eMule opensource eDonkey, deel 11

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.424 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:57

Sabbi

je denkt aan mij.

Mr.Nobody schreef op 28 maart 2004 @ 19:46:
offtopic:
vindt je het erg als ik zeg dat het niet echt van een tweakerniveau getuigd als je emule in c:\ zet :? windows xp is trouwens ook geen enkel probleem om die weer aan de praat te krijgen
offtopic:
ik denk dat hij C: bedoelt ipv C:\ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
Waarom worden niet altijd je bestanden in het download-gedeelte opgenomen bij je Shared Files? Dat zou best fijn zodat ik vervolgens de prioriteit kan verhogen, zodat ik credit krijg bij personen waar ik me file van download.

Maar één of ander manier komt 'ie niet altijd erin te staan? Ik zit nu al op 10Mb; maar nog steeds niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een keer op reload klikken kan helpen maar soms heeft ie gewoon nogal veel mb's nodig voordat hij in je shared files komt. Ik heb nog niet door waar dat precies aan ligt moet ik zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18
Ze worden volgens mij pas aan je shared files toegevoegd, als je 1 (complete) chunk binnen hebt, oftewel 9,8 mb.

Dat je nu al 10 mb hebt en dat ie nog niet geshared is, komt waarschijnlijk doordat het dan 2 keer 5 mb is ofzo. Of 5 keer 2 mb. Of 10 keer 1 mb. Of.... :+

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
En mag je bijv. ook 'n stuk of 4 a 5 files de prioriteit release geven? Of is dat alleen bestemd voor 1 bestandje?

[ Voor 20% gewijzigd door Silent Thunder op 29-03-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 29 maart 2004 @ 14:57:
Ze worden volgens mij pas aan je shared files toegevoegd, als je 1 (complete) chunk binnen hebt, oftewel 9,8 mb.
Dat heb ik ook een tijd gedacht totdat ik eens op ben gaan letten en ik er echt geen wijs uit werd. Ik heb meerder files gehad die meer dan 1 chunk complete nodig hadden om in de list te komen namelijk.

Oh, en je mag prima meerder bestanden release prio geven, doe ik zelf ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Weet je dat zeker IceStorm?

Ik kan namelijk nergens statistieken van een bestand vinden, waar in staat hoeveel chunks er compleet zijn, en, of er dus uberhaupt complete chunks zijn. Kan alleen zien hoeveel chunks er zijn, en hoeveel procent daarvan aanwezig is (online).

Theoretisch zou je namelijk van een 700mb bestand al 500mb binnen kunnen hebben, zonder ook maar 1 compleet chunk te hebben. Ok, dat is wellicht lichtelijk overdreven, maar het gaat om het idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 29 maart 2004 @ 17:16:
Weet je dat zeker IceStorm?
Nee :P Niet 100% zeker maar wel zeker genoeg om het hier neer te zetten en er vanavond ofzo weer eens naar te kijken.
Ik weet alleen dat ik er toen naar gekeken heb en er geen peil op kon trekken.

[ Voor 1% gewijzigd door IceStorm op 29-03-2004 17:19 . Reden: Andere pijl :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mm oke, raar dan..

Ik kan het ook niet vinden op het eMule forum...

Toch blijf ik erbij dat ze pas worden toegevoegd als je een compleet deel binnen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik denk dat het met dit te maken heeft:
Try to transfer full chunks to all uploads
Turned on, this option tell eMule to upload until a chunk is completed. The advantage of this is that the availability of the files will increase as only full chunks can be shared. When releasing a new file this option is a must, but anyway, using it is recommended.
want... als je nog geen complete chunk binnen hebt moet je hem nog niet sharen, omdat je hem toch niet gaat versturen omdat ie nog niet compleet is.
er zit alleen een maar aan.... er staat TRY voor, dus de vraag is, upload ie hem dan wel als er iemand naar vraagt als je hem nog niet helemaal hebt?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb de ervaring dat hij in ieder geval wordt toegevoegd aan je shared files als je iemand ziet verschijnen in jouw queue list die om de betreffende file vraagt. Ik neem als vb een file in mijn transfer list die al een tijdje partial blijft. Ik heb 2.91 MB van de 40.02 MB binnen dus geen complete chunk. Toch staat ie bij mijn shared files en met 99% waarschijnlijkheid verscheen hij daar op het moment dat ik hem ook zag opduiken bij mijn queue list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
dus het uiteindelijke antwoord is: hij komt er bij als iemand erom vraagt of als je een chunk compleet hebt :?

[ Voor 4% gewijzigd door Mr.Nobody op 29-03-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hoe kan iemand er nou om vragen als hij niet in je shared files staat :)?

(GoT en het grote eMule-mysterie :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

* DJ^ wou nog ff terugkomen op zijn portchange verhaaltje.

Gister had ik weer even de standaardpoorten ingevuld (4662 en 4672) en dit heb ik tot vandaag 18u aangekeken maar mijn downloads gingen errug traag (~ 20kb/s).
Nu heb ik alles weer veranderd naar 8xxx (8662 en 8672 dus) en mijn download gaat nu weer supersnel, ~ 70kb/s :)

Hebben meer mensen deze ervaring?

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

IceStorm schreef op 29 maart 2004 @ 18:49:

Beetje vaag :)
Ik heb van een film nu slechts 564kb binnen en hij staat al tussen de shared files, óf die chunks zijn opeens errug klein of het is iets anders.
Staat het nergens in de officiële emule faq?

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
DJ^ schreef op 29 maart 2004 @ 19:09:

Gister had ik weer even de standaardpoorten ingevuld (4662 en 4672) en dit heb ik tot vandaag 18u aangekeken maar mijn downloads gingen errug traag (~ 20kb/s).
Nu heb ik alles weer veranderd naar 8xxx (8662 en 8672 dus) en mijn download gaat nu weer supersnel, ~ 70kb/s :)

Heb zo'n naar voorgevoel als teveel mensen dit gaan doen, we niks meer aan die snelheidswinst hebben :P

[ Voor 16% gewijzigd door Silent Thunder op 29-03-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ok, ik heb net een file toegevoegd, ik kreeg van 1 user 1.11 mb en zodra die user klaar was met uploaden stond de file in mijn shared files dir.
Oftewel, wie weet het nog :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 09:21

Lijkt me eerder toeval te zijn. In principe kan je van minder personen downloaden als je die poorten niet forward (als die mensen ook achter een router zitten, en hun forwards niet hebben opstaan). En de snelheid schommelt ook heel hard in emule, het ene moment kan je 150 kb/s halen, en 2 mins later nog maar 10 kb/s gewoon omdat je gedaan hebt met die snellere downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
IceStorm schreef op 29 maart 2004 @ 19:31:
Ok, ik heb net een file toegevoegd, ik kreeg van 1 user 1.11 mb en zodra die user klaar was met uploaden stond de file in mijn shared files dir.
Oftewel, wie weet het nog :D?
Ik heb een hulplijn ingezet :+

http://forum.emule-projec...ex.php?act=ST&f=2&t=43795

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
And behold!!

For this is the correct answer:
It is added after one chunk is completed. But if this chunk is at the end of the file, it may be under 9.28 MB.
Tenminste, ik denk dat ie gelijk heeft, want ik ben het er mee eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

:D Ben heel benieuwd.
Ik ga het iig bij mijn nieuwe files in de gaten proberen te houden want nou wil ik het weten ook.

[edit]Yep dat is het natuurlijk, heel stom dat ik daar niet aan gedacht heb :) Die 1.11 mb van mij was ook aan het einde idd.
Weer een probleem opgelost :Y)

edit:
Mijn membernummer is wel lekker l33t laag daar :+

[ Voor 52% gewijzigd door IceStorm op 29-03-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is het iemand al gelukt om een core op een linux bak te laten draaien en dan alles te beheren via een gui interface in windows, zodat ook ed2k links automatisch naar de linux bak worden doorgestuurd?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
IceStorm schreef op 29 maart 2004 @ 22:06:
edit:
Mijn membernummer is wel lekker l33t laag daar :+
offtopic:
Ja.. ik had ook zo'n lage, maar ik weet het paswoord niet meer. Ook géén idee meer op welke emailaccount ie geregd is :X |:(

[edit]Mm, zo laag als die van jou is ie ook niet, 11k :P Maar toch laag ;) [/]

[ Voor 15% gewijzigd door Zoefff op 29-03-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 19:59

Dat heb ik nu dus ook gedaan, maar voor mijn gvoel lijkt het alleen maar trager te gaan :+.

Het credit systeem werkt trouwens volgens mij niet erg goed.

Ik ben al een tijdje een serie aan het downloaden. 7 Seizoenen, 25 afleveringen per seizoen en 350MB per aflevering. Ik zit nu ongeveer halverwege seizoen 4. Het lijkt de laatste paar dagen ineens trager te gaan. Normaal zat ik te downloaden met ~40KB/s, nu ergens tussen de 10 en 20KB/s. Ik upload 20KB/s constant.

Ik loop dus al weken te downloaden/uploaden van dezelfde personen. Maar het gaat pas nu ineens trager?

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Hebben meer mensen met een Sitecom 4S (v1) router last, dat deze zich sinds versie eMule 0.42 wat vaker 'verslikt'? (misschien doordat sindsdien de UDP poorten 4772 & 4773 gecombineerd zijn)
Verder moet ik met eMule 0.42d handmatig op de 'reload'-knop drukken in de 'Shared Files' tab om mijn gedeelde bestanden te verversen, waarom gaat dat niet automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:53

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ik doe volgens mij dan echt dingen verkeerd. Ik load up met 20-30 kb/s en als ik 10 haal mag ik blij zijn :'(. Ik snap er niks van. Ik heb dat poorten verhaal even geprobeerd maar dat maakt niks uit. Vergeet ik een optie? Ik heb wel gewoon de laatste emuleplus (v1j) en mij download staat nu op maximaal 60kb/s (wat ik dus nooit haal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Ik zat zo een beetje door m'n stats te bladeren en daar kwam ik dit tegen:
code:
1
2
3
         Upload Sessions: 130287
            Total successful upload sessions: 51427 (39.47%)
            Total failed upload sessions: 78860 (60.53%)

code:
1
2
3
         Download Sessions: 93469
            Successful Download Sessions: 37681 (40.3%)
            Failed Download Sessions: 55788 (59.7%)

Lijkt me niet helemaal normaal? :?

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:24

backupdevice

Boeh!

is ook niet normaal, ik heb 14% ( all time ) bad downloads.....

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Is idd niet normaal. Aantal failed upload sessions is vrij hoog maar daar kan nog een verklaring voor zijn (je hebt een file complete, moved die uit je shared folders en reload de lijst niet) maar failed download sessions is niet goed.
Ik zit zelf op 8,8% (6000 van de 68500) failed.

Misschien toch iets niet goed ingesteld qua router/port forwards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nee, daar moet je niet van schrikken.

Bij die stats word een download en/of upload sessie pas aangemerkt als succesvol, als er een complete chunk is verstuurt. Tenminste, dat dacht ik wel.

Blijkbaar gebeurt het dus best vaak dat je geen complete chunks binnenkrijgt. Maar verder maakt het weinig uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 30 maart 2004 @ 09:17:
Bij die stats word een download en/of upload sessie pas aangemerkt als succesvol, als er een complete chunk is verstuurt. Tenminste, dat dacht ik wel.
Das gewoon niet waar :+.
Failed sessions krijg je naar mijn idee als de session niet 'afgesloten' word. Dus, iemand gaat offline, je moved je shared files of je router wil niet eens een verbinding leggen.

Ik haalde vroeger (met 10 kb/sec up) zelden tot nooit een full chunk in de upload (duurde gewoon te lang dus na 5 mb was het meestal over voor een sessie) en dat telt gewoon als 1 succesfull session.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mm daar lijkt het inderdaad wel op. Toch heeft het wel degelijk ook iets met volledige chunks te maken hoor :P

Maar dat idee word wel een beetje ontkracht door het feit dat ik 77% successfull download sessions heb, terwijl er gemiddeld maar 1,24mb per session word gedownload...

Upload = 64% succesvol, met gemiddeld 4,14mb per session.

Nouja, wat ik duidelijk probeerde te maken, is dat het volgens mij niet zo'n probleem is als dit wat lager ligt, omdat een sessie niet alleen kan falen door een fout aan jou kant, maar ook door andere mensen die ineens verdwijnen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ok mee eens maar 60% failed downloads is gewoon NIET goed. De meeste mensen die ik ken komen hooguit tot 20% failed en dan is het 3-dubbele imho toch echt wel 'mis'.

* IceStorm gokt nog steeds op brakke routerconfig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 21:06
Ik heb ook een gigantisch hoge failed upload %.

Upload Sessions: 317
Total successful upload sessions: 116 (36.59%)
Total failed upload sessions: 201 (63.41%)

Terwijl het bij mijn downloads % wel goed zit. 8)

Download Sessions: 1150
Successful Download Sessions: 1118 (97.2%)
Failed Download Sessions: 32 (2.8%)

Ik heb wel vaak last dat mijn verbinding wegvalt als ik eMule lang laat draaien. Als ik dan de stekker van de (Sweex :|) router er even uit haal, en er weer in doe, komt de verbinding weer tot stand.

Er is helaas geen firmware upgrate voor mijn router, wat zou ik kunnen doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:55
max connecties omlaag schroeven :)

[ Voor 3% gewijzigd door SyS_ErroR op 30-03-2004 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:24

backupdevice

Boeh!

bunk schreef op 30 maart 2004 @ 09:56:
Ik heb ook een gigantisch hoge failed upload %.

Upload Sessions: 317
Total successful upload sessions: 116 (36.59%)
Total failed upload sessions: 201 (63.41%)

Terwijl het bij mijn downloads % wel goed zit. 8)

Download Sessions: 1150
Successful Download Sessions: 1118 (97.2%)
Failed Download Sessions: 32 (2.8%)

Ik heb wel vaak last dat mijn verbinding wegvalt als ik eMule lang laat draaien. Als ik dan de stekker van de (Sweex :|) router er even uit haal, en er weer in doe, komt de verbinding weer tot stand.

Er is helaas geen firmware upgrate voor mijn router, wat zou ik kunnen doen?!
die Sweezx een rotschop geven en een andere router kpopen. Ik heb een US Robotics en dat gaat perfect

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Anoniem: 31180 schreef op 30 maart 2004 @ 01:19:
Hebben meer mensen met een Sitecom 4S (v1) router last, dat deze zich sinds versie eMule 0.42 wat vaker 'verslikt'? (misschien doordat sindsdien de UDP poorten 4772 & 4773 gecombineerd zijn)
Verder moet ik met eMule 0.42d handmatig op de 'reload'-knop drukken in de 'Shared Files' tab om mijn gedeelde bestanden te verversen, waarom gaat dat niet automatisch?
Heb je heel toevallig MorpXT mod? Toen ik die geinstalled had gooide hij UDP en KAD beiden op 4672 (of 3) en kreeg ik dus UDP errors + tragere downloads en een gekillde KAD .

Poort voor KAD wisselen, UDP uit of andere versie(waar alle 3 de poorten in te stellen waren) waren de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik heb ook een MorpXT-mod + KAD; maar geen problemen met wat jij beschrijfd.

[ Voor 23% gewijzigd door Silent Thunder op 30-03-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
IceStorm schreef op 30 maart 2004 @ 07:57:
Is idd niet normaal. Aantal failed upload sessions is vrij hoog maar daar kan nog een verklaring voor zijn (je hebt een file complete, moved die uit je shared folders en reload de lijst niet) maar failed download sessions is niet goed.
Ik zit zelf op 8,8% (6000 van de 68500) failed.

Misschien toch iets niet goed ingesteld qua router/port forwards?
Eeh ja daar maakt ik me wel eens schuldig aan :P.

De router staat gewoon goed. Ik heb altijd een high ID.

Het kan misschien komen doordat eMule nog wel eens vastslaat. Het systeem waar eMule op draait is niet erg snel te noemen. Alleen 60% lijkt me wel erg veel.

Ik download gemiddeld 5.23 MB per sessie.

edit:
eMule staat op m'n router :).

[ Voor 3% gewijzigd door iets op 30-03-2004 17:06 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

iets schreef op 30 maart 2004 @ 17:05:
Eeh ja daar maakt ik me wel eens schuldig aan :P.
Ja kijk, als je een file klaar hebt en die uit je incoming dir haalt en niet meteen uit je shared files list kan het vrij hard gaan. Zeker als het een veel gevraagde file is met een hoge prio kun je prima een paar honderd requests krijgen voor een upload die er niet meer is (en dus failed ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Nou zo super gewilt zijn die files nou ook weer niet :P.

De HDD waar ik zooi op download is niet zo groot. Dus zodra er een file klaar is move ik die naar een andere PC met meer schijfruimte zodat ik weer iets anders kan gaan downloaden.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

SSH schreef op 30 maart 2004 @ 13:33:
[...]

Heb je heel toevallig MorpXT mod? Toen ik die geinstalled had gooide hij UDP en KAD beiden op 4672 (of 3) en kreeg ik dus UDP errors + tragere downloads en een gekillde KAD .

Poort voor KAD wisselen, UDP uit of andere versie(waar alle 3 de poorten in te stellen waren) waren de oplossing.
Nee, ik gebruik ZZUL (eMule mod, gebasseerd op eMule 0.42d). Poort 4772 wordt gebruik voor al het UDP verkeer. Ik heb het idee dat ik met eMule 0.30 t/m 0.41 de upload en connection limit hoger kon instellen , dan nu met 0.42 het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Zoefff schreef op 29 maart 2004 @ 22:04:
And behold!!

For this is the correct answer:

[...]

Tenminste, ik denk dat ie gelijk heeft, want ik ben het er mee eens :P
en als je aan hebt staan dat ie eerst de 1e en de laaste chunk moet proberen binnen te halen dan gebeurt dat idd snel.
IceStorm schreef op 29 maart 2004 @ 18:49:

ik zou me kunnen indenken door source-source exchange ofzo? jij staat nl bij anderen in de wacht voor die file dus blijkbaar is er een kans dat je source bent en daarom vraagt ie. het vage is dat emule volgens mij geen niet gehashte delen shared (alleen complete chunks worden gehashed), en dus staat ie idd niet in je shared folder en heb je hem dus eigenlijk niet. als dat deel wel gehashed was dan was de chunk kompleet en dan stond ie dus wel in je shared. beetje kip / ei verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmmm lastig :P

Niet gehashte delen worden idd niet geshared, dat durf ik dan weer wel met 100% zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76512

Wat is eigenlijk de maximum snelheid van Emule?
Lange tijd was de mijne 160 maar de laatste dagen schiet deze omhoog, maar er is toch altijd iets van een maximum van 4 x de upload?
(dit is niet om op te scheppen ofzo, gewoon een serieuze vraag)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/SZ12I4R1236U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Anoniem: 76512 schreef op 31 maart 2004 @ 00:36:
Wat is eigenlijk de maximum snelheid van Emule?
Lange tijd was de mijne 160 maar de laatste dagen schiet deze omhoog, maar er is toch altijd iets van een maximum van 4 x de upload?
(dit is niet om op te scheppen ofzo, gewoon een serieuze vraag)

[afbeelding]
Na de 10KB/s kun je oneindig veel downloaden :).

Van die max up/download snel heid zou ik me maar niet te veel aantrekken. Ik zit hier op een @home lijntje, 256kbit up / 2560kbit down:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Connection
   Cumulative
      General
         Reconnects: 208
         Average Connections (estimate): 55
         Peak Connections (estimate): 607
         Max Connection Limit Reached: 3415
      Upload
         Average Uploadrate: 19.56 kB/s
         Max Upload Rate: 45.22 kB/s
         Max Average Upload Rate: 26.00 kB/s
      Download
         Average Downloadrate: 14.17 kB/s
         Max Downloadrate: 1400.77 kB/s
         Max Downloadrate Average: 20.82 kB/s

Dat is dus 1.4x m'n max upload en 4x m'n max download 8)7.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

iets schreef op 31 maart 2004 @ 00:50:
[...]

Na de 10KB/s kun je oneindig veel downloaden :).
Dat meende ik ook, maar bij mij is dit niet het geval. Als ik mijn upload op 13kb/s instel dan download ik met precies 39kb/s. Het lijntje is gedurende 50min horizontaal. Als ik mijn upload hoger instel gaat mijn download ook omhoog :)
Ik gebruik overigens MorphXT 2.3

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
DJ^ schreef op 31 maart 2004 @ 08:09:
[...]

Dat meende ik ook, maar bij mij is dit niet het geval. Als ik mijn upload op 13kb/s instel dan download ik met precies 39kb/s. Het lijntje is gedurende 50min horizontaal. Als ik mijn upload hoger instel gaat mijn download ook omhoog :)
Ik gebruik overigens MorphXT 2.3
Die versie gebruik ik ook, maar als ik mijn upload op 10 kb/s zet gaat het gewoon met 70 kb/s door. :? eMule blijft een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Muse schreef op 31 maart 2004 @ 17:38:
[...]

Die versie gebruik ik ook, maar als ik mijn upload op 10 kb/s zet gaat het gewoon met 70 kb/s door. :? eMule blijft een raadsel.
Volgens mij weet ik al hoe emule dit bepaald.
Als je bij capacities 10kb/s upload invult zonder een limiet dan heb je ongelimiteerde download.
Als je de upload capaciteit op bijv. 30kb/s zet en de limiet op 10kb/s dan kun je maar met 30kb/s downloaden (3*10).

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Uh, weer iets nieuws, dit keer in mijn log:

"31-3-2004 20:41:42: New Message from 'SystemInformation.tk' ([hier een upc-ipje])
31-3-2004 20:43:12: New Message from '[een bepaalde file die ik share]' (IP:[zelfde upc-ipje]"

Ik heb geen message gekregen ofzo en ik kan ook nergens iets vreemds ontdekken :). Iemand enig idee?

[ Voor 57% gewijzigd door IceStorm op 31-03-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 11:18
DJ^ schreef op 31 maart 2004 @ 19:11:
[...]

Volgens mij weet ik al hoe emule dit bepaald.
Als je bij capacities 10kb/s upload invult zonder een limiet dan heb je ongelimiteerde download.
Als je de upload capaciteit op bijv. 30kb/s zet en de limiet op 10kb/s dan kun je maar met 30kb/s downloaden (3*10).
Als ik mijn upload capaciteit op 10kb/s invul, dan trekt emule zich daar niets van aan en upped hij gewoon met 20+ 8)7 Ik heb dan geen limiet ingesteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Alieunited op 01-04-2004 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Alieunited schreef op 01 april 2004 @ 07:47:
Als ik mijn upload capaciteit op 10kb/s invul, dan trekt emule zich daar niets van aan en upped hij gewoon met 20+ 8)7 Ik heb dan geen limiet ingesteld.
Goh gek he :D?
Capaciteit is alleen om een as in je grafiekjes van waarden te voorzien. De limiet is waar hij niet boven komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Alieunited schreef op 01 april 2004 @ 07:47:
[...]

Upload limiet moet je dan ook op 10kb/s zetten, stond er wat onduidelijk.
Is je download dan ook ongelimiteerd?

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Wat ik me afvroeg... als je je downloads steeds op de hoogste prioriteit zet in je Shared Files; is dat feitelijk niet een vorm van cheaten?

Want dan geef je andere files die je shared toch vrij weinig kans om ge-upload te worden? Dus 90% (ofzo) van de personen die van jou download, kan alleen chunks van bestanden krijgen die jij op dat moment ook download?
Of je moet al een ubergeile-upload hebben, zodat er naast de ge-uploade release-bestanden nog genoeg ruimte overblijft voor die ander persoon om eventueel andere geshare'de dingen te nemen.

Of heb ik 't hier mis..

[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 01-04-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik vind cheaten wel weer erg ver gaan :) Immers je upload wel gewoon.
Alleen, het is wel DE reden om geen oneindige lijst met shared files te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Cheaten is idd ook niet de juiste benaming, maar kon ff geen toepasselijk woord vinden. Je draagt zeer zeker bij aan de community, maar als je een stuk of 100 files hebt (wat volgens mij normaal is); en je download er steeds een stuk of 10 dan 'blok' je dus eigelijk 90 bestanden voor je eigen voordeel?

Ervanuitgaand dat de upload medium is (20K - 40K). Wil niet zeggen als je upstream rond de 2Mbit zit (bij wijze van spreken); dan blijft er wel genoeg over om naast de 'gereleaste' files ook de rest over te brengen..

[ Voor 43% gewijzigd door Silent Thunder op 01-04-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Het is eerder een handigheidje. Ik heb trouwens telkens maar een paar files in m'n shared folder, hooguit iets van 50, deze zijn allemaal wel ~ 700mb.

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1-4-2004 18:38:32: Downloaded part 27 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:39:12: Downloaded part 2 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:39:34: Downloaded part 34 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:43:04: Downloaded part 25 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:43:10: Downloaded part 65 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:49:09: Downloaded part 0 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:01:34: Downloaded part 3 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:12:32: Downloaded part 28 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:26:05: Downloaded part 56 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:34:54: Downloaded part 26 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:44:07: Downloaded part 10 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:46:49: Downloaded part 20 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:50:37: Downloaded part 26 is corrupt :(  (xx)

Dit is niet leuk ;(
Wel erg veel corrupt, iemand een oplossing of een oorzaak waarom dit gebeurt?

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

DJ^ schreef op 01 april 2004 @ 20:05:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1-4-2004 18:38:32: Downloaded part 27 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:39:12: Downloaded part 2 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:39:34: Downloaded part 34 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:43:04: Downloaded part 25 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:43:10: Downloaded part 65 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 18:49:09: Downloaded part 0 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:01:34: Downloaded part 3 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:12:32: Downloaded part 28 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:26:05: Downloaded part 56 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:34:54: Downloaded part 26 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:44:07: Downloaded part 10 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:46:49: Downloaded part 20 is corrupt :(  (xx)
1-4-2004 19:50:37: Downloaded part 26 is corrupt :(  (xx)

Dit is niet leuk ;(
Wel erg veel corrupt, iemand een oplossing of een oorzaak waarom dit gebeurt?
Is dat van een bestand? Er zijn nl wat fakers tegenwoordig//

Als dat niet het geval is zou ik even je hele netwerk langs gaan. Firmware modem&router flashen. TCP/IP herinstallen. Drivers reinstallen. Andere kabels en poorten proberen. Geen idee of dat werkt maar tis het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik kan bij de preferences opgeven dat ik een filter.dat wil gebruiken en deze up to date wil houden door de meest recente versie te downloaden. Waar haal je deze file vandaan? Het moet een filter.dat of peerguardian format zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 15:52
eMule v0.42e is released:

Bugfixes:
  • fixed security risk in the webserver [thx4hint2 MKThunderStorm]
  • on category creation, if the edit dialog is canceled, no category will be created
  • Fixed crash bug with selectively deleting of expanded search results.
  • Fixed security exploit in IRC module and Web server [thx DonDiego]
  • Fixed memory leak in Kad packet parsing [thx bzubzu.]
  • Fixed some minor bugs in ed2k searches related to comparison operators.
  • Fixed crash bug with downloading of already downloaded files which were already in known file list.
  • Fixed bug with recovering block requests of compressed packets after a zstream error occured.
  • Fixed bug with reloading of shared files where just completed and externaly removed/renamed files still showed up.
  • Fixed possible mem leak with OP_REQUESTPARTS message. [thx eklmn]
  • Fixed bug with processing of remote preview answer.
  • Fixed bug in IRC property page; 'Load channel list on connect' option was missing.
Changes:
  • /topic and /msg now works with the IRC.
  • Added syntax coloring for search name (expression) control.
  • Add seperate dialog for 'Paste eD2K Links' function (prev. called as 'Direct Download'). Dialog can be invoked from Tools menu or eMule context menu.
  • reduced javascript dependence on webinterface templates
  • Added Paste command for ed2k file/server links to Transfer and Server window context menus.
  • Changed some of how complete sources is determined..
  • Added some error/help messages for invalid Kad search expressions.
  • Added more comparison operators to Kad search expression evaluation.
  • Preferences/Display: Option to clear or disable autocompletion boxes (search-name, servermet-urls, ipfilter-urls). Disabling takes full effect after restart.
  • Webservices are split into file based and general URLs. General URLs are shown only in Tools/Links.
  • Added: Completed files are republished to servers to update the 'complete sources' info.
  • Added support for integer media length eD2K tag for servers and clients. [thx lugdunummaster]
  • Added publishing of basic file status (complete/incomplete) to servers.
  • Added: Viewing shared files of remote clients also transferes the nr. of complete sources.
  • IRC now remembers your last nick.
  • Added a couple more IRC info message options.
  • Added customizable preview commands (new config file PreviewApps.dat)
  • Removed 'ResizableLib' from source tree. Donwload the library at http://sourceforge.net/projects/resizablelib/
Features:
  • Added support for new eserver 16.45 UDP description packet.
  • Filename detail dialog, shows system file icons for remote client's filenames.
  • Added a set of additional search parameters (Complete sources, Length, Bitrate, Codec, Title, Album, Artist)
  • Added 'Active download time' stats for part files which shows the amount of time the file was active in download queue.
  • Added: Nr. of complete sources returned from servers are shown with availability data in search result list.
eMule v0.42e Installer

eMule v0.42e Binaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

SSH schreef op 01 april 2004 @ 20:09:
[...]

Is dat van een bestand? Er zijn nl wat fakers tegenwoordig//

Als dat niet het geval is zou ik even je hele netwerk langs gaan. Firmware modem&router flashen. TCP/IP herinstallen. Drivers reinstallen. Andere kabels en poorten proberen. Geen idee of dat werkt maar tis het proberen waard.
Nee, allemaal van verschillende bestanden.
Eergisteren had ik nog nergens last van, soms wel wat fakers maar dat is normaal.

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Lizard schreef op 02 april 2004 @ 07:39:
eMule v0.42e is released:
Weinig bijzonders lijkt het maar ach, wel weer wat fixes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 06-06 11:18
Ik heb op het moment 4 downloads, maar ik mijn temp file staan vijf 00*.part bestanden. Eén bestand is 803MB groot en die heb ik niet in mijn download lijst staan,
hij is gemaakt op maandag 5 januari 2004, 18:51:40
en aangepast op maandag 30 juni 2003, 16:04:40
en als dus dat is de file, maar kan ik ook zien wat dat voor bestand is??

In 004.part.met.txtsrc staan alleen
code:
1
#format: a.b.c.d:port,expirationdate(yymmdd);

Verder heb ik volgens mij nogal wat overbodige bestanden in mijn temp dir. staan, met als extensie *.sivka, dat zal de mod zijn die ik er een tijd geleden op had staan. Ook staan er verschillende bestanden zoals bijv. 007.part.met.*** (verschillende extensies, sivka,stscr)

Maar kan ik gewoon alle bestandenen verwijderen die geen *.part bestand hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 18:13
nee, want de .met heb je wel nodig
als ik jou was zou ik al je huidige downloads afmaken.. nix meer toevoegen
en als alles klaar is.. je hele temp map legen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Iemand enig idee wat dit voor error is in de Verbose tab:
code:
1
2
Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.---.---.---:4662:
         Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 16-06 12:33
ik heb 3 files die al dagen op completing staan..

aan de file size te zien zijn ze helemaal binnen.. maar ze gaan niet naar completed. is hier iets aan te doen? tevens heeft emule sinds de laatste 4 versies problemen met afsluiten bij mij. hij doet er 10 a 15 minuten over voordat ie afgesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

m3gA schreef op 03 april 2004 @ 10:33:tevens heeft emule sinds de laatste 4 versies problemen met afsluiten bij mij. hij doet er 10 a 15 minuten over voordat ie afgesloten is.
Heb je soms sinds de laatste vier versies ook een virusscanner geinstalleerd?
Bijvoorbeeld Norton? Norton gaat tijdens het afsluiten van eMule eerst, alle bestanden die gedownload worden, scannen. Dat kan heel lang duren.
Je kunt wel instellen of de bestanden gescand moeten worden....

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
m3gA schreef op 03 april 2004 @ 10:33:
ik heb 3 files die al dagen op completing staan..

aan de file size te zien zijn ze helemaal binnen.. maar ze gaan niet naar completed. is hier iets aan te doen? tevens heeft emule sinds de laatste 4 versies problemen met afsluiten bij mij. hij doet er 10 a 15 minuten over voordat ie afgesloten is.
Grote kans dat die bestanden al gecomplete zijn, maar dat eMule dat vanwege een foutje niet weergeeft ofzo.

Zoek eens op wat de bestandsnamen van deze bestanden zijn (001.part, enz..), zoek de bestanden op, en rename ze gewoon met de juiste extensie.

Waarschijnlijk moeten ze dan gewoon werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Gerwin schreef op 03 april 2004 @ 03:23:
Iemand enig idee wat dit voor error is in de Verbose tab:
code:
1
2
Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.---.---.---:4662:
         Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
Staat UDP en KAD soms op dezelfde poort te luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik heb hier een kopje 'Transferred' en 'Completed'.

Maar bij transferred staat_altijd_een lager getal dan bij completed :?

Dat moet toch andersom zijn lijkt mij?..

[ Voor 17% gewijzigd door Silent Thunder op 03-04-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Silent Thunder schreef op 03 april 2004 @ 12:17:
Ik heb hier een kopje 'Transferred' en 'Completed'.
Maar bij transferred staat_altijd_een lager getal dan bij completed :?
Dat moet toch andersom zijn lijkt mij?..
Nope :)
Transferred is de hoeveelheid data die voor het bestand binnen gekomen is, completed is de hoeveelheid data die daarvan 'nuttig' was.
Door compression kun je dus meer completed data hebben dan transfer, en door corruption kun je meer transferred dan completed hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
IceStorm schreef op 03 april 2004 @ 12:22:
[...]

Nope :)
Transferred is de hoeveelheid data die voor het bestand binnen gekomen is, completed is de hoeveelheid data die daarvan 'nuttig' was.
Door compression kun je dus meer completed data hebben dan transfer, en door corruption kun je meer transferred dan completed hebben :).
Ah zo :)

Ik dacht dat de waarde van de totale grootte van het gedownloadde bestand refereerde naar het begrip completed (bijv. 700MB). En dat transferred alles was wat ie ervoor heeft moeten downloaden (dus ook tevens corrupte dingen die opnieuw moesten). Dus dat ie daarom altijd groter moest zijn.

Dat van compression had ik over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
is er een mogelijk heid om (net als in de webinterface vcan emule) de bestand informatie uit te lezen van de bestanden die je aan het downloaden bent?

de serverinfo etc kan wel (d.m.v. onlinesig.dat) en ook de bestandsnamen /ed2k links (downloads.txt/downloads.bak)
maar ik wil de webinterface deels ook maken op mijn eigen site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

SSH schreef op 03 april 2004 @ 12:08:
[...]

Dit zou ik ook graag willen weten.
Ik gebruik MorphXT v2.3.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Geurt-kun schreef op 03 april 2004 @ 12:46:
[...]

Dit zou ik ook graag willen weten.
Ik gebruik MorphXT v2.3.
Het lijkt erop dat onze grote vriend MorphXT een beetje in de war was met de KAD en UDP poorten. Standaard laat hij beiden volgens mij draaien op 4672.

Onder verbinding-clientpoort kun je onder UDP uitschakelen(naast 4662) een veld vinden waar je dan zou denken dat je de poort voor UDP kan instellen. Deze is dus voor KAD(net getest) en moet niet op 4672 staan maar op 4673!

Dit lost het probleem op dat op een gegeven moment je KAD verbinding eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1972
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 11:48
Een vreemds iets wat ik met de laatste releases van Emule heb:

Als ik na een tijdje (bijv. een paar uur) Emule weer aanklik, dan "hangt" Emule even en is de connectie weg voor zowat een minuutje. Emule laat dan een zandlopertje zien, maar waar ie mee bezig is? :?

Even later ios de connectie weer terug, maar moet ie wel weer helemaal opnieuw beginnen met downloaden. |:(

(Het maakt overigens niet uit wat ik binnen Emule aanklik)

Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
1972 schreef op 03 april 2004 @ 21:03:
Een vreemds iets wat ik met de laatste releases van Emule heb:

Als ik na een tijdje (bijv. een paar uur) Emule weer aanklik, dan "hangt" Emule even en is de connectie weg voor zowat een minuutje. Emule laat dan een zandlopertje zien, maar waar ie mee bezig is? :?

Even later ios de connectie weer terug, maar moet ie wel weer helemaal opnieuw beginnen met downloaden. |:(

(Het maakt overigens niet uit wat ik binnen Emule aanklik)

Hebben jullie hier ook last van?
van een soort gelijk probleem heb ik last:

ik doe niks met emul;e (ga naar school etc) en als ik em dan aanlik wordt ie door windows eff aangegeven als "reageerd niet" en is dan druk bezig en even later kan ik vrolijk verder waar ik mee bezig was... errug vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

SSH schreef op 03 april 2004 @ 12:08:
[...]

Nee eD2K staat op poort 4661
Kad Network op poort 4672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96726

Verwijderd.

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 96726 op 08-05-2004 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 18:18
Ik heb een bestand dat ik wil sharen, het enige bestand dat ik heb en ik ben de enige die et heeft. ik powershare het ook enzo, maar degene die het downen die worden allemaal na een tijdje gebanned, wat doe ik dara tegen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96726

Verwijderd.

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 96726 op 08-05-2004 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 18:18
en welke zij dat allemaal, want volgens mij staan er geen aan?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Er is ook een nieuwe Morphxt versie, uiteraard gebaseerd op 0.42e.

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108523

Is het ook mogelijk om als je thuis meerdere computers op een lan hebt de files die op een andere computer staan te uploaden vanaf mijn eigen pc :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je kan toch gewoon een share aanmaken op die andere computer en die op jouw pc mappen naar bijvoorbeeld Z:\? Vervolgens kan je in eMule gewoon Z:\ sharen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm nu snap ik het niet meer helemaal bedoel je met de functie webmappen ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nee. Je deelt de map waarin de bestanden die je wilt uploaden staan. Dan map je die (In XP: rechtermuisknop My Computer -> Map Network Drive) op de computer met eMule. Vervolgens deel je in eMule de driveletter die je net gekozen hebt bij het mappen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankje het werkt nu wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Gerwin schreef op 04 april 2004 @ 05:28:
[...]

Nee eD2K staat op poort 4661
Kad Network op poort 4672
UDP is wat anders als KAD en ED2K en UDP standaard poort is 4672!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

SSH schreef op 04 april 2004 @ 17:26:
[...]

UDP is wat anders als KAD en ED2K en UDP standaard poort is 4672!
Dit ik moet de KAD poort veranderen omdat deze al door UDP gebruikt word?
Ik krijg geen low-ID bij KAD network ofzo, hoe verander ik de poort van KAD dan?

Ik krijg steeds meer van die foutmeldingen nu een stukje uit de verbose log:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
4-4-2004 21:58:05: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.228.85.254:62703: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 21:58:08: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.168.0.2:4672: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 21:58:53: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.249.126.119:4672: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 21:59:21: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.100.181.31:4673: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 21:59:21: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---100.181.31:4673: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 21:59:55: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.60.81.182:4703: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 21:59:57: RCV: Source Request to fast. (This is testing the new timers to see how much older client will not receive this)
4-4-2004 22:00:51: http://emule-project.net: Upload session ended due to max transfered amount. 9.30 MB
4-4-2004 22:01:04: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---0.98.181:4673: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 22:01:04: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.102.230.217:4672: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 22:01:33: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.64.215.104:4672: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 22:01:34: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.196.242.14:60599: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 22:01:36: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.152.163.198:40672: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 22:02:04: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.182.27.155:4672: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
4-4-2004 22:02:04: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---.179.90.194:4673: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.

[ Voor 79% gewijzigd door Gerwin op 04-04-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79886

Voor mensen die moeite hebben met het downloaden van MorphXT 2.5, omdat er geen servers waren die de file hosten @ sourceforge. Bij mij deed Brussel het als een van de weinigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Geurt-kun schreef op 03 april 2004 @ 11:17:
[...]

Heb je soms sinds de laatste vier versies ook een virusscanner geinstalleerd?
Bijvoorbeeld Norton? Norton gaat tijdens het afsluiten van eMule eerst, alle bestanden die gedownload worden, scannen. Dat kan heel lang duren.
Je kunt wel instellen of de bestanden gescand moeten worden....
dat zou goed kunnen pas de pc opnieuw ingericht en norton 2004 ipv 2003 geinstalleerd.. weet je toevallig waar ik die optie kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

m3gA schreef op 05 april 2004 @ 00:31:
dat zou goed kunnen pas de pc opnieuw ingericht en norton 2004 ipv 2003 geinstalleerd.. weet je toevallig waar ik die optie kan vinden?
In Norton --> options --> auto-protect --> exclusions --> en dan .part toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
IceStorm schreef op 05 april 2004 @ 09:07:
[...]

In Norton --> options --> auto-protect --> exclusions --> en dan .part toevoegen ;)
dankje.. zal het meteen doen als ik thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:43

Ottooo

Vuurvlieg

hmm, bedankt voor de tip

hoef ik niet elke keer dat ik eMule afsluit tijdelijk mijn scanner uit te schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
IceStorm..bedankt.. het probleem is opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Gerwin schreef op 04 april 2004 @ 19:22:
[...]

Dit ik moet de KAD poort veranderen omdat deze al door UDP gebruikt word?
Ik krijg geen low-ID bij KAD network ofzo, hoe verander ik de poort van KAD dan?

Ik krijg steeds meer van die foutmeldingen nu een stukje uit de verbose log:

code:
1
2
3
4-4-2004 21:58:05: Error: Client UDP socket, failed to receive data from ---
.228.85.254:62703: Error 10054: De externe host heeft een verbinding verbroken.
host heeft een verbinding verbroken.
Ik heb op de officiele board vernomen dat dit een bug is in het ED2K protocol en dat is iets waar ze niks aan kunnen doen. Echter betwijvel ik deze uitspraak omdat het bij mij alleen voorkwam toen KAD en UDP op dezelfde poort luisterden.

Helaas moet ik er echter ook op doorgaan dat ik ondanks de poort change nog steeds problemen behoud met KAD. Bij een herstart van eMule is de verbinding goed. Na een tijdje is ie firewalled en uiteindelijk na een halve dag ofzo is ie connecting(niet verbonden). Ik heb geen idee hoe dit komt aangezien ik het hiervoor nog niet had.

Kennen mensen dit probleem met Morph XT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80812

weet iemand een goede manier om .part files te previewen?

Donkeypreview werk niet, en met videolan werkt het 99% van de keren niet, heb al 2 keer gehad ofzo dat ik kon previewen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik kopieer (als preview niet werkt) gewoon de part file, verander de extensie en kijk of er dan wat gebeurt.
Anders door virtualdub ofzo gooien wil soms nog wel eens wat opleveren.

Maar is previewen zo nodig dan?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.