[Distributed.net] Stats-server gecrasht

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 655 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:28

UTM

Anoniem: 75580 schreef op 10 april 2004 @ 10:31:
Maar tis weekend, en nog geen stats O-) , op naar het volgende weekend B)
Doe jij eens niet zo gek ;) Morgen zijn de stats er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 12:54

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-04 11:09

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Woei!

Kan ik eindelijk DPC joinen... wilde dat namelijk net doen toen de stats eruit knalden :'(

last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 16:02
Ja hopelijk zijn ze er snel.
En Loco-Motiv ik denk dat ik zo de eerste ben die je welkom kan heten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
Nog een week, ik weet niet of ik dat nog langer uit ga houden :/
stilletjes ga ik zitten hopen dat er eerste paasdag weer stats zijn :+

offtopic:
polo en zijn team hadden al (in dit topic) aangegeven om te sparen en 5000, ik denk niet dat die server daar wakker van gaat liggen.
en dan die mooie qoute die elke keer weer terug komt: ja maar als elk team dat nou ging doen...
punt 1 niet elk team doet het
punt 2 als elk team maar 5000 spaart dat kan die proxy server wel aan (okee als er een paar echt grote teams gingen sparen en tegelijk flushen das een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

lama, slecht plan :+

[ Voor 96% gewijzigd door JustMe op 10-04-2004 21:46 ]

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:36

NightBird

DPC-Crew Coding
Acidrain schreef op 10 april 2004 @ 21:26:
Nog een week, ik weet niet of ik dat nog langer uit ga houden :/
stilletjes ga ik zitten hopen dat er eerste paasdag weer stats zijn :+

offtopic:
polo en zijn team hadden al (in dit topic) aangegeven om te sparen en 5000, ik denk niet dat die server daar wakker van gaat liggen.
en dan die mooie qoute die elke keer weer terug komt: ja maar als elk team dat nou ging doen...
punt 2 als elk team maar 5000 spaart dat kan die proxy server wel aan (okee als er een paar echt grote teams gingen sparen en tegelijk flushen das een ander verhaal)
Het gaat niet om de hoeveelheid, maar om de spaartijd.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

zoals je zegt, het probleem zal niet die 5000 blokkies zijn, maar ik denk dat er wel iets anders is om aan te denken.
We hebben in het verleden grote problemen met D.net gehad (MF's, illigale clients enz) dit is sinds een tijdje weer een stuk beter oa. door dat floppus ook in de D.net crew is opgenomen.
We hebben met D.net dan ook goed afspraken gemaakt en in de FAQ gezet, als jij aangeeft dat je een lange tijd gaat sparen en dan weinig flushed ga je rechtstreeks tegen deze afspraken in en geef je het voorbeeld voor anderen.

Wat weerhoudt iemand anders dan op het zelfde hellende vlak te gaan zitten ?? want wat jij mag dat mag iemand anders natuurlijk ook. De kans zit er dan ook best in dat we over een jaar grote teams hebben die maanden sparen (even dik overdreven natuurlijk :P ).
We moeten denk ik altijd alert blijven dat we geen sneeuwbaleffect krijgen :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

* CaLeX is spelbreker

klik

5k maakt niet uit 180k wel

en dat van een team waar de modjes in zitten en de PV :/

[/schenenschopperij]

[ Voor 5% gewijzigd door CaLeX op 11-04-2004 01:24 ]

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Topicstarter

offtopic:
Ik heb op dit tijdstip, en met de items die nog te doen staan, en met de frequentie waarmee het eerder al uitgelegd is, écht geen zin om dit nogmaals uit te leggen. Kijk daarom nog maar eens hier: [rml][ RC5-72] Nieuwe Flushrichtlijnen[/rml]

Jou mooie quote: "ik denk niet dat..." is dé houding! Laat ik over één ding duidelijk zijn: ook al leveren flushes (nog) geen problemen op bij de statsservers, maar ik of iemand anders bij d.net merken dat er gewoon richtlijnen doelbewust genegeerd worden, dan kan die deelnemer zijn account vaarwel zeggen.

D.net is het behoorlijk zat (geweest) dat the limit steeds maar verder werd gepushed. Op een gegeven moment is het zelfs zover gekomen dat DPC als geheel op punt van verwijderen stond. De richtlijnen zijn opgesteld om dit soort dingen te voorkomen, en er zal hard worden opgetreden als overtredingen worden geconstateerd.
Dit is ook één van de redenen dat destijds al is aangegeven dat het op prijs wordt gesteld als mensen er even een melding van maken als ze echt niet in staat zijn binnen 2 weken te flushen.
CaLeX schreef op 11 april 2004 @ 01:23:
* CaLeX is spelbreker

klik

5k maakt niet uit 180k wel

en dat van een team waar de modjes in zitten en de PV :/

[/schenenschopperij]
Deze mooie melding van Calex: Laten we even voorop stellen dat ik als deelnemer van BVD geheel los sta van mijn functie bij DPC. Mijn functie bij DPC staat weer geheel los van mijn functie bij distributed.net.
Ik heb al aangegeven dat dit niet mijn keuze was geweest. (méérmalen zelfs, steeds aan NC members). De voorwaarde die ik aan BVD heb gesteld is dat de spaaractie (waarvan de blokjes niet ouder worden dan 14 dagen) niet geflusht gaat worden voordat ik aangeef dat de stats en flushes weer gestabiliseerd zijn.
Ik zou het ten zeerste waarderen dat NC, in deze Calex, voortaan een keuze maken om dingen óf met mij te communiceren en daar genoegen mee te nemen zoals ze ook deden in een 1:1 gesprek, of de hele discussie dan maar openbaar houden.

Je benaming "schenenschopperij" is goed gekozen; laat ik het niet wéér zien!

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 11-04-2004 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

opmerking over PV, en Modjes neem ik graag terug....

maar blijf bij het feit dat sparen gewoon NOT DONE was

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
okee laat mij duidelijkheid scheppen want dat is geloof ik wel even nodig
(door 1 opmerking en pim en floppus op je dak :X )

allereerst ons team (T7E) heeft gewoon door geflusht, we zaten er wel aan te denken om op sparen te gaan maar door de post van flopus hebben we het niet gedaan

ik ben het er ook mee eens dat sparen aan regels gebonden moet zijn (en 2 weken vind ik een hele goede norm) maar zoals polo al aan geeft heeft hij netjes binnen die 2 weken geflusht en gaat hij binnenkort weer netjes binnen die 2 weken flushen (ga ik ff van uit) dus is er volgens de regels nix aan de hand...
maar dan krijg je toch nog de opmerking ja maar er is gezegt dat sparen niet.... enz.
je hebt soms een reden nodig om te gaan sparen (binnen de norm) voor sommige teams is dat wanneer ze binnen +/- 3000 blokjes van het bovenstaande team af zijn, voor sommige is dat wanneer er bijna iemand jarig is, en voor sommige is dat wanneer de stats server plat ligt, maar een reden zal er bedacht en gebruikt worden.

de eigenlijke reden is meestal om het sub team een mentale boost te geven zo van "kom op jongens we zijn er bijna" (of iets dergelijks)
hoe dan ook meestal doet het het goed voor het desbetreffende subteam, en zolang ze binnen de regels blijven is er toch nix aan de hand?

kortom begrijp mij niet verkeerd, ik ben het compleet eens met de regels die er nu gelden en wil ze op geen enkele manier dwarsbomen of afkraken (ik ben zelfs degene die alles over zich heen gekotst kreeg toen ik de nieuwe regels op ons forum poste)

maar moest gewoon ff kwijt dat als een team aangeeft te gaan sparen (binnen de norm) dat dat gewoon moet kunnen, welke reden ze ook opgegeven hebben

ik vind het al heel wat dat ze zelfs door gegeven hebben dat ze gingen sparen (zie ergens in het begin van deze draad) meestal weet je van nix en moet je maar afwachten of een team is genokt of dat ze aan het paren zijn.

maar goed, waar bemoei ik me mee tis niet eens mijn team :+ ik hoef mij nergens voor te verandwoorden behalve voor mijn idiote en niet overdachte posts zoals hierboven, en die verantwoording heb ik bij deze genomen 8)

laten we er verder geen woorden over vuil maken.
al hoewel, we hebben toch nix beters te doen nu er geen stats zijn :+

nee, laten we toch maar rustig gaan wachten tot de stats het weer doen en welke teams er dan uit gaan springen wat sparen betreft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Laat ik even zo eerlijk zijn mijn bovenstaande post wat te nuanceren, daar deze een behoorlijk zware reactie is (2x) die mogelijk beter via e-mail plaats had kunnen vinden.

Anderen hebben in het verleden een wat gematigder reactie gehad. Dat deze behoorlijk fel was is niets persoonlijks, maar heeft meer te maken met een opeenstapeling van dingen via forum, IRC en E-mail (Niet alleen bij DPC maar ook bij D.net). Op een gegeven moment is dan de emmer vol, en zijn toevallig jullie degenen geweest over wie de "duidelijkheid" is heengegooid.

En CaLeX; Je weet het BVD forum te vinden. Daar vind je de mensen die de proxy beheren en de spaarbeslissingen nemen (die nog steeds volgens de richtlijnen gebeurt, ook al gaat het tegen het d.net verzoek in, waardoor ze een extra maatregel opgelegd hebben gekregen niet te mogen flushen voor door d.net aangegeven wordt dat e.e.a weer gestabiliseerd is.).

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 11-04-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Acidrain schreef op 11 april 2004 @ 05:05:
okee laat mij duidelijkheid scheppen want dat is geloof ik wel even nodig
(door 1 opmerking en pim en floppus op je dak :X )
Ik zit zeker niet op je dak, ik probeer iets te verduidlijken, ben niet boos/teleurgesteld enz enz :)
allereerst ons team (T7E) heeft gewoon door geflusht, we zaten er wel aan te denken om op sparen te gaan maar door de post van flopus hebben we het niet gedaan
Ach 14 dagen had dus best gekunt :)
ik ben het er ook mee eens dat sparen aan regels gebonden moet zijn (en 2 weken vind ik een hele goede norm) maar zoals polo al aan geeft heeft hij netjes binnen die 2 weken geflusht en gaat hij binnenkort weer netjes binnen die 2 weken flushen (ga ik ff van uit) dus is er volgens de regels nix aan de hand...
maar dan krijg je toch nog de opmerking ja maar er is gezegt dat sparen niet.... enz.
je hebt soms een reden nodig om te gaan sparen (binnen de norm) voor sommige teams is dat wanneer ze binnen +/- 3000 blokjes van het bovenstaande team af zijn, voor sommige is dat wanneer er bijna iemand jarig is, en voor sommige is dat wanneer de stats server plat ligt, maar een reden zal er bedacht en gebruikt worden.
Nogmaals, geen kritiek op dit punt hoor :)
de eigenlijke reden is meestal om het sub team een mentale boost te geven zo van "kom op jongens we zijn er bijna" (of iets dergelijks)
hoe dan ook meestal doet het het goed voor het desbetreffende subteam, en zolang ze binnen de regels blijven is er toch nix aan de hand?

kortom begrijp mij niet verkeerd, ik ben het compleet eens met de regels die er nu gelden en wil ze op geen enkele manier dwarsbomen of afkraken (ik ben zelfs degene die alles over zich heen gekotst kreeg toen ik de nieuwe regels op ons forum poste)

maar moest gewoon ff kwijt dat als een team aangeeft te gaan sparen (binnen de norm) dat dat gewoon moet kunnen, welke reden ze ook opgegeven hebben

ik vind het al heel wat dat ze zelfs door gegeven hebben dat ze gingen sparen (zie ergens in het begin van deze draad) meestal weet je van nix en moet je maar afwachten of een team is genokt of dat ze aan het paren zijn.

maar goed, waar bemoei ik me mee tis niet eens mijn team :+ ik hoef mij nergens voor te verandwoorden behalve voor mijn idiote en niet overdachte posts zoals hierboven, en die verantwoording heb ik bij deze genomen 8)

laten we er verder geen woorden over vuil maken.
al hoewel, we hebben toch nix beters te doen nu er geen stats zijn :+

nee, laten we toch maar rustig gaan wachten tot de stats het weer doen en welke teams er dan uit gaan springen wat sparen betreft :9
Niets aan toe te voegen :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Gijsh schreef op 10 april 2004 @ 14:38:
Ja hopelijk zijn ze er snel.
En Loco-Motiv ik denk dat ik zo de eerste ben die je welkom kan heten :P
Ik ben zeker niet nieuw hiero (heb nog aan RC5-64 en ECCp-109 mee gedaan). Maar ben nu voor het eerst 'echt' in mijn eentje. Dus niet in een subteam bv...

Evengoed bedankt ;)

last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

simpel rekensommetje dus,

if( totaal laatste 14 dagen < buffer)
foei!!!! :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Laatst online: 14:58

TGEN

Hmmmx_

Hmm, maar de (zeer korte) spaarperiode die we voor onze 6-de verjaardag afgelopen week hebben gehouden is dus wel gedoogd. Ik hoop maar dat daar aparte stats van komen?

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

TGEN schreef op 11 april 2004 @ 19:21:
Hmm, maar de (zeer korte) spaarperiode die we voor onze 6-de verjaardag afgelopen week hebben gehouden is dus wel gedoogd. Ik hoop maar dat daar aparte stats van komen?
Zodra D.net weer up is zullen alle stats gepost worden. Dit uit historisch overzicht (het terug kunnen vinden van dpch's) en we gunnen iedereen zijn mijlpaaltjes en superflushes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 11:46

maontje

better off Playing

< dom> FF een domme vraag. Alle flushes die tot nu gedaan zijn worden toch wel meegeteld. </dom>

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

maontje schreef op 11 april 2004 @ 22:13:
< dom> FF een domme vraag. Alle flushes die tot nu gedaan zijn worden toch wel meegeteld.
Yup, de keyservers ontvangen alle blokkies en maken daar log files van, dat gaat dus wel gewoon door.
Alleen worden er op dit moment geen stats van gebakken, zodra die bak er weer is komen die dus gewoon terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 09:43
hoelang zou dat btw gaan duren? het bakken van die stats dus ik bedoel het doornemen van alle logfiles :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:47

reiker

dan jij!

http://n0cgi.distributed.net/cgi/dnet-finger.cgi?user=nugget
:: 11-Apr-2004 14:51 CDT (Sunday) ::
The new statsbox is built out and I've got the backup of the statsdb loaded
and audited. Apache and PHP are up and running and I've got our admin
scripts loaded and going.

I've done some preliminary tuning of PostgreSQL and I'm not seeing any
disk-based sort_memory used during the normal stats processing process.

Some timing comparisons between blower and the new box:

Sample run from blower's logs (45 minutes total):
00:49 (statsbox-iii/r72) Beginning daily processing routines
01:10 (statsbox-iii/r72) Daily processing for 20040121 has completed
01:10 (statsbox-iii/ogr) Beginning daily processing routines
01:34 (statsbox-iii/ogr) Daily processing for 20040121 has completed

On the new box (9 minutes total):
19:40 (statsbox-iv/r72) Beginning daily processing routines
19:46 (statsbox-iv/r72) Daily processing for 20040205 has completed
19:46 (statsbox-iv/ogr) Beginning daily processing routines
19:49 (statsbox-iv/ogr) Daily processing for 20040205 has completed

I'm seeing raw hourly log import times in the 20-30 second range. Overall
it's taking the new box ~32 minutes to import an entire day's worth of logs
for both projects combined.

This is giving us a total daily processing time of 41 minutes with log
saturation from the keymaster. At that rate, stats should be current
before too long.

Thanks again for your patience, everyone. We're plugging away at getting
this box up and available again.
Dit ziet er toch veelbelovend uit :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

Whoehoei _/-\o_ * wij krijgen lekker stahats
wh00t eindelijk, dacht dat ik het nooit te zien kreeg :p

[ Voor 37% gewijzigd door UTM op 12-04-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 16:02
Hèhè
:D
Lekker om mee te gaan slapen!

Dusuuh, morgen weer stats? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Gijsh schreef op 12 april 2004 @ 00:34:
Hèhè
:D
Lekker om mee te gaan slapen!

Dusuuh, morgen weer stats? :P
Dachtut nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

Nouhou :X Pim, you ev0l brenger :(
Ik hoopte eigenlijk ook op morgen, maar wanneer denk jij dan? (aangezien jij dichter bij het 'vuur' zit?)

[ Voor 4% gewijzigd door UTM op 12-04-2004 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik denk zo rond eind deze week begin volgende week maar dat kan natuurlijk ook langer duren..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De box wordt nog gefinetuned, en is nog niet teruggeplaatst op de snelle verbinding bij UD. Op dit moment lopen er wel updates (tot nu toe tot 27-02).
Omdat de stats-updates nu lopen terwijl de pagina's niet bereikbaar zijn, kan dat wel eens lastig worden met genereren van de stats van de periode dat de box uit de lucht was.

Dit wil niet zeggen dat de aantallen niet kloppen, maar dat de dagelijkse DPCH niet gemaakt kan worden. Ik probeer nog wat te regelen met een mogelijke live rerun van de stats vanaf die periode, maar ik neem aan dat jullie ook wel begrijpen dat er nu wel andere prioriteiten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

Anoniem: 27535 schreef op 12 april 2004 @ 09:47:
De box wordt nog gefinetuned, en is nog niet teruggeplaatst op de snelle verbinding bij UD. Op dit moment lopen er wel updates (tot nu toe tot 27-02).
Omdat de stats-updates nu lopen terwijl de pagina's niet bereikbaar zijn, kan dat wel eens lastig worden met genereren van de stats van de periode dat de box uit de lucht was.

Dit wil niet zeggen dat de aantallen niet kloppen, maar dat de dagelijkse DPCH niet gemaakt kan worden. Ik probeer nog wat te regelen met een mogelijke live rerun van de stats vanaf die periode, maar ik neem aan dat jullie ook wel begrijpen dat er nu wel andere prioriteiten zijn.
ik zou zeggen doe je best, een hoop tweakertjes zullen je dankbaar zijn als het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 22:04
De stats server is zover ingericht en men is bezig met wat tests:
:: 11-Apr-2004 14:51 CDT (Sunday) ::
The new statsbox is built out and I've got the backup of the statsdb loaded
and audited. Apache and PHP are up and running and I've got our admin
scripts loaded and going.

I've done some preliminary tuning of PostgreSQL and I'm not seeing any
disk-based sort_memory used during the normal stats processing process.

Some timing comparisons between blower and the new box:

Sample run from blower's logs (45 minutes total):
00:49 (statsbox-iii/r72) Beginning daily processing routines
01:10 (statsbox-iii/r72) Daily processing for 20040121 has completed
01:10 (statsbox-iii/ogr) Beginning daily processing routines
01:34 (statsbox-iii/ogr) Daily processing for 20040121 has completed

On the new box (9 minutes total):
19:46 (statsbox-iv/ogr) Beginning daily processing routines
19:49 (statsbox-iv/ogr) Daily processing for 20040205 has completed

I'm seeing raw hourly log import times in the 20-30 second range. Overall
it's taking the new box ~32 minutes to import an entire day's worth of logs
for both projects combined.

before too long.

Thanks again for your patience, everyone. We're plugging away at getting
this box up and available again.
Zo te zien is de nieuwe server "iets" sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Define "iets" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
9 minuten tegen over 34 minuten.... verschil van 3.7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 13:36

NightBird

DPC-Crew Coding
ge-flopt schreef op 12 april 2004 @ 12:55:
9 minuten tegen over 34 minuten.... verschil van 3.7 :D
9 minuten tegenover 45 minuten.... verschil van 5.0 :D

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

Naja, we wachten wel weer :/ We wachten ten slot van rekening toch al een tijdje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Woooooooooooot, gaat het voor hun ook wat makkelijker.

Hierdoor zullen die stats-outs ook makkelijker op te lossen zijn.

Al denk ik dat dat niet zo gauw gebeuren zal.

als ik 't zo even snel uitrkeen zouden de stats om ongeveer 16:00 uptodate moeten zijn.
Dan nog de bak weer op zijn plaats etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gp500 schreef op 12 april 2004 @ 13:23:
Woooooooooooot, gaat het voor hun ook wat makkelijker.

Hierdoor zullen die stats-outs ook makkelijker op te lossen zijn.

Al denk ik dat dat niet zo gauw gebeuren zal.

als ik 't zo even snel uitrkeen zouden de stats om ongeveer 16:00 uptodate moeten zijn.
Dan nog de bak weer op zijn plaats etc.
Je neemt daarbij het importeren van de verschillende full-server logs niet mee :)
De gehele statsrun duurt nu iets meer dan 30 minuten, en we zijn nu bij 04-03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-03 10:05
Zozo, ik heb een hele discussie over het sparen weer aangewakkert, dat was helemaal niet mijn bedoeling. mijn excuses daarvoor.

maar volgens de richtlijnen mag je 14 dagen sparen, en daar zullen wij ons ook echt aan houden.
Mocht daar onduidelijk over ontstaan zijn, ook mijn excuses daarvoor.

En verder, ik lees net dat de stats server gearriveerd is en dat ze de stats up-to-date aan het brengen zijn, dus dat zal vandaag of morgen wel voormekaar zijn, hoop ik :)
(ik denk eigenlijk eerder nog wat later, ken Distributed al langer dan vandaag, maar toch; Goed werk van alle mensen bij Distributed.)

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
NightBird schreef op 12 april 2004 @ 13:06:
[...]

9 minuten tegenover 45 minuten.... verschil van 5.0 :D
Beetje verkeerd gereken... voutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

polo1987 schreef op 12 april 2004 @ 17:08:
Zozo, ik heb een hele discussie over het sparen weer aangewakkert, dat was helemaal niet mijn bedoeling. mijn excuses daarvoor.

maar volgens de richtlijnen mag je 14 dagen sparen, en daar zullen wij ons ook echt aan houden.
Mocht daar onduidelijk over ontstaan zijn, ook mijn excuses daarvoor.

En verder, ik lees net dat de stats server gearriveerd is en dat ze de stats up-to-date aan het brengen zijn, dus dat zal vandaag of morgen wel voormekaar zijn, hoop ik :)
(ik denk eigenlijk eerder nog wat later, ken Distributed al langer dan vandaag, maar toch; Goed werk van alle mensen bij Distributed.)
Floppus zit daar nu heh, dus het gaat allemaal rete-snel nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
volgens mij duurt het nog wel een weekje hoor..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Laatst online: 29-05 21:22

.Frank

Frank.

Webgnome schreef op 12 april 2004 @ 19:40:
volgens mij duurt het nog wel een weekje hoor..
Zeker! Maak ik een denkfout als ik het volgende bereken: ~32 minuten per dag, project loopt ~450 dagen --> nog 10 dagen?

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan81
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:41
Anoniem: 27535 schreef op 12 april 2004 @ 09:47:
...
Hieruit haal ik dat ze niet het hele project hoeven te parsen, maar alleen vanaf 27 feb tot nu.

Cupra Born

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Dat zijn ~46 dagen --> een totale updatetijd van 24,5 uur. De post in de .plan is van gisteren 14:51 u, dus die tijd is reeds ruim overschreden :o

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
TheExecutor schreef op 12 april 2004 @ 23:44:
[...]

Zeker! Maak ik een denkfout als ik het volgende bereken: ~32 minuten per dag, project loopt ~450 dagen --> nog 10 dagen?
mis ik nou wat? het is toch 9 minuten per dag? dus dan is het bij 450 dagen 4050 minuten.. is 2.8 dagen ongeveer.. maar aangezien het niet over 450 dagen gaat maar over een dagje of 50 dan is het dus 7.5 uur als alles goed gaat..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

quote: .plan
before too long.
Interpreteer ik dat dan verkeerd? En verder: als ze maar 7,5 uur nodig zouden hebben zouden ze onderhand wel klaar zijn (of er moet zich een onvoorzienigheid hebben voorgedaan }:O ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
oh ja nee wacht dat had ik wel gelezen maar begeep ik niet helemaal wil dat nou zeggen at er 41 minuten p/d bij komen of dat er bij die 7,5 uur 41 bij komt? dus 48,5 uur

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Dat klinkt plausibel, dan zouden we nu nog tot 14:00 vandaag (dinsdag) moeten wachten.

Wie heeft er superieure interpretatievaardigheden en kan deze aanname bevestigen danwel ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De rerun is gestart vanaf 02-02-'04, volgens mijn berekening zou het morgen bij moeten zijn.
(wat overigens niet betekent dat dan ook de stats direct up zijn; er zijn nog meer dingen te herstellen en controleren dan alleen stats, en de server moet daarna nog teruggeplaatst worden op locatie)
Data shown reflects all blocks received as of 2004-03-19 at 23:59 UTC

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 13-04-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Anoniem: 27535 schreef op 13 april 2004 @ 08:34:
..., en de server moet daarna nog teruggeplaatst worden op locatie)
Wanneer hebben ze volgens planning wat tijd om dit te gaan doen :?

[ Voor 0% gewijzigd door Witlof op 14-04-2004 07:59 . Reden: Als de stats namelijk bijgewerkt zijn zou ik ze ook wel graag willen zien ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Data shown reflects all blocks received as of 2004-04-06 at 23:59 UTC
Tegen de tijd dat de stats bij zijn worden ze in Amerika wakker; ik verwacht eigenlijk dat ergens in het "Amerikaanse vandaag" de server naar UD gebracht wordt.*

* Tenzij er zich nog problemen voordoen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 14-04-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Anoniem: 27535 schreef op 14 april 2004 @ 08:35:
[...]

Tegen de tijd dat de stats bij zijn worden ze in Amerika wakker; ik verwacht eigenlijk dat ergens in het "Amerikaanse vandaag" de server naar UD gebracht wordt.*

* Tenzij er zich nog problemen voordoen.
Dit zou geweldig zijn _/-\o_

Helaas dan alleen maar stats van gisteren waarschijnlijk en alle tussen liggende dagen niet maar als er maar weer stats zijn ben ik al blij genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Witlof schreef op 14 april 2004 @ 09:11:
[...]
Dit zou geweldig zijn _/-\o_

Helaas dan alleen maar stats van gisteren waarschijnlijk en alle tussen liggende dagen niet maar als er maar weer stats zijn ben ik al blij genoeg :P
Pim. schreef op 11 april 2004 @ 20:25:
Zodra D.net weer up is zullen alle stats gepost worden. Dit uit historisch overzicht (het terug kunnen vinden van dpch's) en we gunnen iedereen zijn mijlpaaltjes en superflushes :)
;)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo is het in het verleden ook altijd geweest. Misschien dat het ook dit keer nog gaat lukken om als alles weer draait en rerun te doen, maar reken er in ieder geval niet op.

Bij de weg; ik had volgens mij het woord problemen niet moeten noemen... De stats staan al sinds vanochtend stil op 6 april... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

_/-\o_ Zou heel erg mooi zijn
Bij de weg; ik had volgens mij het woord problemen niet moeten noemen... De stats staan al sinds vanochtend stil op 6 april...
Floppus, you :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Als ik nu denk aan deze crash moet ik niet verder gaan denken aan de crashes die er nog kunnen ontstaan. Deze crash was hardnekkig maar niet dodelijk. alles draaid immers nog en de stats zijn ook niet nodig voor de operatie zelf zoals je de afgelopen tijd hebt kunnen merken, want we flushen allemaal nog steeds.

stel dat er straks een storing ontstaat die ervoor zorgd dat heel het project een tijd down ligt, (ik weet niet hoe het in zijn werk gaat precies, maar ik denk bijvoorbeeld aan de server waar alle key logs op staan?)
Ik kijk even naar de hardware van D.net en zie daar over het algemeen oude apparaten staan! Tapes zullen ze natuurlijk wel gebruiken voor backups maar de kans op totale uitval is dus ook zeker niet uitgesloten waardoor het hele project de soep ik kan lopen. Geld is bij D.net een moeilijke zaak wat ik kan begrijpen, maar is er dan niet een andere mogelijkheid tot DR zoals de oude blower ("If Fixable") redundant laten draaien aan bv de ?logserver?

Of is hier al een soort van DR voor gerealizeerd waardoor het eigenlijk al safer is als tape alleen, en mijn bericht overbodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kort gezegd: ja je bericht is overbodig :P

De server die nu gecrashed is, is ALLEEN maar voor het genereren van de statistieken. De statistieken zijn niet essentieel voor het doordraaien van het project, terwijl het wel zo'n beetje om de zwaarste server vraagt.

De keyserver draait "redundant", bovendien wordt er gebruik gemaakt van meerdere fullproxies: deze fullproxies hebben altijd ruimschoots voldoende werk op voorraad.

Normaal gesproken verbindt je client ook met één van deze proxies (tenzij je een eigen proxy hebt, of eentje in je subteam). Als een proxy niet bereikbaar is, dan zal de client zal naar een andere proxy proberen te verbinden.

Al met al is het praktisch ondenkbaar dat het project voor hoe weinig tijd dan ook plat zou liggen (theoretisch kan natuurlijk alles). Wat betreft het "moeilijke punt" geld; als non-profit organisatie zijn we afhankelijk van donaties en inkomsten van banners en dergelijke. Voordat deze nieuwe server werd gekocht (ik geloof voor ca. $5.800,=) was er nog iets van $20K in kas. Intussen zijn ook diverse giften binnengekomen om te ondersteunen in de kosten van de statsserver.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 14-04-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
maar floppus nu vergeet je helemaal te vertelen of het updaten weer door draaid ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ach... Je moet er een beetje spanning inhouden :P

De statsrun van 2004-04-09 is zojuist begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Waar staan al die servers eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

code:
1
2
10:17:13 <@Floppus> Dnet stats zijn weer bij :)
10:17:23 <@Pim> Floppus: woeiii

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
thijz schreef op 15 april 2004 @ 10:15:
Waar staan al die servers eigenlijk?
Ik heb begrepen, op dezelfde lokatie als D2ol. Ik kan me hierin overigens vergissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*kuch* bij UD *kuch*

Overigens zijn de stats weer bij, maar is de server dus nog niet terug op locatie, en zijn allerlei andere zaken en tools nog in opbouw. Maar zoals altijd: nieuws volgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Anoniem: 27535 schreef op 14 april 2004 @ 18:04:
Kort gezegd: ja je bericht is overbodig :P

De server die nu gecrashed is, is ALLEEN maar voor het genereren van de statistieken. De statistieken zijn niet essentieel voor het doordraaien van het project, terwijl het wel zo'n beetje om de zwaarste server vraagt.

De keyserver draait "redundant", bovendien wordt er gebruik gemaakt van meerdere fullproxies: deze fullproxies hebben altijd ruimschoots voldoende werk op voorraad.

Normaal gesproken verbindt je client ook met één van deze proxies (tenzij je een eigen proxy hebt, of eentje in je subteam). Als een proxy niet bereikbaar is, dan zal de client zal naar een andere proxy proberen te verbinden.

Al met al is het praktisch ondenkbaar dat het project voor hoe weinig tijd dan ook plat zou liggen (theoretisch kan natuurlijk alles). Wat betreft het "moeilijke punt" geld; als non-profit organisatie zijn we afhankelijk van donaties en inkomsten van banners en dergelijke. Voordat deze nieuwe server werd gekocht (ik geloof voor ca. $5.800,=) was er nog iets van $20K in kas. Intussen zijn ook diverse giften binnengekomen om te ondersteunen in de kosten van de statsserver.
Ah leuk stukje info :)

moet trouwens zeggen dat ik die server nog_wel_redelijk_goedkoop_vind.

[ Voor 3% gewijzigd door pt0x op 15-04-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
dank je. heb ik het toch ergens verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Dus als het goed gaat hebben we dit weekend weer stats ???
Ben wel benieuwd hoe DPC er voorstaat ten opzichte van de polen en de russen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

iisschots schreef op 15 april 2004 @ 18:33:
Dus als het goed gaat hebben we dit weekend weer stats ???
Ben wel benieuwd hoe DPC er voorstaat ten opzichte van de polen en de russen.
Wie niet ;).

Maar afijn... vorige week werd dit ook al door andere mensen gezien (don't blame anybody) maar toen ging het feest ook niet door.

* Anoniem: 75580 wacht het gewoon weer rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het gaat zo snel als dat het gaat, en er wordt echt zo hard mogelijk aan gewerkt.

Om overspannen leden te voorkomen alvast een voorproefje van de RC5-72 stats per 15-4:

code:
1
2
3
4
5
6
#  Naam:                                        Overall:           Dag:
1  Dutch Power Cows                           63,774,826        155,267 
2  BugTraq.Ru Team. United power of xUSSR.    50,118,015        144,716 
3  RC5 Polish Team                            38,252,328        184,687 
4  German Hardware Network                    26,791,817         70,115 
5  ---xlr8yourmac.com---                      24,748,110         74,697

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59448

Oe... spannend! >:)

Is er vanuit D.Net land al enig zicht op een plaatsing van de server? >:)
Is Floppus er al in geslaagd de laatste DPC stats te aanschouwen en durft hij deze hier te posten in compacte vorm? :+

Ik ben benieuwd, maar begin nu toch wel zenuwachtig te worden aangezien het uur S toch dichterbij komt!

(De S van Stats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het gaat zo snel als dat het gaat, en er wordt echt zo hard mogelijk aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Anoniem: 27535 schreef op 16 april 2004 @ 08:01:
code:
1
2
3
4
5
6
#  Naam:                                        Overall:           Dag:
1  Dutch Power Cows                           63,774,826        155,267 
2  BugTraq.Ru Team. United power of xUSSR.    50,118,015        144,716 
3  RC5 Polish Team                            38,252,328        184,687 
4  German Hardware Network                    26,791,817         70,115 
5  ---xlr8yourmac.com---                      24,748,110         74,697
dit was die van 18 maart
code:
1
2
3
1.  ()  219.688 RC5 Polish Team 32.512.772  (3)
2.  ()  176.564 BugTraq.Ru Team. United power of xUSSR. 46.271.447  (2)
3.  ()  168.876 Dutch Power Cows    59.925.539  (1)

De polen hebben 2 mil op ons ingehaald :(
Met de russen zijn we ongeveer gelijk gebleven :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

Whoei, * UTM ruikt de stats alweer.
En we :w met zun allen naar de stats, en we :w met zun allen naar de stats hiephoi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Zijn de stats nou straks ook gezuiverd van blokjes die door de gehackte client (die supersnelle client zeg maar) zijn gegraast? Of gaat dat niet meer gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:52

TrekDr0p

QR niet scannen

is het werkelijk waar is NC TEAMBVD weer voorbij :P

Dat kan niet he :P

das niet mogenlijk :P
das das das das niet toegestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

$eik0 schreef op 17 april 2004 @ 01:59:
is het werkelijk waar is NC TEAMBVD weer voorbij :P

Dat kan niet he :P

das niet mogenlijk :P
das das das das niet toegestaan ;)
haha, *mompelt iets over geiten* :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 21:39

radial

Watch out

mmm dubbelpost,............ tis nog vroeg en ben gestopt met :7 het is dus zwaar smorgens

[ Voor 75% gewijzigd door radial op 17-04-2004 08:25 ]

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT! Hup Hup Hoera!

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 21:39

radial

Watch out

[quote]radial2000 schreef op 17 april 2004 @ 08:05:
Zo eindelijk zijn er weer stats te zien heeft even geduurt maar het wachten is beloond

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Login: bovine                   Name: Jeff Lawson
Directory: /home2/bovine                Shell: /bin/tcsh
On since Fri Apr 16 23:14 (GMT) on ttyp1, idle 6:51
No Mail.
Plan:
:: 16-Apr-2004 23:30 GMT (Friday) ::
Ok, the new statsbox should now be online and accessible at the usual
http://stats.distributed.net/ after the DNS changes finish
circulating.  Although it is believed that everything is caught up and
working, there may be some minor issues still remaining so be patient.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Login: decibel                  Name: Jim Nasby
Directory: /home2/decibel               Shell: /bin/tcsh
Last login Sat Apr 17 05:02 (GMT) on ttyp0
No Mail.
Plan:
:: 17-Apr-2004 00:03 CDT (Saturday) ::
Stats are back up, but fritz (the new statsbox) is currently having some issues
with sending mail. Because of this, the mail me your password button won't be
of much use.

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Stats! Eindelijk! Hulde! _/-\o_

Waar blijven de DPCH's? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jawel... Ze zijn er weer :)

Zoals ook in het .plan van Bovine is aangegeven zijn er nog wel wat issues. Dit kan tot gevolg hebben dat zo nu en dan de stats even niet beschikbaar zijn.

code:
1
2
3
[22:47] <Floppus> De stats vertrekken over ~2H, en arriveren dan 
iets later... Hoe laat ze dan ook via internet te zien zijn kan ik 
ook niet zeggen hoor :+

Sorry dat ik dat niet eerder naar buiten kon brengen dan wanneer de statsbox verplaatst was, maar gezien een paar dingen die toen nog openstonden wilde ik geen valse hoop wekken.

Gelukkig heeft het meegezeten, en waren ze vannacht alweer te zien :)

http://stats.distributed.net

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 17-04-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

Whoei :D Eindelijk weer stats _/-\o_ Zo lang op moeten wachten, serieus O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:06
Alleen wel erg jammer dat al mijn blokjes van de laatste 2 maanden bij mijn vorige team zijn gekomen en nog steeds, want DPC rejoinen gaat ook niet momenteel :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

idef1x schreef op 17 april 2004 @ 10:45:
Alleen wel erg jammer dat al mijn blokjes van de laatste 2 maanden bij mijn vorige team zijn gekomen en nog steeds, want DPC rejoinen gaat ook niet momenteel :( :'(
Check zijn uitleg eens: [rml]Witlof in "[ RC5-72] hitparade van 16 april"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Laatst online: 16:44

Mist

Een gevaar op de weg

Mooi dat de stats er weer zijn, maar mijn historie ziet er de laatste week tamelijk dramatisch uit, terwijl de twee pc's die mijn output grotendeels verzorgen gewoon hebben doorgedraaid. Heeft de keyserver van Chaos problemen gehad of kloppen de stats bij d.net niet helemaal? Ik baal hier goed van.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mist schreef op 17 april 2004 @ 11:39:
Mooi dat de stats er weer zijn, maar mijn historie ziet er de laatste week tamelijk dramatisch uit, terwijl de twee pc's die mijn output grotendeels verzorgen gewoon hebben doorgedraaid. Heeft de keyserver van Chaos problemen gehad of kloppen de stats bij d.net niet helemaal? Ik baal hier goed van.
Er zijn wat dingetjes rond merges, retirements en teamjoins, maar de stats zelf (per ID) staan gewoon goed. Check inderdaad even bij je proxy-leverancier of daar misschien problemen waren, of anders of je clients nog draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
mooi dat ze er weer zijn, nu de keline dingen nog even.
De zwaarste loodjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 11:16

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Anoniem: 27535 schreef op 17 april 2004 @ 11:44:
[...]

Er zijn wat dingetjes rond merges, retirements en teamjoins, maar de stats zelf (per ID) staan gewoon goed. Check inderdaad even bij je proxy-leverancier of daar misschien problemen waren, of anders of je clients nog draaien.
ik had dus dat zelfde zo ongeveer
mijn Proxy heb meer blokjes verwerkt dan dat er via Energy bij Distributed.net terecht zijn gekomen.

maar aangezien ze opnieuw bezig zijn met een stats run kan ik het niet goed "dubbel" checken

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Ik had een paar dagen lang dat mijn ID 0 (nul!) blokjes zou hebben gegraast...

Merk nu dat het aantal blokjes al bijgewerkt wordt, zijn net realtime stats :p

btw, inloggen en pasw.mailen lijkt nog niet helemaal te werken :(
Ik moet namelijk nog steeds DPC joinen (met mijn huidige account), maar dat is er door die statsstoring nog niet van gekomen.

* Loco-Motiv graast lekker door ;)

last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

offtopic:
Help! The laughing man! Teveel Gits:Sac gekeken jij :)

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

En we zijn alweer bij 23 maart, nog maar 1 maandje om in te halen :)

offtopic:
gits owned :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuku
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 13:08

yuku

TCF rulez!

28 maart al weer.

Around the World in a B737-700W - The Hard Way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

30 maart.... en oplopend :)

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 20:12

Marcelloz

IT dude with a beard

Ik d8 al dat ik /4 had aangeklikt ofzo :p

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:08

CBA

een vat, een vat, een vat !

Al 2 april :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

offtopic:
true

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
offtopic:
is het een idee misschien om een grafiekje te genereren van al die stats zodat we in 1 oogopslag kunnen zien hoe men er vor stond op een bepaalde datum.. al die topic doorworselen is ook niks.. maar dat is persoonlijk natuurlijk

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 17:59

BwO

Up The Irons!

Kan iemand die tijd over heeft (Pim? :+ ) misschien alle gemiste stats in 1 post per project samenvatten?

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Sure:

HIER

:+

[ Voor 38% gewijzigd door Pim. op 21-04-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

BwO schreef op 21 april 2004 @ 17:38:
Kan iemand die tijd over heeft (Pim? :+ ) misschien alle gemiste stats in 1 post per project samenvatten?
Misschien worden er nog maandstats gepost van maart, daarmee kom je een eind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuku
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 13:08

yuku

TCF rulez!

ondertussen is dnet al weer bij 15 april voor OGR25 en 16 april voor RC5-72 :P

[ Voor 29% gewijzigd door yuku op 22-04-2004 11:54 ]

Around the World in a B737-700W - The Hard Way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

Jah en nu op de 20e, nog 2 dagen :9.

Afijn de verslaafden kunnen hun pret niet op nu O-)
Pagina: 1 2 3 Laatste