Toon posts:

[WINXP] pc freezed vooral na uitvoeren winupdates

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal...

Ik ben met dit probleem ook al in het 'OVERIGE HARDWARE' topic geweest, maar daar geeft niemand antwoord op mijn vragen. Ik hoop dat iemand hier me een tip kan geven...

Mijn pc heeft de neiging om te freezen bij het afspelen van films, en ik heb er schoon genoeg van. Ik ben een aantal dingen te weten gekomen ondertussen over het freezen van pc's en ik heb een aantal dingen geprobeerd. Het rare is dat het uitvoering van de windows xp updates de zaak veel ERGER maakt, dan freezed m'n pc om de 10 minuten al. Het ligt niet aan de hardware zelf, ik heb linux mandrake naast XP gezet, maar dat werkt goed. Het nadeel is dat ik linux niet echt prettig vind, dus die heb ik verwijderd.

Ik heb een aantal dingen al geprobeerd om van m'n probleem af te komen.
-350W voeding geinstalleerd ipv 250W
-Al m'n partities naar NTFS geconverteerd, ik had nog een FAT32 partitie tot gisteren
-Kleurenkaart was aan vervanging toe, dus ik heb nu n ATI in plaats van een geforce
-Temperatuur gechecked: 51 graden na 3.5 uur uptime
-RAM en HD is niks mee aan de hand
-Alle drivers geupdate
-Alles is virus en spy/adware vrij

Specs:
VIA mobo
amd athlon 2000+ (1.67ghz)
768mb RAM
1x 40GB, Maxtor
1x 60GB, no brand
ASUS 9600SE
Maxtor 40sp brander
Maxtor DVD speler
Optical mouse (trust)
plug n play keybord
onboard sound

Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is niet helemaal de bedoeling dat je gaat crossposten tussen verschillende fora. Probeer anders je post in OH aan te vullen; of aan te geven waarom de gegeven tips niet werken :) Je kunt het topic ook een schop verkopen als er 24 uur niet in gereageerd is.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
mja, maar ik heb m'n thread 2 keer gepost en 3 keer een schop gegeven. dus nu probeer ik t hier. Ik wil antwoord! edit: fatsoenlijk antwoord ;)

:(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 10:56 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Drie keer gekickt? Ik zie maar twee reacties van je :?

Maar goed. Als je denkt te weten dat het geen hardware probleem, maar een software / OS probleem is, kan je via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport dat topic vragen te verplaatsen. Op meer dan een plaats de vraag stellen is niet de bedoeling, wordt onoverzichtelijk voor vrager en mensen die meedenken en ook voor mensen die later hetzelfde hebben en de search goed gebruiken :)

edit:

Je kunt dat topic trouwens best omhoogschoppen met nieuwe info. Anders ziet niemand de topicreport.
En deze topictitel is wel een stuk beter trouwens :D

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 18-03-2004 11:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.