Aldi PC

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
nieuws: Aldi biedt woensdag Medion-pc met Radeon 9800XXL aan?

misschien kan mijn eigen reactie wat naar beneden?
heb een beetje te snel gepost, eigenlijk goed wetende dat dergelijke reactie daar niet gewenst is

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
Omdat je het zo graag wilt :Y)
edit:
Hmm, hij is al zo vaak gemodereerd dat mijn -1 amper effect had 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Hahn op 22-03-2004 16:43 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als het - blijkens de reaktie van RV - om de videokaart gaat, dan snap ik de titel ("Aldi biedt 24 maart Medion Pentium 4 3GHz-systeem aan") niet. En als het om de Medion Pentium 4 3GHz bij de Aldi gaat, dan snap ik je reaktie uitstekend :)

Maar +3 is idd een beetje veel voor een oneliner, al vermoed ik dat heel veel mensen deze post omhoog zullen blijven modden... Je hebt het gesundenes Volksempfinden blijkbaar goed verwoord :)

edit:
Lees eerst dit :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rataplan op 22-03-2004 17:55 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tekst is inmiddels grondig herzien, waardoor veel van de reacties wel overbodig worden :o.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

En dan is de vraag nu of we een kaasschaaf, dan wel een botte bijl nodig hebben. Ondertussen lijkt het meeste op +4 dan wel +0 te staan.

* Rataplan hanteert de botte kaasschaaf :)

Ik vind het overigens best zielig dat mensen die op het oorspronkelijke artikel reageerden nou een karmadipje krijgen aangesmeerd :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb ook weer 51 punten in een bodemloze put gegooid.

Heel veel onterechte +4'en.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Rataplan schreef op 22 maart 2004 @ 18:58:
Ik vind het overigens best zielig dat mensen die op het oorspronkelijke artikel reageerden nou een karmadipje krijgen aangesmeerd :+
Dan zullen we de reacties van vรณรณr maandag 18:00 (ongeveer?) met het oorspronkelijke artikel in het achterhoofd moeten modden.
Niet dat dat nou zo sim-pel is, maar we kunnen er iig wel ff bij nadenken :).

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

botoo schreef op 22 maart 2004 @ 19:52:
[...]
Dan zullen we de reacties van vรณรณr maandag 18:00 (ongeveer?) met het oorspronkelijke artikel in het achterhoofd moeten modden.
Zie de startpost en mijn eerste reaktie, en vertel mij waar deze dan op uit mag komen, I implore thee :) Ik heb daar namelijk niet echt meer een idee bij: onder het huidige artikel is er iets met tangen en varkens; oorspronkelijk had 'ie best +2 mogen hebben. Denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
botoo schreef op 22 maart 2004 @ 19:52:
[...]
Het probleem is natuurlijk dat we niet meer weten wat het oorspronkelijke artikel was. Het wordt lastig modden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

@ Rataplan: Robbedoeske heeft wel de vinger op de (erkende) zere plek gelegd, een +2 is wmb geen onterechte score. Het is immers geen 'ik zeik graag tegen alles en iedereen, en T.net in het bijzonder' reactie, maar een opmerking die door de nieuwsposters ter harte is genomen :).
Opbouwende kritiek imo.

@ polaris, dat word idd lastig, maar als je de reacties 'plat' (dus niet genest) bekijkt, kom je al een heel eind, en verder mogen we domweg extra coulant modden in dit draadje.

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Pagina: 1