[Access] "update-moment" in een multi-user-omgeving

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:25
Wil Access laten gebruiken door meerdere mensen. Heb alleen het volgende probleem(pje).

Ik heb dus een formulier 'contactinfo' gemaakt. Dit wordt door de secretaresses ingevuld als iemand gebeld heeft. Nu is het zo dat als secretaresse 1 het formulier invuld en 'open' laat staan (gereed om volgende contact in te vullen) bij secretaresse 2 het door secretaresse 1 ingevulde contact niet te zien is. Als ze nu het formulier 'contactinfo' sluit en weer opent dan staat het contact er wel.

Kan ik ervoor zorgen dat het formulier zichzelf 'ververst' of zo? Heb al wel een aantal opties gevonden onder menu: extra - optie: tabblad geavanceerd. Heb daar al die tijdsinterallen als test op 2 sec. gezet. Blijkbaar is dit het toch niet. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Heb het nu dus zo ingesteld:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~metzeawj/opties.jpg
Heb bijna alle vernieuwingstijden op 2 sec gezet, toch lijkt het niet te lukken... :'(

Begreep van Arnaud dat het misschien handig was om de code die achter het formulier zit hier neer te zetten (zie hier) snap alleen niet goed wat hij met die code bedoelt, mocht die code nodig zijn dan hoor ik het graag...

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-09 09:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Nou, dan ook nog maar een keer in dit 'officiële' topic:

Die tijden die je nu hebt aangepast hebben er niets mee te maken.
Wat je zou kunnen doen is een timer-control op het formulier plaatsen en dan automatisch iedere 60 seconden een docmd.runcommand accmdsaverecord uitvoeren ofzo.

Maar beter is het om de dames gewoon te leren dat ze moeten opslaan na wijzigen :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.