Toon posts:

Paar vraagjes..

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gewoon ff een paar n00b vraagjes

- Ik zie soms staan een primaire en een secundaire harde schijf? Waarom is dat? kan iemand mij wat vertellen hierover?

- Waar moet je op letten als je geheugen koopt? Welk merk is goed? etc..

- Wat meer info over RAID, wat houd het precies in?

- Wat doet een voeding precies, het gaat om de Antec True550 EPS12V, ik heb namelijk op tweakers gelezen dat het een bijzondere vereiste van het Asus PC-DL Deluxe-moederbord is.

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Lees de FAQ's hier eens zou ik zeggen :?

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
www.beginnersweb.nl is denk ik een iets betere plek voor deze vragen.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

OM FAQ / Beleid

Daar heb je veel aan :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

En hier kun je alles vinden met de juiste kernwoorden, ik zou me eerst verdiepen in de materie en dan pas vragen gaan stellen, dit zijn nogal simpele vragen.

Verwijderd

- Primaire schijf is de schijf die op master staat aangesloten op je moederbord, secundaire is de schijf die als slave staat aangesloten. Opstarten doe je vanaf je primaire(meestal).

-Met het kopen van geheugen moet je opletten of je mobo goed overweg kan met dit geheugen. Meestal staat er in je handleiding een lijstje met supported modules.

-over RAID is genoeg te vinden op internet...bekend met de site: www.google.nl ??

- een voeding voorziet je mobo en andere apparaten in je pc van stroom, hoe dat met die asus zit...geen id..maar ik kan me niet voorstellen dat je daar een speciale voeding voor moet kopen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 10:59 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 10:48
Dit zijn allemaal vrij basic vragen.

Ik raad je aan om je eerst eens een beetje te gaan verdiepen in de materie voordat je hier vragen stelt. De dingen die je vraagt zijn namelijk vrij goed zelf uit te zoeken. Google geeft al veel informatie, en de linkjes die je hierboven vind naar onze faq's geven ook veel informatie. Zo kun je in Processors, Mobo's & Geheugen informatie over geheugen vinden, in Overige Hardware staan dingen over voedingen en in Opslagmedia & I/O Controllers kun je allerlei zaken over harddisken en raid vinden :)

Als laatste zou ik eens http://gathering.tweakers.net/forum/faq doorlezen zodat je een idee krijgt wat wij van onze bezoekers verwachten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.