Hallo allemaal...
Ik ben met dit probleem ook al in het 'OVERIGE HARDWARE' topic geweest, maar daar geeft niemand antwoord op mijn vragen. Ik hoop dat iemand hier me een tip kan geven...
Mijn pc heeft de neiging om te freezen bij het afspelen van films, en ik heb er schoon genoeg van. Ik ben een aantal dingen te weten gekomen ondertussen over het freezen van pc's en ik heb een aantal dingen geprobeerd. Het rare is dat het uitvoering van de windows xp updates de zaak veel ERGER maakt, dan freezed m'n pc om de 10 minuten al. Het ligt niet aan de hardware zelf, ik heb linux mandrake naast XP gezet, maar dat werkt goed. Het nadeel is dat ik linux niet echt prettig vind, dus die heb ik verwijderd.
Ik heb een aantal dingen al geprobeerd om van m'n probleem af te komen.
-350W voeding geinstalleerd ipv 250W
-Al m'n partities naar NTFS geconverteerd, ik had nog een FAT32 partitie tot gisteren
-Kleurenkaart was aan vervanging toe, dus ik heb nu n ATI in plaats van een geforce
-Temperatuur gechecked: 51 graden na 3.5 uur uptime
-RAM en HD is niks mee aan de hand
-Alle drivers geupdate
-Alles is virus en spy/adware vrij
Specs:
VIA mobo
amd athlon 2000+ (1.67ghz)
768mb RAM
1x 40GB, Maxtor
1x 60GB, no brand
ASUS 9600SE
Maxtor 40sp brander
Maxtor DVD speler
Optical mouse (trust)
plug n play keybord
onboard sound
Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?
Ik ben met dit probleem ook al in het 'OVERIGE HARDWARE' topic geweest, maar daar geeft niemand antwoord op mijn vragen. Ik hoop dat iemand hier me een tip kan geven...
Mijn pc heeft de neiging om te freezen bij het afspelen van films, en ik heb er schoon genoeg van. Ik ben een aantal dingen te weten gekomen ondertussen over het freezen van pc's en ik heb een aantal dingen geprobeerd. Het rare is dat het uitvoering van de windows xp updates de zaak veel ERGER maakt, dan freezed m'n pc om de 10 minuten al. Het ligt niet aan de hardware zelf, ik heb linux mandrake naast XP gezet, maar dat werkt goed. Het nadeel is dat ik linux niet echt prettig vind, dus die heb ik verwijderd.
Ik heb een aantal dingen al geprobeerd om van m'n probleem af te komen.
-350W voeding geinstalleerd ipv 250W
-Al m'n partities naar NTFS geconverteerd, ik had nog een FAT32 partitie tot gisteren
-Kleurenkaart was aan vervanging toe, dus ik heb nu n ATI in plaats van een geforce
-Temperatuur gechecked: 51 graden na 3.5 uur uptime
-RAM en HD is niks mee aan de hand
-Alle drivers geupdate
-Alles is virus en spy/adware vrij
Specs:
VIA mobo
amd athlon 2000+ (1.67ghz)
768mb RAM
1x 40GB, Maxtor
1x 60GB, no brand
ASUS 9600SE
Maxtor 40sp brander
Maxtor DVD speler
Optical mouse (trust)
plug n play keybord
onboard sound
Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?