Hoi,
Ik heb een probleempje met mijn ati 9800. Ik krijg het niet voor elkaar beeld op mijn TV te toveren. Helemaal niets! geen zwatr/wit, geen ene flikker. Als ik dezelfde kabel en TV gebruik met een NVidia kaart lukt het wel! ik heb hier een 9200 en een 9800, beide hetzelfde probleem, geen signaal.
Ik het dit artikel:
http://www.digit-life.com/articles2/radeon-tv-out/
Helemaal uitgespit en wat mij opvalt is dat ik een rood kruis blijf zien naast de tv in Displays. niet als ik 'force detection of my tv' aanzet, maar dan ook geen beeld. ik denk dat mijn 100hz aristona breedbeeld het niet pikt ofzo. of dat ati tijdens het booten de tv niet ziet. Ik heb nu al dagen zitten kloten en proberen, ik weet het niet meer.
hardware:
Sapphire 9800 met tv-out in een P4 3ghz
Excalibur 9200 met tv-out in een P4 2.8ghz
ati catalyst 4.2, 4.3, omega drivers, orginele cd drivers,
profigold interconnect cable (s-video) op s-video ingang
s-video->RCA van ati over RCA ingang op tv
Aristona 100 hz breedtbeeld 70wa8414
op analoog en op digitale ingang settings geprobeerd
ook via de scart ingang geprobeerd met allerlei adapters.
wie heeft een idee?
Ik heb een probleempje met mijn ati 9800. Ik krijg het niet voor elkaar beeld op mijn TV te toveren. Helemaal niets! geen zwatr/wit, geen ene flikker. Als ik dezelfde kabel en TV gebruik met een NVidia kaart lukt het wel! ik heb hier een 9200 en een 9800, beide hetzelfde probleem, geen signaal.
Ik het dit artikel:
http://www.digit-life.com/articles2/radeon-tv-out/
Helemaal uitgespit en wat mij opvalt is dat ik een rood kruis blijf zien naast de tv in Displays. niet als ik 'force detection of my tv' aanzet, maar dan ook geen beeld. ik denk dat mijn 100hz aristona breedbeeld het niet pikt ofzo. of dat ati tijdens het booten de tv niet ziet. Ik heb nu al dagen zitten kloten en proberen, ik weet het niet meer.
hardware:
Sapphire 9800 met tv-out in een P4 3ghz
Excalibur 9200 met tv-out in een P4 2.8ghz
ati catalyst 4.2, 4.3, omega drivers, orginele cd drivers,
profigold interconnect cable (s-video) op s-video ingang
s-video->RCA van ati over RCA ingang op tv
Aristona 100 hz breedtbeeld 70wa8414
op analoog en op digitale ingang settings geprobeerd
ook via de scart ingang geprobeerd met allerlei adapters.
wie heeft een idee?