Toon posts:

Medion pc 8080 XL, schijf pictogram probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik via deze computer mijn C:/schijf wil openen krijg ik de volgende melding in een Windows XP setup windowtje:""Ga naar het configuratiescherm en configureer de systeemonderdelen'''' Ook is het pictogram zomaar ineens veranderd van een schijfje naar een blaadjes met mini pictogrammetjes erin. heel raar.

hoe kan dit en hoe los ik dit op????

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi, welkom op GoT.

Op GoT zijn er wat punten waar je op moet letten, voordat je een topic opent. Zo verwachten we dat je het zelfinitiatief neemt om wat rond te zoeken hier en daar, en dat ook in je topicstart te laten merken. Ga bijvoorbeeld op zoek naar andere topics over dezelfde fout, met de search of met Google.

Deze vraag heeft niet erg veel te maken met het hardware gebied van een PC, maar meer met de software. Zo is het een fout van Windows, het heeft weinig met samenstellingen van een PC te maken, laat staan met notebooks. Vandaar hoor je dit soort topics in hier te openen, maar in een software forum. (Windows Operated Systems)

Ik raad je aan eerst nog even de registratievoorwaarden opnieuw te lezen, en vervolgens de Policy. Zo krijg je een beter beeld van onze verwachtingen.

Dit topic is gesloten.