Toon posts:

[WinXP]Computer start steeds opnieuw op in een loop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was bezig om Pinnacle Studio 9 te installeren. Ik startte de computer opnieuw op en hij ging wat extra drivers installeren, vervolgens moest ik de computer weer opnieuw opstarten, maar sindsdien kom ik windows niet meer in..

Hij geeft aan dat hij niet goed is opgestart en ik kan kiezen uit de volgende opties:
- Opstarten in veilige modus
- Opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden
- Opstarten in veilige modus met opstartprompt
- Windows systeemherstel
- Normaal opstarten

Het maakt niet uit wát ik kies, het windows opstartbalkje gaat lopen, en zodra hij eigenlijk windows moet gaan starten, gaat de computer opnieuw opstarten en wordt mij dezelfde vraag gesteld. Ik zit nu al twee dagen te kutten, maar heb echt een probleem..

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Windows Operated Systems - FAQ

Staat hoe de recovery console werkt. Staat ook hoe je een ouder register op deze manier terug kan zetten. Heb het zelf nooit hoeven proberen.

Je kan proberen te starten in de recovery console en vervolgens debetreffende Pinnacle map wegdonderen/hernoemen. Zou leuk zijn als dat werkt, maar als Windows hangt op een of ander filetje in bv \windows\system32 dan helpt dat niet.

XP biedt ook een repair optie als je met de cd boot. Die zou ik als laatste redmiddel gebruiken.

Verwijderd

Dat klinkt bekend.

Deze howto van de Microsoft supportsite gaat waarschijnlijk wel werken. 't Kost ff tijd, maar dan heb je wel wat :)
edit:

:o Dat is dus de link uit de faq maar dan in 't nederlands |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 22:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tnx in ieder geval.. Ik ga het morgen proberen, meld het wel als 't niet lukt.. Houdt de post dus nog ff open..

Verwijderd

Doe dat; en meld dan gelijk even of jij ook een GeForce MX400 hebt, ben ik dan wel weer benieuwd naar :) (zie eerder genoemd topic)