erg thuis in deze wereld)

Als t wel t desbetreffende moederbord is lijkt me dit een perfecte configuratie. Alleen ff wat extra geheugen en een andere videokaart. That's all.

Wat is jullie mening hierover

PSN ID Binloading_nl

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met een chipset geeft men niet het type van het moederbord aan. Een chipset, in dit geval de K8T800 van VIA, wordt op vele verschillende moederborden gebruikt; bijvoorbeeld die MSI en de Asus K8V. Van welke fabrikant het moederbord is, kan je hier dus zo snel niet aan afleiden. Je kan, als je het erg graag wil weten, gewoon met Google zoeken naar moederborden met een K8T800 Chipset en 3x PCI. Dan kom je ook de MSI K8TM-ILS (MS-6741) tegen, mijn gok is dat dit het moederbord betreft.

Of het moederbord goed is of niet, kan je uitzoeken door wat reviews te lezen. Alle K8T800 borden presteren ongeveer gelijk. Je kan dus ook op zoek gaan naar een review van een ander bord, maar met dezelfde chipset. Zie ook "het kiezen van een moederbord".

Wil je graag een PC zonder veel gezeur, is dit misschien wel een interessante optie. Toch ben je met zelfbouw een stuk goedkoepr uit, als je al een ATi Radeon 9800pro d'r bij neemt. Even een schetsje:

Productnaam(Sub)totaal
1AMD Athlon 64 3000+ (2,0GHz, 512KB, Boxed)€ 222,-
1Asus K8V Deluxe€ 117,-
1512MB PC3200 DDR SDRAM (Dane-Elec)€ 79,-
1Western Digital 160GB (WD1600JD, 7200rpm, 8MB, SATA)€ 110,-
1ATi Radeon 9800 Pro 128MB€ 215,-
1Sony Diskdrive 1.44MB 3,5\"€ 7,-
1Chieftec DX-01B-D (zonder voeding)€ 60,-
1Creative INSPIRE 5.1 P580€ 60,-
1NEC ND-2500€ 88,-
1Sweex Cardreader USB 6 in 1 internal cardreader€ 12,-
Voeg deze artikelen toe aan je T.net winkelwagen€ 970,-

• steefje
ik ben dr inmiddels achter(heb ff gebeld met dixon) t is een msi k8t neo fsr. Opzich geen verkeerd moeder bord dacht ik zo

Ik kan ook deze configuratie laten samenstellen

Kast PC142_white
Moederbord MSI K8T800 Neo FIS2R
Processor AMD Athlon 64 - 3200+ [boxed]
Koeler bij processor
Geheugen 1024 Mb DDR-400 PC-3200
Harddisk 80 Gb Maxtor S-ATA
Harddisk
Videokaart ATI 9800 pro - 128Mb
DVD- / Cd-rom LG dvd-speler

dan ben ik ongeveer 1300 euro kwijt, inclusief monitor, speakers, softwaren en al die andere shit

Ik twijfel nog

PSN ID Binloading_nl

• SoundWave729
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb zelf het standaard systeempje genomen
Werkt wel goed maar bij mij geeft hij een error aan als ik cool'n'quiet in me bios aanzet. Misschien is het bij jou niet. De standaard muis en toetsenbord zijn niet geschikt om te gamen. En die kast is fokop gemaakt met dat slide dingetje. Als een druk neefje eraan trekt is dat dingetje kapot.

• steefje
ik zie net dat de aldi woensdag ook weer een aanbieding heeft

begin je toch te twijfelen

PSN ID Binloading_nl

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat twijfelwerk heeft iedereen, maar jij zal altijd degene zijn die de knoop moet doorhakken, niet wij. :) Dat je graag een topic wil openen over een Sky PC, is prima, maar ga dan geen andere configuaties erbij gooien. Je geeft helemaal geen extra informatie over jouw wenense, dus wij kunnen je er sowieso niet bij helpen. Je eerdere topic over dat systeem van 1300 Euro is niet voor niets gesloten, en voor meer informatie van de Aldi PC kun je hier een kijkje nemen.

Ik krijg snel de indruk dat je niet zo geïnteresseerd bent in de Dixons, en ook niet zoveel hebt uitgezocht. Probeer eerst even zelf wat vooronderzoek te doen, een simpel boodschappenlijstje hier neerkwakken is niet gewenst. Als het goed is heb je de CSL FAQ al doorgelezen, ik raad je aan dit nogmaals te doen.

Dit topic zou verder kunnen gaan als topic over de Sky PC, als je dat ook graag wil kan je proberen een nieuw topic te openen over de aanbieding. Zorg dan wel dat je topicstart wat meer indruk maakt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.