Aldi biedt 24 maart Medion Pentium 4 ...

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Heel kort maar krachtig: wat doet dat artikel op de Frontpage?

Je kan natuurlijk betogen dat de videokaart de oorzaak is van het plaatsen, maar toch vind ik het "op het randje". Waarom zou je bijvoorbeeld een aanbieding van Lidl niet plaatsen.

/edit: of moet ik denken aan Content Advertising? ;)

/edit2: ik begrijp dat het inderdaad door de videokaart komt. Toch zou ik persoonlijk niet de advertentie erbij plaatsen. Die geeft weinig informatie over de videokaart en doet erg "reclame"-achtig aan.

[ Voor 125% gewijzigd door T.T. op 22-03-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
In het kader hiervan: mijn excuses richting Robin Vreuls die me net mailde dat m'n reactie niet gepast was op die plaats.

Inderdaad, had alleen net een relatief verhitte discussie doorgelezen (Content Advertising) en was daardoor beetje snel met het posten van die reactie... mijn excuses, ik weet eigenlijk heel goed dat dit niet gewenst was

imho was het misschien dus handiger geweest om wat duidelijker te focussen op die grafische kaart, zonder opvallende folder-afbeelding en zo...

[ Voor 18% gewijzigd door Yoeri op 22-03-2004 16:39 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kpz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 15:13

Kpz

Laat ze eens lekker blijven posten!
Het is een hartstikke goed systeem en de prijs is heel laag in verhouding. Ik denk dat veel mensen die een nieuwe computer willen kopen baat hebben bij de post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 21:28

vehpol

Go Go Gadget!

Ook maar even dit topic opgezocht. Ik wil graag nog even mee betogen dat belachelijk is. Natuurlijk snap ik dat het gaat om het eerste systeem met deze keer, maar maak daar dan even in het voorbijgaan een opmerking over zonder het plaatsen van de advertentie. Op deze manier lijkt het wel heel erg een advertentie. Je kan natuurlijk over alles wat uit komt wel zeggen dat het een advertentie is, dat geef ik toe, maar dit lijkt er gewoon te veel op. Ook als je kijkt naar het aantal mensen wat op dusdanige wijze hierop reageert. Als deze videokaart voor het eerst was gesignaleerd in een computer van (ik noem maar wat) MyCom, was er dan ook een screenshot van de site bijgeplaatst en de preciese specs van de rest van de computer? Dat lijkt me niet.

Edit:
Kpz schreef op 22 maart 2004 @ 16:40:
Het is een hartstikke goed systeem en de prijs is heel laag in verhouding. Ik denk dat veel mensen die een nieuwe computer willen kopen baat hebben bij de post
Gezien het aantal pc's dat Aldi altijd in huis heeft bij zo'n actie denk ik niet dat er heel veel mensen baad bij hebben ;) Maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Maar er hebben ook mensen baad bij een goede aanbieding van (daar is ie weer) MyCom. Daarvoor hebben we nou eenmaal de pricewatch. Al is Aldi daar misschien niet toegestaan. Je weet dat ze 1 keer per zoveel tijd een compleet systeem in de aanbieding gooien, dat doen ze al jaren, dus dat is wel bekend. Daarvoor is er een speciaal topic, kan je het ruim van te voren zien aankomen.

[ Voor 37% gewijzigd door vehpol op 22-03-2004 16:43 ]

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Kpz schreef op 22 maart 2004 @ 16:40:
Het gaat er niet om dat de prijs laag is, dan is namelijk het hek van de dam. Er zijn veel meer aanbiedingen en die kun je niet allemaal op de Frontpage kwijt.
Ik zeg ook niet dat het een slechte koop zou zijn oid, maar wel dat je nu de indruk wekt van reclame, ondanks dat het zo niet bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het mag duidelijk zijn dat dit artikel in ieder geval op de verkeerde manier geschreven is. Dat is intern ook al aangekaart en we zijn aan het kijken of het nog kunnen fixen :).

Edit: plaatje van de folder is nu in ieder geval weg, de tekst zal nog onder handen worden genomen.

[ Voor 23% gewijzigd door Wouter Tinus op 22-03-2004 17:01 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 22:34
vehpol schreef op 22 maart 2004 @ 16:41:
[...]

Gezien het aantal pc's dat Aldi altijd in huis heeft bij zo'n actie denk ik niet dat er heel veel mensen baad bij hebben ;) Maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Maar er hebben ook mensen baad bij een goede aanbieding van (daar is ie weer) MyCom. Daarvoor hebben we nou eenmaal de pricewatch. Al is Aldi daar misschien niet toegestaan. Je weet dat ze 1 keer per zoveel tijd een compleet systeem in de aanbieding gooien, dat doen ze al jaren, dus dat is wel bekend. Daarvoor is er een speciaal topic, kan je het ruim van te voren zien aankomen.
Mycom (en vele andere bedrijven) betalen grif om hun blauwe of rode accountje in de pricewatch te mogen gebruiken. Ik vraag me af hoeveel dat aldi voor deze advertentie op de frontpage heeft mogen betalen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

dominator schreef op 22 maart 2004 @ 16:56:
Ik vraag me af hoeveel dat aldi voor deze advertentie op de frontpage heeft mogen betalen? :P
Nieuws is niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Dus als ik zorg dat ik over een paar weken een nieuwe pc in de verkoop mik met de R420 videokaart erin dan mag ik ook gratis op de voorpagina? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
wat is er nou zo bijzonder aan de radeon 9800XXL

das gewoon de naam die medion gaf aan een hoop chipies die hun kochten bij ATI en door who knows op een plankje lieten zetten.

zullen gewoon 9800pro zijn die paar mhz hoger zijn of 9800XT die ondergeclockt is.

of heb ik iets gemist en heeft ATI een nieuwe chip gebouwd?

dat was ook zo met de 9800xl dat was ook gewoon een ondergeclockte pro.

er zijn zat PCs met een 9800pro en die gewoon 9800pro erbij zetten in plaats van een zelfbedachte naam zoals radeon 9800supermankaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah, af en toe kan het geen kwaad denk ik. er zijn wel vaker nieuwsberichten als er iets nieuws op de markt gebracht wordt.

(en veel andere sites doen het ook, hardware.info bijv.)

enige dat je je zou kunnen afvragen is in hoeverre dit nou echt spectaculair nieuws is. imho niet echt, maar wat er over die videokaart gezegd wordt is wel nieuwswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

dominator schreef op 22 maart 2004 @ 17:03:
Dus als ik zorg dat ik over een paar weken een nieuwe pc in de verkoop mik met de R420 videokaart erin dan mag ik ook gratis op de voorpagina? :+
Misschien als je de eerste bent :P.
wat is er nou zo bijzonder aan de radeon 9800XXL
Weinig.
dat was ook zo met de 9800xl dat was ook gewoon een ondergeclockte pro.
En hoe weet je dat? Ergens gelezen ofzo? Op een nieuwssite misschien? Toch wel nuttig dan he? ;)

Tekst is inmiddels grondig herzien :).

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter Tinus op 22-03-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Waarom dan een nieuwspost eraan spenderen? :P

Maar goed, ik zie dat de aldi advertentie inmiddels is veranderd in een soort 'magisch nieuwe videokaart ontdekt' verhaaltje.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gloeiende dit geloof je toch niet; (staat op pagina 2 bij het plaatje van die vrouw achter 2 monitoren) "Twee-monitor-gebruik ook met 2 gebruiks-mogelijkheden dankzij Hyper-Threading" |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Recoil op 22-03-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Enough is enough :+

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.