"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
MSI begint met een mp3speler(flash) en Asus nu met een telefoon gaat de goede kant op
De bovenste lijkt erg veel op een V525/V600Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:08:
Vind ze erook wel bruut uitzien. Maarja ik meot nog met mijn Motorola V525 doen. Zou het anders misschien het binnenwerk gekocht zijn van een andere phone maker?
MSI begint met een mp3speler(flash) en Asus nu met een telefoon gaat de goede kant op
* nero355 heeft ook een v525 trouwens, leuk zo'n actie
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Alleen wel jammer dat het een kleptelefoon is. ZEER slechte ervaringen mee, doe mij maar een "gewone" telefoon.
(@ dit moment 3650)
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 23:21 ]
Asus is Taiwanees
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
Er is hier een straat vol met van die kleine PC winkeltjes, en hier ben je dus in staat veel af te dingen en van die ongein te kopen
Misschien als ik terug kom naar Holland neem ik er eentje mee
TofVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 05:36:
Je kan ze hier in Taiwan gewoon kopen van Asus.
Er is hier een straat vol met van die kleine PC winkeltjes, en hier ben je dus in staat veel af te dingen en van die ongein te kopen
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
wanneer ik weer een keer iets moet kopen zal ik een foto van zo'n telefoon maken.
En zal ik voor juliie ff voor de prijs informeren.
Ik heb zitten te twijfelen om hem te kopen hij is niet echt duur wat ik me kan herinneren, maar het leek mij niet een verstandige keuze.
Tja, volgens de pics issie triple band, dus kun je er ook gewoon hier mee bellen.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 07:57:
Weet ik zo niet,
wanneer ik weer een keer iets moet kopen zal ik een foto van zo'n telefoon maken.
En zal ik voor juliie ff voor de prijs informeren.
Ik heb zitten te twijfelen om hem te kopen hij is niet echt duur wat ik me kan herinneren, maar het leek mij niet een verstandige keuze.
Ben idd ook wel benieuwd wat voor software erop staat, ben heel tevreden met het SymbianOS op mijn telefoon, echt vele malen gebruiksvriendelijker dan de meeste andere interfaces die ik op andere telefoons heb gehad.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Ik koop het iig niet omdat ze zich voor mij nog moeten bewijzen op de telefonie markt.
Dan moet je het er wel 2 x mee doenVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 18:16:
ik moet het nog steeds doen met mijn siemens xelibri 2 telefoon doen.
Er zit een "eavesdrop-proof" functie op. Hiermee wordt het schijnbaar moeilijker gemaakt om af te luisteren.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:23:
Wat bedoelen ze met security phone?
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
* mentalmadnizz moet leren lezen!
op het bovenste plaatje staat dual TFT, camera ed. lekkerrr
[ Voor 22% gewijzigd door mentalmadnizz op 20-03-2004 22:31 ]
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
Verwijderd
Kijk maar uit, straks wil iedereen er eentje, en dan wordt het moeilijk nederland binnen halen. Maar anders wel een leuk ideeVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 05:36:
Je kan ze hier in Taiwan gewoon kopen van Asus.