Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt - ja, de 9800Pro kunnen we je niet leveren, echter wel een 9800Pro All in Wonder. Maar dat ding is toch retail 389 euro?
Ja, klopt, die verkopen we ook bijna niet. Weet je het zeker? Ja, u krijgt een Pro voor dat geld. Als een kind zo blij naar MyCom gereden, en ja hoor, er zat een Pro sticker op. Allez, thuis aangesloten, Riva tuner kijken hoe of wat - en ja hoor, 4 pipelines

Dat klopt dus niet!! Is dus geen Pro. Ik direct de volgende dag gebeld.
Nee, meneer, de fabrikanten doen maar wat en leveren wel vaker dit uit als zijnde een pro - trouwens, hij mocht u niet eens verkocht worden maar alleen bij aanschaf van een nieuwe pc. Waar staat dat?? Nergens dus, en zeker niet op de site! Vervolgens gezegd dat ik hier niet mee accoord gaat omdat men mij verzekerde dat ik een Pro zou krijgen. Na een aantal uren teruggebeld. Als u hem terug komt brengen krijgt u uw geld terug. Is dat nou klantvriendelijk? Maar, om het nog ff erger te maken, er werd gewoon gezegd dat dit vaker voorkwam: m.a.w. je verkoopt een klant een pro in een systeem, vraagt hem daarvoor 389 euro, en stuurt hem de winkel weer uit met een kaart die 199 euro kost(SE OEM van Hercules = intussen 199 euro - memory = echter 300mhz i.p.v. 340).
Is dat niet je klanten bedonderen???? D8 ut wel!! Ik heb nog gezegd dat ze maar een Pro uit een Retail doos moesten halen en mijn kaart(waar er maar 1 van was zei men) in de doos stoppen en terug sturen naar Sapphire. Nee, daar trapte ze niet in want dat kon niet(onzin). Ik heb toen maar een mailtje naar info@MyCom.nl gestuurd - 3 maal verstuurd en toen een mailtje gekregen dat het met de grootste urgentie zou worden behandeld...... zucht..... Ze zijn in ieder geval door dit geval wel meteen een klant kwijt want ik koop er werkelijk nooit meer iets!!
De PRO was dus een SE en niet te soft-modden - continue schaakbord door het beeld!!
p.s.: bij ACI in Zoetermeer een Hercules All in Wonder gekocht - en die was wel te modden

-- enige verschil - 300mhz mem i.p.v. 340mhz (MAAR WEL 8 PIPELINES!!!) Benchmark 3D Mark 2003 - als SE 380/ 600 3300, als Pro op 390/ 640: 5412
Systeem: ECS L7VTA/ XP2800+ Barton/ 1 gb Pc2700 Dane
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 20-03-2004 13:02
]