Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

[ Voor 57% gewijzigd door Hahn op 22-03-2004 16:43 ]
The devil is in the details.
Maar +3 is idd een beetje veel voor een oneliner, al vermoed ik dat heel veel mensen deze post omhoog zullen blijven modden... Je hebt het gesundenes Volksempfinden blijkbaar goed verwoord
[ Voor 12% gewijzigd door Rataplan op 22-03-2004 17:55 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Professioneel Hyves-weigeraar
* Rataplan hanteert de botte kaasschaaf
Ik vind het overigens best zielig dat mensen die op het oorspronkelijke artikel reageerden nou een karmadipje krijgen aangesmeerd
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Heel veel onterechte +4'en.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Dan zullen we de reacties van vรณรณr maandag 18:00 (ongeveer?) met het oorspronkelijke artikel in het achterhoofd moeten modden.Rataplan schreef op 22 maart 2004 @ 18:58:
Ik vind het overigens best zielig dat mensen die op het oorspronkelijke artikel reageerden nou een karmadipje krijgen aangesmeerd
Niet dat dat nou zo sim-pel is, maar we kunnen er iig wel ff bij nadenken
FXDLS 'S&S edition'
๐ memento mori ๐
Zie de startpost en mijn eerste reaktie, en vertel mij waar deze dan op uit mag komen, I implore theebotoo schreef op 22 maart 2004 @ 19:52:
[...]
Dan zullen we de reacties van vรณรณr maandag 18:00 (ongeveer?) met het oorspronkelijke artikel in het achterhoofd moeten modden.
Niet dat dat nou zo sim-pel is, maar we kunnen er iig wel ff bij nadenken.
Het probleem is natuurlijk dat we niet meer weten wat het oorspronkelijke artikel was. Het wordt lastig modden vrees ik.botoo schreef op 22 maart 2004 @ 19:52:
[...]
Dan zullen we de reacties van vรณรณr maandag 18:00 (ongeveer?) met het oorspronkelijke artikel in het achterhoofd moeten modden.
Niet dat dat nou zo sim-pel is, maar we kunnen er iig wel ff bij nadenken.
Opbouwende kritiek imo.
@ polaris, dat word idd lastig, maar als je de reacties 'plat' (dus niet genest) bekijkt, kom je al een heel eind, en verder mogen we domweg extra coulant modden in dit draadje.
FXDLS 'S&S edition'
๐ memento mori ๐