[XP] Windows XP SP2 RC2 Online

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.652 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59
Ja, er wordt weer een nieuwe versie van WMP 9 geinstalleerd.

Ik vind het opzich wel ok, maar het werkt op 1 of andere manier niet samen met mijn Winbar. :?
alle programma's die geopend zijn 'verspringen' eens in de zoveel tijd, zodat het actieve venster niet meer actief is en net zoals nu ik weer moet klikken op het venster om verder te kunnen typen.
* Boeie denkt dat er ook een update van Winbar moet komen, of iig iets anders daarvoor, het werkt niet goed met SP2

oja, die Std. Popupblocker in IE6 die heerst em wel btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heb het nu draaien onder vmware, het blijft stabiel.

vanavond meer tijd, zal dan eens mijn waarnemingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:20:
ok heb het nu draaien onder vmware, het blijft stabiel.
Hij is heel stabiel, het is een RC, geen beta ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
D'r lijken toch wat foutjes in te zitten.

Als ik met een geslipstreamde cd wil installeren dan mist setup de volgende bestanden:
iac25_32.ax
ir41_32.ax
ir41_qc.dll
ir41_qcx.dll
ir50_32.dll
ir50_qc.dll
ir50_qcx.dll
ivfsrc.ax

Die bestanden zitten niet in de originele XP Sp1 cd en ook niet in servicepack 2. Het komt dus niet door een mislukte cd ofzo.
Deze bestanden bestaan overigens wel in w2k sp4.

Installatie doet het voor de rest wel goed.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Als ik windwows er vers op zet en daarna sp2 rc1 (niet de express versie), ben ik dan ook weer helemaal up to date met wmp9, directx 9.0b etc of moet je het dan slipstreamed doen? En werkt die nieuwe firewall een beetje prettig (valt er veel in te stellen) en issie ook nog daadwerkelijk veilig? :P

En zijn er al compatibility problemen ontdekt met deze rc1?

[ Voor 10% gewijzigd door Benotti op 24-03-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
slipstreamen houd in dat je een xp cd (of share) maakt waarin een servicepack al in zit gebakken. Je hoeft dan een sp er niet later alsnog op te zetten, maar je kan dan ook niet terug.

wmp9 en dx90b zit er idd al in. Er zijn al wel updates te downloaden, dus gewoon ff de nieuwe windowsupdate bewonderen.

compatibility issues ben ik nog niet tegengekomen, maar dat zegt niks natuurlijk.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
FirmPete schreef op 24 maart 2004 @ 21:51:
slipstreamen houd in dat je een xp cd (of share) maakt waarin een servicepack al in zit gebakken. Je hoeft dan een sp er niet later alsnog op te zetten, maar je kan dan ook niet terug.
I know :P twas alleen vanwege de volgende quote:
Naast het feit (als je hem slipstreamed), dat je geen WMP9, JavaVM, DirectX9.0b, etc hoeft te installeren
En dan vooral wat er tussen haakjes staat. Het leek me sterk maar ik wilde het ff zeker weten. En als ik bovendien een sp installeer op een verse installatie gooi ik hem er zowiezo niet af, goed werken zal hij (uiteindelijk) toch wel, dus dan beter slipstreamen :)

En dat van die compatibilty vroeg ik omdat ms te kennen had gegeven dat er progs wellicht niet meer zouden werken.

edit: het leek me sterk in de zin dat als je de sp installeerd zonder slipstreamen dat die dingen dan NIET worden geinstalled :) (wmp9 etc)

[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 24-03-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nogal onzinnig om een beta te slipstreamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag opende ik een topic dat ik problemen heb met windows update na SP2 te hebben geïnstalleerd. Dat werd helaas gesloten en ik werd naar dit topic verwezen. Hierbij nogmaals mijn post:

Sinds ik Windows XP SP2 RC1 heb geïnstalleerd, krijg ik op de windows update site de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://agentsmith.mine.nu/images/windowsupdate.png

Ik heb al de oude windows-updateplugins verwijderd uit "C:\WINDOWS\Downloaded Program Files", maar dat lost het probleem niet op. Het errornummer opzoeken, levert ook geen resultaten op. Iemand een idee hoe ik windows update weer aan de praat krijgt? Of ligt het probleem misschien bij Microsoft?

*edit*
Heb het probleem kunnen oplossen. Voorheen had ik de automatic updates service uitgeschakeld staan. De nieuwe windows update site heeft deze blijkbaar nodig, want als ik de service van disabled naar manual omschakel, dan werkt de site wél. Tenminste, totdat de beschikbare updates daadwerkelijk gedownload moeten worden. Dat laatste mislukt namelijk steeds.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 22:33:
Ook nogal onzinnig om een beta te slipstreamen.
Mee eens is!

Daarom slipstreamde ik ook de eerste release candidate :)

RC1 is vrijgegeven omdat er nogal wat standaard instellingen veranderen, zoals de firewall die standaard aanstaat.
Zo werkt de installatie van de virusscanner, zoals ik die tot nu toe gebruikte, niet als een pc wordt geinstalleerd vanaf een xpsp2 cd. (Installatie wordt gepushed vanaf de server)

Voor die (paar) pc('s) thuis is het dus niet zo zinnig, maar als het er wat meer zijn is dat half uurtje tijd en die euro voor een blanco cd wel goed besteed hoor.
Schumi4ever schreef op 24 maart 2004 @ 22:16:
[...]
Naast het feit (als je hem slipstreamed), dat je geen WMP9, JavaVM, DirectX9.0b, etc hoeft te installeren
Geen Java in xp met sp2. Wel een keurige foutmelding.

"This page cannot be correctly displayed because java is needed" <- ofzoiets ben de precieze meding ff kwijt.

Dus als je een XP SP1 cd slipstreamed zit je nog steeds zonder Java. Alleen de hele foutafhandeling is wel veel beter.

Waar je msjava kan downloaden staat in de wos-faq, ms zelf komt met een verwijzing naar Sun, maar daar kan Notes 5 niet mee overweg

[ Voor 33% gewijzigd door FirmPete op 25-03-2004 04:07 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ik wil SP2 ook op mijn pc zetten.

nu wil ik weten over er nog automatische reboots in het installatieproces zitten.

je weet wel van "press a key or wait 25 secs. to reboot"

dit wil ik weten omdat ik tijdens de installatie op een andere pc verder ga werken. ik gebruik wel dezelfde monitor maar ik weet dat de computer waar sp2 opkomt geen beeld geeft als hij reboot/boot zonder monitor ingeplugged. ik wil hem natuurlijk niet resetten tijdens een service pack installatie....

[ Voor 4% gewijzigd door Caesu op 25-03-2004 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Caesu schreef op 25 maart 2004 @ 08:01:
ik wil SP2 ook op mijn pc zetten.

nu wil ik weten over er nog automatische reboots in het installatieproces zitten.

je weet wel van "press a key or wait 25 secs. to reboot"

dit wil ik weten omdat ik tijdens de installatie op een andere pc verder ga werken. ik gebruik wel dezelfde monitor maar ik weet dat de computer waar sp2 opkomt geen beeld geeft als hij reboot/boot zonder monitor ingeplugged. ik wil hem natuurlijk niet resetten tijdens een service pack installatie....
Je hebt toch wel pauze? Ga je vlak daarvoor de installatie beginnen en na de pauze zie je nog een schermpje als ie moet rebooten dus laat je hem dat doen en issie klaar. En kun jij direct verder werken.

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DJ^ schreef op 25 maart 2004 @ 08:34:
[...]

Je hebt toch wel pauze? Ga je vlak daarvoor de installatie beginnen en na de pauze zie je nog een schermpje als ie moet rebooten dus laat je hem dat doen en issie klaar. En kun jij direct verder werken.
er komt dus zo'n scherm dat je ok moet klikken.

-niet dat hij het automatisch doet zoals bij de windows xp setup en windows 98 setup gebeurd-

edit: ik heb hem er al op staan nu. géén automatische reboot.
ik ben wel mn style xp bootscherm en theme kwijt. maar die fix ik wel denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Caesu op 25-03-2004 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie,

Heb op mijn PC Windows XP SP2 geinstalleerd. ZOals al meer mensen op dit forum hebben gezegd draait het goed. Ik heb alleen het probleem dat ik geen verbinding meer kan maken op de tweede PC met het internet.

De tweede PC draait win 98, en ik heb op de XP machine de netwerkwizzard opnieuw uitgevoerd, echter het wil niet echt lukken

Alle opties in de firewall aangevinkt voor de netwerkconnectie, maar nog steeds geen sjoege.

Heeft iemand een idee hoe ik de beide machines moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

In het begin van dit draadje staat dat er een tijdslimiet op de sp2 RC1 zit van 180 dagen.. maar ik kan het niet zo snel vinden op de ms site... iemand wel een bron verwijzing (anders ga ik er gewoon vanuit dat die altijd werkt?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:54

lonkhuijzen

100% ADH

Aan de hand van dit topic op winbeta.org is het mogelijk om gelijktijdig remote en local in te loggen met verschillende usernames.

Microsoft had dit na een bepaalde build (2055?) eruitgehaald.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
FirmPete schreef op 24 maart 2004 @ 14:24:
D'r lijken toch wat foutjes in te zitten.

Als ik met een geslipstreamde cd wil installeren dan mist setup de volgende bestanden:
iac25_32.ax
ir41_32.ax
ir41_qc.dll
ir41_qcx.dll
ir50_32.dll
ir50_qc.dll
ir50_qcx.dll
ivfsrc.ax

Installatie doet het voor de rest wel goed.
:?

Daar heb ik geen last van gehad. Al moet ik zeggen dat ik SP2 over een XP mét SP1 heen slipstreamde, misschien dat dat het is, al lijkt me dat sterk, want het is cumulatief.

Waar krijg je die melding? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 18:40

mutsje

Certified Prutser

Hmmm ze hebben remote connecten naar servers / workstations eruit gesloopt zie ik nu. Je kunt wel met een mmc contact maken (computer management) maar IIS ofzo kun je niet meer benaderen. Dit is een grote aderlating met betrekking tot remote beheer vind ik imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
anandus schreef op 25 maart 2004 @ 21:14:
[...]
:?

Daar heb ik geen last van gehad. Al moet ik zeggen dat ik SP2 over een XP mét SP1 heen slipstreamde, misschien dat dat het is, al lijkt me dat sterk, want het is cumulatief.

Waar krijg je die melding? :)
't Is een slipstream van een Corporate XP met SP1 cd (Uit de ms-subscriber kit die we hadden waar ik toen werkte)

Meldingen komen op het moment dat setup bestanden gaat kopieren, tijdens het eerste gedeelte van setup. (blauw scherm met die gele balk). Normaal krijg je daar foutmeldingen als je een brakke cd heb. Maar in de installatie map staan ze ook niet.

Ik ga het nog wel eens proberen met een nieuwe XPsp1 cd, maar tot dinsdag vrij, dus dan zie ik wel verder.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HOOLIE--
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:03

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 23:04:
Vandaag opende ik een topic dat ik problemen heb met windows update na SP2 te hebben geïnstalleerd. Dat werd helaas gesloten en ik werd naar dit topic verwezen. Hierbij nogmaals mijn post:

Sinds ik Windows XP SP2 RC1 heb geïnstalleerd, krijg ik op de windows update site de volgende melding:

[afbeelding]

Ik heb al de oude windows-updateplugins verwijderd uit "C:\WINDOWS\Downloaded Program Files", maar dat lost het probleem niet op. Het errornummer opzoeken, levert ook geen resultaten op. Iemand een idee hoe ik windows update weer aan de praat krijgt? Of ligt het probleem misschien bij Microsoft?

*edit*
Heb het probleem kunnen oplossen. Voorheen had ik de automatic updates service uitgeschakeld staan. De nieuwe windows update site heeft deze blijkbaar nodig, want als ik de service van disabled naar manual omschakel, dan werkt de site wél. Tenminste, totdat de beschikbare updates daadwerkelijk gedownload moeten worden. Dat laatste mislukt namelijk steeds.
Bij mij werkt de updatesite nog steeds niet...Als ik de voor mij beschikbare updates wil zien dan krijg ik alleen een .bin file die ik moet downloaden...

Iemand een idee?

Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 03:40
Weet iemand of ze nu de nieuwe beveiligingsopties die AMD64 biedt ingebouwd hebben?

Als ik bijvoorbeeld Opera probeer te installeren zet ie nog bij het uitpakken-voor-install al het volgende: Invalid access to memory location.

Zelfde geldt bij Ad-aware 6, die crashed en als ik de dr. watson logs erop nakijk staat daar het zelfde soort fout; inv access mem.

Ligt dit aan mijn compu of heeft iedereen dit? (is het een bug of een feature?)

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Laatst online: 08-09 10:48
gavro_g schreef op 26 maart 2004 @ 12:34:
Weet iemand of ze nu de nieuwe beveiligingsopties die AMD64 biedt ingebouwd hebben?

Als ik bijvoorbeeld Opera probeer te installeren zet ie nog bij het uitpakken-voor-install al het volgende: Invalid access to memory location.

Zelfde geldt bij Ad-aware 6, die crashed en als ik de dr. watson logs erop nakijk staat daar het zelfde soort fout; inv access mem.

Ligt dit aan mijn compu of heeft iedereen dit? (is het een bug of een feature?)
Vreemd, maar het zou wel eens de Data Execution Prevention kunnen zijn (alhoewel ik zou zeggen dat die een andere, uitgebreidere foutmelding geeft).

In "Start" -> "Control Panel" -> "System" -> tabblad "Avanced" -> performance "Settings" -> derde tabblad "Data Execution Prevention". Probeer deze eens aan en uit te zetten om te kijken of dat het probleem oplost...

Mocht het het probleem oplossen, dan zou ik ff alle software schrijvers op de hoogte stellen en deze feature nog even uit laten staan. Is waarschijnlijk niet bruikbaar totdat SP2 een tijdje uit is.

Mocht het het probleem niet oplossen, dan gok ik er toch op dat het een bug is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Ik krijg filmpjes op webpagina's ook niet aan de gang. Als ik op een linkje naar een wmv klik opent xp dat in ascii :)
Downloaden en dan kijken gaat wel goed. 't Lijkt me dat Mediaplayer in het "Manage add-ons" venster erbij zou moeten staan, maar daar kan ik niet iets toevoegen ofzo.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier werkt het allemaal prima. Ik vind Windows er alleen zo "bet-weterig" van worden.

Als ik ff de firewall uitzet krijg ik gelijk een balloon-tip met de melding dat de firewall uitstaat, en dat ik "hier" moet klikken om dit probleem op te lossen. :r

Wat nou probleem? Ik gebruik ff niet de windows firewall, en dat is een probleem?

Verder is die pop-upblocker fijn, alleen die gele balk, moest die nou echt over de hele breedte van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubix, ik voel met je mee ;). Gewoon ff de "security center service" uitzetten en je hebt geen last meer van betweterigheid van windows.

Niemand een idee waarom bij mij het downloaden van windows updates niet werkt? En waarom zou de windows update site de "automatic updates service" nodig hebben?

*edit*
Downloadprobleem ook opgelost. Blijkbaar heeft Windows Update niet alleen de "automatic updates service" maar ook de "background intelligent transfer service" nodig. Die laatste had ik namelijk ook disabled staan. Beide staan nu op manual, zodat ze alleen gestart worden indien nodig.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Kan iemand misschien een screenshot posten van die popupblocker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://agentsmith.mine.nu/images/popupblocker.png

De gele balk staat over de gehele breedte van het IE-venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Die popup-blocker is geweldig, alleen is de download-blocker nog wel eens irritant. Bij 80% van de websites word het downloaden geblokkeerd :-( De Add-on Manager is ook een goede / handige feature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HOOLIE--
  • Laatst online: 17:03

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

Als ik Express Install (Recommended): High Priority Updates for Your Computer aanklik op de update satie krijg ik hetvolgende....

[afbeelding]

Als ik daarna in de balk zeg : Allow donwnloads from this site,gaat de pagina refreshen en als ik dan weer op Express Install (Recommended): High Priority Updates for Your Computer klik gebeurt er dit

[afbeelding]

Ik heb alle hiereerder genoemde services aan staan.

Iemand anders nog een idee???

Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het aan te raden om naast de verbeterde firewall nog een 3rd-party firewall zoals ZoneAlarm Pro te draaien?

Wat ook welkom zou zijn in Longhorn:
-Meer audio- en videocodecs geïntegreerd
-Mooiere visuele stijlen en thema's
-Meer opties en betere beveiliging voor Internet Explorer en Outlook Express:
Spamfilter, Ad Blocker, Pop-up Blocker...
-MSN Messenger standaard geïnstalleerd ipv. Windows Messenger
-Drag- & drop CD/DVD/Blue Ray-schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:37

admiral866

The King Personality Disorder

weet iemand hoe ik deze service pack kan uninstallen?
Ik heb spuninst.exe al gerund. Die zit in de service pack file, als je em uitpakt. Maar die gaf een foutmelding.

edit:
Hmz lijkt te lukken met C:\WINDOWS\$NtServicePackUninstall$\spuninst\spuninst.exe

[ Voor 31% gewijzigd door admiral866 op 28-03-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 16:26:
Is het aan te raden om naast de verbeterde firewall nog een 3rd-party firewall zoals ZoneAlarm Pro te draaien?

Wat ook welkom zou zijn in Longhorn:
-Meer audio- en videocodecs geïntegreerd
-Mooiere visuele stijlen en thema's
Spamfilter, Ad Blocker, Pop-up Blocker...
-MSN Messenger standaard geïnstalleerd ipv. Windows Messenger
-Drag- & drop CD/DVD/Blue Ray-schrijven
Op zich leuk idee en eigenlijk ook wel mee eens, alleen dan krijg je dus dat microsoft zijn monopoly weer uitbreidt, iets waar ze laatst al fors voor zijn gestraft.

-Mooiere visuele stijlen en thema's <-> windowblinds, Desktop X, Style XP.

Spamfilter, Ad Blocker, Pop-up Blocker <-> Norton internet security, Mcafee internet security, Zonealarm pro.

-MSN Messenger standaard geïnstalleerd ipv. Windows Messenger <-> Trillian, Miranda,

-Drag- & drop CD/DVD/Blue Ray-schrijven <-> Easy Cd creator (heeft drag en drop), Nero, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 28 maart 2004 @ 19:53:
Op zich leuk idee en eigenlijk ook wel mee eens, alleen dan krijg je dus dat microsoft zijn monopoly weer uitbreidt, iets waar ze laatst al fors voor zijn gestraft.

-Mooiere visuele stijlen en thema's <-> windowblinds, Desktop X, Style XP.

Spamfilter, Ad Blocker, Pop-up Blocker <-> Norton internet security, Mcafee internet security, Zonealarm pro.

-MSN Messenger standaard geïnstalleerd ipv. Windows Messenger <-> Trillian, Miranda,

-Drag- & drop CD/DVD/Blue Ray-schrijven <-> Easy Cd creator (heeft drag en drop), Nero, enz.
Ja, maar waar leg je de grens tussen wat ze mogen integreren en wat niet? Een browser, e-mailclient, file-manager, brandprogramma, mediaplayer, firewall, virusscanner: allemaal betwistbaar. Veel van die dingen moet je nu zelf installeren.

Een besturingssysteem zonder deze programma's is niet volwaardig. Als je nu Windows koopt en installeert heb je een onveilig systeem zonder veel functionaliteit. Als Internet Explorer, Outlook Express en Windows Media Player nog eens geschrapt worden kan je er niets meer mee en moet je nog extra geld neertellen als je wel nog iets wilt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 20:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

blaat

[ Voor 89% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 29-03-2004 15:47 . Reden: with stupid from next post ;-) ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Net geprobeerd te installeren niet de goeie taal :P :| ik wacht wel tot final NL uitkomt :+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
is sp2 engels final al uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
waarom doet windows niet wat mandrake en red hat bijvoorbeeld al jaren doen: een duidelijke optie of je wel of niet dingen wil installeren... Vroeger met win98 was dat nog voor een groot deel, maar winxp niet. Waarom? Dat zou zoveel gezeur verminderen. Zet er een optie full install bij en een advanced waar je het zelf bepaalt. Geen problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zou handig zijn: Bij het installeren een scherm waarin je naar believen alles kan aan- of uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Paultje3181 schreef op 29 maart 2004 @ 19:24:
waarom doet windows niet wat mandrake en red hat bijvoorbeeld al jaren doen: een duidelijke optie of je wel of niet dingen wil installeren... Vroeger met win98 was dat nog voor een groot deel, maar winxp niet. Waarom? Dat zou zoveel gezeur verminderen. Zet er een optie full install bij en een advanced waar je het zelf bepaalt. Geen problem
Dat is niet de manier om een monopolie op te bouwen. En dat is nou eenmaal waar MS mee bezig is. Kijk maar naar IE / MSN, Windows Media Player, Windows Firewall (staat nog in de kinderschoenen maar toch), etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
Hmmm, sindsdien ik rc1 draai werkt m'n upnp via m'n linux router niet meer goed, bij network connections staat de upnp gateway er wel gewoon bij, maar messenger en remote assistance gebruiken hem niet... Firewall en security center heb ik al uitgezet.
Op m'n laptop met alleen sp1 erop werkt het nog wel gewoon, ik hoop dat ze dit nog fixen voor de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit ook een nwe P4 driver in! iig voor mijn presscot, en nu zou HT wel goed moeten werken, ik heb ooit gelezen dat HT nooit goed heeft gewerkt in SP1.

Draai nu ruim een maand met een Beta en bevalt me goed, alleen werken sommige programmas niet meer (Spybot S&D (werkt dit bij jullie wel?) maarja MS heeft verteld dat voor "security reasons" sommige programmas moeten worden aangepast.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaus_1250 schreef op 29 maart 2004 @ 21:50:
[...]

Dat is niet de manier om een monopolie op te bouwen. En dat is nou eenmaal waar MS mee bezig is. Kijk maar naar IE / MSN, Windows Media Player, Windows Firewall (staat nog in de kinderschoenen maar toch), etc...
Vind ik zo een onzin he, MS mag toch zeker zelf wel weten wat ze meeleveren?!

Het is hun software en als ze nou een firewall of browser inbouwen, dat is hun zaak.

Stel je voor dat je een OS maakt met een P2P progsel erin dan heb je er toch schijt aan dat kazaa je gaat aanklagen omdat ze dan iets mislopen?

Ik uninstall die zooi ook hoor :) (na een intallatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kres817
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb maar een vraag.

HOE HAAL JE DIE K***E Sp2 weer af?????????

Word er helemaal ziek van.
Mijn pc en laptop zijn helemaal van slag. Werken super traag en zo. Meest vreemde fouten met de virrus scanner.
Scrolen door mapen gaat ook zeeeeer slecht.
Explorer is super traag geworden.

Dus een en al gezeik hier mee.

Ach ja..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je he als je beta wilt testen
edit:
Hmz lijkt te lukken met C:\WINDOWS\$NtServicePackUninstall$\spuninst\spuninst.exe
Geeft niet hoor kres dat je dit niet zelf kon ontdekken. Het bericht stond tenslotte maar op dezelfde pagina als jou bericht, gelukkig maar dat andere mensen voor je lezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kres schreef op 30 maart 2004 @ 17:01:
Ik heb maar een vraag.

HOE HAAL JE DIE K***E Sp2 weer af?????????

Word er helemaal ziek van.
Mijn pc en laptop zijn helemaal van slag. Werken super traag en zo. Meest vreemde fouten met de virrus scanner.
Scrolen door mapen gaat ook zeeeeer slecht.
Explorer is super traag geworden.

Dus een en al gezeik hier mee.
Dan zal er waarschijnlijk iets mis zijn met de rest van je systeem aangezien er velen zijn waarbij het zonder problemen werkt.

Opties:
-Drivers herinstalleren?
-Systeemherstel uitvoeren?

Oh, en heb je wel een Engelstalige versie van Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 11:45
Is er al een release date bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
kaandorp schreef op 31 maart 2004 @ 22:38:
Is er al een release date bekend?
Nee, ergens rond of na de zomer. Precieze datum komt nog.

Ik had vandaag trouwens een pakketje uit Redmond (ja, hij kwam echt uit Amerika en niet uit Schiphol-Rijk) in de bus liggen met daarin een cd met Windows XP SP2 RC1 erop geperst. Ik heb geen idee waarom ik dat ding krijg, though ik wel meedoe aan betatests, maar me niet kan herinneren iets aangevraagd te hebben :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 11:45
Lees net een mail van Billie... Eind lente/begin zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb trouwens een vraagje want ik heb hier een engelse windows xp met geslipstreamde sp1 liggen. Kan ik hier (zodra hij uit is) dan nog sp2 bij slipstreamen of moet ik sp2 op een onaangepaste cd slipstreamen? En als je sp2 over sp1 op de cd kunt slipstreamen, merk je dan nog iets van het feit dat sp1 er ook opstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik heb een probleem met de Windows Update onder XP SP 2 beta. Ik installeer netjes de volgende update:
Critical Update for Windows XP Service Pack 2 Release Candidate 1 (KB838906)
Na een reboot komt er meteen weer een melding dat ik de update die ik net geïnstalleerd heb nog moet installeren :?

Opnieuw installeren helpt uiteraard niet, na een reboot hetzelfde liedje...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij Microsoft melden? Het is en blijft tenslotte een RC en daar willen ze graag bugs uithalen. Dus gebruik dat bugform dan ook ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

iemand enig idee hoe de melding "the file c:\windows\system32\drivers\atapi.sys is open or in use" (zélfs in safe mode) te voorkomen is ?

Door deze melding breekt de install af :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

TheRookie - zie het antwoord van Harm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

http://windowsbeta.microsoft.com/xpsp2feedback/default.aspx hier kun je bugs en dergelijke melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

wordt met het instaleren van SP2 ook MS virtual machine weg gehaald?
Ik draai nl met een slipstreamed Sp1 (zonder a) waarin MS VM nog zit, en die wil ik eigenlijk best behouden.
Iemand die dit weet?
hmmm, het feit dat Media Player 9 erop staat zit met toch flink dwars.
iemand al opgevallen dat er geen prullebak meer is in WMP?
zwaar irri, als je die regelmatig gebruikt of files tijdelijk weg te gooien uit WMP.

[ Voor 36% gewijzigd door _Droopy op 14-04-2004 20:51 ]

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Was er al achter door de beta nieuwsgroepen: DaemonTools uninstallen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 23:28
TheRookie schreef op 14 april 2004 @ 18:54:
iemand enig idee hoe de melding "the file c:\windows\system32\drivers\atapi.sys is open or in use" (zélfs in safe mode) te voorkomen is ?

Door deze melding breekt de install af :'(
Ik kreeg dezelfde melding :). Heb het volgende gedaan :
Opstarten in Safe Mode.
Geen Deamon Tools Driver laden. (Eventueel!)
En dan gewoon verder opstarten in Safe mode.
Dan installeren, duurt wel wat langer :).
En dan restarten.

Weet iemand of het nog mogelijk is om je Router- (Upnp)-icoontje in je taskmanager te krijgen. Hij wordt nu wel gezien als router en ook als Upnp device in My Network Places. Maar ik kangeen liev icoontje meer van maken ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

_Droopy schreef op 14 april 2004 @ 20:43:
wordt met het instaleren van SP2 ook MS virtual machine weg gehaald?
Ik draai nl met een slipstreamed Sp1 (zonder a) waarin MS VM nog zit, en die wil ik eigenlijk best behouden.
Iemand die dit weet?
Die laat ie gewoon staan als je SP2 er op zet. (trouwens vandaag bekend geworden dat support voor WVM tot 2007 door gaat, tot die tijd blijven ze beveiliging patches maken.)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
--HOOLIE-- schreef op 27 maart 2004 @ 08:50:
Als ik Express Install (Recommended): High Priority Updates for Your Computer aanklik op de update satie krijg ik hetvolgende....

[afbeelding]

Als ik daarna in de balk zeg : Allow donwnloads from this site,gaat de pagina refreshen en als ik dan weer op Express Install (Recommended): High Priority Updates for Your Computer klik gebeurt er dit

[afbeelding]

Ik heb alle hiereerder genoemde services aan staan.

Iemand anders nog een idee???
\
Kon niet zo snel zien of er al antwoord op was gegeven, maar als je goed kijkt zie je dat die Blocker bovenin dus iets geblokt heeft... zet het uit en het zal werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=75970

Leuk lijstje:

Will contain all current publically available (Windows upadate) patches and a load of other (not publicly available) updates.
Changes to Functionality in Windows XP Service Pack 2 - Microsoft Document
Will Contain Wi-Fi Client Side Updates (server side patches will be included in Windows Server SP1).
Changes to DCOM and the RPC interface will mean a greater restriction on buffer overruns.
Will disable messenger service by default (Not to be confused with Windows Messenger).
Will contain a new version of the Internet Connection Firewall (Now Called Windows Firewall), which will be enabled by default. This new version will be able to control outgoing data to the internet and not only incoming.
A New Version of Internet Explorer will be included (6.05?). It will be locked down in a manner similar to, but not as restrictive as, the IE version in Windows Server 2003; IE6.05 includes new download security warnings, pop up add blocking and all the cumulative updates since SP1.
Will Contain Windows MSI Installer version 3.0
Windows XP SP2 includes support for the modern Execution Protection (NX) hardware execution environment.
SP2 will enable the automatic download and installation of critical security hot-fixes, without user interaction.
Will move the 'Set Program Access Defaults' Option to the start menu.
SP2 does Contain Concurrent Sessions, but its disabled - Cracked By Neowin
SP2 BETA1 Contains DirectX9b and Windows Media Player 9 Build 3086
SP2 Build 2082 contains DirectX9b and Windows Media Player 9 Build 3124
SP2 Build 2082 contains a new Security Center, providing a central point for all Windows XP's security features and Web updates.
SP2 RC1 (Build 2096) Contains Windows Media Player 9 Build 3133

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Laatst online: 11-09 10:44

EraZor

Don't mention the war

Hmm ik kreeg de eerste keren dat ik installeerde (op een redelijk 'vervuilld' systeem -> eerdere beta's van SP2 gedeïnstalleerd)) een foutmelding "rpc.exe has performed..." met daarna een vastloper. Op een schoon systeem (nieuwe installatie) precies hetzelfde de eerste keer. Na een herstart heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.... vreemd?? :?

[ Voor 11% gewijzigd door EraZor op 20-04-2004 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Even een vraagje. Ik heb de rc1 nou al een tijdje op mijn pc staan.
Maar hoe moet dat straks als de 'echte' sp2 uitkomt.
moet ik de rc1 dan verwijderen?? en hoe moet dat, ik kom nergens een uninstall functie tegen.
Of kan ik de 'echte' sp2 er gewoon overheen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 20:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

N.a.v. het uitlekken van een nieuwe build 2111 (according to Neowin click)
Other builds that a select few testers were given access to were 2064/2082/2090/2108 and 2077. Microsoft were unavailable for comment regarding the slip up. So far we've not been able to establish anything new with 2111 but we're expecting RC2 to be released on May 12th with the RTM on June 23rd. Current internal builds are at 2117.
dus 12 mei RC2 en de final SP2 op 23 juni...

geruchten geruchten geruchten
* Buzz_Lightyear kan wel een update van de XP WLAN functies gebruiken

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 22:44
Even een vraagje over SP2:

Is er ergens een lijst te vinden van microsoft met alle KB/Q###### nummers die in SP2 zijn opgenomen? Het gaat mij er dan voornamelijk om of de update tegen sasser ook straks opgenomen zal zijn in SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Vreemd genoeg moet ik na het installeren vaan de laatse beta(2120 - waarvoor de express install legaal is te downen) m'n windows opnieuw activeren... Heb de eerste keer met een legale corp key geinstalleerd... zou die op een blacklist staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
ddc schreef op 05 mei 2004 @ 16:08:
Even een vraagje over SP2:

Is er ergens een lijst te vinden van microsoft met alle KB/Q###### nummers die in SP2 zijn opgenomen? Het gaat mij er dan voornamelijk om of de update tegen sasser ook straks opgenomen zal zijn in SP2.
Weet echt niemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Op http://support.microsoft.com zoeken op 'kbWinXPPreSP2Fix' geeft je een lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

EraZor schreef op 06 mei 2004 @ 14:43:
Vreemd genoeg moet ik na het installeren vaan de laatse beta(2120 - waarvoor de express install legaal is te downen) m'n windows opnieuw activeren... Heb de eerste keer met een legale corp key geinstalleerd... zou die op een blacklist staan ofzo?
OK om zélf maar eens even antwoord te geven op m'n eiegn vraag.... FlexBeta artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
elevator schreef op 09 mei 2004 @ 13:23:
Op http://support.microsoft.com zoeken op 'kbWinXPPreSP2Fix' geeft je een lijst.
Dank je wel!

Wel jammer dat Microsoft zelf geen mooie lijst kan maken. Waar het mij even om ging was of de Sasservirus-patch ook in SP2 was opgenomen, dit blijkt gelukkig het geval. Ik weet nog wel dat Blaster vlak na Windows 2000 SP4 uit kwam.

Nu hopen dat Service Pack 1 voor Windows Server 2003 ook vrij snel arriveert zodat die systemen ook kunnen worden geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Het kan overigens zijn dat een artikel wat nu als PreSP2Fix staat - na de release van SP2 opeens als PreSP3Fix staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:36
Ik heb hem net effetjes gedownload maar zat tijden download ff topic te lezen en vraag me af of ik wel nut erbij heb om het te installeren?

- Ik heb al een firewall
- Ik hoef geen virusscanner
- Ik heb al popupblocker in google toolbar
- Ik hoef WMP9 niet
- Heb geen Bluetooth apparatuur
- Heb alle updates die beschikbaar zijn van windows update geinstaleerd

dus zit er er eigenlijk wel wat nuttigs bij voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:32
heeft er iemand toevallig nog wat info over wanneer RC2 uitkomt?
En is het "veilig" om SP2 te installeren? (Heb een unattended cd gemaakt, op basis van SP2 RC1, maar moet nodig een herinstall uitvoeren op me comp...)

Bij voorbaat dank :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:32
*subtiel schopje* Niemand die iets weet? (zie post hierboven)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
Ben.Hahlen schreef op 18 mei 2004 @ 10:15:
*subtiel schopje* Niemand die iets weet? (zie post hierboven)
check dit artikel: nieuws: Service Pack 2 voor Windows XP mogelijk eind juli

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Als je niet tevreden bent over Service Pack2 Release Candidate1 voor WindowsXP ga dan naar Add/Remove Programs. vink "Show Updates" aan (anders zie je de updates namelijk niet) en deinstalleer SP2RC1. Let wel na de reboot moet je ongeveer 6 updates herinstalleren.

Edit.
Machines die los SP1 geinstalleerd hebben en daarna SP2RC1 geinstalleerd hebben zullen SP1 opnieuw moeten toepassen. Na het op een machine uitgeprobeerd te hebben die 100% geslipstreamed geinstalleerd is met XP+sp1 integrated blijkt dat SP1 wel blijft bestaan.

[ Voor 46% gewijzigd door mutsje op 21-05-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me toch af of het echt waar is dat je straks met een iligale windows versie SP2 niet kunt installeren. Er zal toch vast wel 1 of andere crack komen? Dit is geen request maar ik vroeg het me gewoon af.

Mocht het dan toch nodig zijn kan ik altijd nog de legale windows xp cd kopen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 23:55
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:55:
Ik vraag me toch af of het echt waar is dat je straks met een iligale windows versie SP2 niet kunt installeren. Er zal toch vast wel 1 of andere crack komen? Dit is geen request maar ik vroeg het me gewoon af.

Mocht het dan toch nodig zijn kan ik altijd nog de legale windows xp cd kopen. 8)
SP2 is niet te installeren wanneer je een bekende illegale key gebruikt hebt voor Windows XP. Hetzelfde hebben ze destijds gedaan met SP1.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Vincent Bovelander schreef op 21 mei 2004 @ 20:10:
[...]

SP2 is niet te installeren wanneer je een bekende illegale key gebruikt hebt voor Windows XP. Hetzelfde hebben ze destijds gedaan met SP1.
en binnen een week zijn overal al weer werkende keys te vinden, maar ja je moet hem maar gewoon legaal kopen in de winkel he O-)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
offtopic:
Illegale zooi (illegal keys,...) moet hier maar niet besproken worden

SP2 RC1 draait netjes in bedrijfsomgeving (ik gebruik 'm op 't werk).
Wel vervelende zaken : de firewall staat standaard met als gevolg :
weg netwerkverbindingen. Voor mij geen probleem natuurlijk maar ik
moet ook support geven aan jan-met-de-pet (mensen die maar amper
hun muis kunnen vasthouden natuurlijk)... ik zie 't al gebeuren al die
honderden mensen die SP2 installeren en *weg* internet.

Ander nagging puntje is : printen over 't netwerk.
Telkens ik een afdruk maak, komt er zo'n vervelen ballonnetje met de
melding dat 't printen gelukt is (zo'n ballonnetje dat je ook krijgt als je
papier op is of een storing is), dit gaat niet weg tot je er op geklikt hebt.
Daar ik door de dag toch wel redelijk veel afdrukken maak, is dit vrij vervelend.

Nog vervelend en ook gemeld door andere mensen : je MOET de windowsupdate
service draaien eer je je windows kan bijwerken, laat dit nou de eerste service zijn
die ik steeds uitschakel (voor m'n eigen pc's).

Verder hoop ik (zoals door andere mensen ook gemeld) dat ze in de in final versie de nodige patchen tegen de
moderne wormen steken (sasser, blaster,...). Ik word er gek van dat mensen
(voornamelijk met ADSL en ouderwets internet) een nieuwe install doen
(meestal recovery van zo'n HP machine ofzo) en zo direct geïnfecteerd geraken
door die wormen.

Voor de mensen die 't allemaal maar zo zo vinden : je hoeft SP2 ook niet te installeren. Je wordt (voorlopig ;) ) nog niet gedwongen om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

__IcE__ schreef op 30 mei 2004 @ 08:04:
offtopic:
Illegale zooi (illegal keys,...) moet hier maar niet besproken worden

Verder hoop ik (zoals door andere mensen ook gemeld) dat ze in de in final versie de nodige patchen tegen de
moderne wormen steken (sasser, blaster,...). Ik word er gek van dat mensen
(voornamelijk met ADSL en ouderwets internet) een nieuwe install doen
(meestal recovery van zo'n HP machine ofzo) en zo direct geïnfecteerd geraken
door die wormen.

Voor de mensen die 't allemaal maar zo zo vinden : je hoeft SP2 ook niet te installeren. Je wordt (voorlopig ;) ) nog niet gedwongen om dit te doen.
Firewall staat tijdens het booten meteen aan! Dus een sasser of een andere worm heeft daarom niet de mogelijkheid meteen de pc te infecteren. Ben benieuwd wat rc2 gaat doen.. Die komt deze week trouwens uit ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Erhnam op 30-05-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
mutsje schreef op 21 mei 2004 @ 13:11:
Als je niet tevreden bent over Service Pack2 Release Candidate1 voor WindowsXP ga dan naar Add/Remove Programs. vink "Show Updates" aan (anders zie je de updates namelijk niet) en deinstalleer SP2RC1. Let wel na de reboot moet je ongeveer 6 updates herinstalleren.
Dát vind ik nou een goede verbetering, dat die updates standaard niet meer in het lijstje staan. Ik ergerde me daar groen en geel aan, omdat er drie keer zoveel updates in staan als programma's (bij mijn vorige installatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ja dat vind ik ook een hele verbetering dat die lijst 3 keer zo groot is als je software lijst idd, op dat punt hebben ze goed naar de wensen van de klant geluisterd bij MS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Jeej! :)

http://www.neowin.net/com...hp?id=20840&category=main

Windows XP Service Pack 2, Build 2138

Al is het niet de nieuwste build, altijd nog nieuwer dan RC1 natuurlijk :)

[ Voor 48% gewijzigd door SithWarrior op 02-06-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

2142 is te downloaden vanaf windows beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ja als MS me nou is een account zou geven, dan word het nog is echt leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand misschien kunnen uitleggen hoe je een geslipstreamde windows xp installatie cd maakt met sp2 erop?
Ik heb nu een cd met windows xp met sp1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 23:55
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 00:36:
Zou iemand misschien kunnen uitleggen hoe je een geslipstreamde windows xp installatie cd maakt met sp2 erop?
Ik heb nu een cd met windows xp met sp1.
Is genoeg over te vinden met Google. Wel is het belangrijk dat je als uitgangspunt een 'kale' Windows XP CD neemt (dus niet een die al is geslipstreamd met SP1). Althans, dat heb ik gelezen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

rc2 is uit!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar kan je hem 'krijgen'? Ik heb verstaan dat deze alleen uit is voor beta testers. Kun je makkelijk beta tester worden bij ms (sinds veel mensen dit blijkbaar zijn...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

TopicTitel ge-update aangezien RC2 uit is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Voor rc1 hoefde toch geen betatester te zijn?? (Of waren die linkjes hier illegaal? :+ )

Khoop dat rc2 iig ook weer te downloaden zonder betatester te zijn want ik wil hem wel ff proberen.

Alleen hebbik uiteraard liever die final, wat duurt dat lang zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Spider.007 schreef op 15 juni 2004 @ 13:09:
TopicTitel ge-update aangezien RC2 uit is :)
Ik kwam in dit topic, en vroeg me af waarom topictitel = 'RC2' en de linkjes in het topic naar RC1 gaan. Er wordt ook nergens gelinkt naar RC2. Beetje misleidend zo - misschien topicstart ook ff aanpassen met nieuw linkje?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28

Lief Adje

Love is in the air

Burat schreef op 15 juni 2004 @ 13:26:
[...]

Ik kwam in dit topic, en vroeg me af waarom topictitel = 'RC2' en de linkjes in het topic naar RC1 gaan. Er wordt ook nergens gelinkt naar RC2. Beetje misleidend zo - misschien topicstart ook ff aanpassen met nieuw linkje?
Nu in windows update (v5)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Zijn alleen kapotjes traag nog atm, ik wacht nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
weet iemand of er een progje is zodat je je serial van windows kan veranderen, zodat ik SP2 RC2 wel kan installeren? tnx

laat maar, heb het al gefixt met wat zoekwerk kom je heel ver ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Noob-Saibot op 16-06-2004 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:11
De nieuwe WLAN functionaliteit ziet er wel leuk uit, maar het werkt helaas niet bij mij. Hij ziet het (onbeveiligde) accesspoint wel, maar tijdens het connecten wordt er geen IP uitgedeeld. Reden voor mij om voorlopig terug te gaan naar SP1. Firewall etc staat uit.

[ Voor 5% gewijzigd door biobak op 16-06-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

sp2 build 2149 is de nieuwste en is de krijgen via
http://v5.windowsupdate.microsoft.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar screenshots:
http://jelle.afraid.org/afbeeldingen/SP2/1.png
http://jelle.afraid.org/afbeeldingen/SP2/2.png
http://jelle.afraid.org/afbeeldingen/SP2/3.png
http://jelle.afraid.org/afbeeldingen/SP2/4.png
http://jelle.afraid.org/afbeeldingen/SP2/5.png
Noob-Saibot schreef op 16 juni 2004 @ 01:07:
weet iemand of er een progje is zodat je je serial van windows kan veranderen, zodat ik SP2 RC2 wel kan installeren? tnx

laat maar, heb het al gefixt met wat zoekwerk kom je heel ver ;)
8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 08:11 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.