A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door F_J_K op 23-03-2004 19:12 . Reden: F_J_K: foute opmerking weggeknipt :+ ]
The devil is in the details.
Verwijderd
= download manager/accelerator en er zit een ftp search ingebouwd
Firefox is inderdaad er goedVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:30:
IK heb daar nooit last van gehad. Kan ook zijn omdat ik de resume-functie niet zo vaak gebruik. Maar voordat ik Firefox gebruikte had ik Fresh Download en die vond ik ook een hele goeie.
Maar soms wil ik iets gewoon downloaden zonder dat er een browser eigenlijk actief is en dan gebruik ik dus FreshDownload : Geen banners en reclame..... heerlijk
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
En als je zoveel warez sites bezoekt moet je ook wel een crackje kunnen vinden om die ads van DAP weg te krijgen hoor
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 19:02 ]
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
Dan moet je toch eens in je Opties gaan neuzen, want ik weet toch vrijwel 100% zeker dat het wel kankoekeeghan schreef op 28 maart 2004 @ 18:50:
Is er geen extension verkrijgbaar voor Firebird die de standaar download functie uitbreidt? Het is nu niet eens mogelijk om de naam van een bestand te veranderen voor het opslaan. Als ze een resume fiunctie erbij doen ben ik al tevreden.
ga hem binnenkort toch maar eens legaal aanschaffen
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Echt een top programma,
gewoon zelf bepalen hoe hoog je je download snelheid wilt hebben, weet niet of dat met andere download programma's ook kan trouwens
Is iets wat ik ook miste.December schreef op 23 maart 2004 @ 18:30:
Hier ook LeechGet. Het is ietsje minder gebruiksvriendelijk dan DAP, maar je hebt geen adware/spyware, je kan de snelheid beperken (iets wat ik erg mistte in DAP) en het werkt toch vrij gemakkelijk.
DAP trekt hier vaak m'n hele downstream dicht, maar dat ligt denk ik ook gedeeltelijk aan Chello.
Ikzelf heb DAP altijd gebruikt, heel lang de 5.0 versie en sinds kort de 7.0 versie.
Bevalt me tot nu toe nog steeds goed, echter die adware is wat irritant.
Verwijderd
Ik ook, Echt top!Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 11:50:
Ik gebruik flashget,
Echt een top programma,
gewoon zelf bepalen hoe hoog je je download snelheid wilt hebben, weet niet of dat met andere download programma's ook kan trouwens
Dat metertje rechtsonder vind ik ook wel fijn, zie je in eenoogopslag hoever ie is
Verwijderd
omdat commerciele instellingen/bedrijven die adware/spyware implementeren in hun demo's op ouderwetse manier gemarteld horen te worden.Pulsher schreef op 23 maart 2004 @ 18:30:
Kijk, als je echt tevreden bent met DAP, waarom koop je em niet?
door adware/spyware is heel het internet nu fawked. Wie hier krijgt niet 40 spams per dag (zonder dat block-software op de PC staat)
it's a conspiracy I tell you ... maar goed... helemaal offtopic dus edit/delete m'n msg maar.
Verwijderd
ik gebruik hgem ook, omdat ik nog niks beters heb gevonde.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:24:
IK gebruik het standaar downloadmanager van Firefox. Kan alle basis dingen aan en goed geintegreerd in Firefox.
ik vind het zo irritant dat je maar 2 dingen te gelijk kan downloaden,en dat ie maar 1 keer inlogt
bij dap doet ie het 7keer (sneller dus)
maar dit word weer zo'n opsom topic...
Verwijderd
En dan heb ik t niet over firefox en andere desktop/X sofware, maar gewoon voor de command prompt. Ik weet dat je met wget en een snelle verbinding op de shell server van je provide een heel end komt, maar zij er alternatieven ??
heb zelf t progje axel geprobeert, maar werkt ook niet echt lekker..
Of kan ik beter een nieuwe draad starte hierover in NOS?
Ik moet zeggen dat als ik in het anders zo strak geregiseerde tweakers naar een mening vraag of vraag wat men gebruikt, ik ineens veel van die loze onbeargumenteerde kreten krijgt. Jammer.Symsonic schreef op 29 maart 2004 @ 17:42:
Word dit geen zinloze discussie zoals die er al vaak zijn geweest... don take it personal
maar dit word weer zo'n opsom topic...