Dag mensen,
Nadat ik de prachtige Xbox van Phusebox gezien had kwamen bij mij weer xbox-mod-kriebels boven. Omdat ik mijn vorige gemodde xbox verkocht heb (link1, link2, link3 en link4), en een nieuwe (nog niet gemodde) ervoor in de plaats had kon ik me dus weer helemaal uitleven. De mooie witte kleur van Phusebox z'n xbox heeft ervoor gezorgt dat ik ook wit gebruikt heb.
Als "extratje" heb ik er nog wat dingen bijgebouwd:
- lightgevend blauw xbox logo
- blauw 2x16 LCD scherm (status, tijd, text, etc, etc (mensen die in de xbox wereld zitten weten wat je er nog meer mee kunt
)
- rode HE LED's in alle 4 de controller poorten
- afstandsbediening voor:
- power on/off
- open/close
- xbox logo licht aan/uit
- controllerpoort LED's aan/uit/knipperen
- menu bediening op LCD (timers, info, aansturing licht, etc, etc)
- HDD activity op controllerpoort LED's/HDD activity op blauwe xbox logo
De afstandsbediening is ingebouwd in de kleine behuizing van een radiotje. Dit heb ik helemaal leeggehaald en de IR-zender ingebouwd. Het xbox logo bovenop kan 3 standen aannemen: aan (fel), uit en 50% (beetje licht dus). Via de afstandsbediening en het menu op het LCD scherm kan ik ervoor zorgen dat de HD activity van de harddisk op het xbox logo of via de LED's die in de controller poorten zijn gebouwd wordt weergegeven.
Genoeg verhaal, nu de foto's:
De xbox in zijn geheel:

Foto van bovenaf:

Het menu in werking:

Het menu en de lichtgevende controllerpoorten:

Nog een keer de controllerpoorten:

Het lichtgevende logo:

Totaaloverzicht in het donker:

De afstandsbediening: (eerst klein radiotje)

Helemaal donker:

Filmpje: LINK
Je ziet hier het xbox-logo knipperen (gewoon om aan te geven wat aan en 50% is).
De filmpjes die ik met/voor de afstandsbediening gemaakt heb zijn te donker en zal ik morgen opnieuw doen.
Thanx to Phusebox voor het idee!!
Wat vinden jullie ervan?
Nadat ik de prachtige Xbox van Phusebox gezien had kwamen bij mij weer xbox-mod-kriebels boven. Omdat ik mijn vorige gemodde xbox verkocht heb (link1, link2, link3 en link4), en een nieuwe (nog niet gemodde) ervoor in de plaats had kon ik me dus weer helemaal uitleven. De mooie witte kleur van Phusebox z'n xbox heeft ervoor gezorgt dat ik ook wit gebruikt heb.
Als "extratje" heb ik er nog wat dingen bijgebouwd:
- lightgevend blauw xbox logo
- blauw 2x16 LCD scherm (status, tijd, text, etc, etc (mensen die in de xbox wereld zitten weten wat je er nog meer mee kunt
- rode HE LED's in alle 4 de controller poorten
- afstandsbediening voor:
- power on/off
- open/close
- xbox logo licht aan/uit
- controllerpoort LED's aan/uit/knipperen
- menu bediening op LCD (timers, info, aansturing licht, etc, etc)
- HDD activity op controllerpoort LED's/HDD activity op blauwe xbox logo
De afstandsbediening is ingebouwd in de kleine behuizing van een radiotje. Dit heb ik helemaal leeggehaald en de IR-zender ingebouwd. Het xbox logo bovenop kan 3 standen aannemen: aan (fel), uit en 50% (beetje licht dus). Via de afstandsbediening en het menu op het LCD scherm kan ik ervoor zorgen dat de HD activity van de harddisk op het xbox logo of via de LED's die in de controller poorten zijn gebouwd wordt weergegeven.
Genoeg verhaal, nu de foto's:
De xbox in zijn geheel:
Foto van bovenaf:
Het menu in werking:
Het menu en de lichtgevende controllerpoorten:
Nog een keer de controllerpoorten:
Het lichtgevende logo:
Totaaloverzicht in het donker:
De afstandsbediening: (eerst klein radiotje)
Helemaal donker:
Filmpje: LINK
Je ziet hier het xbox-logo knipperen (gewoon om aan te geven wat aan en 50% is).
De filmpjes die ik met/voor de afstandsbediening gemaakt heb zijn te donker en zal ik morgen opnieuw doen.
Thanx to Phusebox voor het idee!!
Wat vinden jullie ervan?