Toon posts:

Wekker

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
zoals je ziet beetje vreemde titel voor een audio sub-forum, maar ik zal het even pico-bello uitleggen :*) Niet dat er veel uit te leggen valt, het komt er geen op neer dat sinds ik de Creative T7700 boxen heb (idd, 7.1 (H)) ik eigenlijk te weinig gebruik ervan maak. En nou vertelde een jongen bij mij op school dat hij een programmatje heeft om s'ochtends op een zelf ingesteld tijdstip muziek af te laten spelen door zijn pc. Omdat die jongen behoorlijk veel uit zijn nek kletst (voor 100 euro een 512mb videokaart, 1 terrabyte hd, 3.2ghz processor enzo bij elkaar, dat soort bs, kan nooit natuurlijk maar als hij blij word van liegen :9 ) heb ik hem er verder niet meer naar gevraagd, maar ben eigenlijk wel nieuwschierig geworden. Weet er iemand misschien een programma waardoor s' ochtends je pc muziek af gaat spelen? Je vult dus gewoon een tijdstip in, voegt wat liedjes toe die afgespeelt moeten worden, en klaar is kees. Iemand enig idee?

(ps, creater of 5.1 > 7.1 upmix : _/-\o_ . Bespaarde me mooi 140 euro op een geluids kaart ;))

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

In principe is dit al mogelijk als je een besturingsssysteem hebt met een task-manager service. Zowel Windows als de bekendere Linux distributies hebben dit. Je laat gewoon om een bepaalde tijd een muziekprogramma opstarten die dan moet gaan afspelen :)
Verder zullen er ook wel winamp plugins ofzo voor bestaan, of complete programma's die hetzelfde doen, maar daarvoor heb je google :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Altijd eerst even zelf zoeken ;)

bijv via deze link of google. Mocht je er dan niet uitkomen, open dan even een nieuw topic, in Software Algemeen (het gaat namelijkover software, AV is meer hardware gericht), en vertel er even bij wat er niet goed is enzo.
Succes.
(de eerste hit op eerdergenoemde link lijkt me overigens precies wat je zoekt)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.