Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[extern bedienen]

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:51
dag medetweakers, ik heb dat stuk gelezen over die 'voicecommander' hier op tweakers en over de winamp control in je serial en ik wilde ook zoiets gaan maken:

Afbeeldingslocatie: http://cyberart.hml.nl/pictures/knoppen.jpg
uitleg:
linksonder winamp (kan gewoon via compoort)
linksboven stroom van bvb. pc met toebehoren kan er ook 1 stekkerdoos mee bedienen als het moet...
rechtsboven lichtschakelaren...

of dit mogelijk is, ja ik denk het wel.... iemand suggesties hierover wat het beste is of als iets juist NIET kan of juist WEL....

alvast bedankt,

stevenp

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 07:40 ]

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
lijkt me redelijk simpel
de comcontrol voor winamp bouw je zoals beschreven in dat topic
en de lichten en power voor pc enzo gewoon via relais
zooo simpel

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Lijkt mij dat je PC-power niet in 1 klap eraf wil gooien, maar gewoon netjes af wil sluiten.

In dat geval lijkt met me logischer om dat knopje gewoon over je PWR_BTN connector van je moederbord te gooien. Dus samen met de knop van je case.

Windows sluit dan automagisch wel netjes af.

[ Voor 10% gewijzigd door chemmie op 18-03-2004 05:35 ]

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Dit soort "heeft iemand suggesties"-topics horen niet hier op GoT.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

Dit topic is gesloten.