Toon posts:

geheugen modules (a7n8x-e deluxe)

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een a7n8x-e deluxe(je) met een max van 400mhz modules, maar ik kan er volgens sommige pc3500 insteken (450 mhz???),

blijft alles dan draaien en zo ja kan ik 450 mhz modules hoger OC dan die 400mhz modules

of moet ik beter 400mhz gaan kopen.

momenteel Apacer 2x 512mb

:)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:29
Je kan snellere geheugenmodules op je mobo zetten ja.
450MHz geheugen kan gegarandeerd die snelheid draaien en 400MHz draait gegarandeerd minimaal 400MHz.
Beetje logisch nadenken dan had je dit ook wel kunnen verzinnen toch?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar er is mij wijs gemaakt omdat mijn mobo maar 400mhz aankan dat 450mhz ook maar aan 400mhz zal draaien.

maar kan ik die 450mhz modules dan hoger overclocken dan die400mhz modules.

:?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 01:00:
ja maar er is mij wijs gemaakt omdat mijn mobo maar 400mhz aankan dat 450mhz ook maar aan 400mhz zal draaien.

maar kan ik die 450mhz modules dan hoger overclocken dan die400mhz modules.

:?
Overclocken==buiten normale specs draaien.
Dus als jij geheugen neemt dat al meer gegarandeerd aan kan, is dat ieg niet je bootle-neck met het overclocken.
Voor de rest blijft overclocken natuurlijk nooit 100% voorspelbaar.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
dus dat zou moeten gaan of niet, want ik kan aan uw uitleg niet zo goed aan uit, (sorry ze ;( )

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:29
Hoe snel wil je draaien dan? 440MHz? Een 400MHz module draait misschien niet op die snelheid (niet gegarandeerd dus). Een 450MHz module kan gegarandeerd 450MHz draaien. Wees eens duidelijk en niet zo vaag. Anders moeten wij maar raden waar je het over hebt.

Verwijderd

Topicstarter
i don't now, weet jij hoe snel je geheugen vooraleer je hebt OC, mijn vraag is gewoon kan ik een pc3500 module in mijn mobo steken, kan max maar pc3200 aan.

En als dat gaat kan ik die pc3500 mod. hoger OC dan die pc3200.bv

:)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum: http://gathering.tweakers...es/649229#ramonderclocken

En check natuurlijk ook de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling om jezelf wat overclocking basics te verschaffen. Dit is echt wel erg basic namelijk. Met een beetje logisch redendatievermogen had je jezelf het antwoord al kunnen geven ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.