fps problemen met Asus Radeon 9800 waar ?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-08 10:03
ik sta eigenlijk op het punt zo een kaart te kopen .
ben nu al een paar weken bezig met me eigen er goed in te verdiepen .
moet zeggen dat het eigenlijk er niet beter is op geworden , want op zen zachts gezegd is het een grote jungle geworden voor mensen die eigenlijk alleen het goeie willen zonder zich er eigen diep in hoeven te storten .

Asus Radeon 9800 XT/TVD 256MB
nou was ik zelf dekende aan deze kaart alleen hoe meer ik lees en/of hoor krijg ik het idee dat deze kaarten cq drivers toch een Fps probleem geven .

Als dit zo zou zijn zo ik er naar mijn weten af moeten komen door de Asus GeForce FX5950 Ultra 256MB, V9980 te kopen .
Een geld kwestie is het niet , maar ben bang dalijk met een fps probleem te zitten als ik met de "verkeerde" aankoop thuis komt .

Is dit echt zo en wat kan ik eventueel van fps problemen verwachten dan met de volgende games :

sof 1
sof 2
half life 2
farcry

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Nee. De 9800 XT is op dit moment de snelste DirectX 9 kaart op de markt, met een heel klein beetje moeite had je dat ook zelf uit kunnen vinden. Het fps-probleem komt soms voor doordat er nog wat delen van de pc of kaart gefinetuned moeten worden, zoals wat zaken in het BIOS. Maar dat is maar heel sporadisch.
mensen die eigenlijk alleen het goeie willen zonder zich er eigen diep in hoeven te storten .
Dit forum heet Gathering of Tweakers, en van tweakers wordt toch echt wel enige kennis en inzet voor dit soort zaken verwacht. Zie ook welke videokaart moet ik kopen?

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.